مهاجرت واخذ اقامت نروژ

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت واخذ اقامت نروژ را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت واخذ اقامت نروژ را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت نروژ
مهاجرت و اخذ اقامت نروژ

مهاجرت واخذ اقامت نروژ

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت واخذ اقامت نروژ در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت واخذ اقامت نروژ را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت واخذ اقامت نروژ نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت واخذ اقامت نروژ میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت واخذ اقامت نروژ

شروط و الزامات مهاجرت واخذ اقامت نروژ

مراحل مهاجرت واخذ اقامت نروژ

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت واخذ اقامت نروژ میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت واخذ اقامت نروژ را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت نروژ

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر مهاجرت و اقامت نروژ

نروژ یکی از کشور‌های اروپایی است که سیستم اقتصادی بسیار قوی دارد و اولین اقتصاد نفتی اروپا را به خود نسبت داده است. کشور‌های زیادی در دنیا پیدا نمی‌کنید که هزینه‌ی دانشگاه آن‌ها رایگان باشد و در کنار آن کیفیت آموزشی روز دنیا را به شما ارائه بدهند، پس اگر به دنبال یکی از این موارد هستید تا بتوانید آینده‌ی خود را در یک کشور اروپایی پیشرفته رقم بزنید و در کنار آن هزینه خیلی زیادی متقبل نشوید به شما توصیه می‌کنیم که اطلاعات دقیقی راجع به مهاجرت به نروژ و شرایط آن بدست آورید.

جالب است بدانید که سازمان‌ملل، این کشور را در صدر بهترین و با کیفیت‌ترین استاندارد‌های زندگی بین کشور‌های مختلف برگزیده است، و اکثریت مردم آن امید بالایی به زندگی دارند.

رشد جمعیت خارجی در 3 سال اخیر بیش از 9 درصد اعلام شده است؛ این کشور یکی از کشورهایی است که توانسته فضای درآمدزایی خوب برای خارجیان ایجاد کند و در این زمینه بسیار موفق بوده است. آمار مهاجرت به کشور نروژ از طریق پناهندگی نسبت به سال‌های گذشته با رشد تنها یک درصدی روبرو بوده است.

روش‌ های مهاجرت و اقامت نروژ

یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور ، ازدواج با یک فرد از تبعه کشور نروژ است که البته فرقی نمی‌کند زن باشد یا مرد.

از دیگر روش‌های اقامت، تحصیل است. شرایط تحصیل در کشور نروژ در تمامی مقاطع و رشته‌ها فراهم شده است؛ به طوری‌که فرد اجازه کار ضمن تحصیل را نیز دارد.

در این کشور درصورتی‌که از نظر مالی در وضعیت خوبی باشید، امکان مهاجرت از طریق ثبت شرکت برای شما وجود دارد؛ به این صورت که شما سرمایه خود را در قالب ثبت شرکت به این کشور وارد می‌کنید. 

درصورتی‌که سابقه کاری خوبی دارید و یا فن و علمی را به صورت حرفه‌ای بلدید، ویزای کاری برای شما فراهم می‌شود، در این کشور، تنوع فرصت‌های کاری بسیار زیاد است و فرصت های شغلی، اغلب با درآمد خوبی همراه هستند. اگر شما به دنبال خوداشتغالی باشید، می‌توانید به سراغ کارآفرینی بروید.

 

راحت‌ترین روش مهاجرت به نروژ

ویزای کاری بهترین روش مهاجرت است به این علت که فرصت‌های شغلی در کشور نروژ بسیار زیاد است، از طرفی شما دارای امنیت شغلی بالایی هستید، یعنی قرارداد کاری شما زیر نظر دولت است و این‌طور نیست که همیشه نگران از دست دادن شغل خود باشید. 

از دیگر روش‌های مناسب برای اخذ اقامت، ویزای تحصیلی این کشور است. سطح علمی دانشگاه‌های این کشور بسیار بالا است؛ به‌طوری که تحصیل در این کشور طبق جدیدترین متدهای روز دنیا صورت می‌گیرد و اجازه می‌دهد ورود به کار برای شما بسیار راحت باشد.

 بررسی‌ های که اخیراً توسط تیم تحلیل آماری ما صورت گرفته است، نشان می‌دهد که تحصیل و کار در کشور نروژ دقیقاً در یک راستا حرکت می‌کنند؛ به‌طوری ‌که اگر شما در این کشور تحصیل کنید، ورود به کار برای شما با شانس بیش از 96 درصد اعلام شده است و این رقم نشان می‌دهد که شما پس از تحصیل در کشور نروژ، مشکلی برای کار نخواهید داشت.

مهاجرت و اخذ اقامت نروژ

میزان رضایت مهاجران به نروژ

میزان رفاه در کشور نروژ بسیار زیاد است، مردم این کشور کمتر فقیر بوده و به طور کلی سطح زندگی افراد با هم در یک رنج است. در این کشور شما خرجی کمتر از درآمد خود دارید و به راحتی می‌توانید پس‌انداز کنید. حقوق شهروندی در کشور نروژ نسبت به سایر کشورها کمتر اعلام شده است.

مردم کشور نروژ یکی از شادترین مردم در دنیا هستند؛ آن‌ها در ساده ترین صحبت خود می‌خندند و سعی می‌کنند چهره‌ای شاد داشته باشند؛ یکی از دلایلی که رضایت از مهاجرت به کشور نروژ زیاد است، همین چهره جذاب و دلنشین مردم این کشور است.

در کشور نروژ، مردم آرام و صبور و مهربان هستند و خبری از صدای بلند و یا زندگی پر تنش در کشور نروژ نیست. یکی از دلایل رضایت از زندگی در کشور نروژ، وجود آزادی مذهبی در این کشور است به طوری‌که به عقیده هر کس احترام گذاشته می‌شود. امنیت در کشور نروژ بسیار بالا است، پلیس‌های محلی در سطح شهر برای ایجاد آرامش اجتماعی حضور دارند و به این ترتیب میزان جرم و جنایت در کشور نروژ بسیار کم اعلام شده است. 

وضع اقتصادی مردم کشور نروژ آن‌قدر خوب است که اغلب به چند فرزندی علاقه دارند. در این کشور وضعیت سلامت و بیمه‌های درمانی بسیار عالی برآورد شده است. رفاه شهروندی در کشور نروژ، رشد 28 درصدی به نسبت سال‌های گذشته داشته است. کشور نروژ یک کشور همه چیز تمام است.

مهاجرپذیری نروژ

مردم کشور نروژ فرهنگ بالایی دارند؛ در این کشور شرایط زندگی به صورتی است که هر شخص می‌تواند بر اساس دانایی و علم خود وارد فضای کار شود. این کشور توانسته برابری جنسیتی را به معنای واقعی کلمه اعمال سازد؛ به این ترتیب بانوان در کشور نروژ، حقوقی برابر با آقایان دریافت می‌کنند.

 مردم این کشور در لیست شادترین مردم در دنیا قرار دارند. در کشور نروژ، میزان جرم و جنایت بسیار کم است. در این کشور، فضای صنعتی کمی دیده می‌شد به این ترتیب دولت نروژ سعی کرد به ساده‌ترین شکل ممکن، فضای خوب و قابل رشدی برای ثبت شرکت در نظر بگیرد. در این کشور امنیتی مالی بالایی دیده می‌شود. شما در کشور نروژ می‌توانید به سادگی شرکتی ثبت کرده و کارآفرینی داشته باشید. رشد جمعیت خارجی در نروژ بیش از 9 درصد در سه سال اخیر اعلام شده است. نروژ کشوری است که توانسته فضای درآمدزایی خوب برای خارجی‌ها ایجاد کند.

اخذ اقامت و مهاجرت به نروژ

برای اقامت در نروژ، باید سعی کنید که مسائل مختلفی را در نظر داشته باشید؛ مثلا هزینه‌ بالای زندگی در این کشور. درصورتی‌ که به قصد تحصیل در نروژ وارد می‌شوید، باید بدانید که زبان تحصیل چطور است و آیا واحدهای تحصیلی بر اساس هدف شما تنظیم شده است یا خیر. اقامت کشور نروژ با اجاره خانه، در صورتی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد که هدف شما سرمایه‌گذاری باشد.

اخذ اقامت دائم کشور نروژ از راه‌های مختلفی قابل تحقیق است؛ اما این که کدام یک از این راه‌ها مناسب‌ترین راه برای شماست، نکته بسیار مهمی است که می‌توانید در مهاجرت به نروژ راجع به آن اطلاعات جامع و دقیقی کسب کنید. کشور نروژ یکی از کشور‌های پیشرفته اروپایی است که سالانه انواع طرق اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور را از طریق وبسایت وزارت امور خارجه اعلام می‌کند.

اخذ پاسپورت نروژ

برای اخذ پاسپورت نروژ باید ده سال در این کشور زندگی کنید. زندگی شما باید ساختار مشخصی داشته باشد؛ یعنی محل کار و میزان درآمد مشخصی داشته باشید. وضعیت بیمه باید به درستی برای شما طی شود.

 نیاز است که از نظر تحصیلی در وضعیت خوبی باشید و زبان نروژی را یاد گرفته باشید. شایان ذکر است که ثبت شرکت در کشور نروژ یکی از روش‌های مناسب برای مهاجرت به نروژ و نهایتا اخذ پاسپورت این کشور است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب