امور حقوقی در آرژانتین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در آرژانتین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در آرژانتین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در آرژانتین
امور حقوقی در آرژانتین

امور حقوقی در آرژانتین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در آرژانتین را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در آرژانتین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در آرژانتین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در آرژانتین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در آرژانتین

شروط و الزامات امور حقوقی در آرژانتین

مراحل امور حقوقی در آرژانتین

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در آرژانتین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در آرژانتین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در آرژانتین

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در آرژانتین

موسسه حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، در امور حقوقی در آرژانتین شناخته شده است و خدمات حقوقی کامل و پیچیده ای را با تعهد به استانداردهای کیفیت بالا به شرکت ها و افراد مختلف ارائه می دهد. این موسسه، با تمرکز بر رابطه مستقیم و شخصی با مشتری، همواره برای رقابتی بودن فعالیت خود در تلاش بوده است و استانداردهای بالای خدمات و راه حل های خلاقانه را حتی برای پیچیده ترین موضوعات ارائه می دهد.

این دفتر حقوقی ثبتا به دلیل برتری در آرژانتین و همچنین در سطح جهانی به عنوان یک موسسه حقوقی پیشرو مطرح است و مشارکت های فراوان در زمینه حقوقی را به طور گسترده منتشر کرده است. وکلای ثبتا نیز، برای درک مشتریان خود وقت می گذارند و سپس از نزدیک با آنها همکاری می کنند تا به آنها کمک کنند تا به بهترین نحو ممکن به اهداف خود دست یابند.

فعالیت های حقوقی در آرژانتین

در حقیقت می توان گفت که ثبتا یک موسسه حقوقی بین المللی خصوصی است که در امور حقوقی در آرژانتین فعالیت گسترده ای دارد. این موسسه قادر است تا از مشتریان در حل اختلافات بین‌المللی در زمینه‌های عملی پشتیبانی ‌کند که شامل حقوق بین‌الملل خصوصی ازدواج و حقوق کودکان، حقوق مدنی و تجاری، حقوق کیفری بین‌المللی و دعاوی بین‌المللی می‌شود.

ضمن آنکه وکلای این موسسه، دانش و تجربه گسترده ای دارند که با سال ها فعالیت در زمینه های مختلف حقوق مدنی، کیفری و جنایی، از مشتریان خود پشتیبانی می نمایند. این موسسه که به تعهد اخلاقی با مشتریان و همکاران مشهور است، خدمات شخصی سازی شده را برای رسیدگی به نگرانی های مشتریان مرتبط با قوانین بین المللی و داخلی  ارائه می دهد.

حقوق بین الملل در آرژانتین

ثبتا یک موسسه حقوقی مدنی است که در امور حقوقی در آرژانتین به خوبی فعالیت داشته و حوزه های عملی از قبیل قوانین اداری را شامل می شود. حقوق تجاری و شرکتی مانند دعاوی و معاملات، قراردادها، سازماندهی و حاکمیت شرکتی، ورشکستگی، تخلفات تجاری، بانکداری، تجارت و گمرک، کلاهبرداری تجاری و حقوق بین الملل و دیگر قوانین مدنی مانند قراردادها، حقوق خانواده و وصیت نامه را در برنامه کاری خود دارد.

وکلا و مشاوران این موسسه حقوقی، به خوبی پیچیدگی و خطرات مربوط به انجام تجارت در دنیای جهانی، پویا و به شدت تنظیم شده را درک می کند. تیم حقوقی با درک عمیق این موضوع که پیامدهای مسائل حقوقی می تواند بر اساس هر مورد متفاوت باشد، به طور کامل به جزئیات مهم هر یک از پرونده و مسائل آن ها می پردازند.

امور حقوقی در آرژانتین

وکیل با تجربه در امور حقوقی آرژانتین

این موسسه، مشاوره حقوقی عملی را به مشتریان خود ارائه می دهد که به جنبه های مربوطه و عواقب احتمالی در طول دوره تجارت مشتریان می پردازد. وکلای این موسسه، به خوبی درک می کنند که مسئولیت آن ها این است که با مشتریان خود در امور حقوقی در آرژانتین همکاری کرده و راه حل های قانونی ارائه دهند.

همچنین متعهدانه خدمات خود را با همان کیفیت حرفه ای در طول سالها فعالیت خود ارائه کنند و مشاوره های لازم را به کسانی که به آن ها نیاز دارند، ارائه کنند. تیم ثبتا، تمام تلاش خود را برای مشاوره به مشتریان، برای ارائه راه حل های کامل و مؤثر اختصاص داده است و در این راه تمام مهارت و دانش خود را به کار می بندد.

وکلای متخصص در ارژانتین

موسسه حقوقی ثبتا، متشکل از تیمی از متخصصان است که به عنوان برجسته ترین دفاتر حقوقی در امور حقوقی در آرژانتین و در زمینه های حقوقی مختلف شناخته شده است. با سابقه ای طولانی، هدف فعلی این موسسه، تمرکز بر مشاوره بسیار تخصصی است. تخصص حرفه ای با بالاترین درجه را در مورد موضوعاتی از تصمیم گیری و تعریف استراتژی گرفته تا حل تعارض اداری و قانونی ارائه می دهد که با بالاترین استانداردهای کیفیت و کارایی مطابقت دارد.

امروزه شرکت ها نمی توانند بدون مشاوره تخصصی، در موضوعات کلی حقوق اداری و مقررات اقتصادی و در رشته های مرتبط مانند دفاع از رقابت کار کنند. حوزه فعالیت حرفه ای ثبتا، به طور کلی شامل کلیه مسائل مربوط به مقررات خاص فعالیت های اقتصادی مختلف و ارتباط آنها با دولت است که در این خصوص، به مشتریان خود مشاوره های لازم را ارائه می کند.

تخصص وکلا در آرژانتین

باید گفت که ثبتا، یک موسسه حقوقی پویا است که حوزه های عملی خود را به نقطه تقاطع حقوق و فناوری هدایت می کند. ضمن آنکه در امور حقوقی در آرژانتین به رویه‌های حقوقی سنتی مربوط به قانون تجارت، شرکت یا قانون کار، موارد خاصی مانند حفاظت از داده‌های شخصی، امنیت رایانه، دیجیتالی کردن مشاغل، جرایم رایانه‌ای و قراردادهای الکترونیکی نیز ورود کرده و راه حل های مناسب را ارائه می دهد.

از زمان آغاز به کار خود در آرژانتین، این موسسه، توانسته است به عنوان یک دفتر حقوقی پیشرو و برجسته در دانش، تخصص و قابلیت اطمینان در دنیای تجارت، بانکداری و بیمه باشد. این نقطه شروعی برای مشارکت فعال و تخصص در محیط های مختلف کسب و کار بوده است، جایی که موسسه همواره تلاش کرده است تا مشتریان خود را در دستیابی کامل به اهدافشان حمایت کند.

پذیرش پرونده های حقوقی ارژانتین

مجموعه قابل توجهی از مشتریان محلی و بین المللی و تقاضای فزاینده در امور حقوقی در آرژانتین ، برای بهره وری در مشاوره های تجاری، منجر به رشد پایدار ساختار و منابع این موسسه  شده است که شرایط ضروری برای ارائه خدمات در کیفیت بالا و در کمترین زمان را به صورت مقرون به صرفه ممکن کرده است. تغییرات دائمی در سناریوها و موقعیت ها در سراسر جهان در چند سال اخیر، فرهنگ و دیدگاه موسسه و وکلای آن را شکل داده است و به آنها انعطاف پذیری و سازگاری بالایی برای ارائه بهترین استراتژی ها در مسائل و چالش های روبرو داده است.

ثبتا می داند که نقش آن ها به‌عنوان وکیل ، آن ها را مسئول می‌کند تا با رعایت قوانین و احترام به نهادها، با هدف نهایی منافع مشتریان، همکاری فعالانه‌تری داشته و خودررا متعهد نماید که حرفه خود را به شیوه ای جدی و خلاقانه، بدون محدودیت های ناشی از قوانین قابل اجرا و استانداردهای اخلاقی سختگیرانه انجام دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب