مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین
مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

محتوای این صفحه عبارتند از:

شرایط اخذ اقامت فیلیپین

افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت دائم کشور فیلیپین را دارند باید در ابتدا ویزای این کشور را دریافت کنند. متقاضی می تواند ویزای کشور فیلیپین را به روش های مختلف اخذ کند. از مهم ترین موارد مربوط به اخذ اقامت کشور فیلیپین تمکن مالی کافی متقاضی می باشد. در واقع متقاضی باید توانایی تامین هزینه های زندگی خود در مدت اقامت و زندگی در کشور فیلیپین را داشته باشد و تمکن مالی کافی خود را با ارائه اسناد مالی اثبات کند.

پس از این که متقاضی با ارائه مدارک لازم و لحاظ کردن شرایط موجود ویزای کشور فیلیپین را اخذ کرد، می تواند به طور موقت وارد کشور فیلیپین شود. متقاضی بر اساس نوع ویزای اخذ شده می تواند ویزای خود را تمدید کند. این نوع ویزا می تواند مجوز اقامت یک یا دو ساله باشد. متقاضی پس از تمدید ویزا با لحاظ کردن شرایطی می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند. 

ذکر این نکته ضروری است که متقاضی برای اخذ اقامت دائم این کشور باید واجد شرایطی باشد. در واقع متقاضی باید از نظر کاری شرایط خوبی داشته باشد، از نظر مالی مستقل باشد، به قوانین و مقررات کشور فیلیپین آشنا باشد و از آن ها تبعیت کند و به خوبی با فرهنگ و زبان مردم این کشور سازگاری و مطابقت داشته باشد.

شرایط اخذ تابعیت و شهروندی فیلیپین

متقاضیانی که قصد اخذ تابعیت و شهروندی فیلیپین را دارند، باید از طریق روش های ذکر شده، تحصیل، اشتغال، سرمایه گذاری و ازدواج اقدام به اخذ اقامت این کشور کنند. یکی از شرایط مهم در اخذ تابعیت فیلیپین زندگی و کار و اقامت به مدت حداقل ۷ سال در این کشور می باشد. در حال حاضر بهترین روش برای تبدیل مجوز اقامت به تابعیت و شهروندی این کشور مهاجرت تحصیلی و کاری و سرمایه گذاری در این کشور است. اگر متقاضی دارای مجوز اقامت فیلیپین باشد، در صورت واجد شرایط بودن تابعیت و شهروندی به وی اعطا می شود.

از مهم ترین شرایط اخذ تابعیت فیلیپین این است که متقاضی با ارائه مدارکی اثبات کند که به مدت ۷ سال به طور مستمر و مداوم در این کشور زندگی کرده است و در حال حاضر نیز قصد دارد این کشور را برای اقامت و زندگی و کار انتخاب کند.در صورتی که با درخواست اخذ تابعیت و شهروندی متقاضی موافقت شود، متقاضی از مزایای تابعیت این کشور برخوردار می شود. متقاضی با داشتن تابعیت فیلیپین از حق و حقوق شهروندی مانند دیگر شهروندان این کشور بهره مند می شود. از دیگر مزایای اخذ تابعیت فیلیپین امکان تحصیل در مدارس و دانشگاه های این کشور و برخورداری از امکانات رفاهی و خدمات اجتماعی این کشور می باشد.

شرایط اخذ پاسپورت فیلیپین

به طور کلی روال اخذ پاسپورت کشورها به این صورت است که متقاضی پس از اخذ اقامت دائم از طریق اشتغال و کار، سرمایه گذاری و یا ازدواج و گذشت چند سال و تداوم کار و اشتغال و فعالیت اقتصادی در صورتی که واجد شرایط باشد، پاسپورت آن کشور را اخذ می کند.

ارزش و رتبه پاسپورت کشور فیلیپین در رتبه ۶۵ قرار دارد. متقاضیانی که با سرمایه گذاری و یا تحصیل و یا روش های مناسب دیگری اقامت فیلیپین را اخذ کرده اند، می توانند با لحاظ شرایطی برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام کنند.

متقاضی باید برای دریافت پاسپورت این کشور به مدت ۷ تا ۱۰ سال در این کشور به فعالیت های مختلف مانند کار و سرمایه گذاری و تحصیل مشغول باشد. 

متقاضی با دریافت پاسپورت فیلیپین می تواند به ۷۱ کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا سفر و رفت و آمد کند. متقاضی با دریافت پاسپورت این کشور می تواند مستقیم و بدون اخذ ویزا به کشورهایی سفر کند که شاید ورود به آن ها به این سادگی ها مسیر نبوده است.

مهاجرت و اخذ اقامت فیلیپین

رضایت مندی مهاجران از مهاجرت به فیلیپین

میزان رضایت مندی مهاجران از مهاجرت به کشور فیلیپین درصد بالایی نمی باشد. این میزان به نسبت رضایتمندی مهاجران در کشورهای اروپایی چندان بالا نمی باشد اما پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر گرفته می شود.

پایین بودن هزینه های تحصیل، دانشگاه های برتر، بالا بودن کیفیت آموزشی و به طور کلی زندگی در کشوری آسیایی با استانداردهای کشورهای برتر اروپایی موجب شده است تا مهاجران از مهاجرت به این جزیره زیبا و توسعه یافته احساس رضایت و خرسندی کنند. از مهم ترین دلایل این رضایت می توان رواج زبان انگلیسی در این کشور را نام برد.

رضایت افراد از کار و اشتغال در این کشور نشان دهنده وضعیت اقتصادی و کسب و کار مناسب این کشور می باشد. رونق اقتصادی و امنیت در فضای کسب و کار و ثبات بازار حاکی از توسعه موفق این کشور در بخش صنعت و بازارهای تجاری بین المللی است که موجب شده است تا سرمایه گذاران در صنایع مختلف از سرمایه گذاری خود در این کشور رضایت داشته باشند.

انواع ویزاهای فیلیپین

کشور فیلیپین برای متقاضیان اخذ ویزای این کشور چندین نوع ویزا ارائه می دهد. از مهم ترین این ویزاها می توان این دو نوع ویزا را نام برد، ویزای مولتی Multi و ویزای Single.

  • ویزای مولتی Multi، ویزای چند بار ورود: این ویزا برای افرادی صادر می شود که نیازمند چندین بار رفت و آمد به این کشور می باشند. افرادی که از طریق تحصیل، کار و اشتغال و ازدواج به این کشور وارد می شوند، در زمره افرادی هستند که به این ویزا نیاز دارند.این ویزا امکان چند بار ورود و خوروج را برای متقاضی فراهم می کند.
  • ویزای Single، ویزای یک بار ورود: این ویزا مختص افرادی است که فقط مجوز یک بار ورود به این کشور را دارند. اگر متقاضی نیاز به بازگشت به این کشور داشته باشد. باید این ویزا را تمدید کند. مدت زمان اعتبار این ویزا ۳ ماه می باشد. این ویزا برای افرادی صادر می شود که برای امور درمانی پزشکی و توریستی به فیلیپین سفر می کنند. این نوع ویزا موقت است و به متقاضی امکان یک بار ورود به خاک فیلیپین را می دهد. اگر متقاضی با این ویزا از این کشور خارج شود اعتبار این ویزا باطل می شود.
 

ویزا با برچسب ویزایی است که با یک برچسب به روی صفحه پاسپورت متقاضی چسبانده می شود. ویزاهای مهری به صورت مهر توسط سفارت بر روی صفحه های پاسپورت زده می شود. ویزای عادی ویزایی است که به روش عادی ورود و خروج از کشور فیلیپین را برای متقاضی امکان پذیر می کند. ویزای بدو ورود ویزایی است که به هنگام ورود به این کشور دریافت می کنید. در صورتی که متقاضی قصد تمدید ویزای خود را در کشور فیلیپین داشته باشد و یا پاسپورت خود را گم کرده باشد، باید به سفارت ایران در فیلیپین مراجعه کند. سفارت ایران در کشور فیلیپین وظایفی همچون صدور و تعویض پاسپورت، کارهای مربوط به تحصیل متقاضیان و ثبت تولد و امور حقوقی و مهاجرتی را بر عهده دارد.

وضعیت بیمه برای مهاجران

کشور فیلیپین بیمه را برای همه افرادی که در این کشور اقامت دارند، اجباری کرده است. 

همه متقاضیانی که در این کشور زندگی و کار می کنند، باید خود و همسر خود را بیمه کنند. صنعت بیمه فیلیپین در حال حاضر رشد ۷۱ درصدی داشته است و درآمد حاصل از صنعت بیمه در این کشور بالغ بر ۴۱۹ میلیون دلار می باشد. 

متقاضیان به طور کلی در فیلیپین می توانند به دو صورت از بیمه استفاده کنند، بیمه خدمات درمانی و بیمه سرمایه گذاری.

در بیمه خدمات درمانی متقاضی هر ماه هزینه مشخصی را برای دریافت و یا تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت پرداخت می کند. برخی از بیمارستان های فیلیپین با این بیمه ها قرارداد دارند.

در بیمه سرمایه گذاری متقاضی به میزانی که در هر ماه پرداخت می کند، در امر سرمایه گذاری بهتر عمل خواهد کرد. در این بیمه بخش خدمات درمانی کمتر و بخش سرمایه گذاری بیشتر سهم بر عهده دارند. در کشور فیلیپین بیمه ها را دولت بررسی و تقسیم بندی می کند.

سخن آخر

در این گزارش ثبتا به بررسی چگونگی اخذ اقامت و تابعیت کشور فیلیپین پرداختیم. 

می توان گفت که کشور فیلیپین یک گزینه مناسب برای تحصیل و اشتغال و سرمایه گذاری محسوب می شود.

وجود دانشگاه های برتر جهانی و بالا بودن کیفیت آموزشی دانشگاه ها از امتیازهای تحصیل در این کشور به شمار می آید. ایجاد یک فضای کسب و کار مطمئن و سودآور، ثبات اقتصادی و امنیت و حمایت دولت این کشور از سرمایه گذاران خارجی موجب شده است تا سرمایه گذاران با اطمینان اقدام به سرمایه گذاری در این کشور کنند.

سرمایه گذاران از طریق ثبت شرکت، ویزای کارآفرینی و طرح تجاری می توانند سرمایه گذاری کنند. متقاضیان کار و اشتغال نیز از طریق اخذ ویزای کار می توانند با اخذ این ویزا اقامت این کشور را اخذ کنند. از این گزارش می توان نتیجه گرفت که اگر متقاضی قصد تحصیل در کشورهای آسیایی را دارد، کشور فیلیپین یک گزینه مناسب می باشد که بنا به رواج زبان انگلیسی در این کشور مهاجران فراوانی را به خود جذب کرده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب