مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مالزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت مالزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت مالزی
مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مالزی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت مالزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت مالزی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت مالزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مالزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مالزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر مهاجرت و اقامت مالزی

مهاجرت به مالزی گزینه بسیار خوبی برای ایرانیان متقاضی است؛ زیرا این کشور به‌طورکلی در دامنه‌های کوهستانی قرار دارد و به‌دلیل آب‌وهوای بسیار خوبی که این کشور دارد، مقصد مناسبی برای مهاجرت و زندگی است.

 در نظر داشته باشید که به‌طورکلی مهاجرت به مالزی سبب می‌شود تا بتوانید پیشرفت خوبی در زندگی و بیزینس خود داشته باشید. مهاجرپذیری کشور مالزی در سال 2017 در حدود 3% از سال قبل خود افزایش داشته است و این آمار در سال 2018 به رشد 5% رسیده است که نشان‌دهنده میزان بالای رضایت زندگی در این کشور است.

 کشور مالزی یک کشور درحالِ‌توسعه و بسیار مدرن است که در این زمینه می‌توانید سطح درآمد خوبی داشته باشید.

مالزی یکی از کشورهای بسیار زیبای جنوب شرقی آسیا است که به انبوه جاذبه‌های گردشگری، سواحل زیبا و جنگل‌هایش معروف است که تلفیقی چشمگیر از تأثیربخشی چین و اروپا را به نمایش عموم گذاشته‌اند. اگر شما هم به‌دنبال نقل مکان به خارج از کشور هستید، قطعاً مالزی انتخاب مناسبی برای شماست. نکته جالب‌توجه دررابطه‌با مالزی، وجود فرصت‌های زیاد اقامت قانونی این کشور است. مالزی ازاین‌جهت که فرصت‌های شغلی زیادی دارد و هزینه‌های زندگی در این کشور پایین است، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

میزان رضایت مهاجران به مالزی

به جرات می‌توان گفت محال است کسی با رشته نرم‌افزار و رایانه، به مالزی مهاجرت کند و ناراضی باشد. سیستم‌های رایانه‌ای در کشور مالزی روزبه‌روز بهتر از روز قبل می‌شود و این روال نشان‌دهنده آن است که این کشور، به‌نوبۀ خود توانسته است بهترین فضای درآمدزایی را ایجاد نماید و افرادی که با تخصص رایانه‌ای وارد کشور مالزی شده‌اند رضایت بیش از 95% از زندگی را در این کشور دارند. افرادی که درزمینه های مالی تحصیل کرده‌اند و مهاجرت به کشور مالزی را انتخاب کرده‌اند رضایت بیش از 88% از زندگی و مهاجرت خود دارند، این موضوع درزمینه‌های حسابداری نیز دیده می‌شود.

افرادی که درزمینۀ بازاریابی فعالیت می‌کنند نیز شرایط خوبی داشته باشد و به رشد 11% در این کشور رسیده‌اند که رضایت بیش از 76% برای مهاجران با این تخصص دیده می‌شود. این کشور به‌طورکلی درزمینهٔ صادرات و واردات نیز رتبه بسیار خوبی دارد، به‌طوری‌که زیرساخت اقتصادی در این کشور نیز وابسته به همین موضوع است. شایان ذکر است که در این کشور به‌طورکلی روند رشد بسیار سریع است و نشان می‌دهد که شرکت‌های خصوصی نیز در کشور مالزی می‌توانند به جذب افراد تبعه خارجی کمک نمایند. درمجموع میزان رضایت مهاجران به کشور مالزی در حدود 32% بیشتر از سال‌های گذشته است. این موضوع به دلیل استانداردهای مهم زندگی در کشور مالزی است که در کمتر کشوری دیده می‌شود.

 

آمار مهاجران به مالزی

آمار مهاجرانی که درزمینهٔ رایانه و نرم‌افزار تخصص دارند به کشور مالزی روزبه‌روز بیشتر می‌شود و این کشور هنوز هم در این زمینه تقاضای بالایی دارد؛ به‌طوری‌که مشاغل مربوط به رایانه‌ در کشور مالزی به نسبت سال 2013 در حدود 75% رشد داشته است که این رقم بی‌سابقه است و کمتر چنین چیزی دیده می‌شود. بهتر است بدانید کشور مالزی هرساله اطلاعیه‌ای درزمینهٔ جذب متخصصان رایانه اعلام می‌کند. این کشور درزمینهٔ حسابداران نیز جذب زیادی دارد، به‌طوری‌که جذب حسابدار در کشور مالزی نسبت به سال‌های گذشته بیش از 65% رشد داشته است. افرادی که در رشته حسابداری به رتبه خوبی رسیده‌اند سعی می‌کنند تا کشور مالزی را به مقصدی برای مهاجرت انتخاب کنند.

اقامت مالزی برای ایرانیان یک انتخاب عالی است و آمارها نشان از آن می‌دهد که تعداد مهاجران از ایران به این کشور رشد 22% به نسبت سال‌های گذشته داشته است. مردم ایران با شرایط زندگی در این کشور آشنا هستند و به‌طورکلی به‌راحتی می‌توانند با مردم کشور مالزی ارتباط بگیرند. چنین شرایطی کمتر در کشورهای دیگر دیده می‌شود. آب‌وهوای کشور مالزی نیز بسیار عالی است و مشخص است که با طبع مردم ایران سازگار است. این‌طور که شواهد نشان می‌دهد شرایط زندگی در مالزی به نسبت سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.

مهاجرت و اخذ اقامت مالزی

مهاجرپذیری مالزی

کشور مالزی یک کشور بسیار زیبا است که آب‌وهوای بی‌نظیر این کشور هرساله گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند، همچنین مهاجرت به کشور مالزی می‌تواند برای افراد مختلف با خاطرات بسیار دل‌انگیزی همراه باشد. هزینه‌های زندگی نیز در کشور مالزی در وضعیت نرمالی قرار دارد و همه این موارد نشان‌دهنده آن است که کشور مالزی روزبه‌روز به تعداد مهاجران خود می‌افزاید. یافتن شغل در کشور مالزی نسبت به سایر کشورها روش‌های مخصوص به خود را دارد؛ به‌عنوانِ‌مثال اگر هدف شما از مهاجرت به کشور مالزی رسیدن به موقعیت شغل خوبی است باید در ابتدا با شرکت‌های بین‌المللی فعال در این کشور ارتباط خوبی بگیرید.

در نظر داشته باشید که رزومه و سابقه تحصیلی شما از دسته موارد بسیار مهم در این فرآیند محسوب می‌شود. این‌طور که مشخص‌شده است، کشور مالزی به‌نوبۀ خود یکی از کشورهای مهاجرپذیر محسوب می‌شود. این کشور در ابتدا برای کسانی که تخصص کافی نداشتند شرایط خوبی برای مهاجرت ایجاد نکرده بود اما امروزه فرآیند مهاجرت به کشور مالزی بهتر از قبل شده است و این کشور یک سری سخت‌گیری‌ها را کنار زده است.

شهرهای مهاجر پذیر مالزی

  • اکثر افرادی که مهاجرت به کشور مالزی را انتخاب کرده‌اند، به سراغ شهر کوالالامپور رفته‌اند، این شهر پایتخت کشور مالزی محسوب می‌شود و دارای فضاهای دیدنی بسیار زیادی است. به‌طورکلی کشور مالزی در دامنه‌های کوهستانی قرار دارد و همچنین آب‌وهوای این شهر برای ایرانیانی که متقاضی مهاجرت به این کشور هستند، بسیار عالی است.
  • شهر پنانگ «Penang» از دیگر شهرهایی است که در مهاجرت به کشور مالزی گزینه خوبی محسوب می‌شود. شهر پنانگ پر از شگفتی‌های بسیار دیدنی ازجمله تفریحگاه‌های عالی است. این شهر برای کسانی که ویزای توریستی کشور مالزی را اخذ نموده‌اند، گزینه خوبی است و دارای آب‌وهوای گرمسیری است.
  • برخی از مردم ایران دوست دارند در شهر لنکاوی «Langkawi» کشور مالزی زندگی کنند. زندگی در این شهر با طبیعت بی‌نظیرش بسیار دل‌انگیز است.
  • البته در نظر داشته باشید که شهر کوتا کینابالا «Kota Kinabalu» از دیگر شهرهای بسیار عالی در کشور مالزی محسوب می‌شود که مردم این شهر از فرهنگ غنی برخوردار هستند؛ اما به‌طورکلی ایرانیان کم‌تر به سراغ زندگی در این شهر می‌روند زیرا فضای درآمدزایی در این شهر محدود است.

اقامت و مهاجرت به کشور مالزی

بهتر است بدانید برای اقامت دائم در کشور مالزی نیاز به اتکا به مهارت خود دارید؛ به این معنا که باید بدانید حتی اگر فردی اعلام کرده است که ازنظر مالی شما را ساپورت خواهد کرد، بازهم باید خودتان وارد یک شغل مشخص شوید.

در نظر داشته باشید که اقامت دائم برای کسانی است که ثابت کرده‌اند از پس هزینه‌ها و مخارج خود برمی‌آیند. خودتان را برای رسیدن به پاسپورت این کشور آماده کنید، بهتر است که برای رسیدن به پاسپورت کشور مالزی مهارت کافی داشته باشید زیرا مهارت شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

افرادی که ازنظرِ تخصص در یک زمینه خاص از وضعیت خوبی برخوردار هستند، اغلب بهتر از سایر افراد می‌توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

اخذ پاسپورت مالزی

افرادی که قصد دارند پاسپورت کشور مالزی را اخذ نمایند، باید به دولت این کشور اثابت کنند که زندگی در کشور مالزی برایشان ارزش بیشتری نسبت‌به کشور مبدأ دارد، همچنین شرایط پیشرفت در مالزی برایشان بهتر است.

 توجه داشته باشید که باید بتوانید از آزمون زبان مالایی «Malay» امتیاز خوبی دریافت کنید.

در پایان می توان گفت هریک از شما همراهان گرامی ثبتا قصد مهاجرت و اخذ اقامت به مالزی را دارید می توانید از کارشناسان ما راهنمایی و کمک های لازم را دریافت نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب