مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن
مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

شما برای اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکن نیاز به گواهی عدم سوء پیشینه دارید که البته نیاز است از طریق پلیس fbi ارزیابی شده باشد و مشخص شود هیچ سابقه کیفری ندارید مشخص است که این رویکرد باید برای 5 سال اخیر باشد و در نهایت از طریق محل اقامت شما نیز بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

جهت زندگی در جمهوری دومینیکن در صورتی که در مدت سی روز در این کشور یا بیشتر زندگی کرده‌اید در طول دوره اقامت خود پیش از درخواست شهروندی نیاز است که تقاضای 16 سال خود را داشته باشید تا پاسپورت شما اعتبار تحت هر شرایط برای بیش از 15 سال داشته باشد. 

این کشور در طول دوره طولانی در لاین صادرات شناسایی شده است به طوریکه در سال 2019 این کشور بخش خدمات خود را در لاین ساخت و ساز و گردشگری و مناطق آزاد تجاری به بزرگترین کارفرما تبدیل کرد.

روش‌ های مهاجرت به جمهوری دومینیکن

روش‌های سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن زیاد است اما ورود به صنایع اصلی سرمایه گذاری اهمیت زیادی دارد. مشخص است که ورود به بخش کشاورزی و سیمان و همینطور پردازش مواد غذایی بسیار موضوع پر اهمیتی است شما می‌توانید ورود به بخش پالایش نیز داشته باشید و در نهایت موقعیت خوبی در بخش گردشگری نیز در این کشور دیده می‌شود.

ویزای سرمایه گذاری در جمهوری دومینیکن می‌بایست یک رویکرد دقیق‌تری داشته باشد، شما برای وضعیت نیروی کار در این کشور نیاز است که جنبه‌های اقتصادی را بررسی کنید مشخص است که رویکرد کشاورزی و صنعت و همینطور بخش خدمات موقعیت خوبی داشته است در بخش خدمات لطف گردشگری شامل حال چنین آماری شده است.

برای مهاجرت کاری در صورتی که از تخصص خود مطمئن باشید این کشور گزینه خوبی است در غیر این صورت قطعاً سرمایه‌ای که دارید زیر سوال می‌رود و موقعیت مهاجرتی این کشور دسته‌بندی‌هایی خواهد داشت مشخص است که موقعیت تحصیلی در این کشور بررسی می‌شود. 

راحت‌ترین روش مهاجرت جمهوری دومینیکن

راحت ترین روشی که برای مهاجرت به جمهوری دومینیکن دیده می‌شود روش ایجاد شرایط کار است در واقع شروع کسب و کار در کمی دشوار است اما در سال های اخیر این کشور تبدیل به یکی از مراکز مطرح در کارآفرینی شده است و ویزای کسب و کار این کشور بارها مورد ارزیابی گروه‌های مهاجرتی قرار می‌گیرد تا عنوان دقیق برای ویزا در لاین کاری رویت شود و هنوز هم موفقیتی در این راستا دیده نمی‌شود.

در خصوص سایر جنبه های اقامتی در جمهوری دومینیکن بهتر است پرونده های مربوطه را بررسی کنید مشخص است که شرایط اقامت موقت در این کشور نیاز است که مهاجرت کاری شما بررسی شود و سه الی 6 ماه زمان نیاز است.

این کشور در طول دوره طولانی در لاین صادرات شناسایی شده است به طوریکه در سال 2019 این کشور بخش خدمات خود را در لاین ساخت و ساز و گردشگری و مناطق آزاد تجاری به بزرگترین کارفرما تبدیل کرد مشخص است که نیمی از صادرات در این کشور درصد بالاتری دارد و البته که درصد تولید ناخالص داخلی نیز در این کشور رشد داشته است.

مهاجرت و اخذ اقامت جمهوری دومینیکن

میزان رضایت مهاجران جمهوری دومینیکن

افرادی که تخصص کافی برای کار ندارند از موقعیت کاری جمهوری دومینیکن ناراضی هستند و مشخص است که موقعیت کاری در این کشور دسته بندی های اصلی را دنبال می‌کند. پیش از شروع کار نیاز است که موقعیت مهاجران بررسی شده باشد در واقع رضایت برای کسانی که بر اساس شرایط موجود وارد جمهوری دومینیکن شده‌اند بهتر از سایر افراد دیده می‌شود و همین رویکرد بسیار مهم و تأثیرگذار محسوب می‌شود.

پیش از شروع به کار بهتر است که در وب سایت‌های موجود به دنبال کار باشید تا ایمن‌ترین موقعیت‌ها را شناسایی کنید البته که رضایت در بخش کاری برای افرادی که تخصص کافی دارند در حدود 70 درصد ارزیابی شده است مشخص است که موقعیت مهاجرتی در این کشور می‌تواند رضایت بخش باشد.

آمار مهاجران جمهوری دومینیکن

برای اینکه از موقعیت آمار مهاجرتی در جمهوری دومینیکن اطلاعات دقیق تری داشته باشید بهتر است وضعیت کاری این کشور را ارزیابی کنید اول اینکه مهاجرت در این کشور برای موقعیت اقتصادی بررسی می‌شود. در این کشور موقعیت مهاجرتی بسیار گسترده تر از قبل بررسی می‌شود در واقع افرادی که مهاجرت کاری را انتخاب می‌کنند رضایت خوبی از وضعیت موجود دارند.

این کشور توانسته در مسیر مهاجرتی دقیق تر عمل نماید البته که شما باید آمار اقتصادی این کشور را در بخش صادرات نیز بررسی کنید. اول اینکه برای کار نیاز به مجوز ندارید در واقع کار در این کشور در قالب ویزای کاری صادر می‌شود و شخص در مسیر اقتصادی می‌تواند ورود به حیطه کاری نیز داشته باشد. 

شما به منظور کار در این کشور می‌توانید یک سال از اعتبار برگه خود استفاده کنید و برای 5 دوره نیز برگه شما در وضعیت تمدید قرار می‌گیرد و در نهایت مشخص است شغل دلخواه در این کشور برای افرادی که تخصص کاری بالایی دارد صادر می‌شود مشخص است که وضعیت تمدید در این کشور می‌تواند دسته بندی شده باشد.

اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکن

 در صورتی که در مدت سی روز در این کشور یا بیشتر زندگی کرده‌اید در طول دوره اقامت خود پیش از درخواست شهروندی نیاز است که تقاضای 16 سال خود را داشته باشید تا پاسپورت شما اعتبار تحت هر شرایط برای بیش از 15 سال داشته باشد. افراد باید 9 قطعه عکس در اندازه پاسپورتی داشته باشند.

نیاز است که 6 قطعه عکس به صورت تمام رخ و 3 قطعه عکس به صورت نیم رخ راست گرفته شود و در صورتی که فرد کمتر از 16 سال سن دارد باید 5 قطعه عکس در اندازه پاسپورتی به طوریکه 3 قطعه تمام رخ و 2 قطعه نیم رخ راست است ارزیابی شود عکس ها در اندازه 2 در 2 تهیه شده باشند و پس زمینه سفید را در بر می‌گیرد مشخص است که نباید هیچ لوازم جانبی در زمان عکس رویت شود. در برخی از شرایط از شما مدارک دیگری نیز خواسته می‌شود و مشخص است باید تکمیل دقیق صورت بگیرد و پرسشنامه نیز تنظیم شود.

اقامت جمهوری دومینیکن

متقاضیان برای تکمیل درخواست اقامت جمهوری دومینیکن نیاز است مدارک زیر را تهیه کنند و با خود به همراه داشته باشند.

در ابتدا نیاز است که یک پرسشنامه برای هر یک از اعضای خانواده تنظیم شود و البته که نیاز به یک کپی از پاسپورت هر یک از اعضای متقاضی است که باید تأیید شده باشد، نیاز است که یک فرم خدماتی شامل اسم  آدرس نیز دریافت شود.

نیاز است که اگر شخص کمتر از 18 سال سن دارد ولی باید تمکن مالی داشته باشد و البته که دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی نیز در این کشور نیاز به حمایت مالی مشخص دارد در نظر داشته باشید که بررسی شرایط اعضای خانواده برای این بخش بسیار مهم است.

شخص باید رزومه یا بیوگرافی خود و همسر خود را ارائه دهد نیاز است که در این زمینه سطح تحصیلات در تجربه کاری و سایر اطلاعات ارائه شود برای این بخش فرمت خاصی در نظر گرفته نشده است. درخواست افراد برای بخش بازنشستگی باید ارزیابی شود و مدارک لازم برای حقوق بازنشستگی می‌بایست ارزیابی شود نیاز است که درخواست لازم برای سرمایه گذاری در وضعیت غیر فعال بررسی شود و مشخص است که یک برگ از کپی قرارداد می‌بایست در این راستا ارائه شده باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب