مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت لبنان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت لبنان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت لبنان
مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت لبنان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت لبنان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت لبنان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت لبنان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت لبنان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت لبنان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر مهاجرت و اقامت لبنان

اگر بودجه کمی دارید، 25 سال دارید و سابقه کاری بالایی ندارید، پذیرش در یکی از دانشگاه های کشور لبنان در دسترس ترین گزینه‌ای است که برای شما فراهم است و می‌توانید در این زمینه به رشد خوبی دست یابید. یک موضوع بسیار مهم در زمینه تحصیل در کشور لبنان دیده می‌شود و آن هم یادگیری زبان رسمی این کشور است.

 ویزای کارآفرینی کشور لبنان یک مورد جدید است که از سوی اداره مهاجرت کشور لبنان برای سال 2019 اعلام شده است طبق قوانینی که در این ویزا قید شده است کسانی که قصد دارند از این ویزا استفاده کنند به طور کلی ایده کاری بسیار قدرتمند داشته باشند و باید بتوانند از پس ایده کاری خود برآیند. در صورت کمبود بودجه اولیه دولت کشور لبنان از صندوق های پول کمکی استفاده می‌کند. سرمایه گذاری به صورت نمایندگی یک شرکت در کشور لبنان به این معنی است که افراد باید در ابتدا با شرکت مادر وارد صحبت شده و به نتیجه واحدی برسند، در صورتی که وضعیت سود و زیان و شرکت به طور دقیق ارزیابی شد، این شرایط فراهم می‌شود که سرمایه گذاری در یک مسیر دقیق صورت بگیرد.

شهرهای مهاجر پذیر لبنان

شهر بیروت یکی از شهرهای بسیار مهم است که پایتخت این کشور نیز به شمار می‌آید، این شهر دارای فضای قدیمی و مدرن بسیار زیبا بوده و به طور کلی قدمت زیادی دارد. دولت کشور لبنان برای پیشرفت بیروت سرمایه‌گذاری‌های زیادی در نظر گرفته است. مردم بیروت فرهنگی بسیار غنی دارند، شب زنده داری بخشی از فرهنگ مردم این شهر است به طور کلی فضای گردشگری این شهر توانسته در طول تاریخ بسیار شهرت داشته باشد. دانشگاه آمریکایی بیروت در این شهر زیبا قرار دارد. این شهر مهاجران زیادی را در خود جای داده است.

شهر طرابلس دومین شهر قدیمی در لبنان است که بیش از یک میلیون جمعیت در آن زندگی می‌کنند. این شهر دارای جنگل های وسیعی است، به طور کلی فرهنگ بسیار غنی دارد. دانشگاه سنت جوزف در این شهر قرار دارد. این شهر به طور حتم برای کسانی که به قصد تحصیل وارد لبنان شده‌اند عالی خواهد بود.

 شهر صیدون در لبنان بسیار مشهور است اما به دلیل هزینه بالای زندگی کمتر کسی این شهر را برای زندگی انتخاب می‌کند، شهر صیدون دارای مناظر تاریخی زیادی است و مراکز خرید و تفرجگاه های زیادی دارد. این شهر دارای فروشگاه‌های زنجیره ای بسیار دیدنی است و دانشگاه های زیادی نیز در این شهر وجود دارد.

مهاجرپذیری لبنان

کشور لبنان آن‌قدر زیباست که هیچ جمله ای نمی‌تواند در توصیف زیبایی این کشور به کار برد. این کشور  عروس خاورمیانه نام نهاده شده است و از بهترین کشورهای دیدنی محسوب می‌شود. حقیقت این است که شما بازدید از این کشور راه طول و درازی در پیش ندارید و تنها باید یک سری مدارک لازم را تهیه نمایید. این کشور یک کشور مذهبی اما شاد است، در این کشور مردم همیشه لبخند به لب دارند و بسیار مهمان نواز و خون‌گرم هستند. موسیقی بخش جدانشدنی از زندگی مردم کشور لبنان است.

 هزینه زندگی در این کشور چندان بالا نیست و این موضوع سبب شده است که رشد مهاجر به کشور لبنان بیشتر از قبل باشد. وضعیت مهاجرپذیری کشور لبنان نسبت به سال های قبل بیشتر شده است. خودتان را از غذاهای لبنانی به هیچ عنوان محروم کنید، فلافل های خوش طعم این کشور در دنیا شهرت دارد. اگر یک ایرانی هستید برای ورود به کشور لبنان نیاز به ویزا ندارید و اجازه دارید به مدت 20 روز در این کشور تفریح کنید از یاد نبرید که شما برای یک تفریح 20 روز نیاز به ویزا ندارید و اگر می‌خواهید مشغول به کار یا سرمایه گذاری شوید نیاز به اخذ ویزا و مجوز خواهید داشت. رتبه مهاجرپذیری کشور لبنان نسبت به سایر سال ها بیشتر شده است، یک دلیل مهم در این مسیر، زندگی ارزان قیمت در لبنان است که سبب شده نسبت به سایر کشورها رتبه بهتری داشته باشد.

مهاجرت و اخذ اقامت لبنان

روش‌ های اقامت و مهاجرت به لبنان

یکی از روش های مهاجرت به کشور لبنان سرمایه گذاری است. ویزای سرمایه گذاری یک ویزای بلند مدت است که با هدف انتقال سرمایه شما به کشور لبنان صادر می‌شود، مبرهن است که در این روش مدرک تحصیلی و سابقه کاری شما چندان دخالتی ندارد و آنچه اهمیت دارد میزان سرمایه اولیه شما است. گزینه دوم ویزای کاری کشور لبنان است که برای کسانی که دارای تجربه کاری بالایی هستند صادر می‌شود.

مورد بعدی ویزای تحصیلی است، ویزای تحصیلی به ویزایی گفته می‌شود که فرد با اخذ آن تنها اجازه تحصیل در کشور لبنان را دارد؛ او می‌تواند به مدت مشخصی که به وی اجازه داده می‌شود در این کشور مشغول به کار نیز شود. ازدواج با یک فرد از تبعه کشور لبنان از دیگر روش هایی است که می‌تواند اقامت این کشور را فراهم سازد. ویزای کارآفرینی یک مورد جدید است که از سوی اداره مهاجرت این کشور برای سال 2019 اعلام شده است. خرید خانه و گرفتن اقامت در لیست ویزای سرمایه گذاری قرار دارد و نیاز است که میزان سرمایه مشخصی برای خرید خانه لحاظ شود.

یک مورد دیگر که می‌تواند منجر به اقامت این کشور شود، ویزای همراه است؛ به این معنی که فرد اصلی که می‌تواند پدر و مادر و یا همسر شما باشد وارد خاک کشور لبنان شده و شما از طریق او بتوانید اقامت کشور لبنان را اخذ نمایید. از یاد نبرید که در این زمینه به طور کلی بسیار مهم است که بتوانید رتبه اقتصادی بالایی داشته باشید و همینطور باید به قوانین مهاجرت کشور لبنان نیز پایبند باشید.

راحت‌ترین روش مهاجرت به لبنان

یکی از روش های بسیار راحت برای اینکه وارد خاک کشور لبنان شوید از طریق گردشگری است که به مدت 20 روز اول نیازی به ویزا ندارد، در این روش شما اجازه کار، سرمایه گذاری، خرید خانه و … ندارید و تنها می‌توانید به بازدید از دیدنی‌های کشور لبنان بپردازید.

شما برای اقامت طولانی مدت در این کشور نیاز به ویزای نوع D دارید، این ویزا برای هدف های سرمایه گذاری، کار و تحصیل صادر می‌شود، هر یک از گزینه های اعلام شده را انتخاب کنید. 

اگر شما 45 حدودا ساله هستید، حدس ما این است که تحصیل از حوصله شما خارج است اما احتمال اینکه سابقه کاری خوبی داشته باشید بسیار زیاد است و یا دارای سرمایه مشخصی باشید، در این شرایط انتخاب ویزای سرمایه و کار می‌تواند راحت ترین روش مهاجرت به کشور لبنان باشد. ثبت شرکت در کشور لبنان یکی از روش های بسیار عالی است.

حال اگر بودجه کمی دارید، 25 سال دارید و سابقه کاری مطرحی ندارید پذیرش در یکی از دانشگاه های کشور لبنان در دسترس ترین گزینه ای است که برای شما فراهم است و می‌توانید در این زمینه به رشد خوبی دست یابید، یک موضوع بسیار مهم در زمینه تحصیل در کشور لبنان دیده می‌شود و آن هم یادگیری زبان رسمی این کشور است.

ویزای کاری تنها برای افرادی که تجربه کاری بالایی دارند صادر می‌شود، شایان ذکر است که برای اخذ ویزای کاری این کشور باید در یکی از شرکت های کشور پذیرش شوید.

میزان رضایت مهاجران به لبنان

میزان رضایت از سبک زندگی در کشور لبنان بالا است. به عنوان مثال در رستوران ها نیازی به پرداخت پول اضافه به عنوان انعام نبوده و عموماً بر روی فاکتوری که برای شما ارسال می‌شود ده درصد مالیات اعلام می‌شود. نیازی به پرداخت انعام به خدمه هتل نبوده و هزینه ها به درستی ارزیابی می‌شود.

میزان رضایت از سیستم حمل و نقل در کشور لبنان بالا است، به طوری که افراد می‌توانند خودرو اجاره نمایند و مدیریت خوبی بر روی برنامه سفر خود داشته باشند. در نظر داشته باشید که برنامه ریزی در این زمینه طبق خواسته خودتان پیش می‌رود اما باید گواهینامه بین‌المللی داشته باشید و هزینه استفاده از خودرو بر اساس نوع خودرویی که انتخاب می‌کنید به طور میانگین روزی 35 دلار است. میزان رضایت در این زمینه بالا اعلام شده است.

میزان رضایت از کیفیت تاکسی های کشور لبنان بیش از 80 درصد است اما از هزینه های موجود تنها 50 درصد رضایت دیده می‌شود، گردشگران معتقد هستند که هزینه تاکسی ها گران است. در کشور لبنان دو نوع اتوبوس به رنگ های سفید و آبی دیده می‌شود که هزینه آنها از 1 الی 4 دلار است و رضایت از آنها بالا اعلام شده است.

وضعیت بهداشت و درمان در کشور لبنان از کیفیت خوبی برخوردار است، این موضوع در بیمارستان های این کشور به خوبی رویت می‌شود. امنیت در این کشور بسیار بالاست..

آمار مهاجران به لبنان

آمار مهاجرانی که به دنبال سفر کم هزینه به این کشور هستند این روزها بسیار زیاد اعلام شده است، این افراد هزینه تا 100 دلار را مدنظر قرار داده‌اند در این مسیر هزینه رزرو تخت خوابگاه در کشور لبنان از 18 الی 28 دلار تخمین می‌خورد و برای استفاده از مینی بوس باید تنها یک دلار پرداخت شود، همینطور هزینه‌ای که برای غذا در نظر گرفته می‌شود 1 الی 5 دلار بوده و در صورتی که فرد بخواهد از موزه دیدن کند باید بین 3 الی 5 دلار هزینه در نظر داشته باشد. رشد آمار مهاجران در این مسیر بیش از 11 درصد اعلام شده است. اقامت کشور لبنان بر اساس آمارهای روز ارزیابی می‌شود. وضعیت کار در کشور لبنان به طور کلی رویکردهای دقیقی دارد.

آمار مهاجرانی که سفر متوسط 100 الی 300 دلاری به کشور لبنان را انتخاب کرده‌اند نیز با رشد 6 درصدی همراه بوده است این افراد اتاق های دو تخته در هتل های سه ستاره را می‌پذیرند و هزینه در قبال این امکانات 100 الی 140 دلار است، این در حالی است که برای صرف غذا در رستوران ها باید 40 الی 60 دلار هزینه در نظر گرفته شود.

 

فهرست مطالب

فهرست مطالب