مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان
مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر مهاجرت و اقامت ترکمنستان

مهاجرت به ترکنستان در سال‌های اخیر در حدود 12 درصد بیشتر شده است و مشخص است که وضعیت اقتصادی در این کشور به طور کلی بهتر از سال‌های گذشته اعلام شده است. کشور ترکمنستان در سال‌های اخیر برای ایرانیان یک انتخاب خوب جهت مهاجرت محسوب می‌شود. آمار مهاجرانی که به قصد گردشگری به این کشور می‌روند نیز رشد خوبی داشته است و به طور کلی ویزای توریستی در سال های اخیر یکی از گزینه های مشخصی است که پیشرفت داشته است.

آمار مهاجران سرمایه‌گذاری نیز 11 درصد از قبل بیشتر است، سرمایه گذاری در این کشور در چندین وجه دیده می‌شود، برخی از افراد سرمایه‌گذاری به صورت ثبت شرکت را انتخاب کرده‌اند. ویزای تحصیلی به طور کلی به شرایطی گفته می‌شود که افراد بتوانند در ابتدا در یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرفته شوند و سپس در یک مسیر درست اقدام به هزینه مناسب برای دانشگاه داشته باشند.

یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج است در این روش به طور کلی می‌بایست یک سری اصول به طور دقیق مشخص شود. در نظر داشته باشید که فرد از تبعه کشور ترکمنستان باید ثابت نماید که می‌تواند از پس تأمین هزینه‌های زندگی خود برآید. همینطور می‌بایست درخواست به طور کتبی در نظر گرفته شود. شما می‌بایست حداقل دو سال با فرد از تبعه ترکمنستان زندگی کرده باشید تا بتوانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید. به طور کلی پیش از انجام عقد می‌بایست برای همسر خود منزل تهیه کنید و همینطور باید آدرس مشترک زن و مرد در شهرداری ترکمنستان به ثبت برسد

شهرهای مهاجر پذیر ترکمنستان

شهر عشق‌آباد یکی از بهترین شهرهایی است که مردم برای اقامت انتخاب می‌کنند این شهر دارای فضای دیدنی زیادی است و همینطور از نظر کاری بسیار ایده‌آل است. بیشترین مهاجرت به این شهر صورت می‌گیرد و از نظر هزینه نیز در وضعیت خوبی قرار گرفته است. شهر ماری یکی از مهمترین شهرهای این کشور است که به طور کلی برای گردشگری بی نظیر است و یکی از بزرگترین کویرهای شنی دنیا در این شهر قرار داد بازدید از این شهر می‌تواند یک تجربه عجیب و لذت‌بخش باشد.

مردمی که به این کشور سفر کرده‌اند معتقد هستند که شهر مرو نیز می‌تواند یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود این شهر بسیار بزرگ است و در لیست شهرهای دانشگاهی ترکمنستان قرار دارد اما میزان مهاجرت به دلیل گران بودن هزینه زندگی در این شهر کم اعلام شده است.

مهاجرپذیری ترکمنستان

مهاجرت می‌تواند یکی از روش‌های آسان اقامتی باشد. کشور ترکمنستان با ایران همسایه است و تشابهات فرهنگی و اقلیمی زیادی در این راستا دیده می‌شود به طور کلی این کشور در بخش آسیای مرکزی قرار دارد و از سمت جنوب با ایران هم مرز است. پایتخت کشور ترکمنستان عشق‌آباد است و مردم این کشور به زبان ترکمنی صحبت می‌کنند. 

به طور کلی مهاجرپذیری کشور ترکمنستان در 11 شکل مشخص دنبال می‌شود. کشور ترکمنستان در لیست کشورهای ارزان قیمت قرار دارد و یکی از دلایلی که افراد کشور ترکمنستان را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند هزینه کم آن است اینطور که مشخص است وضعیت مهاجرتی در کشور ترکمنستان در سال‌های اخیر تغییرات مشخصی داشته است و افراد بیشتر در مسیر تحصیل و کار و سرمایه‌گذاری به کشور ترکمنستان سفر می‌کنند.

میزان مهاجرپذیری در سال‌های اخیر در حدود 12 درصد بیشتر شده است و مشخص است که وضعیت اقتصادی در این کشور به طور کلی بهتر از سال‌های گذشته اعلام شده است. دولت این کشور سعی دارد رشد اقتصادی خود را بیشتر نماید و در این زمینه بسیار نیاز به سرمایه‌گذاران خارجی دارد. در این کشور وضعیت برای تحصیل نیز به طور دقیق فراهم شده است. اقامت کشور ترکمنستان در سال‌های اخیر برای ایرانیان نیز یک انتخاب خوب محسوب می‌شود. 

مهاجرت و اخذ اقامت ترکمنستان

راحت‌ترین روش مهاجرت به ترکمنستان

یکی از راحت‌ترین روش‌هایی که برای مهاجرت تحصیل است. موسسه‌های خصوصی زیادی در ترکمنستان وجود دارد که مسیر مهاجرت را برای افراد آسان می‌کند به طور کلی در این کشور دانشگاه‌های زیادی دیده می‌شود و مشخص است که پذیرش دانشجو در این کشور نیز از موضوعات مشخص و آسانی است و از نظر هزینه نیز در وضعیت خوبی قرار دارد.

روش دیگر برای مهاجرت سرمایه‌گذاری است، مسیر سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر تغییرات مشخصی دارد و اینطور که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد افراد برای سرمایه‌گذاری در این کشور باید از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی باشند. به طور کلی دارای بودجه‌بندی‌های مشخصی است، سرمایه‌ها رویکرد شاخصی دارند، بخش هایی از سرمایه‌گذاری می‌تواند در سال‌های ابتدایی در نظر گرفته شود و بخش‌های دیگر در ادامه مسیر هزینه شود.

به طور کلی مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، تحصیل و توریستی از گزینه‌های مهم مهاجرتی محسوب می‌شود و امتیاز زیادی دارد. از یاد نبرید که شما برای داشتن یک مسیر تحصیل و یا سرمایه درست در این کشور باید چندین موضوع را مدنظر قرار دهید اول اینکه برای تحصیل در این کشور نیاز به پذیرش در یکی از دانشگاه‌های خوب دارید شما باید بتوانید از نظر اقتصادی نیز از پس هزینه‌های تحصیل بر بیایید.

میزان رضایت مهاجران به ترکمنستان

میزان رضایت از بخش کار در ترکمنستان بالا است این کشور در سال‌های اخیر در صنایع نفت و گاز و نساجی به نتیجه خوبی رسیده است و این روند سبب شده تا نرخ بیکاری در کشور ترکمنستان کمتر شود. از سمت دیگر میزان رضایت از بخش سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت  نیز بالا اعلام شده است. سرمایه‌گذاری در این کشور در زمینه‌های کشاورزی و همینطور صنعت دیده می‌شود و برخی از افراد نیز رضایت درآمدی بالایی در بخش تولیدی و خدماتی در کشور ترکمنستان داشتند.

تحصیلدر این کشور نیز به طور کلی بر اساس رشته و موسسه‌های خاصی دنبال می‌شود و اینطور که مشخص است سیستم‌های تحصیلی در کشور ترکمنستان دارای شرایط مخصوص به خود هستند.

رضایت از بخش درمان و بهداشت در این کشور نیز به نتیجه خوبی رسیده است. بیمارستان‌های این کشور همگی دارای شرایط درمان و بهداشت خوبی هستند این مسیر سبب می‌شود که وضعیت درمانی در این کشور به شکل مشخصی دنبال شود. سیستم بیمه‌ای نیز بخش مهمی از وضعیت درمان در ترکمنستان را در نظر گرفته است. رضایت از وضعیت امنیتی در کشور ترکمنستان نیز خوب است و مشکلی خارجیان مقیم کشور ترکمنستان را تهدید نمی‌کند.

اقامت و مهاجرت به ترکمنستان

ویزای کاری ترکمنستان از گزینه‌های بسیار مهمی است که در سال‌های اخیر ارزیابی شده است. ویزای کاری این کشور به طور کلی به ویزایی گفته می‌شود که می‌تواند روتین‌های اقتصادی مشخصی را در پیش بگیرد. آمار کسانی که به قصد کار وارد کشور ترکمنستان می‌شوند و اغلب ورود به کار آزاد دارند در سال‌های اخیر بیشتر شده و مشخص است که رشد مهاجرت در این زمینه بسیار دقیق و صحیح است.

دانشگاه‌های مختلفی در کشور ترکمنستان دیده می‌شود که هر یک در مسیر مشخصی حرکت می‌کنند و اینطور که مشخص شده است هزینه‌های تحصیلی بیشتر از سال‌های گذشته اعلام شده است. هزینه تحصیل در این کشور نیز مشخص و ارزان است.

آمار مهاجرانی که به قصد گردشگری به این کشور می‌روند نیز رشد خوبی داشته است و به طور کلی ویزای توریستی در سال‌های اخیر یکی از گزینه‌های مشخصی است که پیشرفت داشته است. اینطور که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد وضعیت گردشگری در ترکمنستان به طور جدی دنبال شده است و اغلب گردشگران در این کشور به قصد بازدید از فضای تاریخی وارد می‌شوند.

آمار مهاجرانی که برای سرمایه‌گذاری به کشور ترکمنستان آمده‌اند نیز 11 درصد از قبل بیشتر است، سرمایه‌گذاری در این کشور در چندین وجه دیده می‌شود، برخی از افراد سرمایه‌گذاری به صورت ثبت شرکت را انتخاب کرده‌اند و برخی نیز به سراغ سرمایه‌گذاری‌های روتین خرید ملک می‌روند در هر صورت در مسیر سرمایه‌گذاری در این کشور چندین ارزش‌دهی اقتصادی دیده می‌شود و دولت نیز در این راستا نقش دارد.

سخن پایانی

پاسپورت ترکمنستان پس از یازده سال صادر می‌شود و افراد باید در آزمون زبان ترکمنی شرکت نمایند. اقامت کشور ترکمنستان پس از 7 سال زندگی در این کشور صورت می‌گیرد و مشخص است که باید به شرایط و قوانین موجود نیز دقت داشته باشید.

شما برای اخذ ویزای ترکمنستان می‌بایست در ابتدا فرم مربوطه را پر کنید و سپس ارزیابی کنید که نوع ویزای مدنظرتان کدام است مشخص است که اخذ ویزای کشور ترکمنستان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب