مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه
مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

مهاجرت به فرانسه، به خصوص در شهرهای شمالی و مرکزی، در سال 2018 با رشد خوبی همراه بوده است. افرادی که قصد دارند به منظور تحصیل وارد این کشور شوند می‌توانند برای همسر و فرزندان کمتر از 18 سال خود ویزای همراه به شکل همزمان اخذ نمایند. مهاجرت به منظور سرمایه‌گذاری از دیگر روش‌های خوب محسوب می‌شود، که شامل ثبت شرکت و خرید ملک خواهند بود.

عموماً اخذ ویزای کاری این کشور دشوار است و نیاز به کارفرما دارد؛ اما، کسانی که طرح‌های کارآفرینی مناسبی دارند، به سادگی می‌توانند در مسیر مهاجرت به فرانسه قرار بگیرند.

مهاجرت تولد در فرانسه، در وضعیت خون و طبق رعایت یک سری تبصره‌ها، در وضعیت خاک دیده می‌شود. این کشور از نظر درآمدزایی در وضعیت خوبی قرار دارد؛ به طوری که رشد کاری و درآمدزایی، در طول دو الی سه سال سبب می‌شود که روند اخذ اقامت دائم و پس از آن تابعیت فراهم شود. مهاجرت به این کشور، به طور کلی، برای کسانی که قصد دارند زندگی مدرن با حقوق شهروندی بالا داشته باشند فراهم شده است.

روش‌‌های گرفتن اقامت و مهاجرت به فرانسه

یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج است که در این روش نیاز است قوانین لازم رعایت شود. مهاجرت تحصیلی از دیگر روش‌های عالی برای ورود به این کشور است در نظر داشته باشید که در روش‌های کاری و کارآفرینی وجود یک ذهن کارآمد و یک دست پرتلاش از شرایط مهم و الزامی محسوب می‌شود. ورود به این کشور به منظور گشت و گذار نیز وجود دارد که در لیست مهاجرت توریستی قرار گرفته است. همینطور افراد می‌توانند به فکر پناهندگی این کشور باشند که قطعاً راه پر پیچ و خمی را در بر می‌گیرد.

در نظر داشته باشید اینطور که شواهد نشان می‌دهد این کشور برای کسانی که با هدف کاربردی و مثبت قصد مهاجرت دارند فضای رشد عالی فراهم ساخته است. ویزای اضطراری نیز برای بیماری‌های خاص ارائه می‌شود این ویزا در فضای جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و تایم زیادی برای صدور آن در نظر گرفته نمی‌شود و طبق صلاحدید ارگان مورد نظر فرد می‌تواند یک همراه را نیز با خود وارد این کشور نماید. این ویزا زمان مشخصی دارد.

راحت‌ترین روش اخذ اقامت و مهاجرت فرانسه

کسانی که قصد دارند در این کشور کسب و کار راه اندازی نمایند کار دشواری در پیش دارند و وجود طرح تولید صحیح به همراه بودجه کافی از شرایط مهم محسوب می‌شود و ما ویزای توریستی فرانسه را نیز در لیست روش‌های آسان ورود به این کشور قرار داده‌ایم اما می‌دانیم که ویزای توریستی طول مدت بسیار محدودی دارند و طبق تاریخ اعلام شده باید به کشور خود باز گردید.

از طرفی اگر فرد قصد سرمایه‌گذاری طولانی مدت در این کشور را داشته باشد نیز می‌تواند ویزای تجاری اخذ بگیرد( زمان صدور این ویزا نیز بسیار سریع است). یک نکته بسیار مهم در زمینه اخذ ویزای فرانسه از این قرار است که اگر شما می‌خواهید به تابعیت و اخذ پاسپورت این کشور فکر کنید باید در ابتدا هدف خود را دقیق بچینید.

با یک مثال این موضوع را ساده سازی می‌کنیم. در ابتدای این بخش گفتیم ویزای تحصیلی در صورتی که فرد از نظر علمی در وضعیت مطلوب باشد یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به فرانسه محسوب می‌شود حال اگر شما بخواهید تابعیت این کشور را اخذ نمایید ویزای تحصیل به تنهایی نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد و نیاز است که ویزای خود را تبدیل به ویزای کار و یا … نمایید بنابراین چه خوب است که مهاجرت به فرانسه به شکل صحیح صورت بگیرد. ثبت شرکت فرانسه پروسه جداگانه است.

مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه

میزان رضایت مهاجران به فرانسه

در قوانین جدیدی که برای ورود به این کشور ثبت شده است کسانی که از نظر توجیه اقتصادی طرح‌های کارآفرینی خوبی دارند نیز می‌توانند از وام بانک‌های دولتی این کشور استفاده نمایند. میزان رضایت مهاجرت به فرانسه در زمینه فضای شهری و امکانات موجود بیش از 75 درصد اعلام شده است.

عده‌ای معتقد هستند که زندگی در پایتخت فرانسه کمی هزینه بر است ما بررسی‌های انجام داده‌ایم و این نظریه را تأیید می‌کنیم اما یک نکته را در نظر داشته باشید که تحصیل در پایتخت این کشور و همینطور یافتن شغل مناسب بسیار آسان‌تر از سایر شهرها است بنابراین اگر خرج زیاد است درآمدزایی نیز در وضعیت بهتری قرار دارد.

در نظر داشته باشید افرادی که قصد دارند این کشور را برای پروسه‌های پزشکی و درمانی انتخاب نمایند نیز با رضایت 89 درصدی همراه بوده‌اند. اقامت و کار در فرانسه در وضعیت خوبی قرار دارد. مهاجرت برای کسانی که می‌خواهند ثبت شرکت داشته باشند بسیار عالی است. در نظر بگیرید در لیست شرایط اقامت در گزینه‌ای به عنوان پناهندگی از طریق فرانسه نیز دیده می‌شود که میزان رضایت در این ردیف کمی متفاوت از بخش‌های دیگر است که سعی می‌کنیم نگاه دقیق و علمی در بخش‌های بعد به این قضیه داشته باشیم.

آمار مهاجرت به فرانسه

آمار مهاجران در گروه اول بیش از 80 درصد و برای گروه دوم کمتر از 30 درصد اعلام شده است. اگر به نمودارهای آماری چندین سال گذشته توجه نمایید به سادگی مشخص می‌شود که فرانسه از سال 2010 الی 2016 میزان مهاجران بیشتری را پوشش داده است. روند کاهشی در سال 2018 به مسائل امنیتی نیز باز می‌گردد اما در هر پیشبینی که برای سال‌های آینده دیده می‌شود میزان مهاجران از ایران به فرانسه افزایش خواهد یافت.

داده‌های عددی که در خصوص مهاجرت به فرانسه به دست ما رسیده است از این قرار است که در لیست مهاجران بیش از 40 درصد جوانان در رده‌های سنی بین 20 الی 35 هستند و الباقی نیز افراد در سنین بالاتر که از سرمایه خوبی برخوردار هستند. ورود افراد نابغه، مخترعین و همینطور افرادی که در گروه الف تحصیلی قرار دارند به این کشور بسیار دیده شده است.

مهاجرپذیری فرانسه

فرانسه از دسته کشورهای سخت‌گیر در زمینه صدور ویزا است و این موضوع سبب نگرانی ایرانیان شده است در هر صورت این کشور در لیست ده تایی کشورهای مهاجرپذیر دیده نمی‌شود و علتش نیز همین سخت گیری‌ها است.

این کشور برای کسانی که از نظر مالی در وضعیت خوبی باشند بسیار گزینه خوبی است. در سال 2016 رتبه مهاجرپذیر بودن 22 اعلام شده است در سال 2017 این رقم به 15 رسیده است و در سال 2018 فرانسه رتبه 12 مهاجرپذیری را به خود اختصاص داده است البته میزان مهاجرت با اهداف مختلف در این کشور بسیار دیده می‌شود.

به طور کلی میزان مهاجرت به این کشور برای کسانی که قصد دارند بدون پول وارد شوند کمتر است. در نظر داشته باشید که برخی از شهرهای این کشور از نظر پذیرش مهاجر کمی آسانتر از سایر شهرها هستند و این روند در سال‌های آینده نیز دیده می‌شود. طبق آخرین بررسی صورت گرفته در خصوص مهاجرت به فرانسه اینطور به نظر می‌رسد که در سال 2020 فرانسه در لیست ده تایی کشورهای مهاجرپذیر دیده شود.

شهرهای مهاجر پذیر فرانسه

ما لیل را یک شهر دلربا در بخش شمالی فرانسه در نظر گرفته‌ایم. این شهر دارای فضای هنری بسیار قدرتمندی است و از نظر هزینه‌ای نیز در وضعیت نرمال قرار دارد و بیش از 50 درصد از مهاجران ترجیح می‌دهند که در لیل زندگی کنند.

پاریس پایتخت کشور فرانسه بوده و از دسته شهرهای گران قیمت محسوب می‌شود که در حدود 32 درصد از مهاجران ترجیح می‌دهند که در این شهر سکونت داشته باشند. مارسی و لیون نیز از دیگر شهرهای پر جمعیت این کشور محسوب می‌شود و در زمینه آب و هوا برای ایران بسیار عالی است. مردم این شهر بسیار مهربان هستند.

نیس از نظر مهاجرت رتبه کمتری دارد اما یک شهر بسیار فرهنگی هنری محسوب می‌شود و برای مهاجرت توریستی یک گزینه بسیار بی نظیر است. دانشگاه نیس سوفیا در رده بهترین دانشگاه‌های اصلی فرانسه بوده که در این شهر قرار گرفته است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب