مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان
مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

اخذ اقامت آذربایجان، به عنوان کشور همسایه ایران، با نرخ بیکاری نسبتاً پایین و شرایط مناسب جهت تحصیل و سرمایه گذاری، مورد توجه بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهای خارجی را دارند.

از نظر قانون جمهوری آذربایجان دو نوع اجازه اقامت در آذربایجان وجود دارد: اقامت موقت و اقامت دائم. بعد از دو سال زندگی و اقامت قانونی اولیه در آذربایجان با اقامت موقت، اجازه اقامت دائم داده می‌شود.

افراد خارجی در آذربایجان حق کار، سرمایه گذاری، استفاده از بانک‌های محلی، ازدواج و طلاق با یک شهروند آذربایجان، خدمات سلامت و درمانی، تحصیل در موسسه‌های آموزشی و دانشگاهی را دارند. آنها باید مالیات را پرداخت کنند و با شرایط اجازه اقامت مطابقت داشته باشند ولی فاقد حق رای می‌باشند و همچنین مشمول خدمات سربازی نمی‌ باشند.

شهرهای مهاجر پذیر آذربایجان

بیش از 50 درصد از افرادی که مهاجرت به آذربایجان را انتخاب کرده‌اند پایتخت این کشور یعنی شهر باکو را انتخاب می‌کنند. این کشور به نوبه خود دارای فضای تاریخی بسیار زیبا و سیستم تحصیلی عالی است.

 در نظر داشته باشید که این شهر به نوبه خود توانسته یک گزینه بسیار عالی محسوب شود. این شهر به نوبه خود بسیار وسیع بوده و سیستم دانشگاه‌های گسترده‌ای دارد. این شهر دارای فضای کاری بسیار عالی است و می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد بیشترین میزان مهاجرت به این بخش صورت گرفته است و البته ایرانیان نیز شهر باکو را گزینه بسیار عالی می‌دانند. این شهر دارای فضای مهاجرپذیری بسیار عالی به طوری که آب و هوای شهر و همینطور فضای گردشگری عالی که دارد سبب شده است به یکی از شهرهای بسیار بی نظیر تبدیل شود.

نخجوان یک سرزمین بسیار عالی با تاریخ کهن و پر بار است. این شهر دارای سهم بزرگی در فرهنگ بشریت محسوب می‌شود. این شهر نیز از دیگر شهرهای مهاجرپذیر در کشور آذربایجان محسوب می‌شود و دارای فضای طبیعی بسیار عالی است. از دیگر شهر‌های مهم در کشور آذربایجان شیروان و گنجه است که به نسبت دو گزینه قبل مهاجرپذیری کمتری دارد.اقامت آذربایجان در شهرهای نامبرده می‌تواند بسیار عالی باشد.

روش‌ های مهاجرت به آذربایجان

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به آذربایجان دیده می‌شود که طبق یک ارزیابی جدید متوجه شده‌ایم که مهاجرت به آذربایجان با هدف تحصیل و همینطور کارآفرینی دو گزینه بسیار عالی مهاجرتی محسوب می‌شود. یک دلیل مهم این است که سیستم تحصیل در این منطقه به صورتی است که همه چیز به شکل عملی به افراد آموزش داده می‌شود به این معنی که اگر شما بخواهید در کشور دیگری مشغول به کار شوید به سادگی این روال برای شما فراهم است زیرا از تخصص کافی برخوردار هستید. شما برای مهاجرت به آذربایجان از طریق تحصیل نیاز به هزینه زیادی ندارید ، همینطور روال پذیرش در دانشگاه‌های این کشور در وضعیت متوسطی قرار دارد و سختگیری‌های کمتری برای آن در نظر گرفته می‌شود.شایان ذکر است که از لیست روش‌های مهاجرت به آذربایجان این گزینه برای جوانان بسیار عالی است.

دومین گزینه آسان برای مهاجرت به آذربایجان کارآفرینی است. افرادی که ایده‌های پولساز و یا خدمت رسان به مردم این کشور دارند به سادگی از سوی دولت پشتیبانی می‌شوند. دولت آذربایجان بسیار علاقه به چنین روش‌های پشتیبانی دارد و این روال سبب شده است که افراد به سادگی بتوانند به نتیجه درستی دست یابند و اقامت دائم برایشان سریع‌تر صورت بگیرد. ما در بخش مربوطه مراحل مهاجرت به آذربایجان از طریق کارآفرینی را توضیح داده‌ایم اما باید بدانید که ایده شما باید یک طرح بیزینسی باشد و گردش مالی خوبی برای دولت این کشور ایجاد نماید.

مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان

میزان رضایت مهاجران به آذربایجان

یکی از دلایلی که مهاجرت به آذربایجان رشد کرده است قدرت خرید مردم در این کشور است. در هر حال اگر شما مهاجرت به آذربایجان از طریق کار را انتخاب کرده باشید به سادگی به نتیجه می‌رسید که درآمد شما بیشتر از خرجتان است و قدرت خرید مردم در این کشور در وضعیت خوب قرار دارد. از طرفی یکی دیگر از دلایل بسیار مهم مهاجرت به آذربایجان رضایت در زمینه ثبت شرکت در آذربایجان است. 

کسانی که مهاجرت به آذربایجان با هدف تحصیل را انتخاب کرده‌اند نیز از فضای آموزشی بسیار عالی آذربایجان لذت برده‌اند. در نظر داشته باشید که نظام مالیاتی در این کشور تغییرات چشمگیری داشته است و هدف اصلی کاهش مالیات و یا تنظیم دقیق مالیات بر اساس درآمد افراد بوده است. این روال به نفع مردم و مهاجران تمامی شد به طوری که امروزه مهاجرت به آذربایجان از طریق سرمایه‌گذاری یکی از گزینه‌های بسیار عالی محسوب می‌شود. این کشور به نوبه خود توانسته یک فضای کاربردی بسیار پر رونق را ایجاد نماید.

کشور آذربایجان توانسته از ذخایر نفت و گاز بهره برداری گسترده‌ای داشته باشد به این ترتیب فضای سرمایه‌گذاری در این کشور با رونق بسیار عالی همراه بوده است و رضایت مردم در این زمینه بیش از 59 درصد است. سرمایه‌گذاران در کشور آذربایجان می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن به درآمد خوب دست یابند. در سال‌های اخیر رتبه های اقتصادی در این کشور بیش از 45 درصد رشد داشته است. در یک جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم افرادی که مهاجرت به آذربایجان از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده‌اند رضایت 72 درصدی دارند، افرادی که مهاجرت به آذربایجان با هدف تحصیل را انتخاب کرده با رضایت بیش از 60 درصد همراه هستند و همینطور تسهیلات بیمه و کار در این کشور نیز رضایت بیش از 56 درصد از مردم را به خود جلب کرده است.

آمار مهاجران به آذربایجان

در کشور آذربایجان قوم‌های ارمنی، تالش، آذری و اوکراینی و ترک و روس و تاتار بسیار دیده می‌شود به این ترتیب چند فرهنگی بخش مهمی از این کشور را تشکیل می‌دهد که بسیار آرام و استاندارد بدون خشونت در کنار هم زندگی می‌کنند. ایرانیان در سال 2018 به میزان 28 درصد بیش از سال گذشته مهاجرت به آذربایجان را انتخاب کرده‌اند این در حالی است که رشد مهاجرت به آذربایجان نسبت به ده سال گذشته بیش از 62 درصد بوده است که رقم بسیار عالی است و نشان می‌دهد این کشور پذیرای مهاجران است. 

پنجاه درصد از مردم این کشور زندگی شهری دارند و 50 درصد دیگر هنوز هم زندگی در روستا را بهتر می‌دانند. آذربایجان در بخش شمال غربی کشور ما قرار دارد و در نزدیکی ساحل دریای خزر است. دور تا دور این کشور رشته کوه‌های قفقاز دیده می‌شود.

 به طور کلی یکی از دلایلی که آمار مهاجرت به آذربایجان برای ایرانیان بالا رفته است نزدیکی این کشور به ایران است به این ترتیب افراد می‌توانند هر زمان به کشور خود سری بزنند.

اقامت آذربایجان و اخذ تابعیت

هرفرد خارجی یا بدون تابعیت که در 5 سال گذشته به طور دائم و بدون وقفه در خاک جمهوری آذربایجان اقامت داشته باشد، در این کشور منبع درامدی داشته و به قانون اساسی و سایر قوانین جمهوری آذربایجان متعهد باشد و همچنین دانش خوبی از زبان این کشور داشته و مدرک زبان آذری ارائه دهد، بدون توجه به وضعیت اجتماعی و اقتصادی ،نژاد و ملیت، سوابق تحصیلی، دیدگاه مذهبی، سیاسی، زبان و جنسیت می تواند برای اخذ تابعیت این کشور اقدام نماید. 

برای اخذ تابعیت و نشان دادن حضور بدون وقفه در آذربایجان شخص می بایست ثابت کند که در یکسال بیش از سه ماه خارج از خاک آذربایجان نبوده است.

افراد حائز دریافت تابعیت آذربایجان

غیر از موارد مرسوم در اخذ اقامت آذربایجان افراد زیر نیز می توانند برای اخذ تابعیت اقدام کنند :

  • افرادی که بنا بر دلایل پیش بینی شده در معاهدات بین المللی جمهوری آذربایجان می توانند تابعیت این کشور را اخذ نمایند
  • افرادی که در زمینه علمی، فرهنگی،ورزشی و فنون دست آورد و مقامی دارند به شرط آنکه ثابت کنند علاقه خاصی به کشور آذربایجان دارند می توانند برای اخذ تابعیت آذربایجان اقدام نمایند.
  • شخصی که خدمات بزرگی برای آذربایجان انجام داده باشد بدون در نظر گرفتن شرایط اقامت در این کشور می تواند تابعیت آذربایجان را اخذ نماید

فهرست مطالب

فهرست مطالب