مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا
مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

اسپانیا، کشوری در جنوب غربی اروپا و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور دارای فرهنگ غنی آمیخته از سنت و مدرنیته، مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های طبیعی فوق العاده با مردمانی خونگرم و غذاهای منحصر به فرد است. 

این کشور با کشورهای فرانسه و پرتغال هم مرز است. زبان رسمی کشور اسپانیا زبان اسپانیایی است و جمعیتی در حدود ۵۰ میلیون نفر دارد. کشور اسپانیا روش های متنوع و جذابی نظیر ویزای طلایی دارد. این کشور توریستی زیبایی می باشد که البته در سالهای اخیر از نظر اقتصادی مشکلاتی داشته است و نرخ بیکاری بالا و تورم در این کشور از عواملی می باشد که این کشور جهت کار مقصد اول متقاضیان مهاجرت به اروپا نباشد ولی برای سرمایه گذاری و تحصیل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

مهاجرت به اسپانیا برای کسانی که ایده‌های خوبی در ذهن خود دارند می‌تواند بسیار عالی باشد به صورتی که می‌توانید به سادگی فضای درآمدزایی را برای خود فراهم سازید. در نظر داشته باشید که بیش از 95 درصد از کارآفرینان در این کشور به رضایت خوبی رسیده‌اند یک موضوع بسیار مهم این است که کشور اسپانیا از دسته کشورهای کارامد در زمینه‌های مختلف محسوب می‌شود.

راحت‌ترین روش مهاجرت به اسپانیا

افرادی که مهاجرت به اسپانیا را انتخاب کرده‌اند باید بدانند که روش‌های مختلفی پیش روی افراد است اما یکی از آسان‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین روش‌های مهاجرتی به کشور اسپانیا روش تحصیلی و کاری است. افرادی که با هدف تحصیل وارد خاک این کشور می‌شوند به سادگی می‌توانند، کار ضمن تحصیل داشته باشند؛ به این ترتیب شرایط برای اقامت دائم در این کشور فراهم می‌شود.

 مهاجرت به اسپانیا از طریق کار عموماً می‌تواند منجر به اقامت دائم شود اما در روش تحصیلی فرد باید بتواند پس از گذشت تحصیل خود ویزای خود را تبدیل نماید. برخی از افراد مهاجرت به اسپانیا از طریق ازدواج را بهترین گزینه می‌دانند در این روش در صورتی می‌توانید به اقامت دائم کشور اسپانیا دست یابید که شرایط برای اقامت شما مشخص باشد و به طور کلی بتوانید ثابت نمایید که ازدواج در وضعیت واقعی صورت گرفته است.

میزان رضایت مهاجران به اسپانیا

افرادی که مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کرده‌اند اغلب با رضایت 75 درصدی همراه هستند به طوریکه شرایط برای کسانی که قصد دارند در این کشور زندگی کنند و به رشد خوبی برسند بیشتر از قبل شده است.

کسانی که می‌خواهند در این کشور تحصیل نمایند قطعاً می‌توانند به بهترین شرایط روال تحصیلی را پیش ببرند به طوریکه سیستم‌های آموزشی قدرت بیشتری به نسبت سال‌های قبل دارد. رضایت تحصیلی در این کشور بیش از 70 درصد اعلام شده است.

یک مورد که شاید کمی موجب عدم رضایت مردم این کشور شده است تبعیض نژادی است. در این کشور افراد تبعیض نژادی دارند یعنی شاید آنطور که با یک فرد اسپانیایی خونگرم هستند با شما نباشند اما خبری از بی‌احترامی نیست. سیستم بهداشت در کشور اسپانیا به نسبت سال های قبل بیشتر و بهتر اعلام شده است به طوریکه افراد می‌توانند خود و همراهان خود را تحت پوشش بیمه‌های خدمات درمانی قرار دهند. 

آمار مهاجران به اسپانیا

آمار مهاجران به این کشور بر اساس هدف آن‌ها دسته‌بندی شده است. کسانی که با هدف کسب و کار وارد خاک کشور اسپانیا می‌شوند عموماً به رتبه خوبی دست می‌یابند. آمارها نشان می‌دهد که مهاجرت به این کشور در زمینه کاری بیشتر از پیش است. این کشور در سال 2018 یک لیست از شغل‌های مورد نیاز خود را اعلام نمود و از این لیست مشخص شد که کشاورزی، واردات زعفران و همینطور گردشگری رتبه خوبی دارد. در زمینه نساجی نیز کشور اسپانیا به رتبه خوبی رسیده است به طوریکه توانست بهترین تجارت را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

به طور کلی آمار مهاجرت به اسپانیا با هدف سرمایه گذاری بیشتر از قبل است. این کشور گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود و می‌تواند زمینه‌های تجاری قدرتمندی ایجاد نماید. بنیه اقتصادی کشور اسپانیا به نسبت سال‌های قبل بیشتر اعلام شده است. افرادی که مهاجرت به اسپانیا را انتخاب می‌کنند اغلب به سراغ مادرید و بارسلونا می‌روند. این دو شهر به نوبه خود برای ایرانیان گزینه بسیار خوبی است و سبب می‌شود که به سود خوبی در زمینه‌های مختلف دست یابند.

مهاجرپذیری اسپانیا

افرادی که مهاجرت به اسپانیا را انتخاب می‌کنند قطعاً هدف بزرگی دارند. آمار مهاجرت به اسپانیا روز به روز بیشتر می‌شود. شرایط زندگی در این کشور نشان می‌دهد که اغلب افرادی که به این کشور سفر کرده‌اند از زندگی خود راضی هستند. کشور اسپانیا در بخش جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد. این کشور در روندهای تجاری با فرانسه و پرتغال بسیار ارتباط دارد. جمعیت کشور اسپانیا 46.65 میلیون نفر اعلام شده است و ششمین کشور پر جمعیت در اروپا محسوب می‌شود. حدود 80 درصد از مردم این کشور و 100 درصد از مهاجران در شهرها زندگی می‌کنند.

یکی از مهمترین ثروت هایی که در مهاجرت در اسپانیا به شما می‌رسد شادی است؛ از مردم اسپانیا شادتر پیدا نخواهید کرد. در این کشور امید به زندگی 82 سال اعلام شده است و در بین همه کشورها رتبه 4 را به خود اختصاص داده است؛ برای بانوان امید به زندگی 85 سال اعلام شده است. در گزارشی که از سال 2013 دیده می‌شود، مردم این کشور 16 ساعت از 24 ساعت خود را در اوقات فراغت هستند، این آمار کمی عجیب است اما واقعیت دارد.

با توجه به کمبود نیروی کار متخصص آمار مهاجرت به اسپانیا بیشتر از قبل شده است به طوریکه این کشور هر سال یک سری فراخوان در زمینه جذب نیروی خارجی نیز اعلام می‌نماید. مهاجرپذیری کشور اسپانیا 33 درصد بیشتر از سال‌های قبل شده است این آمار به نوبه خود بسیار ارزشمند است. یکی از مهمترین فاکتورهای ارزیابی شرایط زندگی و همینطور اقامت در کشور اسپانیا اقتصاد این کشور است. کشور اسپانیا چهاردهمین قدرت اقتصادی برتر در دنیا را دارد. 

شهرهای مهاجر پذیر اسپانیا

شهر مادرید یکی از شهرهای بسیار مهم در اسپانیا محسوب می‌شود که اغلب ایرانیان سعی می‌کنند در این شهر  زندگی کنند. این شهر از سال 1562 پایتخت کشور اسپانیا محسوب شد و امروزه یکی از بهترین شهرهای مهاجرپذیر است. هزینه زندگی در این شهر گران است.

دومین شهری که در لیست شهرهای مهاجرپذیر قرار دارد شهر بارسلونا است. این کشور از نظر جمعیت دومین شهر پر جمعیت در این کشور محسوب می‌شود. شهر والنسیا یکی از شهرهای مهم در اسپانیا محسوب می شود و از نظر جمعیت سومین شهر این کشور است. 

شهر سویا یکی از گرمترین شهرهای ساحلی بخش جنوبی اسپانیا محسوب می‌شود. موقعیت جغرافیایی این شهر بسیار خاص است و دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است. شهر گرانادا از دیگر شهرهای بسیار خاص در اسپانیا است، این شهر مرکز فرهنگی این کشور محسوب می‌شود؛ البته از نظر مهاجرپذیری رتبه بالایی ندارد اما دارای آثار تاریخی بسیار ارزشمندی است.

اخذ اقامت اسپانیا

اخذ اقامت دائم اسپانیا از چند طریق، تحصیل، ازدواج و سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است. در بخش سرمایه‌گذاری مسیر خرید ملک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

در حال حاضر مسیر راحتی که برای ایرانیان برای اقامت این کشور وجود دارد، “ویزای گلدن” است که نیاز به بودجه 500 هزارتایی دارد. ویزای گلدن 2 تا 3 سال قابل تمدید است و بعد از 5 سال به اقامت دائم منجر می‌شود.

اسپانیا، کشور سطح بالایی است و هزینه زندگی و تحصیل نسبتا مناسب است. تحصیل در اسپانیا و دریافت پذیرش از دانشگاه‌های این کشور به‌طورکلی رقابتی است. شما در اسپانیا مانند هر کشور دیگری در صورت پیدا کردن شغل مناسب و دریافت ویزای کاری، می‌توانید بعد از 5 سال به اقامت دائم برسید

فهرست مطالب

فهرست مطالب