مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی
مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

در نظر داشته باشید که این کشور به نوبه خود یک کشور بسیار عالی در زمینه مهاجرت محسوب می‌شود و می‌تواند مهارت‌های جدید بسیاری را پوشش دهد. در نظر داشته باشید که به‌طور کلی ایرانیان مهاجرت به بخش‌های مرکزی این کشور را بهتر از سایر بخش‌ها می‌دانند دلیل آن آب و هوای معتدل این بخش است.

این کشور به طور کلی دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است؛ به طوری‌که زمستان‌های آن ملایم است؛ اما با باران شدیدی همراه است. تابستان‌های آن گرم و خشک است.

روش‌ های مهاجرت آفریقای جنوبی

یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور روش تحصیلی است که ویزای آن 6 هفته‌ای صادر می‌شود و نیاز است که فرد نامه پذیرش از دانشگاه مربوطه در این کشور را داشته باشد. گزینه بعدی مهاجرت از طریق کسب و کار است که نیاز است فرد بتواند نظر کارفرما را مجاب نماید قطعاً در این روش نیاز به سابقه کاری مفید است و افراد باید از نظر تخصص و پشتکار در وضعیت خوبی باشند.

از دیگر روش‌های مهاجرت از طریق ازدواج است که فرد باید با یک تبعه آفریقای جنوبی ازدواج نماید و علاقه به زندگی در این کشور داشته باشد. مهاجرت به این کشور از طریق کارآفرینی در لیست شرایط خاص قرار دارد. در این روش افراد به سادگی می‌توانند بهترین شرایط برای رسیدن به اقامت دائم را برای خود فراهم سازند؛ اما طرح بیزینسی که از سوی افراد اعلام می‌شود باید حرفه‌ای و غیر تکراری باشد تا دولت این کشور آن را تأیید نماید.

راحت‌ترین روش مهاجرت آفریقای جنوبی

روند اخذ ویزای تحصیلی در این کشور تنها 6 هفته به طول می‌انجامد. به طور کلی مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی یکی از آسان‌ترین روش‌های موجود محسوب می‌شود. 

خرید خانه و گرفتن اقامت از دیگر روش‌های موجود است. همچنین از دیگر روش‌های آسان برای مهاجرت به این کشور می‌تواند سرمایه‌گذاری باشد این روش بسیار سریع است و به سرعت روال برای اقامت دائم را فراهم می‌سازد در این روش افراد باید بودجه خوبی داشته باشد تا بتوانند به سادگی دولت این کشور را مجاب نمایند که قصد پیشرفت اقتصادی این کشور را دارند.

مهاجرت و اخذ اقامت آفریقای جنوبی

میزان رضایت مهاجران آفریقای جنوبی

میزان رضایت مهاجرت به این کشور روز به روز پیشرفت خوبی داشته است؛ به طوری‌که این کشور فضای زندگی خوبی برای مهاجران در نظر گرفته است. یکی از سیاست‌های جدید از سوی دولت این کشور که منجر به رضایت مهاجران شده است ایجاد تسهیلات بیمه و درمان است که برای مهاجران یک اتفاق بسیار عالی محسوب می‌شود. سیستم بیمه و خدمات درمانی در این کشور در وضعیت پیشرفته‌ای قرار دارد.

مورد بعدی در مهاجرت به این کشور، بهداشت بالای این کشور است عموماً تا صحبت از یک کشور آفریقایی می‌شود افراد به یاد یک فضای کثیف و بدون بهداشت می‌افتند؛ اما این کشور توانسته است طبق اصلاحیه جدید خود فضای بسیار عالی در زمینه مهاجرتی ایجاد نماید.  یافتن شغل در این کشور چندان سخت نیست و افراد می‌توانند به درآمد خوبی دست یابند. از طرفی اجاره خانه نیاز به بودجه کلان ندارد پس مهاجران معتقد هستند که در مهاجرت به آفریقای جنوبی مشکل مسکن وجود نخواهد داشت.

آمار مهاجران آفریقای جنوبی

در این کشور منابع معدنی فراوانی دیده می شود و الماس و طلا در اقتصاد این کشور نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. اینطور که شواهد نشان می‌دهد آمار مهاجرت به آفریقای جنوبی بیشتر از قبل است.

این کشور در جنوبی‌ترین بخش قاره آفریقا قرار دارد. آمارها نشان می دهد که مردم کشور موزامبیک بسیار علاقه به مهاجرت به آفریقای جنوبی دارند؛ به‌طوری که بیش از 70 درصد از روال‌های مهاجرتی را شامل می‌شوند. این در حالی است که مردم کشور زیمباوه به این کشور مهاجرت خوبی داشته‌اند.

در این کشور افراد هندی زیادی دیده می‌شوند. هندیان در این کشور به کسب و کارهای آزاد مشغول هستند. در سال‌های اخیر ایرانیان علاقه به مهاجرت به این کشور دارند و این موضوع به دلیل رضایت بالای افرادی است که مهاجرت به آفریقای جنوبی را انتخاب کرده‌اند. در نظر داشته باشید که به طور کلی ایرانیان مهاجرت به بخش‌های مرکزی این کشور را بهتر از سایر بخش‌ها می‌دانند دلیل آن نیز آب و هوای معتدل این بخش است.

مهاجرپذیری آفریقای جنوبی

هزینه زندگی در آفریقای جنوبی بسیار ارزان است و یکی از دلایلی که سبب شده است مهاجرت به آفریقای جنوبی بیشتر از قبل باشد نیز همین موضوع است.

در نظر داشته باشید که اگر شما از نظر مهارت در وضعیت بالایی قرار داشته باشید مهاجرت به آفریقای جنوبی برای شما بسیار آسان است. آفریقای جنوبی برای رشد نیروی کاری و متخصص خود سعی کرده راه‌های مهاجرتی را بازتر کند؛ به این ترتیب افراد می‌توانند مهاجرت به آفریقای جنوبی بهترین شرایط پیشرفت را برای خود به سرانجام برسانند.

یک موضوع بسیار مهم در زمینه فضای مهاجرتی به کشور آفریقای جنوبی دیده می‌شود. اینطور که مشخص شده است ایرانیان در سال‌های گذشته این کشور را گزینه خوبی برای مهاجرت نمی‌دانستند؛ اما امروزه این روال بیش از پیش دیده می‌شود و دلیل آن  رشد خوب فضای تحصیلی و کاری در کشور آفریقای جنوبی است.

آمارها نشان می‌دهد که این کشور در زمینه سرمایه‌گذاری و کسب و کار مهاجرپذیری بیشتری را در نظر گرفته شده است؛ همینطور مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق تحصیل نیز بیش از پیش دیده می‌شود. میزان مهاجرت به آفریقای جنوبی 19 درصد رشد داشته است و مردم این کشور سعی کرده‌اند بهترین فضای مهاجرتی را فراهم سازند.

اقامت آفریقای جنوبی

برای اخذ اقامت دائم کشور آفریقای جنوبی باید دلایل محکمی در نظر گرفته شود، مثلاً باید ثابت کنید که در شغل خود موفق هستید و یا در زمینه کار و فعالیت به رتبه خوبی رسیده‌اید نیاز است ثابت شود که اگر مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده‌اید سود خوبی به این کشور رسانده‌اید.

در هر صورت این شما هستید که روال‌های اقامتی خوبی را فراهم می‌سازید و می‌توانید به نتیجه خوبی برسید. عموماً کسانی که قصد دارند به اقامت دائم این کشور دست یابند باید از نظر بودجه زندگی در وضعیت خوبی باشند. هزینه اقامت در این کشور به طور دوره‌ای تغییر می‌کند؛ اما اقامت آفریقای جنوبی برای ایرانیان بسیار مقرون به صرفه است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب