امور حقوقی در فیلیپین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در فیلیپین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در فیلیپین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در فیلیپین
امور حقوقی در فیلیپین

امور حقوقی در فیلیپین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در فیلیپین را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در فیلیپین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در فیلیپین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در فیلیپین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در فیلیپین

شروط و الزامات امور حقوقی در فیلیپین

مراحل امور حقوقی در فیلیپین

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در فیلیپین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در فیلیپین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در فیلیپین

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در فیلیپین

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، به منظور بهبود شرایط شهروندانی که در خصوص امور حقوقی در فیلیپین نیاز به مشاوره و کمک دارند، اقدام می کند. بنابراین در همه جا از طریق حمایت و ایجاد توانایی و کمک مستقیم عمل می نماید تا بتوان جامعه ای را متصور شد که در آن عدالت و فرصت برابر حاکم باشد. این جایی است که مهاجران از حقوق و حمایت مساوی فارغ از ملیت ، قومیت ، مذهب ، جنسیت ، شغل یا وضعیت اقامت برخوردار خواهند شد.

دفتر امور حقوقی، مسئولانه در خصوص ارائه مشاوره و راه حل های مناسب در دعاوی متفاوتی اقدام می کند. همچنین به عنوان مشاور حقوقی کمیسیون عمل کرده و موارد مربوط به آن را مورد بررسی قرار می دهد و توصیه های مناسب مربوطه از جمله شکایات معتبر ارائه شده به کمیسیون را ارائه می دهد.

وکیل متخصص در فیلیپین

دفتر امور حقوقی در فیلیپین ، عمدتا متشکل از دو بخش است که وظایف خود را مدیریت می کند و شامل بخش امور حقوقی و بخش مساعدت حقوقی است که برنامه ها و فعالیت های عملیاتی را به عهده دارد. به عنوان مثال، برنامه اسناد، شامل تهیه و اشتراک اسناد ، سوگندنامه و قراردادها می شود.

همچنین در خصوص بررسی و نظارت بر پرونده های ثبت شده در دادگاه اقدام کرده و تفسیر دادگاه و حضور در دادگاه ها را بر عهده دارد که با توجه به تمرکز و تخصص وکلای ثبتا، این امر در کیفیت عملکردی عالی صورت می گیرد. ضمن آن که در راستای کمک به مشتریان خود، در جهت آماده سازی نامه های تأییدیه ، نامه های ارجاع و سایر موارد با تبحر اقدام می کند.

عقد قرارداد با وکلای باتجربه فیلیپین

دادرسی ، تحقیق و سایر برنامه های کمک حقوقی نیز در برنامه های اجرایی این دفتر حقوقی است که در مورد دعاوی ، تحقیقات و سایر مسائل حقوقی با ارائه به روز رسانی، توضیحات لازم در مورد قوانین و رسیدگی به شکایات کمک می کند. این دفتر با بهره مندی از یک تیم حرفه ای در امور حقوقی در فیلیپین ، با سرعت عملی مناسب، در خصوص راهنمایی و مشاوره حقوقی و انجام تحقیقات لازم در این خصوص اقدام می نماید.

دفتر امور حقوقی ثبتا ، مسئول ارائه خدمات حقوقی شرکتی نیز بوده و در زمینه سیاست های شرکت ها و رعایت قوانین و مقررات تأثیرگذار بر قدرت و بهره وری در منطقه و رفع مسائل حقوقی تجارت و کسب و کار آن ها اقداماتی شایسته داشته است تا کمک موثری برای کسانی باشد که به دنبال ارتقاء کسب و کار خود در فیلیپین هستند.

امور حقوقی در فیلیپین

هدف از اخذ وکیل در فیلیپین

همچنین این دفتر حقوقی، در حمایت از اهداف و دستورالعمل های اشتغال و رفع مسائل موجود و ترویج سرمایه گذاری در فیلیپین با موفقیت عمل نموده است. همچنین به آنها در مورد مسائل مهم حقوقی و خط مشی لازم، مشاوره می دهد و طبق قوانین و دستورالعمل های مربوط به امور حقوقی در فیلیپین ، به سرعت نظر می دهد. در دفاتر دولتی و جلسات مربوط به انواع پرونده های مدنی، کیفری، جنائی و غیره ، در صورت لزوم ، به کمک قوانین ، به طور موثر تعامل می کند. همچنین قراردادها را بررسی می کند و به مدیران در مورد خاتمه ، پیش فرض و فرایندهای تصویب رای های حقوقی، مطابق قوانین و رویه های موجود توصیه می کند.

امور حقوقی در فیلیپین

در کسب و کارها، با توجه به سوالات و نگرانی های حقوقی، از جمله اقدامات پرسنل و هرگونه اتهام و ادعای مرتبط ، مشاوره های لازم را در راستای ایجاد عدالت ارائه نموده و در برنامه ریزی ، کنترل و هدایت پرونده در امور حقوقی در فیلیپین ، مدیریت و نظارت بیش از حد انجام می دهد. مسئول اصلی کلیه فعالیتهای مربوط به ارائه کارآمد خدمات حقوقی و کار مانند دادخواهی ، تحقیق و تنظیم نظرات حقوقی ، اسناد قرارداد ، مشاوره حقوقی ، بازرسی و اجرای استانداردهای کار ، میانجیگری و سازش در موارد مربوط به اختلافات کار ، استخدام نیروی کار و آموزش یا خدمات نیروی انسانی و ارتقای سطح آرامش فضای کاری، به درستی وارد شده و عمل می نماید.

محاکمه و تحقیقات در فیلیپین

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، همواره در جهت ایجاد روندی صحیح در امور حقوقی در فیلیپین ، تحقیقات اولیه را در مورد شکایات مختلف انجام می دهد. آنها به عنوان مشاور حقوقی در انجام تحقیقات رسمی در پرونده هایی که در حال بررسی در دادگاه های این کشور هستند، حضور خواهند داشت.

صدور بخشنامه ها، قراردادها و سایر موافقت نامه ها را بررسی می کند تا بتوانند روند صحیح پرونده را با تخصص و تجربه خود پیش ببرند. مشاوره و نظر حقوقی در مورد برنامه ها ، مسائل عملیاتی و قوانین می تواند بهترین راهکار برای موفقیت در یک پرونده در این کشور باشد.

وکلای حرفه ای در فیلیپین

این دفتر حقوقی موفق، به عنوان عضو گروه کار فنی ، راه حل های مناسب را در امور حقوقی ارائه می دهد و در مواقع لزوم به عنوان مشاور حقوقی کمیته های عمل می کند. کارآیی عملیاتی یک دفتر حقوقی تنها از طریق برنامه ریزی استراتژیک ، نظارت مداوم و ارزیابی عینی امکان پذیر است. به همین دلیل است که امور حقوقی در فیلیپین ، توسط ثبتا با استفاده از سال ها تجربه و تخصص، با قدرت و درایت کامل انجام می شود.

بدین ترتیب از طریق مشاوره های حقوقی در مورد موضوعات مربوط به تفسیر مفاد قراردادها، راه حل های مناسبی را ارائه می دهد و در مورد سایر مسائل حقوقی عمل می کند. شما می توانید در حوزه های مختلف در امور حقوقی، از وکلای برجسته و حرفه ای ثبتا، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پذیرش پرونده در فیلیپین

ثبتا به عنوان یک دفتر حقوقی معتبر و نام آشنا، همواره در خصوص تعقیب یا دفاع در جریان رسیدگی در هیأت تجدید نظر است. بنابراین قراردادهایی تهیه می کند و نظرات حقوقی را در مورد موضوعاتی که به آن ارجاع داده است، ارائه می نماید که می تواند داوران و قضات را تحت تأثیر قرار دهد.

همچنین با ارائه خدمات حقوقی در قالب مشاوره، تهیه تفاهم نامه، بررسی و حل مسائل مربوط به پرونده های مختلف، برای تهیه مستندهای مورد نیاز و اجرای مقررات با تعهد کامل عمل می نماید. می توانید درصد موفقیت های خود را در پرونده های خود در امور حقوقی در فیلیپین با ثبتا افزایش دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب