امور حقوقی در یونان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه امور حقوقی در یونان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات امور حقوقی در یونان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

امور حقوقی در یونان
امور حقوقی در یونان

امور حقوقی در یونان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه امور حقوقی بین الملل خدمات امور حقوقی در یونان را در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات تخصصی مربوط با امور حقوقی در یونان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و امور حقوقی در یونان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی را برای شما به ارمغان آورد . هم اکنون به منظور انجام امور حقوقی در یونان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور امور حقوقی در یونان

شروط و الزامات امور حقوقی در یونان

مراحل امور حقوقی در یونان

توجه داشته باشید بمنظور امور حقوقی در یونان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل امور حقوقی در یونان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

امور حقوقی در یونان

محتوای این صفحه عبارتند از:

امور حقوقی در یونان

موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا ، یکی از دفاتر موفق در امور حقوقی در یونان است و بر ارائه برتری و ایجاد روابط قوی با مشتریان تمرکز دارد. این موسسه به شرکت ها ، موسسات مالی و افراد خدمات می دهد و به مشتریان خود کمک می کند تا پیچیده ترین چالش های حقوقی خود را هر چه هستند، حل کنند.

ثبتا، خدمات مشاوره کامل را در زمینه مدیریت بحران ، برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار ، برنامه ریزی مالیاتی و برنامه ریزی و اجرای سرمایه گذاری به شرکت ها ارائه می دهد. از این روست که بر حل سریع پرونده های مشتریان خود با استفاده از تمام ابزارهای قانونی ارائه شده به منظور دستیابی به یک توافق رضایت بخش و دور زدن تاخیر دادگاه های دادگستری یونان تمرکز نموده است.

مسائل حقوقی در یونان

مشتریان ثبتا، شرکت های یونانی و خارجی در امور حقوقی در یونان و در حوزه های مختلف صنعت، گردشگری و بانکداری هستند. این موسسه در زمینه فعالیت های قضایی در دادگاه های یونان و همچنین مشورت افراد، شرکت ها و سایر سازمان ها در طیف وسیعی از زمینه های حقوقی مسلط است. توجه ویژه ای به مسائل مربوط به حقوق تجارت، دعاوی تجاری پیچیده و فراملی ، مسائل مربوط به جرایم تجاری ، مهاجرت ، حل اختلافات اداری ، معاملات تجاری و املاک دارد.

فلسفه اصلی این موسسه، شامل یک رویکرد شخصی و متنوع برای هر موضوع حقوقی همراه با دانش عمیق از قانون است. تیم حقوقی، انعطاف پذیری لازم را برای سازگاری با نیازهای مشتریان و ایجاد یک رابطه شخصی و قابل اعتماد دارد. این موسسه با همکاری نزدیک با دفاتر حقوقی در سراسر یونان و سایر افراد مطلع فعالیت می کند تا بتواند بهترین راه حل ها را در مسائل مشتریان ارائه نماید.

وکلای برجسته در یونان

ثبتا به عنوان یکی از مجرب ترین و قدیمی ترین دفاتر امور حقوقی در یونان فعالیت می کند. این موسسه، علیرغم اندازه متوسط ​​، به دلیل تخصص پرسنل و تجربه طولانی مدت خود، طیف وسیعی از خدمات حقوقی را ارائه کرده است. از همین روست که دارای ویژگی های پویایی در بازار ملی این کشور بوده و به دلیل توانایی تیم خود در ترکیب تجربه و پیشرفت برای رسیدن به اهداف مشتریان شناخته شده است.

موسسه ثبتا، مدت های زیادی است که به مشاغل و افراد محلی توصیه های معتبر ارائه نماید. سنگ بنای موفقیت آن، همیشه این بوده است که هر مشتری برای آنها مهم است و سزاوار یک خدمات شخصی ، با ارزش و با کیفیت بالا است. به همین دلیل است که درجه بالایی از مشارکت را در هر مورد ارائه داده و وکلایی تصمیم گیرنده ، مطمئن و با تجربه در تیم خود دارد.

امور حقوقی در یونان

قانون در یونان

تیم وکلا و مشاورین ثبتا، افرادی واقع بین هستند که بر ایجاد روابط با مشتریان در امور حقوقی در یونان ، تمرکز می کنند. از همین روست که با تعهد و صبورانه به مشکلات آنها گوش داده  و نیاز آنها را برای دریافت مشاوره واضح و ارزشمند در بودجه خود درک می نمایند. مشکل هرچه باشد، گزینه ها و راه حل های عملی، به زبان ساده توضیح داده می شود ، بهترین راهکار را به مشتریان توصیه کرده و به طور موثر با این موضوع برخورد می نمایند.

دفتر حقوقی ثبتا، همچنین، به افراد، موسسات بزرگ و شرکت های چند ملیتی خدمات رسانی می کند. مشتریان شامل مدیران تجاری و اشخاص حقیقی هستند. این موسسه طیف وسیعی از خدمات حقوقی را برای حمایت از مشتریان خود در همه زمینه های زندگی و کار ارائه می دهد. می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان و مشاوران ثبتا دریافت کنید.

وکیل متخصص در یونان

حوزه های عملی در موسسه حقوقی ثبتا، شامل حقوق اداری، حقوق مدنی و کیفری ، حقوق بین الملل و حقوق تجارت است. این موسسه در داخل و خارج از دادگاه از تجربه عمیقی برخوردار بوده و با اطمینان، پرونده های چالش برانگیز را پذیرفته است. همچنین دارای سابقه بین المللی قوی است که با آمادگی برای رفع نیازهای مشتریان در یونان و خارج از کشور در امور حقوقی در یونان اقدام می نماید.

ثبتا مفتخر است که به افراد و سازمان ها در سراسر یونان و در سراسر جهان پشتیبانی حقوقی ارائه می دهد. در صورتی که در مورد پرونده مدنی یا راهنمایی حقوقی کسب و کار خود به دنبال حمایت باشید، می توانید به تیم حرفه ای و متخصص ثبتا اعتماد کنید تا حداکثر مهارت حرفه ای و رسیدگی مطمئن به مسائل خود را از این دفتر حقوقی دریافت کنید.

خدمات حقوقی در یونان

ثبتا یکی از بزرگترین موسسه ها در امور حقوقی در یونان است که خدمات کاملی را ارائه کرده است که در زمینه های اصلی بازار حضور برجسته ای دارد. تیم این موسسه از نظر کیفیت ، نوآوری ، تعهد و اشتیاق شهرت یافته است و شرکت متعهد به ارائه بهترین خدمات حقوقی ممکن یونان به صورت مقرون به صرفه است.

این موسسه از یک رویکرد شناخته شده در سطح جهانی برای سیستم مدیریت کیفیت خود پیروی کرده و دارای تضمین کیفیت عملکرد است. مشاوران حقوقی آن نیز در سطح درجه یک فعالیت کرده و در طیف گسترده ای از مشتریان محلی و بین المللی خدمات رسانی می کنند. زمینه هایی همچون داوری و حل اختلاف، دعاوی حقوقی ، حقوق تجارت و شرکت ها و حقوق قراردادها را شامل می شود.

پذیرش پرونده توسط وکیل یونان

وکلا و مشاوران مجرب و متخصص ثبتا، تجربه وسیعی در زمینه امور حقوقی در یونان و در حقوق مالیاتی ، املاک ، تجارت و حقوق مدنی دارند. همچنین این موسسه، بر حقوق گردشگران و همچنین صدمات شخصی، تصادفات رانندگی و هر گونه دعاوی مدنی و تجاری متمرکز است. از جمله مواردی که وکلای متخصص در این موسسه نمایندگی می کنند، شامل قانون کار ، قانون املاک و ارثیه ، حقوق جزا و حقوق خانواده و بازیابی بدهی است.

وکلای این موسسه، با تجربه و آگاه بوده و در زمینه های مختلف، بر ارائه خدمات حقوقی جامع و موثر، متناسب با نیازهای هر مشتری تمرکز می کنند و نمایندگی کارآمدی برای شرکت های داخلی و خارجی و اشخاص حقیقی که نیاز به سطح بالایی از تخصص و تجربه حقوقی دارد، را ارائه می نمایند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب