مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور
مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر اخذ اقامت و مهاجرت به سنگاپور

کشور سنگاپور یکی از کشورهای مدرن و ثروتمند محسوب می‌شود که عمده اقتصاد آن بر پایه صادرات و واردات است؛ بنابراین ورود به لاین های تجاری می‌تواند راحت ترین روش برای اخذ اقامت دائم باشد مشخص است که ورود به راه های تجاری به خودی خود صورت نمی‌گیرد و باید از پتانسیل کاری و مالی لازم برخوردار باشید. اخیرا شاهد رشد 16 درصدی مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل بوده‌ایم چراکه سیستم آزمون نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده است.

خوشبختانه ورود به دانشگاه های این کشور برای ایرانیان بسیار آسان است. میزان رضایت از وضعیت بهداشت و درمان در این کشور در سال 2017 به میزان 99 درصد یعنی در وضعیت ایده‌آل اعلام شده است. خوشبختانه این کشور از دسته کشورهایی است که احساس امنیت بالایی در زمینه بهداشت و درمان در نظر گرفته است و فضای بهداشت و درمان در این کشور رویکردهای خوبی را در پیش دارد.

اخذ پاسپورت سنگاپور

برای اخذ پاسپورت این کشور بهتر است روش سرمایه گذاری را مدنظر قرار دهید، در این روش سخت گیری های دولت کمتر دیده می‌شود و اقامت همراه نیز واجد شرایط آن خواهد بود. شرایط اقامت به صورتی است که اداره مهاجرت اعلام کرده است که افراد می‌‌توانند در ابتدا با ثبت شرکت در کشور سنگاپور اقامت بلند مدت این کشور را اخذ کرده و سپس شرایط مهاجرت را برای خود به طور دقیق فراهم سازند.

کار در این کشور به طور کلی رویکردهای مشخصی دارد و ویزای کاری این کشور نیز یک روش اقامت برای ایرانیان خواهد بود. توجه داشته باشید که اقامت کشور سنگاپور با اجاره خانه برای صدور پاسپورت این کشور کافی نخواهد بود.

شهرهای مهاجر پذیر سنگاپور

شهر سنگاپور پایتخت کشور سنگاپور است و یکی از تمیزترین و زیباترین پایتخت های دنیا به شمار می‌آید. در این شهر زیبا ساختمان های بلند با معماری بی نظیر دیده می‌شود که توازن مدل و ارتفاع به کار رفته در آنها بسیار دلربا است. مشخص شده است که مدل های معماری به کار رفته در سال های اخیر در وضعیت مشخصی دنبال شده است. در این شهر فضا برای کار و همینطور تحصیل بسیار عالی بوده و بهترین شهر مهاجرپذیر نسبت به سایر شهرها محسوب می‌شود.

شهر بدوک از دسته شهرهای مهم و گران قیمت است که ورود مهاجر به آن بسیار کم دیده می‌شود، این شهر دارای فضای طبیعی بسیار عالی بوده و می‌تواند یک گزینه بی نظیر برای کسانی باشد که قصد دارند به قصد گردشگری وارد این کشور شوند.

شهر بوکیت باتوک یکی از شهرهای مهاجرپذیر است که توانسته در زمینه تحصیل بسیار خوب ظاهر شود و افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. این شهر دیدنی های زیادی دارد و به طور کلی بسیار عالی طراحی شده است.

مهاجرت و اخذ اقامت سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور

کشور سنگاپور در لیست کشورهایی که دارای نرخ رشد اقتصادی بالا هستند در آسیای جنوب شرقی قرار دارد. این کشور چهارمین مرکز مالی مهم دنیا محسوب می‌شود و به طور کلی مهاجرت به این کشور می‌تواند یک زندگی ایده‌آل را فراهم سازد.

این کشور مدرن و تلفیقی از فرهنگ اروپایی و آسیایی است و به طور کلی دارای جاذبه های توریستی زیادی است به این طریق ورود توریست به این کشور نسبت به سایر کشورها بسیار بیشتر دیده می‌شود و این موضوع سبب شده است که اخذ ویزا در سال های اخیر بیشتر شود.

دولت این کشور بر اساس سرمایه های وارد شده از سوی گردشگران به این کشور در صدد است تا مهاجرپذیری را بیشتر نماید، شایان ذکر است که این کشور از دسته کشورهایی است که توانسته در مسیر اقتصادی به رشد خوبی برسد و در این زمینه بسیار موفق بوده است. این کشور میزان مهاجرپذیری سرمایه گذاری خود را بیش از 12 درصد به رشد رسانده و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده است. اینطور که شواهد نشان می‌دهد این کشور به طور کلی حس امنیت بالایی برای افراد فراهم می‌سازد و این موضوع نیز سبب شده است که میزان مهاجرپذیری به کشور سنگاپور بیشتر از قبل باشد.

از یاد نبرید که این کشور در صدور ویزای کاری نیز یک سری سیاست های جدید در نظر گرفته است که در بخش مهاجرت کاری به کشور سنگاپور به طور دقیق توضیح داده شده و رشد در این زمینه نیز بیش از 12 درصد در نظر گرفته شده است. وضعیت مهاجرتی به این کشور در سال های اخیر بسیار تغییر داشته است.

راحت‌ترین روش مهاجرت و اقامت سنگاپور

طبق ارزیابی های صورت گرفته به نظر می‌رسد که مهاجرت اقتصادی به کشور سنگاپور می‌تواند روشی بسیار خوب و آینده دار باشد؛ در هر صورت این کشور پایه اصلی اقتصاد خود را در مسیر خدمات و صنعت قرار داده است و مشخص است که ورود به هر دو گزینه می‌تواند با رشد و شکوفایی زیادی همراه باشد. در نظر داشته باشید که مهاجرت از طریق تحصیل برای کسانی که قصد دارند در مسیر کاری تقویت شوند بسیار زیاد دیده می‌شود و خوشبختانه در این زمینه نیز موفقیت های زیادی گزارش شده است.

در صورتی که در زمینه گردشگری ایده جدیدی دارید که می‌دانید می‌تواند به رشد اقتصادی کشور سنگاپور کمک نماید قطعاً می‌توانید مسیر برای ورود خود به کشور سنگاپور را بازتر کرده و بهترین و راحت ترین گزینه برای شما ویزای کارآفرینی این کشور خواهد بود. دولت این کشور سعی کرده است یک سری صندوق های رفاه اقتصادی و مالی را مدنظر قرار دهد به این ترتیب فضا برای رویکردهای کارآفرینی در این کشور بیشتر از قبل بوده است.

میزان رضایت مهاجران به سنگاپور

میزان رضایت مهاجرت در سال های اخیر رشد 30 درصدی داشته است. به طوری که وضعیت صنعت و خدمات در این کشور رویکردهای مشخصی دارد و افرادی که وارد بخش صنعت شده اند رضایت 96 درصدی دارند، این موضوع به دلیل تکنولوژی های مدرنی است که در بخش صنعت کشور سنگاپور دیده می‌شود.

در ارزیابی های صورت گرفته اینطور که مشخص شده است افرادی که قصد دارند وارد ثبات اقتصادی و سیاسی مشخصی هستند می‌بایست در ابتدا یک پلن اقتصادی قوی داشته باشند. احساس امنیت بالا از دیگر بخش های مشخصی است که میزان رضایت مهاجران را بیشتر کرده است. شایان ذکر است که میزان رضایت از وضعیت بهداشت و درمان در این کشور در سال 2017 به میزان 99 درصد یعنی در وضعیت ایده‌آل اعلام شده است. از یاد نبرید که این کشور توانسته در زمینه طبیعت و گردشگری نیز نظر بیش از 80 درصد از مردم را جلب نماید.

بحث نگهداری از کودک و همینطور امکانات تفریحی و امنیت کودکان از موضوعات بسیار مهمی است که در سال های اخیر بارها مورد ارزیابی قرار گرفته است و مشخص است که رعایت اصول آموزشی برای کودکان می‌تواند در آینده آنها تأثیر زیادی بگذارد، شایان ذکر است که دولت کشور سنگاپور سرمایه گذاری های زیادی در زمینه آموزش کودکان در نظر داشته و در این مسیر بسیار موفق بوده است. در مجموع رضایت کلی از زندگی در کشور سنگاپور بیش از 76 درصد اعلام شده است اما هزینه بالای زندگی در این کشور شاید در ابتدا کمی نگران کننده باشد.

آمار اقامت و مهاجرت به سنگاپور

آمار مهاجرت و اقامت کشور سنگاپور در زمینه سرمایه گذاری به خصوص ثبت شرکت نسبت به سال های گذشته بیشتر اعلام شده است، علت این امر وجود پتانسیل های اقتصادی روتینی است که می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد؛ از یاد نبرید که کشور سنگاپور توانسته به طور جدی در زمینه رشد اقتصادی اطلاعیه مالی تنظیم نماید و در جدیدترین اطلاعیه صادر شده از سوی دولت این کشور مشخص شده است که اگر فردی بتواند با انتقال سرمایه خود به کشور سنگاپور در سال اول سود 11 درصدی برای دولت ایجاد نماید، به سادگی این امکان را خواهد داشت که در سال دوم درخواست اقامت دائم خود را تنظیم کند. مشخص است که در این مسیر سخت گیری هایی از سوی دولت در نظر گرفته شده است که اگر به طور دقیق بررسی نشود می‌تواند دردسرساز باشد. آمار مهاجرت در این راستا بیشتر از قبل است.

مورد دیگری که در مهاجرت به کشور سنگاپور دیده می‌شود در زمینه کاری و کارآفرینی است، کارآفرینی در این کشور خود بستری از فضای اقتصادی محسوب می‌شود و کسانی که ورود به این بخش دارند باید بدانند که مسیر کارآفرینی در کشور سنگاپور می‌تواند منجر به اقامت دائم این کشور شود، رشد آمار کارآفرینی در کشور سنگاپور بیش از 19 درصد است و بیشتر رده های سنی 20 الی 36 سال در این مسیر ورود داشته‌اند.

در سال 2016 و 2017 بیشترین آمار مهاجرت به کشور سنگاپور در زمینه تحصیلی دیده شده است و این موضوع به دلیل ارزان بودن روند تحصیل و کیفیت خوب تحصیل در این کشور است که می‌تواند ورود جوانان را بیشتر از قبل نماید، خوشبختانه ورود به دانشگاه های کشور سنگاپور برای ایرانیان بسیار آسان است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب