مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اقامت ارمنستان
مهاجرت و اقامت ارمنستان

مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

امروزه بسیاری از افراد خواهان اخذ شهروندی ارمنستان هستند. به دلیل سطح علمی و آموزشی عالی این کشور و شرایط اقامت ارمنستان بعد از تحصیل هر ساله افراد بسیاری از سراسر جهان متقاضی ادامه تحصیل و زندگی در ارمنستان هستند، چرا که سطح علمی بالا و هزینه زندگی در ارمنستان در حد متوسط می باشد.

کشور ارمنستان قوانین خاص خودش را دارد لذا افراد برای آگاهی از شرایط اخذ تابعیت در ارمنستان می بایست قوانین جدید مهاجرت به ارمنستان را بدانند. مقررات تابعیت ارمنستان مبتنی بر قانون اساسی مصوب 1995 و قانون تابعیت مصوب 1995 این کشور می‌باشد.

اگر شما هم خواهان ادامه تحصیل ، زندگی و اقامت در ارمنستان هستید و شرایط تحصیل در ارمنستان را دارید می توانید امور مهاجرتی و ثبتی خود را به مرکز مهاجرتی ، ثبتی بین الملل ثبتا بسپارید.

اخذ اقامت در ارمنستان کار دشواری نیست لذا اخذ اقامت ارمنستان از طریق ازدواج ، تحصیل ، زندگی و سرمایه گذاری صورت می گیرد. شایان ذکر است جهت مهاجرت به ارمنستان باید از طرق مختلفی وارد این کشور شد و سپس نسبت به اخذ تابعیت یا اقامت ارمنستان اقدام کنید.

مهاجرت به ارمنستان و شرایط عمومی آن

مهاجرت به ارمنستان مانند مهاجرت به هر کشور دیگر نیازمند اطلاعات کاملی درمورد شرایط عمومی آن کشور است. ارمنستان، با جمعیت 2،936،075 میلیون نفر، آب و هوای قاره ای با زمستان هایی بسیار سرد و تابستان هایی بسیار گرم، حدود 40 کیلومتر مرز مشترک با ایران دارد. 

زبان گفتار و نوشتار کشور ارمنستان، ارمنی است و نظام سیاسی آن ، ریاست جمهوری می باشد. ارمنستان کشوری با امنیت اجتماعی بالا است و دلیل این امر نیز حجم بسیار اندک بزهکاری در کشور است. پایتخت ارمنستان، ایروان یک شهر دانشگاهی با حدود 15 دانشگاه می باشد که در رشته های مختلف دانشجو می پذیرد. 

اقامت در ارمنستان نیز مانند دیگر کشورها از روش گوناگونی مثل کار، تحصیل، سرمایه گذاری و تولد قابل اخذ است که در این گزارش ثبتا در مورد شرایط عمومی و ویژگی های اقامت در ارمنستان با شما همراه خواهیم بود

اهمیت مهاجرت به ارمنستان

مهاجرت به ارمنستان، شرایط مهاجرت به کشور ارمنستان و روش های اخذ اقامت ارمنستان در این گزارش مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا ارمنستان گزینه مناسبی برای مهاجرت می باشد؟ شرایط مهاجرت به ارمنستان چیست؟

 سوالات و سوالات دیگر در زمینه مهاجرت به کشور ارمنستان پاسخ می دهیم. مهاجرت به کشور ارمنستان از زوایای مختلفی قابل بحث می باشد که به صورت ساده و خلاصه، مهمترین و اصلی ترین نکات پیرامون آن، خدمت شما متقاضیان ارائه می گردد.

 امیدواریم گزارش پیش رو که توسط متخصصین مجرب ثبتا به نگارش در آمده، تمامی سئوالات و ابهامات ذهنی شما را برطرف نماید و اطلاعات کاملی در باب مهاجرت به ارمنستان و راه های اخذ اقامت و تابعیت ارمنستان خدمت شما عزیزان ارائه دهد. 

در صورت نیاز به اطلاعات جامع و کامل با کارشناسان ثبتا، همکار؛ تماس حاصل نموده و مشاوره دریافت نمائید.

مهاجرت و اخذ اقامت ارمنستان

اخذ اقامت ارمنستان

ارمنستان  بین آسیا و اروپا است به دلیل اینکه مهاجرت مستقیم به کشورهای اروپایی کار ساده ای نیست اغلب افراد سعی می کنند در ابتدا ارمنستان را برای مهاجرت انتخاب نمایند.

در نظر داشته باشید که شما می توانید در ابتدا به اندازه 90 روز در ارمنستان زندگی کنید و سپس برای اقامت دائم این کشور اقدام نمایید. شما می توانید اقامت ارمنستان از طریق ازدواج را نیز اخذ نمایید در این روش شما باید 18 سال تمام سن داشته باشید باید سه سال در این کشور زندگی کرده باشید نیاز است که به زبان ارمنی تسلط کامل داشته باشید و با مردم این کشور ارتباط عمومی خوبی داشته باشید.

باید با قانونی اساسی ارمنستان آشنا باشید. در نظر داشته باشید که اگر با درخواست اقامت دائم شما موافقت نشود باید سه ماه صبر کنید تا درخواست شما مجدداً مورد ارزیابی قرار بگیرد شایان ذکر است که این کشور به طور کلی از دسته کشورهای مناسب برای اقامت است و سختگیری های کمتری در ارمنستان دیده می شود.

 

شهرهای مهاجر پذیر ارمنستان

شهر ایروان یکی از شهرهای بسیار پر جمعیت محسوب می شود و پایتخت این کشور است این شهر شرایط زندگی بسیار خوبی برای ایرانیان فراهم ساخته است . هزینه زندگی در این شهر کمی گران است اما به طور کلی گزینه خوبی برای مهاجرت محسوب می شود.

شهر هرازدان از دیگر شهرهای محبوب برای مهاجرت محسوب می شود این شهر مرکز استان کوتایک است و رودخانه ای از وسط این شهر می گذرد که بسیار ارزشمند است. 

شهر آرتاشات از دیگر شهرهای بسیار مهم در کشور ارمنستان محسوب می شود این شهر به طور کلی برای ایرانیان از نظر هزینه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

شهر کاپان برای جوانان گزینه بسیار خوبی است در این کشور می‌توانید در زمینه ثبت شرکت فعالیت خوبی داشته باشید. این شهر نیز در لیست شهرهای صنعتی و البته توریستی کشور ارمنستان محسوب می شود.

شهر آبوویان در کشور ارمنستان یکی از شهر های بسیار مهم محسوب می شود این شهر دارای فضای معماری و بسیار خاصی است. در نظر داشته باشید که این شهر در بخش شمال شرقی کشور ارمنستان قرار دارد و از نظر مساحت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد این شهر بالاتر از سطح دریا قرار دارد به طور کلی شرایط زندگی در این شهر برای ایرانیان کمتر دیده شده است اما بیشتر مردم این شهر بومی هستند اما مردم بسیار خونگرمی دارد.

شهر گاوار یکی از شهرهای کوهستانی ارمنستان محسوب می شود که در کنار دریاچه سوان قرار دارد این شهر به طور کلی از نظر امکانات در وضعیت متوسط قرار دارد و افرادی که با ویزای توریستی به ارمنستان سفر می کنند از این شهر بازدید می کنند شرایط زندگی در این شهر مناسب است.

اخذ ویزای ارمنستان

شرایط اخذ ویزای ارمنستان از قرار زیر است: در ابتدا باید فرم درخواست تکمیل شود و یک هفته زمان نیاز است که فرم اولیه بررسی شود. در صورتی که با فرم اولیه موافقت شود به شما اعلام می شود که مدارک لازم برای مصاحبه را نیز ارائه دهید.

در نظر داشته باشید که صدور ویزای ارمنستان به طور کلی با اهداف مختلفی در نظر گرفته می شود اینطور که شواهد نشان می دهد برای ویزای کاری ارمنستان بین 1 ماه الی 11 ماه زمان نیاز است در صورتی که ویزای تحصیلی این کشور مدنظر شما است اگر دعوتنامه تحصیلی داشته باشید در عرض دو ماه ویزای شما صادر می شود. 

افرادی که با هدف ازدواج وارد خاک این کشور می شوند می توانند در کمتر از یک ماه ویزای خود را اخذ نمایند این شرایط برای ویزای سرمایه گذاری نیز صادق است.

آمار مهاجران به ارمنستان

میزان آمار مهاجران به کشور ارمنستان 71 درصد بیشتر از 5 سال گذشته شده است این آمار نشان می دهد که کشور ارمنستان یک کشور بسیار مناسب برای مهاجرت محسوب می شود. در نظر داشته باشید که بیشتر آمارها نشان می دهد که مردم اقامت تحصیلی یا کاری کشور ارمنستان را انتخاب کرده اند به این ترتیب شرایط به صورتی پیش می رود که افراد می توانند پس از گذشت زمان مشخص برای اقامت دائم خود درخواست دهند.

بیشتر مهاجران از ایران به ارمنستان در رده های سنی بین 20 الی 30 سال اعلام شده است در نظر داشته باشید که این کشور به طور کلی از دسته کشورهایی است که می تواند فضای درآمدزایی خوبی برای شما فراهم سازد.

درسال 2020 رشد ایرانیان در ارمنستان 22 درصد بیشتر اعلام شده است. اینطور که مشخص شده است ایرانیان در کشور ارمنستان می توانند از نظر درآمدزایی به رتبه خوبی دست یابند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب