مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت لهستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت لهستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت لهستان
مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت لهستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت لهستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت لهستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت لهستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت لهستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت لهستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

شما به عنوان یک ایرانی وقتی قصد مهاجرت به لهستان را دارید باید شهری را برای زندگی انتخاب نمایید که از نظر هزینه‌های اقتصادی و همینطور درآمد کافی و سیستم مراقبت بهداشتی و… مناسب باشد، از دیگر فاکتورهای مناسب آب و هوا و شرایط سیاسی و اجتماعی موجود است.

در سال های 2015 الی 2017 افراد کمتری از ایران به سراغ کشور لهستان می‌رفتند؛ اما در سال 2018 آمار مهاجرت به لهستان بسیار افزایش داشته است؛ اینطور که شواهد نشان می‌دهد. این کشور دارای فضای درآمدزایی خوبی برای ایرانیان است.

روش‌ های مهاجرت به لهستان

کشور لهستان مانند کشورهای دیگر هر ساله تعداد زیاد مهاجر می‌پذیرد و اهداف پذیرش متفاوت است. یکی از روش‌های مهاجرت به لهستان از طریق کار است. یافتن کار در لهستان آسانتر از سایر کشورها است و به نوعی اقامت کاری این کشور آنقدرها دور از دسترس نیست. اداره مهاجرت لهستان اصلاحیه جدید در زمینه شرایط مهاجرت به لهستان صادر کرده است.

مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری یکی از سریع‌ترین روش‌های موجود محسوب می‌شود. روش مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج به صورتی‌که یک فرد غیر لهستانی با یک فرد لهستانی ازدواج نماید فراهم شده است. یکی دیگر از روش های اقامت این کشور خرید خانه و گرفتن اقامت است. مهاجرت از طریق ثبت شرکت در لیست زیر مجموعه‌های سرمایه‌گذاری قرار دارد و به نوبه خود از ارزش خوبی برخوردار است.

اگر شما می خواهید در یک فضای آرام، مدرن و کم هزینه تحصیل کنید مهاجرت به لهستان از طریق ویزای تحصیلی یک انتخاب کاملاً هوشمندانه برای شما محسوب می شود و می‌تواند بسیار عالی باشد.

راحت‌ترین روش مهاجرت لهستان

یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به لهستان روش تحصیل است. اگر شما بخواهید در کشورهای دیگر تحصیل نمایید باید هزینه زیادی بابت تحصیل پرداخت کنید؛ اما مهاجرت به لهستان از طریق ویزای تحصیلی یک روش بسیار آسان برای کسانی است که قصد دارند به تحصیل خود ادامه داده و تابعیت این کشور را به دست آورند.

از دیگر روش‌های آسان برای مهاجرت به لهستان می‌تواند ازدواج باشد؛ اما ازدواج باید با هدف قبلی صورت بگیرد و هرگز موارد صوری در این مسیر قابل قبول نخواهد بود. کسانی که مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده‌اند؛ در صورتی‌که بودجه خوبی داشته باشند می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن وارد خاک کشور لهستان شوند.

شایان ذکر است که در مجموع برای سفر به کشور لهستان افراد باید راحت‌ترین روش مربوط به خود را پیدا نمایند. یک نفر علاقه‌مند به تحصیل است و به سراغ ویزای تحصیلی می‌رود و یک شخص از نظر سرمایه در وضعیت خوبی است و این روال به طور کلی ارائه داده می‌شود تا بهترین هر شخص مشخص شود؛ اما در مجموع مهاجرت به لهستان به نسبت سایر کشورها آسانتر و با دردسر کمتری همراه است.

مهاجرت و اخذ اقامت لهستان

میزان رضایت مهاجران لهستان

میزان رضایت مهاجران در مجموع بیش از 89 درصد اعلام شده است و این رقم به نوبه خود بسیار شگفت‌انگیز است. در این کشور میزان مالیات پایین است؛ به‌ طوری‌که مالیات شرکت ها 19 درصد و مالیات فردی در وضعیت 16 درصدی اعلام شده است.

افرادی که مهاجرت به لهستان را انتخاب کرده‌اند مجوز پاسپورت به 161 کشور را دارند این موضوع به نوبه خود از هزینه‌های اضافی کم خواهد کرد؛ در صورتی که فرد بتواند مهاجرت به این کشور داشته و تابعیت آن را اخذ نماید، می‌تواند در هر جای اروپا آزادانه و بدون تردید زندگی و کار کند و میزان رضایت در این زمینه بیش از 77 درصد اعلام شده است.

در صورتی‌که فرد بخواهد مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب نماید نیاز به سرمایه زیادی ندارد و این موضوع به نوبه خود بسیار ارزشمند خواهد بود. به افراد گذرنامه شهروندی پلاس تعلق می‌گیرد. میزان رضایت از فضای تحصیلی در کشور لهستان بیش از 90 درصد است، مدارس و دانشگاه‌های این کشور بسیار مدرن طراحی شده است و طرح‌های آموزشی در لهستان به صورتی است که همه چیز کاملاً عملی به افراد آموزش داده می‌شود.

مهاجرپذیری لهستان

به‌طور کلی اگر یک مقایسه بین کشور لهستان با سایر کشورها صورت بگیرد، مشخص می‌شود که آمار مهاجرت به این کشور روز به روز در حال افزایش است این در حالی است که تنوع قومی در این کشور کم است؛ اما زندگی در آن از نظر ایرانیان در وضعیت خوبی قرار دارد. 

بیشترین میزان مهاجرت به شهر ورشو است. کراکوف یکی از شهرهای بسیار مهاجرپذیر در این کشور محسوب می‌شود که از 20 سال گذشته تا به امروز جمعیت این شهر 5 برابر افزایش داشته است. این شهر به نوبه خود برای کسانی‌که قصد مهاجرت به این کشور را دارند یک انتخاب عالی است.

مهاجرپذیری نیز در سال 2018 به میزان 39 درصد از سال قبل بیشتر بوده است؛ اما یک نکته بسیار مهم وجود دارد، مهاجرت به از طریق پناهندگی با کاهش چشمگیری روبرو بوده است و این کشور عموماً در این زمینه نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد‌؛ بنابراین اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید باید سعی کنید از دیگر روش‌های قانونی استفاده نمایید.

شهرهای مهاجر پذیر لهستان

اینکه بخواهید در این کشور زندگی و کار کنید و یا صرفاً به گشت و گذار بپردازید با هم فرق دارد. شما به عنوان یک ایرانی وقتی قصد مهاجرت به لهستان را دارید باید شهری را برای زندگی انتخاب نمایید که از نظر هزینه‌های اقتصادی و همین‌طور درآمد کافی و سیستم مراقبت بهداشتی و… مناسب باشد.

ورشو یکی از شهرهای بسیار زیبا محسوب می‌شود و به نوبه خود بهترین شهر از نظر کسب و کار محسوب می‌شود. این شهر دارای فضای گردشگری مناسبی است و یکی از شهرهای مهاجرپذیر در لهستان محسوب می‌شود. 

ترونی از دیگر شهرهای زیبا محسوب می‌شود. این شهر کوچک است؛ اما از نظر آب و هوا برای ایرانیان یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. افرادی که به دنبال آرامش هستند قطعاً شهر ترونی را انتخاب می کنند.

گدانسک از دیگر شهرهای مدرن است که از نظر فرهنگ، علوم و ورزش در وضعیت عالی قرار دارد؛ اما شاید کمتر کسی این شهر را برای زندگی انتخاب نماید. در روال مهاجرت به لهستان باید بررسی شود که هر شخص بیشتر به دنبال کدام گزینه است. شرایط مهاجرت به لهستان روز به روز در حال تغییر است.

اقامت لهستان

در مسیر مهاجرت به لهستان، اجازه اقامت عموماً به کسانی داده میشود که برنامه کار و یا سرمایه‌گذاری بیش از 12 ماه دارند. برای اخذ اقامت این کشور باید فرد بیمه بهداشتی و منابع کافی برای حمایت از خود داشته باشد. نیاز به یک سری مجوز نیز در زمینه کاری است. اقامت در این کشور 5 سال در وضعیت تمدید قرار می‌گیرد و پس از یک دوره 12 ماهه در این کشور افراد می‌توانند برای خود و همراه خود ویزای همراه و اقامت دریافت نمایند.

در نظر داشته باشید که وجود گواهی ازدواج و تولد در این مسیر بسیار مهم است. متقاضیان برای اقامت دائم این کشور باید حداقل سه سال در لهستان زندگی کرده باشند و قادر باشند که رابطه اقتصادی و همین‌طور روابط خود با کشور را در وضعیت مستند نمایش دهند. منبع درآمد افراد یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می‌شود. کار در لهستان نیاز به تخصص دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب