مهاجرت و اخد اقامت رومانی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخد اقامت رومانی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخد اقامت رومانی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت رومانی
مهاجرت و اخذ اقامت رومانی

مهاجرت و اخد اقامت رومانی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخد اقامت رومانی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخد اقامت رومانی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخد اقامت رومانی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخد اقامت رومانی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخد اقامت رومانی

شروط و الزامات مهاجرت و اخد اقامت رومانی

مراحل مهاجرت و اخد اقامت رومانی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخد اقامت رومانی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخد اقامت رومانی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت رومانی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

در کشور رومانی امنیت اجتماعی بسیار عالی دیده می شود، این کشور توانسته بهترین فضای زندگی برای بانوان را در نظر داشته باشد، کودکان در کشور رومانی در یک فضای بسیار آرام و مطمئن زندگی می‌کنند و هیچ نوع آسیبی به کودکان وارد نمی شود. این کشور به طور‌کلی توانسته روابط تجاری را به شکل صحیحی پیش ببرد.

این کشور سعی کرده است که رشد مهاجرپذیری خود را به 48 درصد برساند که به نسبت ده سال اخیر بسیار ارزشمند است. در کشور رومانی فضا برای زندگی با سلیقه های مختلف همراه است. این کشور برای رسیدن به پروژه های دولتی بزرگ خود راه برای مهاجرت را ساده‌تر از قبل دانسته و در این زمینه بسیار موفق نیز بوده است. مهاجرت به رومانی نیازمند داشتن اطلاعات کافی درباره این کشور می باشد که درادامه بیان می‌کنیم

اخذ پاسپورت رومانی

پس از 7 سال از زندگی در این کشور درخواست پاسپورت رومانی دهید، مدارک شما ارزیابی می شود و مشخص می شود که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. بهتر است تاریخ و شرایط زندگی در رومانی را بهتر یاد بگیرید. کار برای کسانی که پاسپورت این کشور را دارند به سادگی فراهم شده است. جدیدترین شرایط اقامت بر اساس رویکردهای مختلفی در نظر گرفته می شود.

ثبت شرکت نیز بر اساس چندین اصل مهم صورت می گیرد، این کشور توانسته در مسیر ثبت شرکت پس از 6 سال برای شما پاسپورت در نظر بگیرد.

اخذ اقامت رومانی

  • اقامت رومانی از طریق تحصیل می تواند برای شما ویزای کاری را نیز به همراه داشته باشد.
  • اقامت رومانی از طریق سرمایه گذاری به شکل ثبت شرکت نیز منجر به ورود به کار در این کشور می شود.
  • شما با ازدواج با یک فرد از تبعه رومانی نیز می توانید ورود به کار داشته باشید.
  • اقامت کشور رومانی با اجاره خانه را یک روش کمک دهنده در نظر داشته باشید اما خرید خانه و گرفتن اقامت در لیست روش سرمایه گذاری قرار دارد.
مهاجرت و اخذ اقامت رومانی

شهرهای مهاجر پذیر رومانی

سیبیو شهری که در نزدیکی مرکز رومانی قرار دارد. این شهر به طور کلی ترکیبی از تاریخ سنتی و مدرن است و فضای کاری بسیار خوبی در این شهر حاکم است. زندگی در این شهر از نظر هزینه در وضعیت خوبی قرار دارد به طوریکه شواهد نشان می دهد مردم می توانند برای شروع این شهر زیبا را برای سکونت انتخاب نمایند.

براشوو از دیگر شهرهای است که از نظر گردشگری بی نظیر است، این شهر از نظر هزینه کمی گران است اما فضای زندگی خوبی را در بر می‌گیرد از آنجایی که شاید نخواهید در ابتدا هزینه زیادی کنید این شهر برای عموم افرادی که مهاجرت به رومانی را انتخاب کرده‌اند نمی تواند انتخاب خوبی باشد.

مهاجرپذیری رومانی

رفاه زندگی در کشور رومانی بسیار عالی است. این کشور توانسته فضای بسیار خوب و درامد بالایی برای متخصصان در نظر داشته باشد، این کشور یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر توانسته میزان مهاجرپذیری خود را بیشتر از قبل اعلام نماید این کشور بسیار علاقه به فضای تجاری قدرتمند است و یکی از رکن های رسیدن به یک فضای تجاری ارزشمند وجود سیستم های مهاجرتی بسیار عالی است به طوریکه سرمایه گذاران واقعی و بزرگ بتوانند به کشور رومانی ورود داشته باشند.

سرمایه در کشور رومانی تضمین شده است به طوریکه اگر شما بخواهید به طور دقیق و صحیح در این کشور سرمایه گذاری داشته باشید می توانید رشد خوبی را مدنظر قرار دهید. این کشور فضا برای اقامت دائم افراد را نیز بهتر از قبل در نظر گرفته است. کشور رومانی یکی از بهترین کشورهایی است که توانسته روش‌های مشخصی برای مهاجرت داشته باشد. 

در این کشور فضای زندگی به شکل دقیق و ایده آلی فراهم شده است. این کشور سعی کرده است که رشد مهاجرپذیری خود را به 48 درصد برساند که به نسبت ده سال اخیر بسیار ارزشمند است. در کشور رومانی فضا برای زندگی با سلیقه های مختلف همراه است.

میزان رضایت مهاجران به رومانی

یکی از مهمترین دلایلی که میزان مهاجرت به کشور رومانی را بیشتر کرده است شرایط خوب برای زندگی است. در این کشور وسایل حمل و نقل عمومی آنقدر پیشرفته و ایده آل است که کمتر کسی به فکر خرید ماشین شخصی است. سطح رفاه شهروندی بی نظیر است. در این کشور سرویس های بهداشتی زیادی دیده می شود که نشان از وضعیت نظافت بی نظیر شهرهای این کشور است.

در کشور رومانی هرکس بر اساس رشته تحصیلی خود ورود به کار می کند به طوریکه ورود به کار در رشته های تحصیلی مختلف بر اساس ساختارهای مشخصی دنبال می شود یعنی هیچ کس در شغلی به غیر از تخصص خود ورود نمی کند به این ترتیب هر کار در کشور رومانی در تخصصی ترین شکل ممکن پیش می رود و نرخ بیکاری نیز در این کشور کمتر اعلام می شود. 

در کشور رومانی وضعیت برای زندگی خانوادگی نیز فراهم شده است. این کشور به طور کلی توانسته روابط تجاری را به شکل صحیحی پیش ببرد.

آمار مهاجران به رومانی

یکی از آمارهای مهاجرتی به کشور رومانی که در سال های اخیر مورد ارزیابی قرار گرفته است، وضعیت کار و زندگی در این کشور است. مردم در ایران از نظر کاری در مشکل هستند اما کشور رومانی توانسته فضای کاری خوبی ایجاد نماید، در این کشور شرایط خوبی برای ورود به کار دیده می شود و خوشبختانه وضعیت ایده آلی نیز از طریق کار برای اقامت دائم وجود دارد. 

آمار مهاجران سرمایه گذاری نیز بیشتر از قبل است، این کشور توانسته در روابط تجاری آزاد خود نقش خوبی را ایفا نماید. سرمایه گذاری بر اساس بررسی های مختلف به این صورت به نظر می رسد که این کشور توانسته سود خالص از سرمایه گذاری را در چندین روش ارزیابی نماید. 

 تحصیل در این کشور بر اساس شاخص های مختلفی ارزیابی می شود. این کشور فضای تحصیلی خوبی را شکل داده است. تحصیل در این کشور برای افرادی است که به منظور ورود به شغل باشند بسیار عالی است و آمار مهاجران در این زمینه از ایران بیش از 23 درصد است. جوانان ایرانی بسیار علاقه به تحصیل در فضای علمی و دانشگاهی کشور رومانی هستند و در این زمینه موفقیت های زیادی نیز دیده می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب