امور حقوقی در ایران

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در ایران را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در ایران را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در ایران
امور حقوقی در ایران

امور حقوقی در ایران

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در ایران را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در ایران را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در ایران نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در ایران میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در ایران

شروط و الزامات امور حقوقی در ایران

مراحل امور حقوقی در ایران

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در ایران میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در ایران را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در ایران

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در ایران

موسسه حقوقی ، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در زمینه های مختلف در امور حقوقی در ایران فعالیت کرده و در خصوص حقوق دعاوی واقع ایران فعالیت می کند و به مشتریان با مسائل ملی و بین المللی خدمات رسانی می نماید. یکی از شاخه هایی که در آن فعالیت موثری دارد، مالکیت معنوی است که دعاوی حقوقی از جمله دفاع از نقض علامت تجاری و مسائل مربوط به آن را رسیدگی می نماید.

این تیم حقوقی برجسته، با سالها تجربه گسترده در زمینه دعاوی و داوری پیچیده ، صدها پرونده را به نمایندگی از مشتریان در ایران با موفقیت مدیریت کرده و مورد رسیدگی قرار داده است. وکلای ثبتا، دارای مهارت و توانایی در ارائه به روزترین خدمات حقوقی در این زمینه به مشتریان خود بوده و از ثبت نام تا دعاوی داخلی و بین المللی را به خوبی نظارت و پیگیری می کنند.

حقوق بین الملل در ایران

خدمات حقوقی ثبتا، پیوسته با ارائه راه حل های مناسب و حمایت موثر، متعهد به استانداردهای اخلاقی و حرفه ای بالا  بوده و وکلای حرفه ای و مجرب این دفتر حقوقی، با اشتیاق و تعهد بالا، پرونده ها را دنبال کرده و برای حصول نتایج مناسب برای مشتریان خود، از راه حل های کاربردی در امور حقوقی در ایران استفاده می کنند.

این موسسه با شهرت طولانی در ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان بین المللی مانند موسسات مالی و شرکت های چند ملیتی فعالیت داشته است. ثبتا به دلیل تجربه خود در حقوق بین الملل و ایران شهرت قابل توجهی در بین دیگر رقبای خود کسب کرده است و در حال حاضر به عنوان مشاور بسیاری از شرکت های فعال در صنایع فعالیت می کند.

وکیل متخصص در ایران

درک بازارهای بین المللی با تفسیر قابل اعتماد تحولات مربوط در امور حقوقی در ایران، از اهمیت بالایی برخوردار است و ثبتا ، در کمک به مشتریان خود در پروژه هایی که شامل حوزه های حقوقی چند حوزه ای است، مهارت کامل را دارند. تخصص وکلای این دفتر در خصوص امور حقوقی و رسیدگی کارآمد و کامل به نیازهای مشتری، در ثبتا تضمین می شود.

این موسسه همچنین در تمام جنبه های قانونی شرکت های تجاری مشغول است و مشتریانی در صنایع مختلف را تحت پوشش حمایت و مشاوره های حقوقی خود قرار داده است. ثبتا به عنوان نمایندگی مشتریان بین المللی در برابر سازمان های دولتی ، نظارتی و بانک ها عمل می کند.

امور حقوقی در ایران

خدمات حقوقی در ایران

ثبتا به عنوان یک دفتر حقوقی پیشرو که از طریق شبکه جهانی متخصصان فعالیت می کند، در تلاش است تا نیازهای قانونی مشاغل و افراد را به طور موثر برآورده کرده و مشاوره و راهنمایی های ارزشمندی را در تأسیس شرکت ، مدیریت مشاغل و جلوگیری از خطرات نامطلوب به آنها ارائه نماید تا در روند امور حقوقی در ایران، آسودگی خاطر ایجاد شود.

بنابراین وکلای برجسته و حرفه ای ثبتا تعهد دارند تا با ارائه خدمات حقوقی مطلوب، راه حل های پیشگامانه و نمایندگی درجه یک که توسط تیم متفاوتی از متخصصان با تمایل به انجام کارهای حقوقی چالش برانگیز و پالایش شده است، از انتظارات مشتریان فراتر بروند. فضای حرفه ای در این دفتر حقوقی، رقابتی، مشارکتی و مقرون به صرفه است و همواره نهایت تلاش خود را برای کمک به حفظ سطح بالای کیفیت روند پرونده های مختلف حقوقی کرده است.

پرونده های تجاری در ایران

ثبتا در سراسر جهان به عنوان پیشروترین شرکت حقوقی تجاری و شرکتی شناخته شده و خدمات حقوقی بین المللی و منطقه ای کامل ارائه می دهد. تجربه جهانی ثبتا در امور حقوقی در ایران ، توسط یک تیم حرفه ای اجرایی می شود که مسئول دستیابی به تمام قوانین برای اطمینان از پذیرش یک تجربه حقوقی یکپارچه است.

دفتر حقوق بین المللی ثبتا ، خدمات حقوقی در زمینه های حقوق تجارت بین المللی ، سرمایه گذاری خارجی ، بانکداری ، امور مالی ، شرکتها ، مالیات ، مالکیت معنوی ، مخابرات ، داوری و دعاوی حقوقی ارائه می دهد. تیم دعاوی قوی این موسسه ، در اختلافات مربوط به جمع آوری بدهی ، قراردادهای استخدامی ، تجدید ساختار تجارت و سایر موارد تجاری کاملاً مسلط است.

بهره مندی از وکلای برتر ایرانی

همچنین، ثبتا دارای دانش جامع و عمیق در مورد قوانین ایران و نحوه اجرای پروژه های بین المللی و امور حقوقی در ایران است. موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا،  یک شرکت اصیل ایرانی در مقیاس بین المللی است. همکاران ایرانی، از بهترین وکلای مجرب ایرانی هستند که در حال تحصیل، تدریس و کار در پروژه های بین المللی در ایران هستند. آنها با مسائل حقوقی داخلی از مذاکره با مقامات دولتی برای مجوزهای تجاری گرفته تا اجرای تصمیمات دادگاه ها به صورت روزانه برخورد می کنند.

با داشتن شبکه ای قوی از مخاطبین داخلی و متخصصان در بخش های دولتی و غیر دولتی، بهترین کادر حقوقی و قانونی در ایران را در اختیار خواهید داشت که می تواند با ایجاد یک شبکه قوی و گسترده از متخصصان در ارگانهای دولتی و موسسات عمومی در خصوص حل مسائل پرونده های حقوقی شما اقدام کند.

پذیرش پرونده در ایران

این موسسه حقوقی معتبر، متعهد است که یک سیاست دقیق مدیریت هزینه را اجرا کند تا بتواند بهترین هزینه های حمایتی پیشنهادی و رقابتی را به مشتریان خود ارائه دهد. ضمن آن که ارزش اصلی در امور حقوقی در ایران ، تضمین کیفیت و ارائه بهترین خدمات مشاوره حقوقی است که می تواند موفقیت های لازم را ایجاد نماید.

این موسسه که در تهران واقع شده است، طیف کاملی از خدمات حقوقی را به مشتریان داخلی و بین المللی در ایران ارائه می دهد که شامل دعاوی تجاری و مدنی ، خدمات سرمایه گذاری خارجی ، داوری ، مشاغل و حقوق تعاونی ، جمع آوری بدهی ، تشکیل واحد تجاری و ایجاد مشاغل ، مذاکرات قرارداد تجاری ، انحلال شرکت ها ، پرونده های طلاق و خانواده های چند ملیتی ، مالیات ، قانون مالیات بر ارزش افزوده ، کیفری دفاع ، حقوق بین الملل خصوصی ، حقوق قراردادها و موارد دیگر می شود. این دفتر حقوقی،  با بهره مندی از مشاورین ارشد حقوقی و مجوزهای لازم، فعالیت های گسترده ای در دادگاه های ایران داشته که این تجربیات می تواند در حصول نتایج مناسب، موثر باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب