مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت تایلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت تایلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند
مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت تایلند در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت تایلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت تایلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت تایلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت تایلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت تایلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

چرا مهاجرت به کشور تایلند؟

این کشور که به عنوان بیستمین کشور پرجمعیت جهان شناخته می شود، دارای اقتصادی بر پایه توریسم و گردشگری است. تایلند به معنای سرزمین های آزاد می باشد و بر اساس این نام این کشور همیشه سرزمینی آزاد بوده و مستعمره کشور دیگری نبوده است.

رشد مهاجر پذیری این کشور تا حدود ۶۲ درصد و وجود توسعه شهری و مدرنیته و رفاه اجتماعی و توسعه حمل و نقل شهری این کشور را به یک مقصد جالب و جذاب گردشگری تبدیل کرده است.

این کشور در سالیان اخیر بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی واقع شده است. بالا بودن رفاه اجتماعی و ثبات و امنیت این کشور موجب شده است تا مهاجران و گردشگران از هر نقطه دنیا روانه این کشور شوند. بر این اساس درصد متقاضیان ایرانی برای اقامت این کشور در حال افزایش است.

 وجود سیستم آموزشی با کیفیت بالا و پایین بودن هزینه های تحصیل در حد رایگان و وجود رشته های پزشکی و مهندسی موجب می شود تا مهاجران تحصیلی این کشور را در فهرست مقاصد مهاجرت خود قرار دهند. وجود روحیه برابری و ثبات اقتصادی و مدیریت مناسب و پایین بودن نرخ بیکاری و تورم از عوامل مهم در رونق و رشد اقتصادی سریع این کشور محسوب می شود.

شرایط اخذ ویزای تایلند

متقاضیان مهاجرت به تایلند و اخذ اقامت این کشور باید در ابتدا ویزای تایلند را دریافت کنند. بدین منظور متقاضی باید مدارک لازم را به منظور اخذ ویزای تایلند ارائه دهد. از مدارک لازم برای اخذ این ویزا موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • ارائه پاسپورت با اعتبار ۴ ماهه
  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزای تایلند
  • ارائه گواهی تمکن مالی متقاضی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در تایلند
  • ارائه گواهی سلامت جسمانی متقاضی
  • ارائه گواهی عدم سوپیشینه
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های درخواست ویزا
  • ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه
  • ارائه چند قطعه عکس در اندازه عکس پاسپورت
 

پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم درخواست ویزا و در صورت تائید مدارک متقاضی، اداره مهاجرت این کشور زمانی را برای مصاحبه حضوری مشخص می کند.

 نتیجه مصاحبه در حدود یک هفته بعد به متقاضی اعلام می شود. اگر با درخواست متقاضی موافقت نشود، متقاضی باید بررسی کند که می تواند درخواست خود را مجددا ارائه دهد.

اخذ اقامت دائم یا اقامت موقت کشور تایلند؟

متقاضیانی که در این کشور سرمایه گذاری کرده اند، در طی ۲ سال پس از سرمایه گذاری و در صورتی که طرح تجاری آن ها دارای گردش مالی مطلوبی باشد و به سوددهی مناسبی رسیده باشد، می توانند اقامت این کشور را اخذ کنند. 

البته در قوانین این کشور مجوز اقامت دائم اصلا وجود ندارد و متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری و ثبت شرکت اقامت موقت این کشور را اخذ کنند و هر سال اقامت موقت خود را تمدید کنند.

در واقع متقاضیان با اخذ اقامت موقت تایلند می توانند اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور کنند و یا شرکت تجاری ثبت کنند. 

متقاضیان اخذ اقامت موقت تایلند باید ۳ سال قبل از درخواست خود دارای ویزای غیرمهاجر تایلندی باشد. متقاضیانی که دارای ویزای مولتی و چند بار ورود تایلند می باشند، نمی توانند برای اخذ اقامت موقت تایلند درخواست دهند.

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

شرایط اخذ پاسپورت کشور تایلند

متقاضی اخذ پاسپورت تایلند باید به مدت ۱۰ سال در این کشور کار و زندگی و اقامت داشته باشد. متقاضی باید در این مدت دارای شغل و درآمد مناسبی باشد و توانایی تامین هزینه های زندگی خود در این کشور را داشته باشد. 

متقاضی با اخذ پاسپورت تایلند از امتیازهایی برخوردار می شود. یکی از این امتیازها بهره مندی از بیمه خدمات درمانی و سلامتی این کشور می باشد. دیگر مزیت دریافت پاسپورت این کشور امکان برخورداری از تحصیل رایگان می باشد.

ویزای توریستی تایلند

متقاضیانی که برای اهداف گردشگری و توریستی و یا دیدار بستگان قصد اخذ ویزای توریستی تایلند را دارند، می توانند از طریق اخذ ویزای توریستی به دو صورت عادی و فوری اقدام کنند. ویزای عادی تایلند در مدت زمان ۷ روز و ویزای فوری این کشور در حدود ۲ روز صادر می شود. متقاضی دریافت ویزای توریستی نمی تواند با این ویزا در تایلند کار کند و نمی تواند بیش از مدت مشخص در این کشور اقامت داشته باشد. در صورتی که متقاضی قصد اقامت بیش از زمان مشخص شده در ویزای توریستی را داشته باشد، می تواند به اداره مهاجرت تایلند مراجعه کند و درخواست تمدید این ویزا را ارائه دهد. اگر متقاضی در مدت زمان مشخص شده در ویزای خود قصد ترک کشور تایلند و سپس ورود به این کشور را داشته باشد، باید برای ورود مجدد از اداره مهاجرت این کشور مجوز لازم را اخذ کند.

ویزای یک بار ورود

این ویزا مختص افرادی است که فقط مجوز یک بار ورود به این کشور را دارند. اگر متقاضی نیاز به بازگشت به این کشور داشته باشد. باید این ویزا را تمدید کند. مدت زمان اعتبار این ویزا ۳ ماه می باشد. این ویزا برای افرادی صادر می شود که برای امور درمانی پزشکی و توریستی به تایلند سفر می کنند.

ویزای چند بار ورود

این ویزا برای افرادی صادر می شود که نیازمند چندین بار رفت و آمد به این کشور می باشند. افرادی که از طریق تحصیل، کار و اشتغال و ازدواج به این کشور وارد می شوند، در زمره افرادی هستند که به این ویزا نیاز دارند.

هزینه های زندگی در تایلند

پایین بودن هزینه های زندگی و پایین بودن نرخ بیکاری در کشور تایلند موجب شده است تا مهاجران با هر میزان درآمد بتوانند در این کشور زندگی کنند. 

البته هزینه های زندگی هر فرد در هر گوشه دنیا به نوع زندگی و الگوی مصرف و سبک زندگی آن فرد بستگی دارد. اما پایین بودن شاخص هزینه های زندگی در این کشور که در حدود ۵۱ درصد می باشد، موجب شده است تا این کشور یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کشورهای آسیایی محسوب شود. 

در مقایسه با درآمد پایین در کشور تایلند باید هزینه های زندگی در این کشور را هم در نظر داشته باشید که بسیار پایین می باشد.

مهاجران می توانند با هزینه ۲۰۰ دلار در هر ماه یک خانه و آپارتمان در این کشور کرایه کنند. وجود مواد غذایی تازه و غذاهای آماده با هزینه های بسیار ارزان و در دسترس و محصولات بهداشتی از دیگر مزایای زندگی در این کشور محسوب می شود. این کشور دارای سیستم بهداشتی درمانی مقرون به صرفه به همراه پزشکان ماهر و باتجربه می باشد. هزینه های ضروری برای زندگی یک ماه در کشور تایلند عبارت است از:

  • هزینه خورد و خوراک: ۱۷۵ دلار
  • هزینه اجاره خانه و آپارتمان: ۲۰۰ دلار
  • هزینه آب و برق: ۳۰ دلار
  • هزینه های متفرقه: ۷۵ دلار

سخن آخر

این گزارش ثبتا به شرح چگونگی اخذ اقامت کشور تایلند پرداخت و روش های اقامت این کشور را به تفضیل مورد بررسی قرار داد. به طور کلی از مجموع موارد ذکر شده می توان دریافت که کشور تایلند یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کشورها از لحاظ هزینه های زندگی و تحصیل محسوب می شود.

 علاوه بر این موارد با ایجاد فضای مناسب و امنیت شغلی شاخص های امنیت سرمایه گذاری را افزایش داده است. تحصیل در کشور تایلند را می توان یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های اخذ اقامت این کشور دانست. پایین بودن هزینه های تحصیل و اعتبار مدارک دانشگاهی در میان کشورهای آسیایی و معتبر بودن دانشگاه های این کشور موجب شده است تا افراد زیادی برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. 

تعداد متقاضیان ایرانی برای اقامت این کشور در حال حاضر در حال افزایش است. وجود سیستم آموزشی با کیفیت بالا و پایین بودن هزینه های تحصیل در حد رایگان و وجود رشته های پزشکی و مهندسی موجب می شود تا مهاجران تحصیلی این کشور را در فهرست مقاصد مهاجرت خود قرار دهند.

 این کشور به عنوان یکی از قطب های سیاسی و اقتصادی جهان نقش مهمی در اقتصاد جهان دارد. برخورداری از سیستم آموزشی برتر، وجود دانشگاه هایی با رتبه ها و رنکینگ های جهانی از موارد جذب مهاجران تحصیلی به این کشور پهناور محسوب می شود. در مجموع می توان گفت که اگر قصد تحصیل و یا سرمایه گذاری و اشتغال در یکی از ارزان ترین و با امنیت ترین کشورهای آسیایی را دارید، کشور تایلند گزینه مناسب می باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب