مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی
مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

محتوای این صفحه عبارتند از:

شهرهای مهاجر پذیر اسلواکی

شهر براتیسلاوا مهمترین شهر در اسلواکی محسوب شده و در جنوب غربی این کشور قرار دارد. این شهر به نوبه خود برای زندگی بسیار عالی بوده و بسیار مهاجرپذیر است

شهر پرشوف از دیگر شهرهای مهاجرپذیر در اسلواکی محسوب می شود که در بخش شرقی این کشور قرار دارد. این شهر دارای جمعیت 91650 هزار نفری است.

شهر نیترا نیز از دسته شهرهای مهم در اسلواکی محسوب می شود اما به طور کلی جمعیت این شهر کم بوده و کمتر دیده می شود که مهاجران ورود به این شهر داشته باشند.

اخذ ویزای اسلواکی

سوالی که در خصوص اخذ ویزای اسلواکی می شود در خصوص زمان مورد نیاز است. در نظر داشته باشید که به طور کلی شما می بایست دو ماه زودتر از زمان حرکت خود درخواست داده باشید تا زمان برای تهیه مدارک و همینطور مصاحبه برای شما فراهم باشد. 

ویزای کاری  در دوره های یک ساله صادر می شود، اما برای ویزای سرمایه گذاری در کمتر از دو ماه نیز صادر می شود.

دولت، افرادی که به قصد سرمایه گذاری وارد خاک این کشور می شوند را بهتر از قبل اعلام کرده است و اینطور که مشخص است دولت نیاز به سرمایه گذاران خارجی دارد. شایان ذکر است که در مسیر مهاجرپذیری این کشور اینطور مشخص شده است که مردم این کشور در راه اندازی یک مسیر کسب و کار دقیق نیز می توانند به کشور اسلواکی امیدوار باشند.

هزینه زندگی در اسلواکی

هزینه اقامت در این کشور در زمینه سرمایه گذاری بیشتر از سایر شرایط است. فرد می تواند شرکت خود را هر ساله تمدید کند و همینطور با پرداخت مالیات پس از 5 سال به اقامت دائم این کشور دست یابد. در نظر داشته باشید که برای ثبت شرکت در این کشور باید حداقل به میزان 20 الی 25 هزار یورو پرداخت کنید.

 
مهاجرت و اخذ اقامت اسلواکی

مهاجرپذیری اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای سنتی در دنیا محسوب می شود که از نظر فرهنگی بسیار غنی بوده و به طور کلی در طول قرن ها مورد ارزیابی قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند احساس آرامش بالایی دارند. 

در نظر داشته باشید که امروزه وضعیت مهاجرتی به کشور اسلواکی پیشرفت بهتری به نسبت سال های گذشته داشته است و اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد میزان مهاجرت به این کشور در حدود 10 درصد افزایش داشته است. 

همچنین در نظر داشته باشید که شما برای مهاجرت به این کشور باید از نظر قانونی سابقه کیفری نداشته باشید همینطور نیاز است که اثبات نمایید سرمایه مالی بالایی دارید و باید طبق درخواست مشخصی در نظر داشته باشید که می تواند از پس هزینه های زندگی در این کشور بر آیید.

روز به روز به میزان مهاجرپذیری این کشور افزوده می شود و این کشور در زمینه مهاجرت بسیار عالی عمل کرده است. خوشبختانه می تواند به این نتیجه رسید که جوانان در مسیر تحصیل در کشور اسلواکی موفق تر از قبل خواهند بود. شما با داشتن مجوز موقت تجاری می توانید به مدت سه سال در کشور اسلواکی زندگی نمایید و همینطور یک دوره اضافی تا سه سال دیگر نیز برای شما لحاظ می شود که 6 سال خواهد بود.

راحت‌ترین روش مهاجرت به اسلواکی

یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که منجر به مهاجرت به کشور اسلواکی می شود از طریق راه اندازی کسب و کار است، کسب و کار در کشور اسلواکی یعنی فرد بتواند بودجه ای را با خود وارد خاک این کشور کند و البته از نظر سوددهی نیز طرح توجیه داشته باشد.

در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در کشور اسلواکی به طور حتم ساختار دقیق و اصولی را پیش گرفته است و مبرهن است که افراد می بایست برای سرمایه گذاری در این کشور از نظر قانونی سابقه کیفری نداشته باشند اظهارات حساب بانکی سرمایه گذار از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهاجرت به کشور اسلواکی از طریق تحصیل از دیگر روش های آسان برای جوانان در رده های سنی 20 الی 35 سال است در واقع در این زمینه میزان بودجه مورد نظر کمتر بوده و همینطور افراد می‌توانند به طور دقیق و روتین از نظر تحصیلی به نتیجه خوبی برسند.

خرید خانه در کشور اسلواکی و گرفتن اقامت این کشور خود دارای شرایط مخصوصی است. اداره مهاجرت کشور اسلواکی اعلام کرده است که این کشور در سال های اخیر به شاخص بودجه بندی مشخصی رسیده است. در صورتی که بتوانید با یک فرد از تبعه کشور اسلواکی ازدواج کنید این شرایط برای شما فراهم می شود که اقامت این کشور دست یابید در نظر داشته باشید که کشور اسلواکی از دسته کشورهایی است که توانسته مسیر برای ازدواج را باز نماید و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

میزان رضایت مهاجران به اسلواکی

میزان رضایت در زمینه تحصیل در اسلواکی بیشتر از قبل شده است، رضایت های شغلی و سرمایه گذاری در این کشور به صورتی است که اغلب افرادی که ورود به صنایع فلزی داشته اند و یا در زمینه صنایع نظامی فعالیت کرده اند می توانند کشور اسلواکی را یک گزینه بسیار عالی در نظر داشته باشند.

این کشور به طور کلی در زمینه کاغذ و چاپ نیز رویکردهای جدیدی را مدنظر قرار داده است و سرمایه گذاری در این مسیر نیز در کشور اسلواکی می تواند به خوبی پیش برود رضایت در زمینه سرمایه گذاری در کشور اسلواکی رشد خوبی داشته است رضایت در خصوص شرایط کاری در این کشور شاید هنوز آنقدرها بالا نباشد، طبق آماری که به دست ما رسیده است افراد هنوز به دنبال کار با درآمد بالا هستند و مهاجرت کاری به کشور اسلواکی شاید در ابتدا از نظر هزینه ای مشکل ساز باشد. 

این کشور در زمینه چاپ و صنایع وابسته به طور روتین پیشرفت داشته است و مشخص است که این کشور می تواند ساختار دقیق و اصولی در زمینه چاپی را پیش بگیرد. طراحی صنعتی بخش مهمی از میزان رضایت شغلی در کشور اسلواکی محسوب می شود این کشور در زمینه طراحی صنعتی رشد خوبی را مدنظر قرار داده است و نیاز به افراد خبره در این زمینه خواهد بود. میزان رضایت افرادی که مهاجرت از طریق Un کشور اسلواکی را انتخاب کرده اند روز به روز بیشتر می شود.

اخذ پاسپورت و اقامت اسلواکی

پاسپورت اسلواکی پس از 10 سال صادر می شود و افراد برای اخذ پاسپورت این کشور می بایست از نظر درآمدی وضعیت خوبی داشته باشند و همینطور نیاز است که زبان این کشور تسلط داده باشند.

اخذ اقامت اسلواکی به طور کلی برای پس از 7 سال زندگی در نظر گرفته می شود و شما برای داشتن اقامت دائم این کشور می بایست حداقل باید 5 سال در این کشور زندگی کرده باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب