امور حقوقی در سوئیس

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در سوئیس را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در سوئیس را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در سوئیس
امور حقوقی در سوئیس

امور حقوقی در سوئیس

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در سوئیس را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در سوئیس را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در سوئیس نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در سوئیس میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در سوئیس

شروط و الزامات امور حقوقی در سوئیس

مراحل امور حقوقی در سوئیس

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در سوئیس میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در سوئیس را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در سوئیس

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در سوئیس

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، یکی از دفاتر حقوقی پیشرو در امور حقوقی در سوئیس است که توانسته است با ارائه راه حل های موثر در حمایت از کارآفرینان ، استارتاپ ها و شرکت های مختلف، قدم برداشته و خدمات حقوقی را در زمینه های مالکیت معنوی ، قراردادها و موافقت نامه ها ، قوانین تجاری ، استخدام ، مشاوره درخواستی ، دعاوی حقوقی و همچنین مذاکره برای حل و فصل خارج از دادگاه را ارائه نماید.

این موسسه، متشکل از وکلای مجربی است که در سوئیس با چندین سال سابقه حرفه ای فعالیت کرده و از نزدیک با مشتریان همکاری می کنند و در مورد طیف وسیعی از مسائل حقوقی مشاوره داده و در جهت ارائه کارآمد و موثر راه حل ها با حفظ تمرکز استراتژیک کار می کند. شما می توانید مشاوره های لازم را از وکلای حرفه ای ثبتا دریافت کنید.

وکلای برجسته در سوئیس

این موسسه در زمینه تجارت و حقوق مالیاتی و بانکی تخصص دارد. وکلای آن، به مشتریان خصوصی و تجاری در انجام امور حقوقی در سوئیس مشاوره می دهند. همچنین خدمات گسترده ای را در زمینه های مدیریت ثروت ، برنامه ریزی املاک و مشاوره حقوقی در مورد مجوزهای کار و اقامت در سوئیس به مشتریان خصوصی خود ارائه می دهد.

وکلا همچنین از تجربیات گسترده خود در زمینه های حقوق بانکی و حقوق شرکت ها برای کمک به شرکت ها در تمام مراحل توسعه خود استفاده می کنند. آنها با روحیه نوآوری و با تمایل به اجرای رویکرد کاملاً مدرن در زمینه وکالت عمل کرده و به مشتریان در زمینه مسائل حقوقی بین المللی خدمات ارائه می دهند.

موضوعات مختلف در سوئیس

این موسسه بر روی تعداد محدودی از زمینه های تخصصی تمرکز دارد و دارای یک رویکرد منحصر به فرد است که منجر به تمرکز مناسب بر قوانین بین المللی و محلی و حقوق کیفری می شود. ضمن آنکه در مورد مهاجرت تجاری، دارای تخصص اثبات شده در زمینه حمل و نقل بین المللی ، مسائل مربوط به مهاجران خارجی و مهاجرت حرفه ای یا مالیاتی است و می تواند در موارد خاص در امور حقوقی در سوئیس به مشتریان مشاوره دهد.

در حقوق کیفری، تخصص ثبتا به ویژه در موارد مهم مربوط به استرداد و حکم بازداشت ، اثبات شده است. وکلای این موسسه می توانند با تعهد و تسلط کامل بر مسائل مشتریان خود، برای ارائه راه حل های عملی اقدام کرده و حمایت های لازم را در خصوص برطرف کردن چالش های موجود به کار بگیرند.

امور حقوقی در سوئیس

وکلای باتجربه سوئیس

ثبتا با اندوخته ای از پرونده های موفق در امور حقوقی در سوئیس ، یک موسسه موفق در این کشور است که به دلیل تخصص خود در طلاق ، مهاجرت و حقوق کار مشهور است. مشتریان این موسسه حقوقی، آن را به دلیل سابقه استثنایی و دسترسی بی نظیر به راه حل های عملی انتخاب می کنند. وکلای این موسسه با درک خطرات و چالش های ایجاد شده، اطمینان حاصل می کنند که وقتی مشتریان به آنها نیاز دارند، در دسترس هستند.

در حقیقت ، تخصص ثبتا ، هر چقدر هم که گسترده باشد، برای دستیابی به نتایجی که مشتریان به دنبال آن هستند کافی نیست. آنچه اغلب تفاوت را ایجاد می کند این است که این اطمینان حاصل شود که مشتریان،  همه مراحل و همه نتایج بالقوه را درک کرده اند. این تنها راهی است که آنها را برای تصمیم گیری درست راهنمایی می کند. این یک مزیت برای این دفتر حقوقی محسوب می شود.

مشاوره حقوقی در سوئیس

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، همچنین در مورد موضوعات حقوق داخلی و بین المللی و مالیات به شرکت ها و مشتریان به صورت جداگانه مشاوره می دهد. تجربه و تخصص این موسسه، در همه زمینه های حقوق تجارت این امکان را می دهد که دقیقاً آنچه مشتریان نیاز دارند را ارائه دهد تا بتوانند مسائل ایجاد شده در کسب و کار را از میان بردارند.

ثبتا به کلیه الزامات قانونی در امور حقوقی در سوئیس و سراسر جهان فعالیت کرده و به مشتریان خود خدمت رسانی می کند و از منافع آن ها محافظت می نماید. خدمات شامل تمام زمینه های حقوقی از جمله حقوق اداری، حقوق خانواده ، برنامه ریزی املاک ، حقوق تجاری ، بانکداری و امور مالی فردی و شرکتی ، جرایم و دفاع ، صدمات شخصی ، حقوق کار ، و موارد دیگر است که با توجه به تخصص و تجربه وکلای خود، به خوبی در آن ها حضور دارد.

دعاوی مختلف در سوئیس

تیم ثبتا از وکلای برجسته ای تشکیل شده است که می توانند در امور حقوقی در سوئیس و در سراسر جهان کمک ها و مشاوره های منطقی را ارائه کرده و راه کار های  استراتژیک، راهبردهای هوشمند و راه حل های منطقی را حتی برای پیچیده ترین مسائل ارائه دهند. با حرفه ای بودن و درک در همه شرایط، وکلای این موسسه، متعهد هستند که خدمات حقوقی متناسب و با کیفیت عالی را در جهت حل مسائل و رفع نیازهای آنها در حین خدمت به بهترین وجه به مشتریان ارائه دهند.

این بالاترین کیفیت نمایندگی حقوقی را برای داوری های تجاری پیچیده بین المللی، داوری های شخصی و اختلافات بین المللی ارائه می دهد و هزینه های حقوقی رقابتی را با سابقه ای عالی ترکیب می کند و تمامی حوزه های قضایی، موسسات داوری و بخش های صنعت را که به زبان های مختلف کار می کنند، تحت پوشش قرار می دهد.

پذیرش پرونده توسط وکیل سوئیس

موسسه ثبتا، دارای موفقیت بسیار بالایی در نمایندگی از مشتریان در داوری های تجاری بین المللی و محلی است که معمولاً با شرکت های برجسته در امور حقوقی در سوئیس روبرو هستند. ثبتا همواره به مشتریان کمک کرده است که اختلافات را در هر اندازه، به نفع بسیاری از بزرگترین شرکت ها حل و فصل کنند و به بسیاری از مشتریان در حل اختلافات طولانی مدت از طریق میانجیگری و مذاکره کمک کرده است.

وکلای این موسسه، همچنین دارای تجربه داوری هستند و همواره تلاش های خود را برای نشان دادن کیفیت بالای محصول ارائه کرده اند. آنها دارای صلاحیت های برجسته بوده و جنبه های مختلف حقوق خصوصی را پوشش می دهند. در صورت بروز مشکلات یا اختلافات حقوقی، می توانید در مورد راه های جلوگیری از مراجعه به دادگاه یا نحوه کاهش خطرات رویه ای، مشاوره های لازم را دریافت کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب