امور حقوقی در آلمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در آلمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در آلمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در آلمان
امور حقوقی در آلمان

امور حقوقی در آلمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در آلمان را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در آلمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در آلمان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در آلمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در آلمان

شروط و الزامات امور حقوقی در آلمان

مراحل امور حقوقی در آلمان

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در آلمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در آلمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در آلمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در آلمان

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، در سراسر آلمان و در سطح بین المللی فعالیت می کند. به عنوان یک شرکت حقوقی با خدمات کامل، مشاوره حقوقی جامعی را از یک منبع واحد در امور حقوقی در آلمان ارائه می دهد. مشتریان ثبتا را عمدتا افراد خصوصی و شرکتهای داخلی و خارجی از تمام بخشهای اقتصادی شامل می شوند. وکلای این دفتر حقوقی، تجربیات گسترده ای را در زمینه های مختلف حقوقی دارند و می توانند به زبان های انگلیسی و آلمانی کار کنند.

شاید به نظر برسد که هر موسسه حقوقی این را بیان می کند، اما ثبتا نشان داده است که در عمل کاملا متفاوت است. کمک به مشتریان در دستیابی به اهداف خود اولویت شماره یک این دفتر حقوقی است و ثبتا بسیار تلاش می کند تا این را در خدمات حقوقی خود نشان دهد. از سویی دیگر، وفاداری فوق العاده مشتریان قدیمی که سالها بر موسسه تکیه کرده اند، مهمترین معیار موفقیت این موسسه است.

وکلای برجسته در آلمان

ثبتا خدمات مشاوره حقوقی را به شرکت ها در زمینه های حقوق داوری بین المللی ، دعاوی تجاری و خصوصی ، املاک و حقوق شرکت ها ارائه می دهند. همه اعضای تیم از رویکرد مشاوره پیاده سازی استفاده می کنند که با ترکیبی از توصیه های متخصص، تحقیقات مناسب و استراتژی های قانونی تکمیلی متناسب با شرایط مشخص در امور حقوقی در آلمان،  خدمات خود را به مشتریان عرضه می دارند.

وکلا به شرکت ها کمک می کنند تا استراتژی های مناسب را برای حفاظت از رشد ایجاد کرده و به عنوان نمایندگی آ« ها در چالش های موجود عمل می کنند. وکلا می دانند که برخورد با کشورهای خارجی و قوانین خارجی می تواند برای مشاغل چند ملیتی بسیار مهم باشد. آنها به مشتریان در درک این قوانین و یافتن راه حل های مناسب کمک می کنند. آنها دریچه ای به اروپا در بازارها و مسائل حقوقی ارائه می دهند و مشتریان را در تمام موارد حقوق مدنی و اداری راهنمایی می کنند.

خدمات حقوقی در المان

وکلا در محیطی صمیمی، محترمانه و به شدت حرفه ای مشاوره می دهند. آنها می توانند مشاوره حقوقی وسیع و جامعی را برای شرکت ها و افراد حقیقی در حوزه های مختلف امور حقوقی در آلمان ارائه می دهند و با سایر شرکت ها در میز معامله مذاکره می کنند. با توجه به گستردگی و عمق تجربه یافت شده، مشتریان می توانند در انواع مختلفی از معاملات شرکتی و خصوصی به طور موثر و موفق، نمایندگی شوند.

در حقیقت ، این یک موسسه حقوقی بین المللی است که در آلمان به طور گسترده فعالیت دارد. دسترسی ثبتا به سراسر اروپا و مدیترانه ، این موسسه را در موقعیتی مناسب قرار داده است تا در طیف وسیعی از مسائل فرامرزی به مشتریان خود کمک کند. ثبتا این ظرفیت را دارد که زیر یک سقف ، با موفقیت در بسیاری از حوزه های قضایی مختلف حرکت کند.

امور حقوقی در آلمان

مشاوره قضایی در المان

این موسسه حقوقی، دارای صلاحیت و خدماتی است که به ندرت دیده می شود. وکلای مجرب ثبتا، ظرفیت ارائه مجموعه ای از خدمات متعهدانه را در امور حقوقی در آلمان دارند و تیم هایی از وکلای چند متخصص، چند زبانه در قوه قضاییه و به رسمیت شناختن همپوشانی مکرر تخصص مورد نیاز هنگام رسیدگی به درخواست پیچیده مشتریان خود، ایجاد شده است.

طیف وسیعی از خدمات موجود برای کمک به مشتریان خصوصی ، شامل طلاق پیچیده فرامرزی از جمله مسائل حساس پیرامون دسترسی به کودکان است، همچنین در مورد مسائل ارث بری مرزی ، املاک ، مهاجرت و صدمات شخصی کمک کند. وکلای تجاری ثبتا نیز، به طور مرتب با ادغام فرامرزی ، استقرار مجدد کسب و کار ، بانکداری و امور مالی به مشتریان کمک می کنند و همچنین یک تیم دعاوی قوی را شامل می شوند.

وکیل متخصص در آلمان

یکی از بخش هایی که این موسسه بر روی آن تمرکز دارد، خدمات مشروط و برنامه ریزی املاک است. تخصص شامل وثیقه در آلمان ، گواهی وراثت ، دعاوی حقوقی ، مالیات در آلمان ، برنامه ریزی املاک برای مشتریان بین المللی، وصیت نامه و دیگر موارد از این حوزه است که با استناد به تجربه و تخصص خود در امور حقوقی در آلمان ، به خوبی راه حل های مناسب را ارائه کرده است.

تیم حقوقی چند زبانه شامل وکلای آلمانی است که دارای تخصص وکالت در زمینه برنامه ریزی املاک هستند. این موسسه همچنین با یک شبکه بین المللی از سراسر جهان، همکاری می کند. بنابراین نمایندگی و مشاوره افراد ، املاک ، موسسات عمومی و موسسات دولتی را با مهارت ، دانش و تخصص پیشرفته را حتی برای پیچیده ترین املاک چند قلمرو قضایی انجام می دهد.

حقوق بین الملل در المان

همچنین این موسسه حقوقی، به طور کامل در زمینه دفاع جنایی در امور حقوقی در آلمان تخصص دارد. وکلای این موسسه، وکلای مدافع هستند که بر حقوق مالیاتی کیفری و حقوق کیفری تجاری تمرکز دارند. وکلای دادگستری در همه زمینه های حقوق کیفری کلاسیک، از جمله تحقیقات جنایی، رسیدگی کیفری به دادگاه منطقه و دفاع در بازداشت پیش از محاکمه یا تجدید نظر به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

به گونه ای که می توان گفت ثبتا، نماینده افراد ، متخصصان و شرکت ها است. تیم حقوقی استراتژی های دفاعی را بر اساس شرایط هر مورد توسعه می دهد و نمایندگی فردی را با تمرکز بر شایستگی، تجربه و اعتماد ارائه می دهد. شما نیز می توانید به سادگی، مشاوره های لازم را از کارشناسان مجرب ثبتا دریافت کنید.

پذیرش پرونده در المان

این موسسه حقوقی، در امور حقوقی در آلمان و در سطح بین المللی مشاوره هایی در کیفیتی ممتاز ارائه می کند. هدف این تیم حقوقی، ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان است. این دفتر ، از مشتریان با تمرکز بر کیفیت، قابلیت اطمینان و سرعت در حین کار برای حل مطلوب مسائل قانونی آنها پشتیبانی می کند.

این موسسه، تمرکز خود را در دفاع و نمایندگی خارجیان در برابر دادگاه های آلمان، دادستان ها و سایر مقامات تحقیقاتی مانند پلیس فدرال و محلی انجام می دهد. همچنین دفاع در مراحل استرداد و کمک در حین اجرای حکم را به منظور دستیابی به آزادی زودهنگام انجام می دهد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب