مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی
مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مهاجرت به اندونزی

زمانی که تصمیم به مهاجرت به یک کشور خارجی گرفته می شود اولین چیزی که بایستی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد وضعیت اقتصادی و رفاهی آن است. به علاوه آنکه بازار کار و شرایط مربوط به اخذ اقامت آن کشور نیز در انتخاب آن اهمیت بسزایی دارد.

به طبع اندونزی و مهاجرت به اندونزی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین علت است که ما در این گزارش ثبتا بر آنیم تا هرآنچه را که مربوط به این کشور است در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

قوانین و شرایط مهاجرت به اندونزی

متقاضیانی که قصد مهاجرت به اندونزی را دارند بایستی قبل از سفر به این کشور و درخواست ویزای مربوط به آن، نسبت به قوانین و شرایط مهاجرت به اندونزی مطلع شوند. آیا می دانستید که اندونزی در رده بزرگ ترین کشورهای دنیا قرار دارد؟ آیا می دانستید سریع ترین و آسان ترین راه برای مهاجرت به اندونزی و اخذ اقامت دائم آن، کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور است؟

به طور کلی کشور اندونزی در رده ممالک خوش آب و هوای دنیا است. با وجود آنکه از بازار کار متنوع و وسیعی برخوردار است اما هزینه های زندگی در آن بسیار مقرون به صرفه است. اگر چه امکانات و شرایط مرفه زندگی در اندونزی قابل قیاس با کشورهای برتر اروپایی نیست اما به لطف اقتصاد رو به رشدی که دارد شرایط ایده آلی را برای هم‌وطنان خود فراهم می کند. بد نیست بدانید که این کشور جایگاه ارزنده ای من باب بزرگ ترن قطب اقتصادی جنوب آسیا را از آن خود کرده است.

موارد مهم در مهاجرت به اندونزی

هنگامی که تصمیم مهاجرت به یک کشور خارجی می گیرید باید از سطح امنیت تا اقتصاد و بازار کار آن کشور و همچنین شرایط اخذ اقامت دائم را بررسی کنید. 

برای متقاضیان مهاجرت به اندونزی اطلاع از شرایط اخذ اقامت و تابعیت اندونزی و راه های مهاجرت به این کشور در جایگاه اهمیت ویژه ای قرار دارد. درباره سطح امنیت و اقتصاد البته که سطح امنیت در کشور مالزی چندان بالا نیست اما اقتصاد این کشور به لطف صنعت گردشگری پررونق، رشد سالانه بسیار خوبی دارد. 

در سال های گذشته بیشترین میزان درخواست اخذ ویزای اندونزی از طریق تحصیل ثبت شده است که نشانگر سیستم آموزشی و شرایط تحصیل خوب این کشور است. 

این گزارش توسط کارشناسان موسسه ثبتا با هدف راهنمایی بهتر علاقه مندان مهاجرت به کشور اندونزی تهیه شده است.

مهاجرت و اخذ اقامت اندونزی

راه های مهاجرت به اندونزی

یکی از بحث های چالش برانگیزی که این روزها در میان متقاضیان مهاجرت به اندونزی به گوش می خورد شناسایی راه های سفر کردن و رسیدن به خاک این کشور است. از آنجایی که ممکن است اطلاعات درباره چنین مقوله ای از سوی مهاجران کم و محدود باشد لذا ما در ادامه مطلب تصمیم داریم مطالب جامع تری در رابطه با این موضوع که مهاجرت به اندونزی از طریق چه روش هایی میسر و امکان پذیر است صحبت کنیم.

در حالت کلی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت از طریق ازدواج و در نهایت مهاجرت از طریق پناهندگی از جمله راه های معرفی شده برای مهاجرت به اندونزی شمار می آیند. اگرچه در هیچ جایی مهاجرت قاچاق و پناهندگی برای هیچ یک از متقاضیان توصیه نمی گردد. چرا که علاوه بر ریسک ها و خطرات احتمالی که پیش روی فرد مهاجر قرار می گیرند بسیاری آسیب های روحی و روانی را نیز برای وی به دنبال دارد که در بسیاری مواقع اصلاً جبران پذیر نیستند.

همان‌طور که گفته شد مهاجرت به اندونزی از طرق مذکور امکان پذیر است. بر اساس آمارهایی که طی این سال های اخیر از رضایت مطلوب شهروندان این کشور  گرفته شد میزان رضایت دانشجویان از نظام آموزشی آن بالای 70 درصد است. اگرچه شاید این مقدار اندکی کم به نظر آید و سیستم آموزش عالی کشور اندونزی نتواند نیازهای آموزشی پژوهشی دانشجویان خود را در حد مراکز عالی کشورهای اروپایی برآورده سازد اما هزینه های مربوط به تحصیل در این کشور بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و در کنار آن تمامی اساتید و مدرسان، دانش آموختگان حاذق و فرهیخته ای می باشند. در نهایت به خاطر بهره مندی این کشور از فضای گردشگری جذاب و شگفت انگیز، مهاجرت به اندونزی برای قریب به اکثریت مهاجران دل‌پذیر و مطلوب خواهد بود.

طرق مهاجرت به اندونزی

تمام افراد خارجی باید برای زندگی و کار در اندونزی ویزا داشته باشند، در حالی که برخی از ساکنان کشورهای خاص مجاز به اقامت بدون ویزا، تا 30 روز هستند. 

روش های به دست آوردن وضعیت اقامت در اندونزی به دلیل نحوه اجرای قوانین پیچیده است. هیچ راهی یکسان برای دریافت وضعیت اقامت KITAS (Kartu Izin Tinggal Terbatas) وجود ندارد. 

هر اداره مهاجرت استانی قانون را متفاوت تفسیر می کند، رویه خاص خود را دارد و می تواند هزینه های اضافی فراتر از هزینه های حقوقی را طلب کند. برای کلیه ویزاهای اقامت در اندونزی حمایت مالی لازم است. ویزا را می توان از طریق حمایت مالی به روش های زیر دریافت کرد:

  • از یک شهروند اندونزی که یک حامی مالی است.
  • از شرکتی متعلق به اندونزیایی ها و اداره آنها
  • از یک موسسه اندونزیایی، دولتی یا خصوصی
  • از شرکت های خارجی متعلق به مجوز فعالیت در اندونزی

در مورد یک شهروند اندونزی که یک حامی مالی است ، این حامی مالی اندونزی است که ویزای اقامت برای یک خارجی را درخواست می کند. حامی مالی معمولاً باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهد.

شهرهای مهاجر پذیر اندونزی

جاکارتا پایتخت اندونزی است و پرجمعیت ترین شهر در این کشور است، به طور کلی اغلب افرادی که مهاجرت به اندونزی را انتخاب کنند این شهر را مناسب با تمام اهداف خود می‌دانند، جاکارتا مرکز اقتصادی و تجاری و حمل و نقل و صنعتی اندونزی محسوب می‌شود.

این شهر یکی از 5 ایالت جزیره جاوه محسوب می‌شود. در این شهر ساختمان های زیبا و بناهای تاریخی بی‌نظیری دیده می‌شود. 

بالی جزیره‌ای در اندونزی است که برای ویزای توریستی بهترین انتخاب است. این جزیره به طور کلی دارای فضای شهری بسیار عالی بوده و در جنوب خط استوا قرار دارد.

 این جزیره دارای مکان های دیدنی بی‌نظیری است که قطعاً شما را به وجد می‌آورد.

مهاجرپذیری اندونزی

از ویزای توریستی کشور اندونزی روز به روز استقبال می‌شود. آمار مهاجرانی که به قصد پژوهش به این کشور می‌روند بیش از 40 درصد از کل مسیر های مهاجرت است، در نظر داشته باشید که در این کشور به طور کلی مسیر های پژوهشی در زمینه گردشگری و ایجاد فضای گشت و گذار به طور دقیق فراهم شده است و افراد محقق سعی می‌کنند کشور اندونزی را به عنوان یک منبع گردشگری بسیار عالی در نظر بگیرند.

ارزیابی ها نشان داده است که رشد مهاجرپذیری کشور اندونزی در سال 2020 به حدود 11 درصد می‌رسد که رقم خوبی است. این کشور توانسته فضای شهری بسیار عالی در نظر بگیرد و در این زمینه بسیار موفق بوده است. 

کشور اندونزی از کشورهای بسیار دیدنی و خاص محسوب می‌شود. کشور اندونزی از نظر آب و هوایی بسیار عالی است، در واقع افرادی که علاقه به بارش باران دارند در این کشور می‌توانند زندگی راحتی داشته باشند. اقامت کشور اندونزی به طور کلی ارزیابی های مشخصی دارد، روال کار در کشور اندونزی بر اساس بودجه های دولتی ارزیابی می‌شود. شرایط اقامت در کشور اندونزی می‌تواند برای افراد سرمایه دار خوب باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب