امور حقوقی در مجارستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در مجارستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در مجارستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در مجارستان
امور حقوقی در مجارستان

امور حقوقی در مجارستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در مجارستان را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در مجارستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در مجارستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در مجارستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در مجارستان

شروط و الزامات امور حقوقی در مجارستان

مراحل امور حقوقی در مجارستان

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در مجارستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در مجارستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در مجارستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در مجارستان

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا، در امور حقوقی در مجارستان فعالیت های گسترده داشته و به مشتریان شرکت های بین المللی و کارآفرینان فردی که در مجارستان تجارت می کنند، خدمات رسانی می کند که شامل قوانین تجاری ، پیش نویس و مذاکره قرارداد و موافقت نامه ها ، مالکیت معنوی ، اطلاعات و فناوری ، حقوق کار ، املاک و مستغلات ، دعاوی قضایی ، داوری و خدمات مشاوره عمومی است.

این موسسه متشکل از تیمی از وکلای تجاری و دعاوی حقوقی است که راه حل هایی کاربردی و عملی را ارائه می دهند و توصیه های مناسبی را در راستای حل مسائل و چالش های مشتریان ارائه می دهند. یک رویکرد چند وجهی به موارد پیچیده ارائه می دهد، در حالی که قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را به همراه نمایندگی ماهرانه و آگاه در دستور کار خود دارد.

مشاوره حقوقی در مجارستان

دفتر حقوقی ثبتا، همچنین در امور حقوقی در مجارستان و در امور جنایی و کیفری فعالیت دارد که زمینه های عملی آن شامل وکالت دادرسی کیفری برای متهمان است. به عنوان وکلای مدافع ، دارای مهارت بالا و آگاهی کامل در مورد قانون جزا بوده و اهداف، برای توسعه راه حل هایی طراحی شده است تا به نتیجه مطلوب برسد.

در این راستا و دریافت راه حل های مناسب، مشتریان تمام گزینه های حقوقی خود را درک کرده و از طریق وکیل که حتی در مورد قوانین پیچیده کیفری نیز بسیار آگاه است، پاسخ سوالات خود را دریافت می کنند. به طوری که وکلا اعمال حقوق متهمان را در قوانین پیش بینی کرده و به متهمان کمک می کنند تا اتهامات را درک کنند و از طرف آنها با نهایت دقت و تجربه حرفه ای عمل می نمایند.

موضوعات حقوقی در مجارستان

این موسسه با سال ها تجربه در امور حقوقی در مجارستان و حوزه های مختلف حقوقی در این کشور، دارای تجربه بی نظیری در زمینه کمک به مشتریان در حوزه های قضایی در کشور هستند. در ثبتا، توجه به خدمات مشتری چیزی است که این موسسه را متمایز می کند. مشتری در وهله اول قرار دارد و پاسخگویی به آنها و رعایت مهلت ها و تعهدات از اعتبارات این موسسه به شمار می آید.

ضمن آن که وکلا و مشاوران این موسسه، کلیدهای موفقیت آن هستند. آنها از بهترین مشاورانی هستند که متعهدانه به خدمت رسانی به مشتری اقدام می نماید. از همین روست که این موسسه، در میان شرکت های حقوقی منحصر به فرد بوده و از استراتژی تخصصی پیروی می کند تا بتواند بهترین عملکرد را در ارائه مشاوره های تخصصی ارائه نماید.

امور حقوقی در مجارستان

مشاوره حقوقی در مجارستان

این به مشتریان در امور حقوقی در مجارستان ، کمک می کند تا در پیشرفت در زمینه های مربوطه پیشگام بوده و عمق تخصص مورد نیاز در محیط تجاری پیچیده امروز را با آگاهی از قوانین و امور حقوقی مجارستان ، توسعه دهند.  یکی از ویژگی های اساسی رویکرد موسسه، جمع آوری تیم های چند رشته ای از متخصصان در زمینه های مختلف به منظور مطابقت با خواسته های محیط تجاری امروز است.

همچنین موسسه حقوقی ثبتا، با تمرکز بر مالکیت معنوی، حفاظت از داده ها ، رسانه ها و حقوق اینترنت به مشتریان خدمات رسانی می کند. تیم ثبتا، یک رویکرد تجاری متمرکز بر مشتری را در ارائه مشاوره حقوقی و انجام معاملات و اختلافات عمومی و پیچیده در مجارستان حفظ می کند. مهارت تجاری این موسسه حقوقی، گسترده و عمیق است و در ارائه طیف وسیعی از خدمات حقوقی برای مشاغل داخلی و بین المللی در صنایع مختلف فعال و پاسخگو است.

وکیل متخصص در مجارستان

ثبتا از مشتریان خود حمایت می کند و برای دستیابی به نتایج مطلوب و حفظ منافع آنها تلاش می نماید. حوزه های عملی که در امور حقوقی در مجارستان ، در دستور کار این شرکت قرار می گیرد شامل ثبت شرکت، فروش و خرید مشاغل و سهام ، قرارداد عرضه و کار ، معاملات فردی و شرکتی ، جمع آوری بدهی ها و انواع دیگر مسائل مربوط به تجارت است.

این موسسه همچنین نمایندگی حقوقی جامعی در مذاکرات تجاری و در دادگاه ها ، در پرونده های دعاوی و همچنین در پرونده های ثبت و در مراجع اداری ارائه می دهد. شما می توانید به راحتی راهنمایی های لازم را در حوزه های تخصصی دریافت کرده و مسائل حقوقی خود را با مشاوران برجسته ثبتا مطرح نمایید.

وکلای با تجربه مجارستانی

وکلای موسسه حقوقی ثبتا معتقدند که با تفکر و خلاقیت تازه و خلاقانه فراتر از متن قوانین، ا می توانند به مشتریان در راههایی که در فعالیت های تجاری آنها موثر است، کمک کنند. هدف اصلی این دفتر حقوقی، ارائه خدمات به مشتریان با رویکرد مدرن همراه با مهارت ها و دانش حرفه ای بالا و دستیابی به راه حل های قانونی مطلوب و موثر در امور حقوقی در مجارستان است.

وکلای ثبتا، متعهد هستند تا تا طیف کاملی از خدمات حقوقی با کیفیت عالی را برای مشتریان خود، تحت شرایط یکسان تضمین کنند. ثبتا یک موسسه حقوقی برجسته است که از قابلیت های قوی دعاوی و مشاوره مالیاتی پشتیبانی می کند. به طور معمول، مشتریان ثبتا، سازمان های پیچیده ای با مسائل حقوقی فوری هستند که اغلب نه تنها مشاغل آنها بلکه کل صنایع آنها را به چالش کشیده است.

پذیرش پرونده توسط وکیل مجارستان

برخورد با این مسائل در امور حقوقی در مجارستان ، اغلب منجر به تخلیه منابع شرکت می شود. ثبتا به مشتریان خود کمک می کند تا این منابع را حفظ کرده و برای سازمان های خود ارزش ایجاد کنند. در این راستا، از یک رویکرد مشارکتی که هدف آن کشف مشترک کارآمدترین راه برای مقابله با مسائل است، استفاده می کنند.

بنابراین، نمای اصلی فعالیت های این دفتر حقوقی، شامل مسائل مرتبط با اینترنت، ، قانون حق چاپ و مالکیت معنوی مسائل مربوط به تجارت الکترونیک ، قراردادهای فروشگاه اینترنتی است. همچنین در حوزه های مختلف در زمینه های حقوق مدنی، کیفری، جنایی و غیره تسلط داشته و تفکر خلاق وکلا و مشاوران این موسسه، توانسته است اغلب به مشتریان در یافتن راه حل های نوآورانه کمک نماید. بازخورد مشتریان تأیید می کند که این موسسه با سال ها تجربه، به عنوان یکی از شرکت های حقوقی پیشرو در مجارستان شناخته می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب