مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت روسیه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت روسیه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت روسیه
مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت روسیه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت روسیه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت روسیه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت روسیه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت روسیه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت روسیه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه ای بر مهاجرت و اقامت روسیه

روسیه یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که هرساله افراد زیادی از سرتاسر نقاط دنیا متقاضی اخذ اقامت این کشور هستند. کشور روسیه با اقتصاد قدرتمند و بسیار غنی که دارد، سطح رفاه و راحتی نسبتاً بالایی به همراه امکانات و امنیت اجتماعی بسیار خوبی را برای شهروندان خود فراهم کرده است. تمام این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا متقاضیان زیادی از راه‌های مختلف نسبت به اخذ اقامت این کشور اقدام کنند.

در تمام کشورهای دنیا ویزاهای گوناگونی وجود دارد که بر اساس نیاز مسافران صادر می‌گردد. برای گرفتن انواع ویزاها باید مراحل قانونی را طی کنید و در آخر موفق به دریافت ویزای اقامت در روسیه می‌گردید. روسیه، کشور دوست و همسایه ایران است. به‌تازگی، موج جدید و بسیاری برای مهاجرت به این کشور به راه افتاده است.

شرایط کلی مهاجرت به کشور روسیه

روسیه کشوری ثروتمند و مرفه اروپایی است که امکانات و امنیت اجتماعی آن زبانزد همسایگانش است. چشم‌اندازهای بسیار وسیعی از سطح زندگی در این کشور وجود دارد که در کمتر کشوری مشابه آن را می‌توان یافت. 

روسیه درزمینۀ‌های مختلفی نظیر اقتصاد، علم و فناوری و امکاناتی همچون هزینه‌های مناسب تحصیل و موارد مشابه، شرایط بسیار ایده آلی را برای مهاجران فراهم کرده است؛ ازاین‌رو، هرساله افراد بسیاری با اهداف مختلف متقاضی مهاجرت به روسیه هستند.

راحت‌ترین روش مهاجرت به روسیه

ما منظور از راحت‌ترین روش مهاجرت به روسیه را به دو بخش راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین تقسیم می‌کنیم تا ارزیابی برای شما آسان‌تر باشد.

در نظر داشته باشید که به طور کلی همیشه راحت‌ترین روش مهاجرت به یک کشور پیشرفته، ویزای توریستی است. این روش به نوبه خود در لیست روش‌های ارزان قیمت نیز قرار می‌گیرد. پس ما برای روسیه، مهاجرت توریستی را ارزان‌ترین می‌دانیم زیرا در این روش فرد نیاز به گردش مالی بالا ندارد همچنین نیاز به مدارک و سوابق کاری و مدارک دیگر نخواهد داشت.

از طرفی عده‌ای این روش را راحت نمی‌دانند. در نظر داشته باشید که شما برای ورود به روسیه باید دعوت نامه داشته باشید، البته این گزینه در قوانین مدارک لازم دیده نمی‌شود، اما بدون داشتن دعوت‌نامه کار شما کمی سخت می‌شود. بنابراین انتخاب راحت‌ترین روش بستگی به شرایط شما دارد.

مهاجرت و اخذ اقامت روسیه

میزان رضایت مهاجران به روسیه

ما میزان رضایت مهاجرت به روسیه را به چند دسته تقسیم کرده ایم که بررسی برای فرد متقاضی پیش از هر نوع اقدامی آسان‌تر باشد. اگر شما تصمیم به مهاجرت به این کشور دارید و هدف اصلی شما کار و درآمدزایی در این کشور است، باید بدانید که میزان رضایت افرادی که پیش از شما مهاجرت کرده‌اند و البته از تخصص کاری بالایی برخوردار بوده‌اند، بیش از 87 درصد است.

 حال نظر سنجی در بین افرادی که از نظر تخصص در وضعیت ضعیف و یا متوسط هستند نیز قرار داده‌ایم و مشخص شده است که در حدود 50 الی 60 درصد از افرادی که مهاجرت به روسیه با هدف کار را انتخاب کرده‌اند به هدف خود دست یافته‌اند.

مهاجرت و اقامت روسیه

وقتی به لیست کشورهای مهاجرپذیر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که روسیه نیز دقیقا در همین لیست قرار گرفته و جایگاه خوبی دارد. در مجموع در طی سال‌های گذشته، روسیه رتبه‌های متفاوتی در زمینه مهاجرت داشته است که در سطح جهان رتبه 19 و برای ایرانیان رتبه 4 را دارد. یعنی ایرانیان این کشور را چهارمین کشور مناسب برای مهاجرت می‌دانند که رقم جالبی است. در نظر داشته باشید که برای این موضوع  سه دلیل مطرح است. اگر دقت کنید، مقاطع ارشد و دکترا در روسیه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود که بسیار عالی است.

دلیل دوم مهاجرپذیر بودن روسیه و وجود شغل و درآمدزایی استاندارد است. برای این امر نظر سنجی انجام شد و در طی این نظر سنجی متوجه شدیم که روسیه از دسته کشورهایی است که برای ایرانیان با سواد که دارای تخصص فنی هستند می‌تواند یک انتخاب خوب باشد. دلیل سوم نیز فرهنگ بالای مردم این کشور است. روس ها نژاد پرست هستن و تا حدی نگاهشان به مردم کشور های آسیای میانه از بالا به پایین هست. زندگی در این کشور آرام است و درجه مهاجرپذیری روسیه در سال 2018 رشد 5 درصدی داشته است. به طور کلی حقوق شهروندی و شرایط زندگی در روسیه برای ایرانیان نرمال و رو به پیشرفت در نظر گرفته شده است.

شهرهای مهاجر پذیر روسیه

در این بخش می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین و پرطرفدارترین شهرهای روسیه را شناسایی نمایید. مسکو، پایتخت کشور روسیه، یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود که از نظر وسعت، بسیار بزرگ است. در سال 2018، در حدود 61 درصد از مهاجران، این شهر را برای زندگی و مهاجرت انتخاب کرده‌اند. یکی از دلایل بسیار مهم برای این انتخاب، فضای تحصیلی و دانشگاهی بی نظیر در آن است. موسسات علمی، ورزشی و آموزشی در این شهر بسیار عالی است. ورزشکاران عموماً مسکو را بهترین شهر روسیه می‌دانند.

سن پترزبورگ، دومین شهر مهاجرپذیر روسیه محسوب می‌شود. این شهر، در شمال غربی روسیه قرار دارد و علت مهاجرپذیر بودن آن، آب و هوای بی نظیر است. این شهر، مهد جنبش‌های هنری و فرهنگی محسوب می‌شود. در نظر داشته باشید که در سال 2018، حدود 28 درصد از مهاجران، سن پترزبورگ را انتخاب کرده‌اند.

شهر نیژنی نووگورود، از شهرهای معروف این کشور است؛ اما، از نظر مهاجر در وضعیت ضعیفی قرار دارد. این شهر از نظر هزینه گران است و عموماً قشر خاصی می‌توانند آن را برای زندگی انتخاب نمایند.

اخذ پاسپورت روسیه

در بررسی قدرتمندترین پاسپورت دنیا، پاسپورت کشور روسیه در ردۀ چهلم قرار دارد.

صدور مجوز اقامت دائمی روسیه و گذرنامه‌های روسیه بر عهدۀ اداره امور مهاجرت این کشور است. مهاجران، پس از یک سال زندگی در روسیه، می­توانند جهت دریافت اقامت دائم و پذیرفته شدن به عنوان شهروند روس اقدام نمایند. برای به دست آوردن شهروندی روسیه، باید یک اقامت موقت قانونی در روسیه گرفته شود.

مجوز اقامت دائم روسیه، راهی است برای اخذ شهروندی در این کشور؛ هرچند که مقیمان دائم و شهروندان روسیه، هر دو، از حقوق مشترکی برخوردارند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب