ثبت شرکت در کشور فیجی

ثبت شرکت در کشور فیجی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه ثبت شرکت خدمات ثبت شرکت در کشور فیجی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به ثبت شرکت در کشور فیجی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری ثبت شرکت در کشور فیجی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور ثبت شرکت در کشور فیجی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست ثبت شرکت در کشور فیجی را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور ثبت شرکت در کشور فیجی

شروط و الزامات ثبت شرکت در کشور فیجی

مراحل ثبت شرکت در کشور فیجی

توجه داشته باشید بمنظور ثبت شرکت در کشور فیجی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل ثبت شرکت در کشور فیجی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

ثبت شرکت در کشور فیجی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر ثبت شرکت فیجی

در این مقاله به صورت جامع با کشور فیجی، شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری در فیجی، ثبت شرکت در کشور فیجی، مراحل ثبت شرکت در کشور فیجی و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشور فیجی آشنا خواهیم شد. برای ثبت شرکت در فیجی در وهله اول باید علاوه بر شناخت کلی آن با شرایط اقتصادی، انواع شرکت‌ها، قوانین ثبت شرکت و همچنین مزایای ثبت شرکت در این کشور آشنا شوید و سپس در مراحل بعد با مشاوره و کمک موسسه‌های معتبر اقدام به ثبت شرکت کنید. شما عزیزان بعد از مطالعه این مقاله در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام در خصوص ثبت شرکت در کشور فیجی می‌توانید با کارشناسان و مشاوران موسسه بین المللی ثبتا تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما در این خصوص شما را راهنمایی کنند. سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور فیجی موضوع مهمی است که باید به صورت حرفه‌ای و در یک مسیر درست صورت بگیرد تا توجیه اقتصادی دقیقی فراهم شود. ما در موسسه بین المللی ثبتا با داشتن وکلا و مشاوران حرفه به شما کمک می‌کنیم تا با سرمایه گذاری درست و اصولی در کشور فیجی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابید.

آشنایی با کشور فیجی

فیچجی یک کشور جزیره‌ای در منطقه ملانزی در مجمع الجزایر اقیانوس آرام واقع شده است. فیجی از مجمع الجزایری با بیش از 330 جزیره تشکیل شده است. در 110 جزیره آن مردم به صورت دائمی ساکن هستند. این کشور از غرب با وانوآتو، از جنوب غرب با کالدونیای فرانسه، از جنوب شرق با جزیره کرمادچ نیوزیلند، از شرق با ساموآ، از شمال شرق با جزایر والیس و فوتونای فرانسه و از شمال با تووالو همسایه است. حدود 87٪ از کل جمعیت 883483 نفری این کشور در دو جزیره اصلی  Viti Levu و Vanua Levu زندگی می کنند. حدود سه چهارم مردم این کشور در سواحل ویتی لوو زندگی می کنند. فیجی یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای اقیانوس آرام را از طریق منابع جنگل، مواد معدنی و ماهی فراوان دارد. واحد پولی این کشور دلار فیجی است. این کشور از اعضای جنبش غیرمتعهدها است و پس از نیوزیلند، استرالیا و پاپوآ  چهارمین کشور بزرگ حوزه اقیانوسیه محسوب می‌شود. 53 درصد از نژاد مردم این کشور را بومیان فیجی، 41 درصد را نیز هندی‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین دین 70 درصد مردم مسیحی، 26 درصد هندو و 4 درصد نیز مسلمان است. زبان‌های رسمی این کشور را، انگلیسی، فیجیایی و هندی تشکیل می‌دهند.

شرایط اقتصادی کشور فیجی

امتیاز آزادی اقتصادی فیجی 62.2 است و اقتصاد این کشور را در رتبه 8721 در شاخص 2021 قرار داده است. نمره کلی آن 1.2 درجه کاهش یافته است ، دلیل اصلی آن کاهش سلامت مالی است. فیجی در بین 40 کشور منطقه آسیا-اقیانوسیه در رتبه پانزدهم قرار دارد و امتیاز کلی آن بالاتر از میانگین منطقه ای و جهانی است. فیجی چهار قرارداد تجاری ترجیحی در حال اجرا دارد. نرخ تعرفه وزنی معاملات 15.0 درصد است و موانع غیرتعرفه ای متعددی مانع جریانات تجاری می شوند. هزینه های دولت طی سه سال گذشته به 31.0 درصد از کل تولید (GDP) رسیده است و کسری بودجه به طور متوسط ​​4.1 درصد از تولید ناخالص داخلی است. بدهی عمومی معادل 48.8 درصد تولید ناخالص داخلی است. فیجی یکی از پیشرفته ترین کشورهای جزیره اقیانوس آرام است. منابع طبیعی این کشور شامل چوب، ماهی، طلا، مس، روغن دریایی و نیروگاه آبی است. شهرنشینی و گسترش در بخش خدمات به رشد تولید ناخالص داخلی کمک کرده است. صادرات شکر و صنعت توریستی به سرعت در حال رشد است. فیجی سالانه گردشگران زیادی را جذب می کند. از مناطق محبوب این کشور می توان به نادی، سواحل مرجان، جزیره Denarau و جزایر Mamanuca است.

ثبت شرکت در کشور فیجی

مزایا ثبت شرکت در کشور فیجی

کشورهای مختلف برای جذب سرمایه گذار و پیشرفت خود در زمینه‌های مختلف مزایا و امکانات ویژه‌ای را برای شرکت‌ها و سرمایه گذاران در نظر می‌گیرند. علاوه بر این هر کشوری دارای یکسری ویژگی‌های خاصی می‌باشد که بسیاری از تجار و سرمایه گذاران را جذب خود می‌کند. سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور فیجی هم مزایایی دارد که در این بخش با آنها آشنا خواهیم شد:

 
 

ثبت شرکت در کشور فیجی

شرکت با مسئولیت محدود یکی از رایج ترین انواع شرکت ها در کشور فیجی است که توسط کارآفرینان برای انجام فعالیت های تجاری استفاده می شود. تعداد سهامداران 2 نفر (برای یک شرکت خصوصی) و 7 نفر (برای شرکت دولتی) می باشد. تعداد مدیران 2 نفر (برای شرکت خصوصی) و 3 نفر (برای یشرکت دولتی) می باشد. سهامداران و مدیران می توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند. شرط حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در این کشور وجود ندارد.

قوانین ثبت شرکت در کشور فیجی

به دلیل قوانین و مقررات ویژه‌ای که در کشور کشور فیجی وجود دارد داشتن یک وکیل و مشاور ماهر و مجرب باعث می‌شود که سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور کشور فیجی برای شما بسیار سود آور شود. موسسه ثبتا با سابقه درخشان در زمینه ثبت شرکت، مهاجرت و سرمایه گذاری و با داشتن مشاورین حرفه‌ای می‌تواند شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت موفقی را در کشور کشور فیجی برای شما به همراه داشته باشد. برای ثبت شرکت در کشور کشور فیجی قوانین خاصی وجود دارد که با برخی از مهم ترین این قوانین آشنا خواهیم شد: بالاترین نرخ مالیات بر درآمد فردی به 20 درصد کاهش یافته است و بالاترین نرخ مالیات بر شرکت ها نیز 20 درصد است. مالیات های دیگر شامل مالیات بر ارزش افزوده و فروش زمین است. بار مالیاتی کلی معادل 24.2 درصد از کل درآمد داخلی است. شرکت هایی که خارج از حوزه قضایی فعالیت می کنند از پرداخت مالیات معاف هستند. برای ثبت شرکت در این کشور باید آدرس دفتر ثبت شده ارائه دهید. اگر برآورد سرمایه ثبت شرکت در فیجی 5000 دلار باشد، باید آن را به سهام تقسیم کرد (هر سهم برابر با 1 دلار است) شرکت های مقیم از درآمد جهانی خود مالیات می پردازند. درحالی که شرکت های غیر مقیم فقط از درآمد حاصل از فیجی مشمول مالیات میی شوند. شرکت های حمل و نقل غیر مقیم که در زمینه مسافربری، نامه رسانی، بارگیری و… فعالیت می کنند مشمول مالیات با نرخ 2 درصد هستند. دفاتر شعبه که به عنوان زیر مجموعه شرکت مادر در این کشور فعالیت می کنند مشمول مالیات با نرخ 17 درصد هستند. انتقال دارایی توسط یک سهامدار مستقر مقیم به یک شرکت مقیم مشمول مالیات بر سود سرمایه نخواهد بود. از تاریخ 1 آوریل سال 2020 ، واردات لوازم پزشکی از جمله مواد ضدعفونی کننده، شستشو و … از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهد بود.

سخن آخر

در این مقاله در خصوص ثبت شرکت در کشور فیجی، مزایا ثبت شرکت و قوانین ثبت شرکت در این کشور و … توضیحاتی ارائه شد. که می‌تواند یک راهنمای کلی برای شما از ثبت شرکت در کشور فیجی باشد. برای ثبت شرکت در هر کشوری در ابتدا باید اطلاعات جامعی از شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری آن کشور، انواع شرکت های تجاری، قوانین و مزایای ثبت شرکت در آن کشور بدست آورید. سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در کشور فیجی موضوع مهمی است که باید به صورت حرفه‌ای و در یک مسیر درست صورت بگیرد. تا توجیه اقتصادی دقیقی فراهم شود. ما در موسسه بین المللی ثبتا با داشتن وکلا و مشاوران حرفه به شما کمک می‌کنیم تا با سرمایه گذاری درست و اصولی در کشور فیجی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابید. با توجه به توضیحات بالا و شرایط ویژه‌ای که کشور فیجی برای جذب سرمایه گذار در نظر گرفته می‌توان گفت که ثبت شرکت در این کشور با توجه به شرایط ویژه آن می‌تواند به عنوان یک عامل مثبت برای رشد کسب و کار شما باشد. همچنین شما عزیزان می‌توانید به جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشور فیجی با کارشناسان موسسه تماس برقرار کرده و بصورت رایگان اطلاعات تکمیلی را در این خصوص را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *