مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آلمان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت آلمان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت آلمان
مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت آلمان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت آلمان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت آلمان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت آلمان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت آلمان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت آلمان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر مهاجرت و اقامت المان

افراد زیادی در زندگی تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. این افراد براساس هدف، شرایط و موقعیت خود یک کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. قطعا مهاجرت به آلمان یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این کشور که در قاره اروپا قرار دارد از نظر اقتصادی و صنعتی بسیار پیشرفته است و همچنین از رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است؛ اما همان طور که می‌دانید کشور قانونمندی است و نظم برای دولت و ملت این کشور بسیار مهم است. کشور آلمان در اروپا از هر نظر منحصر به فرد است.

این کشور در بخش صنعت بسیار پیشرفته محسوب می‌شود و یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای اروپا به‌شمار می‌رود؛ همچنین این کشور در اتحادیه اروپا از رفاه اجتماعی بسیار بالایی برخوردار است و از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان به حساب می‌آید.

پرتقاضاترین روش برای مهاجرت به آلمان

به‌طور کلی روش اولی که سبب مهاجرت به این کشور می‌شود، تخصص شغلی است. در تخصص شغلی، سن، تحصیلات و سطح زبان و میزان سابقه کاری شما بررسی می‌شود. در این روش هزینه‌ها کم است. روش دوم ثبت شرکت است که یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به آلمان محسوب می‌شود و سبب می‌شود که افراد بتوانند هر نوع فعالیت جاری داشته باشند.

 روش سرمایه‌گذاری که نام دیگر آن تمکن مالی است در دسته روش‌های خوب مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود که البته نیاز به بودجه اولیه بالایی دارد. روش تحصیلی جزء روش‌های خوب برای مهاجرت به کشور آلمان است؛ ضمن این‌که دانشگاه‌های این کشور از برترین دانشگاه‌های جهان برخوردار هستند، هزینه بسیار پایینی دارند و یا کاملا رایگان هستند؛ از این‌رو در این روش هم مانند ویزای کار به هزینه‌ی زیادی احتیاج ندارید.

راحت‌ترین روش مهاجرت آلمان

یکی از روش‌های مهاجرت به آلمان، اخذ ویزای کار است. کار و درآمدزایی در این کشور در وضعیت نرمال قرار دارد و می‌تواند یکی از آسانترین روش‌های ورود محسوب شود. می‌دانیم که برای شما هم جای سوال است که چطور ویزای کار می‌تواند آسانترین روش باشد؛ اما برای این ادعا دلایل خوبی داریم:

  • در نظر داشته باشید که نرخ بیکاری در این کشور کمتر از 5 درصد اعلام شده است و این یعنی شما برای یافتن شغل مورد نظر خود نگرانی نخواهید داشت.
  • افرادی که متخصص هستند، می‌توانند از مهاجرت به این کشور با هدف کار استفاده کرده و به سادگی وارد خاک این کشور شوند.
مهاجرت و اخذ اقامت آلمان

میزان رضایت مهاجران آلمان

میزان رضایت مهاجرت به آلمان بیش از 98 درصد اعلام شده است که این رقم بی‌سابقه است. رشد در این کشور به سادگی فراهم شده است و این‌طور که شواهد نشان می‌دهد افرادی که به قصد کار وارد این کشور شده‌اند و افرادی که سخت‌کوش هستند، می‌توانند به نتیجه مطلوبی دست یابند. یک نکته را در نظر بگیرید که اگر می‌خواهید در این کشور زندگی و کار کنید، دانستن زبان انگلیسی کافی نبوده و بهتر است زبان آلمانی حداقل در سطح B1 را اخذ نمایید.

در این کشور کسانی که:

  • در زمینه‌های مکاترونیک، فناوری اتوماسیون و همین طور ساختمان‌های الکتریکی فعالیت می‌کنند رضایت 85 درصد را اعلام نموده‌اند.
  • مشاغل مربوط به تکنولوژی الکتریکی و همین‌طور مهندسی برق و نصب و راه اندازی خط‌های صنعتی می‌تواند بسیار درآمدزا باشد.
  • برنامه‌نویسان سخت کوش در آلمان می‌توانند به رضایت صددرصدی از نظر درآمدزایی داشته باشند.
  • همین‌ طور حسابداری در این کشور دارای پتانسیل مالی قابل‌قبولی است.

آمار مهاجرت آلمان

آمار مهاجران به آلمان روز به روز در حال افزایش است و مهاجرت به آلمان آرزوی افراد مختلفی است. در سال 2018 تعداد مهاجران دو برابر سال‌های قبل اعلام شده است و این روند نشان دهنده شرایط زندگی خوب و بی‌نظیر در این کشور است. شرایط این کشور در زمینه کار و سرمایه‌گذاری بی‌نهایت مناسب است و نسبت به مابقی کشورهای اروپایی از وضعیت بهتری برخوردار است و این موضوع سبب شده است که آمار مهاجران در این کشور بسیار بالا باشد.

از سال 2015 تا به امروز هیچ نوع کاهش آمار مهاجر به این کشور دیده نشده است. به عنوان مثال در بین 500 شرکت بزرگ دنیا به تعداد 37 شرکت در آلمان وجود دارد.

این کشور از نظر علم و فناوری در وضعیت عالی قرار دارد. آمار مهاجرت در سنین کمتر از 20 سال در این کشور 17 درصد است و بین 20 الی 30 در حدود 75 درصد از مهاجران را به خود اختصاص داده است و بالای 30 سال نیز در زمینه سرمایه‌گذاری در این کشور حضور به عمل می‌آورند.

اقامت و مهاجرت به آلمان

کشور آلمان در لیست کشورهای مهاجرپذیر قرار دارد. این کشور دارای فضای کاری و تحصیلی بی‌نظیری است. آلمان دارای زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرمی است و در حال حاضر جمعیت این کشور 81 میلیون نفر اعلام شده است. در این بین 74 میلیون نفر، ملیت آلمانی دارند و بقیه مهاجر هستند؛ بنابراین در حدود 7 میلیون نفر در این کشور مهاجر هستند و این رقم نشان می‌دهد که آلمان در لیست کشور‌های مهاجرپذیر قرار دارد.

در نظر داشته باشید که در سال 2018 این کشور رتبه سوم را از نظر مهاجرپذیری به خود اختصاص داده است. این کشور بسیار مدرن و پیشرفته بوده و بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

یک مثال جالب برایتان می‌زنیم، یک قانون مهم در آلمان به این شکل است که آبدارچی یک شرکت هم هنگام خروج و خداحافظی با رئیس دست می‌دهد! نیروی کاری در این کشور بسیار مجرب است. سطح فشار کم اعلام شده است و این کشور بسیار موافق با نوآوری است. اقامت آلمان یک انتخاب حرفه‌ای است.

شهرهای مهاجر پذیر آلمان

هامبورگ، مونیخ، فرانکفورت و برلین از شهرهای مهاجرپذیر در آلمان محسوب می‌شوند که از نظر تحصیلی و کاری رتبه‌های اول را دارند.

  • شهر مونیخ از نظر هزینه‌ای گران است؛ اما امکانات تحصیلی در این کشور بسیار عالی است.
  • هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان بوده که جمعیت 1/7 میلیون نفری دارد و یک مقصد توریستی محسوب می‌شود. در این کشور ایرانی‌های زیادی دیده می‌شوند. این شهر از نظر آب و هوا در وضعیت خوبی قرار دارد. حمل و نقل‌های شهری در این شهر بسیار ارزان‌تر از دیگر شهرهای آلمان محسوب می‌شود.
  • شهر هامبورگ به پایتخت ورزشی آلمان مشهور است. طبق آمار رسمی از سوی سایت*Numbeo* در سال 2018 هزینه‌ها به میزان 75 درصد گرانتر از تهران دیده شده است؛ اما در این شهر قدرت خرید 82 درصد بیشتر از ایران گزارش شده است. شهر هامبورگ دارای 17 دانشگاه است که 6 دانشگاه دولتی بوده و از نظر هزینه‌ای در وضعیت نرمال قرار دارد.
  • برلین از دسته شهرهای پرجمعیت در آلمان محسوب می‌شود و جمعیت این کشور در حدود 4 میلیون نفر اعلام شده است و در حدود 60 درصد از مردم این کشور هیچ دینی ندارند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب