مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت سوئد را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت سوئد را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت سوئد
مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت سوئد در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت سوئد را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت سوئد نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئد میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت سوئد میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت سوئد را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر مهاجرت و اقامت کشور سوئد

سوئد، کشوری واقع در شمال اروپا است که همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت محسوب می‌شود. کشور سوئد از سال‌های پیشین سابقه درخشانی در جذب مهاجران داشته است و همواره یکی از مهاجرپذیرترین کشورها و مقاصد اصلی مردم دنیا برای مهاجرت بوده است.

این کشور اروپایی در شمال اروپا است که طبق آمار به دست آمده، جمعیت پادشاهی سوئد بیش از 10 میلیون نفر و سوئدی زبان رسمی این کشور است. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم از سرتاسر دنیا می‌خواهند  که به این کشور مهاجرت کنند و برای لذت بردن از سبک زندگی شمال اروپا به این کشور رو می‌آورند.

روش‌ های مهاجرت به سوئد

انواع روش‌ های مهاجرت به سوئد عبارت‌اند از:

  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت توریستی
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق همراه
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق شرایط خاص
  • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

راحت‌ترین روش مهاجرت به سوئد

با توجه به اینکه هزینه زندگی در این کشور بالا است یکی از بهترین روش‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. البته اینکه کدام روش برای شما راحت‌تر است بستگی به خودتان دارد؛ به عنوان مثال اگر شما می‌خواهید تحصیلات دانشگاهی را ادامه دهید ویزای تحصیلی برای شما بهترین گزینه خواهد بود و  این در حالی است که اگر یک فرد از نظر کار و تخصص در وضعیت حرفه‌ای است مهاجرت به این کشور از طریق کار می‌تواند برای او راحت‌ترین باشد.

دقت نمایید که روش‌های دیگری برای ورود به این کشور وجود دارد که هر یک دارای قوانین مخصوص به خود هستند؛ اما به دلیل هزینه‌های بالا در این کشور افرادی که مهاجرت به کشور سوئد از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب نموده‌اند می‌توانند ساده‌تر ویزا اخذ کرده و پس از مهاجرت شرایط سختی برای آن‌ها ایجاد نمی‌شود. 

در نظر داشته باشید که برای مهاجرت به این کشور باید از یک مشاور خوب استفاده نمایید. مهاجرت به کشور سوئد از طریق ازدواج با یک سری قوانین جدید همراه است و کشور سود برای این که جلوی ازدواج‌های تقلبی را بگیرد سعی نموده است که روش‌های جدید وضع نماید که در بخش مربوطه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مهاجرت و اخذ اقامت سوئد

میزان رضایت مهاجران به سوئد

میزان رضایت مهاجرت روز به روز در حال پیشرفت است. این کشور یکی از تمیزترین کشورهای جهان برای زندگی محسوب می‌شود و چون ایرانیان به نظافت بسیار اهمیت می‌دهد از این نظر این کشور را مورد تأیید قرار داده اند در این کشور می‌توانید اکسیژن خالص تنفس کنید.

این کشور پایین سطح مذهبی را در بر گرفته است و این ویژگی سبب می‌شود که میزان رضایت در خصوص مهاجرت به کشور سوئد افزایش یابد؛ به این معنی که اگر فرزند شما از مذهب خاصی است هیچ تفاوتی بین مذهب او با مذهب فرد سوئدی در نظر گرفته نمی‌شود و به‌طورکلی به این موضوع هیچ ترتیب اثری داده نمی‌شود.

میانگین سرعت اینترنت در این کشور بی‌نظیر است و این موضوع سبب شده است که کسب و کارهای اینترنتی در این کشور رشد بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که سوئد از نظر هزینه کشور گران‌قیمتی است. مردمی که مهاجرت به کشور سوئد را انتخاب کرده‌اند باید بدانند که در این کشور مجبور به پرداخت مالیات زیادی هستند. مراقبت‌های بهداشتی در در سوئد کاملاً رایگان صورت می‌گیرد و دولت تمامی شرایط درمانی و بهداشتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

در این کشور از ماه اکتبر تا مارس یعنی به میزان حدود 6 ماه خورشید طلوع نمی‌کند البته هنوز آماری مبنی بر نارضایتی افرادی که مهاجرت به کشور سوئد را انتخاب کرده‌اند در این زمینه دیده نمی‌شود.

یافتن خانه در سوئد کمی دشوار است و شاید نیاز به هزینه‌های بالاتری داشته باشد. در زمینه رضایت مهاجران به کشور سوئد جمع‌بندی می‌کنیم. در زمینه بهداشت و رفاه و حقوق شهروندی میزان رضایت بیش از 90 درصد است. شرایطی مانند سرمای بیش از حد و گرانی مسکن در کشور سوئد میزان رضایت کمتر از 70 را به خود اختصاص داده است.

آمار مهاجران به سوئد

از سال 2001 جرقه اصلی مهاجرت به کشور سوئد در بین مردم زده شد؛ به‌طوری‌که در سال 2002 شاهد افزایش عجیب تعداد مهاجران به این کشور بوده‌ایم، به‌این‌ترتیب دولت کشور سوئد تصمیم گرفت که به همکاری «منطقه شنگن» ملحق شود. به این معنا که تمام افرادی که در حوزه شنگن هستند بدون داشتن گذرنامه بتوانند در مرزهای بین‌المللی داشته باشد.

در سال 2006 شاهد مهاجرت بیش از 163000 هزار نفر به کشور سوئد بودیم که رقم بسیار عجیب و البته ارزشمندی است در حدود 55 درصد از این افراد مرد بودند. به فاصله ده سال یعنی در سال 2016 آمار مهاجرت به کشور سوئد به بیش از دو برابر رسید و در این بین بانوان 44 درصد از مهاجران بودند.

شهرهای مهاجر پذیر سوئد

شهرهای مهاجر پذیر سوئد عبارت‌اند از:

شهر مالمو یکی از شهرهای مدرن و بزرگ سوئد محسوب می‌شود که با طراحی و معماری پیشرفته خود به یکی از بهترین شهرهای مهاجرپذیر در کشور سوئد تبدیل شده است. 

شهر اوپسالا از دیگر شهرهای بزرگ سوئد محسوب می‌شود؛ اما بافت قدیمی آن سبب شده است که گزینه خوبی برای دانشجویان نباشد، در نظر داشته باشید که به‌طورکلی شرایط این شهر برای مهاجرت دشوار است.

گوتنبرگ یکی از شهرهای بسیار عالی برای تحصیل محسوب می‌شود و این شهر درزمینۀ تحصیلی رتبه اول در سوئد را به خود اختصاص داده است.

استکهلم، پایتخت و بزرگترین شهر سوئد است که در محل تلاقی دریاچه مالار (Mälaren) و خلیج نمک (Saltsjön) روبه‌روی خلیج فنلاند واقع شده است. استکهلم به‌دلیل موقعیت مکانی و همچنین جاذبه‌های گردشگری خود به‌عنوانِ یکی از زیباترین پایتخت های جهان شناخته می‌شود.

شهر لوند از دیگر شهرهای خوب برای زندگی در سوئد برای ایرانیان است. این شهر در بخش جنوبی قرار گرفته است و دارای ک دانشگاه مرکزی گسترده است. در این دانشگاه بیش از 90000 دانشجو تحصیل می‌کند.

اقامت در سوئد

شما باید کد ملی این کشور را دریافت نمایید تا بتوانید از مزایای شهروندی مثل افتتاح حساب و خرید و فروش خودرو بهره‌مند شوید. درصورتی‌که در زمان ورود به سوئد اجازه اقامت دائم داشته باشید؛ مدت اقامت شما از زمان ورود ارزیابی می‌شود. درصورتی‌که درخواست اقامت شما رد شد می‌توانید یک درخواست جدید صادر نمایید.

دقت نمایید که اگر شما دارای اجازه موقت در کشور سوئد برای تحصیل و یا گردش هستید در این زمان اقامت شما در لیست دائم قرار نمی‌گیرد. درصورتی‌که شما اقامت دائم این کشور را اخذ نموده باشید تحت شرایط خاصی می‌توانید اقامت خود را به شهروندی ثبت نمایید. سه سال باید از اقامت دائم شما گذشته باشد تا بتوانید برای اخذ پاسپورت این کشور درخواست دهید. در مورد پناهندگی در صورتی شما ملیت مشخصی ندارید باید 4 سال در سوئد زندگی کرده باشید تا به توانید برای اقامت درخواست دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب