مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا
مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

استرالیا از گذشته تاکنون جزو کشورهای پرطرفدار و مورد علاقه ایرانیان برای مهاجرت به حساب می‌آید، امنیت بالا، موقعیت های مناسب شغلی، استاندارد بالای نظام آموزشی، تنوع آب‌ و هوایی و …، همه و همه باعث شده تا این کشور به یکی از مقاصد وسوسه‌انگیز و جذاب برای مهاجرت تبدیل شود. یکی از رایج ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور از طریق «کار و تخصص» است.

دلیل اصلی این امر کمبود نیروی متخصص کاری در استرالیا است، از این روی اداره مهاجرت استرالیا آمار مهاجرین از طریق کار را افزایش و سرعت دریافت اقامت این کشور را بالاتر برده است. متاسفانه طی ۱ سال اخیر به علت همه‌گیری کرونا شرایط اخذ ویزای این کشور برای ایرانیان کمی سخت‌‌تر شده، اما با شناخت درست و آگاهی در این زمینه می‌توانید بهترین روش را برای مهاجرتتان انتخاب کنید.

مزایای مهاجرت به استرالیا

۱- بهره‌مندی از رفاه مالی و درآمد بالا

۲- استانداردهای بالای نظام آموزشی

۳- پوشش درمانی گسترده دولتی

۴- ثبات اقتصادی و داشتن امنیت شغلی

۵- فرهنگ مهاجرپذیر و عدم وجود روحیه نژادپرستی

۶- برخورداری از مناظر طبیعی و پوشش جانوری متنوع

۷- امکان سفر بدون ویزا به سایر کشورها

۸- امنیت بالا

شرایط اخذ پاسپورت استرالیا

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا و اخذ پاسپورت این کشور را دارند باید از جدیدترین قوانین مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۰ اطلاع داشته باشند. اداره مهاجرت استرالیا طی یک اصلاحیه اعلام کرده است که روند اخذ شهروندی این کشور سختگیرانه‌تر از قبل شده است و متقاضی باید به‌طور دقیق به اثبات برساند که با قوانین مدنی این کشور مشکلی ندارد. 

آزمونی برای اخذ شهروندی این کشور برگزار می‌شود که در آن وضعیت مذهب، وضعیت احترام به حقوق برابر زن و مرد و همین طور تسلط زبان  فرد متقاضی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. آزمون زبان در سه بخش خواندن، نوشتن و گوش دادن فرد را مورد سنجش قرار می‌دهد. 

افرادی که ۳ سال پیاپی در آزمون شهروندی این کشور مردود شده‌اند باید ۲ سال صبر کرده و سپس برای آزمون مجدد درخواست دهند.

در نظر داشته باشید که اگر شما در طول زندگی در کشور استرالیا سوابق کیفری داشته باشید شانس بسیار کمی در اخذ پاسپورت این کشور خواهید داشت.

مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا

هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه های مهاجرت به استرالیا شامل طیف وسیع و گسترده ای از هزینه ها خواهد بود که بسته به نوع هر ویزا با هم متفاوت می باشد. این هزینه ها از ترجمه مدارک گرفته تا هزینه های آزادسازی مدارک تحصیلی و در مراحل بعدی هزینه های قانونی و ویزا و تهیه بلیط و اجاره مسکن و سایر هزینه های پیش رو می باشد. تمامی هزینه های فوق برای شما چه از طریق وکیل و چه خودتان کار را انجام دهید با هم برابر خواهد بود و همه این هزینه ها در نهایت باید توسط شما انجام شود. در واقع فارغ از اینکه پرونده شما را به صورت قانونی وکیل انجام دهد یا خیر این هزینه ها را شما باید متحمل شوید.

شرایط اخذ شهروندی پس از مهاجرت به استرالیا

یکی از مسائلی که مهاجرین با آن روبه‌رو هستند مسئله پذیرش در کشور مقصد است. استرالیا با قرار دادن شرایطی برای افراد متقاضی، امکان شهروندی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. طبق اعلام اداره مهاجرت استرالیا در سال‌های اخیر، قوانین مربوط به اخذ شهروندی استرالیا با کمی تغییر، سخت‌گیرانه‌تر شده است. متقاضیان شهروندی استرالیا باید ثابت کنند، با قوانین مدنی این کشور، مطابقت دارند. به عبارتی طبق این تغییرات، تمرکز اصلی آزمون شهروندی استرالیا بر روی اطاعت از قوانین استرالیا مانند آزادگی انتخاب مذهب، برابری حقوق زنان و مردان و… است. افرادی که خود یا خانواده‌شان دارای سوابق کیفری هستند قطعا از اخذ شهروندی استرالیا محروم خواهند بود

مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است.

البته یک‌‌سری از مدارک عمومی است و جدا از روش مهاجرتی باید آن‌ها را داشته باشید:

  • پاسپورت معتبر و مدت‌دار (حداقل 6 ماه)
  • مدارک شخصی و هویتی (شناسنامه، عکس، کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)، کارت ملی و …)
  • اصل و کپی گزارش حساب بانکی و نامه تمکن مالی
  • مدارک سوابق شغلی
  • مدارک دعوت‌نامه، پیشنهاد شغلی یا اسپانسری در استرالیا
  • مدرک دانش زبان (IELTS, TOEFL, CAE, PTE, OET)
  • رسید پرداخت هزینه‌های دولتی مهاجرت به استرالیا
  • تکمیل فرم‌های مربوطه هر ویزا
 

لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده و مهر ناتی NAATI داشته باشند.

جمعیت شناختی استرالیا

نخستین طرح دولتی مهاجرت به استرالیا در سال 1945 تاسیس شد. از آن زمان تا حال بیش از 7 میلیون نفر در این کشور اقامت گزیده‌اند. به اقامت دیگر حدود 30 درصد از جمعیت استرالیا خارج از این کشور متولد شده‌اند. از این میان، بیشترین جمعیت مهاجران قاره آسیا مربوط به ویژه چینی‌ها و هندی می‌شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب