مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان
مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

بازار کار و عوامل اقتصادی، محرک اصلی مهاجرت بین‌المللی به انگلستان محسوب می‌شود. بازار کار در انگلستان مهاجران را هم از کشورهای EU و هم از کشورهای غیر EU به طرف خود جذب می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که رشد اقتصادی انگلستان و تقاضا برای نیروی کار با مهارت، رو به افزایش است. در حال حاضر کار دلیل اصلی مهاجرت به انگلستان است.

حدود ۲۲۶۰۰۰ نفر جهت کار به انگلستان مهاجرت کرده‌اند، پس از آن مهاجرت برای تحصیل در انگلستان در رتبه دوم قرار دارد.

روش‌‌های مهاجرت به انگلیس

یکی از روش‌های بسیار مهم برای مهاجرت به کشور انگلیس از طریق سرمایه‌گذاری است که دارای حداقل بودجه مورد نظر بوده و یک سری قوانین مخصوص به خود دارد. این ویزا به صورت ترکیبی برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در این کشور صادر می‌شود و عموماً شرایط آن در هر سال با تغییراتی هر چند جزئی همراه است.

تحصیل نیز به نوبه خود از دسته روش‌های خوب مهاجرت به کشور انگلیس است که با مزایای زیادی همراه است و تمام کسانی که این روش را انتخاب می‌کنند شانس بیشتری در ورود به بازار کار این کشور دارند، ویزای تحصیلی انگلیس در وضعیت مالتی قرار دارد و می‌تواند چندین بار ورود و خروج را برای آن در نظر گرفت. یک موضوع بسیار مهم در زمینه مهاجرت به کشور انگلیس نیز با شرایط خاص مانند کارآفرینی و یا فعالیت‌های استارت آپی وجود دارد که قوانین این سری ویزا به نوبه خود دستخوش تغییرات است.

راحت‌ترین روش مهاجرت به انگلیس

از آنجایی که کشور انگلستان یکی از مطرح‌ترین کشورهای جهان در زمینه‌های سیاسی و رفاه اجتماعی و اقتصادی است میزان مهاجرت به کشور انگلیس افزایش یافته است و روش‌‌‌های مختلفی نیز برای مهاجرت به کشور انگلیس دیده می‌شود که هر یک بر اساس شرایط افراد می‌تواند گزینه جالبی به نظر برسد.

این کشور 50 میلیون جمعیت دارد و بزرگ‌ترین کشور بریتانیای کبیر محسوب می‌شود. طبق آماری که به دست ما رسیده است، سیستم تحصیلی پیشرفته در کشور انگلیس به صورتی است که یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور انگلیس به وسیله ویزای تحصیلی خواهد بود.

پایتخت انگلیس بیشترین میزان مهاجران تحصیلی را به خود اختصاص می‌دهد این روش به دلیل عدم نیاز به هزینه بالا از دسته روش‌های بسیار عالی برای مهاجرت به کشور انگلیس محسوب می‌شود و می‌تواند برای جوانانی که به دنبال آینده تحصیلی خوبی هستند بهترین گزینه باشد.

مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان

میزان رضایت مهاجران به انگلیس

از نظر کاری میزان مهاجرت به این کشور با رضایت بیش از 99 درصد همراه است، در واقع مردمی که به کشور انگلیسی مهاجرت کرده‌اند می‌‌توانند از فرصت‌های شغلی بسیار متنوعی استفاده نمایند و به زبانی ساده‌تر هیچ نوع توانایی در این کشور بدون استفاده باقی نمی‌ماند، هر بخش از کار به دست یک شخص داده می‌شود و دولت کشور انگلیس به شغل‌های تیمی و گروهی بسیار تأکید دارد.

رشد اقتصادی در انگلستان طبق استانداردهای لازم پیش می‌رود و این روند نیز موجب رضایت 80 درصدی مهاجرت به کشور انگلیس است. افراد میانسالی که مهاجرت به کشور انگلیس را انتخاب کرده‌اند با رضایت صد در صد همراه است که این رقم به نوبه خود یک شاهکار بزرگ است، علت این امر این است که وقتی رشد جمعیت جوان در کشور انگلیس بیشتر شود خدمت رسانی به افراد میانسال می‌تواند بیشتر و بهتر صورت بگیرد به این ترتیب در بین جامعه آماری افراد بالای 50 سال هیچ نوع عدم رضایتی دیده نمی‌شود.

شرایط بازنشستگی در کشور انگلیس بسیار عالی است به طوری که افراد پس از بازنشستگی نیازی به کار کردن مجدد ندارند. این روند در نظام پرداخت مالیات نیز دیده می‌شود در نظر داشته باشید که سیاست‌های مالیاتی در کشور انگلیس به نسبت سایر مناطق بهتر اعلام شده است.

شهرهای مهاجر پذیر انگلیس

 مناطق جنوب شرقی درکشور انگلیس نیز از دیگر مقاصد محبوب برای مهاجران خارجی محسوب می‌شود این بخش نزدیک به یک و نیم میلیون جمعیت را به خود اختصاص داده است.

بخش شرقی انگلیس با جمعیت 635000 نفر از دسته مناطق مهاجرپذیر این کشور محسوب می‌شود. مناطق لوترن و بوستون از دیگر مناطق مهاجرپذیر این کشور هستند و تنها 17 درصد از مردم این مناطق در انگلیس متولد شده‌اند و الباقی خارجی هستند. بوستون شرقی‌ترین شهر اروپایی است که بیشترین میزان پاسپورت‌های غیر اتحادیه اروپا را شامل می‌شود.

شهر ولز از دسته شهرهایی است که کمترین میزان مهاجر را داشته و بیش از 90 درصد از مردم این شهر بومی هستند این شهر از نظر آب و هوا برای ایرانیان گزینه خوبی محسوب نمی‌شود.

در نظر داشته باشید که ایرانیانی که قصد دارند مهاجرت به کشور انگلیس از طریق تحصیل را انتخاب نمایند باید به سراغ شهرهایی بروند که از نظر فرهنگ و امکانات تحصیلی با آن‌ها سازگار است.

ثبت شرکت در کشور انگلیس در شهر لندن یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود در صورتی که پناهندگی به کشور انگلیس  را انتخاب کرده باشید شهر لندن می‌تواند کمی شانس شما را افزایش دهد.

مهاجرپذیری انگلیس

پس از جنگ جهانی دوم تا به امروز شاهد سیر مهاجرت به کشور انگلیس هستیم به طوری که این روند روز به روز در حال افزایش است. فرهنگ خوب مردم این کشور و سنت‌های فرا مرزی موجود سبب می‌شود که مردم در زمینه مهاجرت، کشور انگلیسی را انتخاب نمایند.

این کشور رتبه بالایی در میزان مهاجرپذیر بودن به خود اختصاص داده است است. اینطور که شواهد نشان می‌دهد برخی از کشورها بیشترین آمار مهاجرت به کشور انگلیس را به خود اختصاص داده‌اند که بخش بعد به طور دقیق در این زمینه صحبت می‌کند.

در سال 2014 ایرانیان زیادی در رده سنی 30 سال مهاجرت به کشور انگلیس را انتخاب کردند ، با اینکه مهاجرت به کشور انگلیس برای ایرانیان کار ساده‌ای نیست .

اقامت انگلیس

پایتخت کشور انگلستان شهر لندن است. انگلستان، زیرمجموعه بریتانیای کبیر بوده که توانسته است در سال‌های متوالی، بیشترین میزان پذیرش مهاجر برای اقامت انگلستان را به خود اختصاص دهد. انگلستان یکی از باثبات‌ترین کشورهای جهان از نظر سیاست است.

تسلط شما به زبان انگلیس و زبان‌های محلی نیز می‌تواند یک کمک کننده عالی باشد. قوانین کیفری و مالیاتی در کشور انگلیس بسیار مهم است و به طور کلی تا زمانی که پرونده باز دارید نمی‌توانید برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایید. انگلستان یکی از پر ثبات‌ترین کشور از نظر اقتصادی و نظام اجتماعی است و بر این اصل بسیار پایبند است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب