مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان
مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

با توجه به اقتصاد قوی مجارستان و هزینه های پایین زندگی در این کشور در سال 2020 شرایط مهاجرت به نسبت به برخی دیگر از کشورها ساده تر است. مجارستان کشوری از اروپای غربی و عضو پیمان شنگن است. این کشور در سال 2007 به اتحادیه شنگن پیوست. مساحت کشور مجارستان 93030 کیلومتر مربع می باشد. این کشور از شرق با رومانی، از شمال غرب با اتریش، از سمت شمال با اسلواکی، از شمال شرق با کشور اوکراین و از جنوب غرب با اسلوونی مرز مشترک دارد.

 در قرن بیست و یکم مجارستان یک کشور با قدرت متوسط است. بر اساس برآورد صندوق بین‌المللی پول مجارستان از بین ۱۹۱ کشور، پنجاه و هشتمین قدرت اقتصادی جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی به‌شمار می‌رود. به عنوان کشورِ عضو سازمان همکاری و توسعهٔ اقتصادی نیز جزء کشورهای پردرآمد با استاندارد بالای زندگی است.

روش‌ های مهاجرت به مجارستان

در بین روش هایی که برای مهاجرت به کشور مجارستان دیده می‌شود انتخاب گزینه بهتر به خودتان بستگی دارد. به عنوان مثال یکی از روش هایی که پیش روی شما قرار دارد، سرمایه‌گذاری است که دارای شرایط مخصوص به خود بوده و در وضعیت ثبت شرکت و یا خرید ملک دیده می‌شود. مورد بعدی ویزای تحصیلی است که می‌تواند در تمامی مقاطع صورت بگیرد. در این زمینه، ضمن اینکه فرد باید در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرفته شده باشد، نیاز است که از تمکن مالی خوبی برخوردار باشد.

مورد بعدی ویزای کاری است که در لیست گزینه‌های سخت قرار دارد و در هر صورت آنچه اهمیت دارد سابقه کاری شما و مجاب نمودن کارفرما است. ویزای ازدواج با یک فرد از تبعه کشور مجارستان نیز از دیگر روش هایی است که می‌تواند مورد نظر قرار بگیرد. بررسی ها نشان داده است که این در کشور فضای خوبی برای کارآفرینی در نظر گرفته است و ویزای کارآفرینی این کشور نیز به نوبه خود می‌تواند یک روش خوب و ارزشمند محسوب شود.

راحت‌ترین روش مهاجرت به مجارستان

اگر از نظر مالی در وضعیت نسبتاً خوبی باشید، سرمایه گذاری و روش های وابسته به تجارت یکی از بهترین گزینه های مهاجرت محسوب می‌شود و آینده بسیار سودمندی در پیش دارد، این‌طور که مشخص شده است کشور مجارستان یکی از کشورهایی است که توانسته امکانات و مزایای خوبی در زمینه مزایای مختلف در نظر داشته باشید.

شایان ذکر است که این کشور یک کشور بسیار قدرتمند محسوب می‌شود که سبب شده است روال های تحصیلی و کاری برای افراد نیز فراهم شود و اگر از بحث مالی خارج شویم، تحصیل در کشور مجارستان نیز می‌تواند در لیست روش های ارزان و مناسب قرار بگیرد و ورود به کار را بسیار ساده تر از سایر روش‌ها خواهد نمود. مشخص شده است که سایر روش ها در صورتی که فرد در آن قدرت خوبی داشته باشد، می‌تواند بهترین روش محسوب شود. در بررسی های اخیر متوجه شدیم که کشور مجارستان توانسته بهترین شرایط درامدزایی را برای افراد فراهم سازد و همین‌طور از سرمایه گذاران خارجی نیز استقبال می‌کند.

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان

شهرهای مهاجر پذیر مجارستان

شهر بوداپست یکی از شهرهای مهم است و بسیار تاریخی و زیبا است ، بیشترین میزان مهاجرت به این شهر صورت می‌گیرد. این شهر مانند یک کارت پستال زیبا است و دارای محیط تحصیلی بسیار زیبایی است. هزینه اقامت در کشور مجارستان در شهرهای مختلف با هم فرق دارد.

شهر دبرسن یکی دیگر از شهرهای مهم است که دانشگاه های مشهوری دارد و اغلب ایرانیانی که به قصد تحصیل به این کشور وارد شده‌اند دبرسن را انتخاب می‌کنند. این شهر به طور کلی دیدنی های زیبایی دارد و موزه و پارک های آن نیز بسیار زیبا است.

شهر سگد یکی از اصلی ترین شهرهای مجارستان است که بسیار جوان پسند بوده و به طور کلی در این کشور همچون الماس می‌درخشد. این شهر به دلیل هزینه بالای زندگی به درد افرادی می‌خورد که به هدف سرمایه گذاری به این کشور وارد شده‌اند.

شهر میشکولتس یکی از مهمترین شهرهای مجارستان است که دارای فضای گردشگری بسیار عالی بوده و افرادی که با ویزای توریستی به مجارستان وارد می‌شوند این شهر را در اولویت سفر خود قرار می‌دهند. این شهر دارای دیدنی های بی نظیری است. ترکیب معماری و طبیعت در این شهر در کمتر جایی به چشم می‌خورد. اقامت کشور مجارستان برای ایرانیان در پایتخت این کشور بهترین گزینه است.

اخذ اقامت مجارستان

  • اقامت کشور مجارستان تنها در صورتی کمتر از یک سال است که سرمایه گذاری شما در وضعیت بدون ریسک باشد.
  • برای اقامت دائم مجارستان باید بتوانید از پس هزینه زندگی خود برآیید.
  • در صورتی که با درخواست اقامت دائم شما مخالفت شد، شرایط برای سه بار درخواست مجدد در طول زمان اعلام شده وجود دارد.
  • اقامت دائم برای ویزای تحصیلی معنی ندارد و تحصیل در این کشور بر اساس اقامت موقت صورت می‌گیرد.
  • ثبت شرکت در کشور مجارستان یکی از روش های خوب برای اقامت دائم است، در عوض اقامت کشور مجارستان با اجاره خانه به طور مستقیم وجود ندارد.
  • کاریابی برای افرادی که تخصص خوبی ندارند بسیار دشوار است.

اخذ پاسپورت مجارستان

  • برای اخذ پاسپورت باید بتوانید چندین اصل را در نظر بگیرید و اولین اصل یادگیری زبان مجاری است که گاهاً با سختگیری همراه است.
  • پاسپورت این کشور اعتبار بالایی دارد بنابراین اندکی سختگیری در این مسیر طبیعی است.
  • افرادی که پرونده قضایی دارند شانس اخذ پاسپورت را بسیار کمتر از سایرین خواهند داشت.
  • برای اخذ پاسپورت این کشور نیاز است که حداقل 6 سال از زندگی شما در این کشور گذشته باشد.
  • اقامت کشور مجارستان شاید در ابتدا دشوار به نظر برسد اما شرایط اقامت در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی ساده تر است.

مهاجرپذیری مجارستان

کشور مجارستان یکی از کشورهای ارزان قیمت برای مهاجرت محسوب می‌شود، در این کشور هزینه زندگی، املاک، خدمات عمومی و حمل و نقل و کلینیک های خصوصی و حتی تحصیل ارزان‌تر است بنابراین یکی از انتخاب های عالی برای کسانی است که قصد دارند در سریعترین زمان ممکن روند مهاجرت خود را پیش ببرند. دولت مجارستان سعی کرده است از زیرساخت های قوی برای بخش اقتصادی خود استفاده نماید به این ترتیب جذب مهاجران سرمایه گذار به این شکل بیشتر از قبل است.

به این ترتیب افرادی که ثبت شرکت در کشور مجارستان را انتخاب کرده‌اند به نسبت سایر افراد بیشتر هستند، آمارها نشان می‌دهد که مهاجرپذیری کشور مجارستان نسبت به سال های قبل حدود 5 درصد رشد داشته است و این روال نشان می‌دهد که این کشور یکی از گزینه های خوب برای افراد محسوب می‌شود.

برنامه‌های اقامتی کشور مجارستان از طریق تجارت و کارآفرینی یکی از ارزانترین روش های سرمایه گذاری اروپایی بوده و به طور کلی هزینه ای که در ابتدا در این مسیر نیاز است به مراتب ارزان و در دسترس تر است و این روال سبب شده است تا دولت کشور مجارستان سعی کند سختگیری در این مسیر را کمی کاهش دهد. این کشور سعی دارد مهاجرپذیری از طریق سرمایه گذاری، تحصیل و همینطور کارآفرینی را رشد دهد به طوری که افراد با این هدف بتوانند ورود به مجارستان داشته باشند و به اقامت این کشور در زمان کمتر از 6 سال دست یابند خوشبختانه برنامه دولت تا به اینجای کار پذیرفته شده است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب