مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موناکو را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت موناکو را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۳ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت موناکو
مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت موناکو در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت موناکو را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت موناکو نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت موناکو میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت موناکو میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت موناکو را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ اقامت موناکو

سوالی که بارها پرسیده شده است مبنی بر این است که تابعیت این کشور بهتر است یا اقامت دائم این کشور؟

شما با اخذ اقامت دائم می‎ توانید به مدت ده سال در این کشور زندگی کنید و شرایط تمدید مجوز در اختیار شما قرار می‎گیرد، این در حالی است که اگر قصد دارید که به صورت نامحدود در این کشور زندگی کنید و همینطور از حقوق شهروندی این کشور برخوردار شوید، نیاز است که تابعیت آن را اخذ کنید.

با تابعیت این کشور می‎توانید در آموزش و پرورش سهم شهروندی داشته باشید، به شما اجازه داده می‎شود در محل کار خود از امتیازات مشخص برخوردار شوید و می‎توانید در بخش بهداشت و درمان نیز امتیاز خوبی به دست بیاورید. اقامت دائم با شرایط تابعیت این کشور فرق دارد، بر اساس انتظارات شما مشخص می‎شود که اقامت بهتر است و یا تابعیت می‎تواند امتیاز بهتری داشته باشد، البته که برای اخذ تابعیت نیاز است که شخص مدت بیشتری در این کشور زندگی کرده باشد.

شهرهای مهاجر پذیر موناکو

موناکو ویل یکی از شهرهای اصلی این کشور محسوب می‎شود و یکی از 4 ناحیه استانی این کشور است. این شهر پر از موزه و برج های دیدنی است. این شهر به طور کلی فضای زندگی ویژه ای دارد و البته که اصول زندگی در این شهر رشد خوبی داشته است و بیشترین مهاجرپذیری نیز در آن صورت می‎ گیرد. مردم این شهر به زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می ‎کنند. این شهر را “صخره” نیز می‌نامند.

ویزا در صورتی که شخص دارای سابقه کاری باشد، رزومه علمی خوبی داشته باشد، یا بخواهد سرمایه خوبی را وارد این کشور کند به سرعت صادر می‎ شود. صدور ویزای کاری اغلب بیش از 5 ماه زمان نیاز دارد.

مهاجرپذیری موناکو

کشور موناکو یکی از کشورهای کوچک اروپایی است که در جنوب فرانسه قرار دارد؛ این کشور بسیار لوکس و عالی برای گردش محسوب می‎شود. فضای زندگی در کشور موناکو خوب است و این موضوع سبب شده است که همیشه رفت و آمد زیادی به این شبیه جزیره زیبا صورت بگیرد.

به طور کلی فضای گردشگری کشور موناکو بیشترین سهم در اقتصاد این کشور را ایفا می‎کند، به این ترتیب شرایط مهاجرت به صورتی است که شخص بتواند از نظر اقتصادی به رتبه خوبی نیز برسد البته که کشور موناکو در لیست کشورهای خوب برای مهاجرت نیز قرار دارد. نظام تحصیلی در کشور موناکو نیز رشد خوبی کرده است به طوری که دانشجویان زیادی به این کشور سفر می‎کنند و تحصیلات خوبی فراهم می‎ سازند.

کشور موناکو یکی از کشورهای بسیار خوب در زمینه خرید و فروش محصولات مختلف محسوب می‎شود و تجارت در این راستا اهمیت زیادی دارد. ورود گردشگر به کشور موناکو سبب می‎شود که گردش مالی و سرمایه ای در این کشور بیشتر شود و افراد می‎توانند از نظر تخصصی مسیر خوبی در زمینه‌های اقتصادی و مهاجرتی در کشور موناکو فراهم سازند.

مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

روش‌ های مهاجرت به موناکو

یکی از روش های مهاجرت به کشور موناکو روش سرمایه گذاری به صورت ثبت شرکت است؛ در این روش نیاز است به طور دقیق مشخص شود که میزان هزینه اولیه چقدر است و فعالیت قرار است بر چه اساسی صورت بگیرد به هر صورت باید بدانید که با ویزای سرمایه گذاری موناکو افراد این امکان را دارند که ثبت شرکت را به شکل حرفه ای دنبال نمایند.

مورد بعدی ویزای کاری است که نیاز به عقد قرارداد بین کارفرما و همینطور کارمند دارد، در هر صورت باید بدانید در این کشور مهارت کاری و سابقه تخصصی شما حرف اول را می‌زند.

مورد بعدی ویزای خرید ملک است که زیر مجموعه‌ای برای بخش سرمایه گذاری است؛ با ویزای خرید خانه در این کشور نیاز است که بتوانید اصول و شواهد حرفه ای و اقتصادی را بررسی کنید.

ویزای تحصیلی یک ویزای موقت است که سبب می‎شود شخص بتواند تحصیل را به صورت حرفه ای دنبال کند، در هر صورت برای ویزای تحصیلی این کشور نیاز به سوابق علمی ‎دارید و باید شش ماه زودتر اقدام کنید.

راحت‌ترین روش مهاجرت به موناکو

حقیقت امر این است که در کشور موناکو زندگی از نظر هزینه کمی ‎گران است و شاید کسانی که بدون سرمایه اولیه وارد خاک این کشور می‎شوند نتوانند اقامت دائم را اخذ کنند؛ پس بهتر است که بتوانید بررسی کنید که چطور می‎توان با هزینه ارزان مسیر خوبی برای مهاجرت در این کشور فراهم ساخت.

موضوع بعدی این است که اگر فرد ویزای سرمایه گذاری موناکو را انتخاب نماید باید بررسی شود که ثبت شرکت در چه راستایی صورت می‎گیرد، بسیار مهم است که بدانید با ثبت شرکت در موناکو و همینطور سرمایه گذاری، افراد می‎توانند در اخذ ویزای تجاری به امتیاز خوبی برسند.

ویزای تجاری و سرمایه گذاری موناکو نیاز به بودجه اولیه اقتصادی دارد یعنی افراد باید این موضوع را بدانند که اگر میزان سرمایه وارد شده به موناکو در رده بندی های مشخص ارزانتر باشد، روند ثبت شرکت می‎تواند بهتر از قبل باشد. راحت ترین روش برای اینکه به صورت موقت از فضای زندگی در موناکو اطلاع کسب کنید، ویزای توریستی این کشور است. در ویزای توریستی موناکو بسیار مهم است که بتوانید ثابت کنید به کشور خود باز می‎گردید.

میزان رضایت مهاجران به موناکو

میزان رضایت از مهاجرت به کشور موناکو بیشتر از سال های گذشته ارزیابی شده است. شما برای اینکه بتوانید مقایسه خوبی در زمینه رضایت مردم این کشور داشته باشید، نیاز است که در ابتدا شرایط خدمات رفاهی را بررسی کنید. وضعیت خدمات رفاهی در کشور موناکو به صورت چشمگیری ارزیابی شده است یعنی مردم این کشور هیچ مشکلی در بخش حمل و نقل، موسسه های آموزشی، شرایط بهداشت و درمان و فضای ورزشی و سلامت ندارند.

رضایت از فرهنگ مردم این کشور بیش از 90 درصد است. رضایت مهاجرانی که کشور موناکو را برای زندگی انتخاب می‎کنند 29 درصد بیشتر از افرادی است که در فرانسه زندگی می‎کنند، علت این امر، هزینه ارزانتر زندگی در کشور موناکو است. البته که رضایت از بخش های دانشگاهی این کشور به مراتب کمتر دیده می‎شود.

هزینه اجاره خانه نیز کمی بهتر شده است به این ترتیب وضعیت رضایت در راستای اجاره خانه می‎تواند ارزشمند باشد، ارزیابی ها نشان می‎دهد که رضایت از بخش مهاجرت به نسبت سایر موارد بیشتر دیده شده است. رضایت در بخش خرید خانه در کشور موناکو و گرفتن اقامت بسیار زیاد است.

آمار مهاجران به موناکو

در سه دوره گذشته دولت کشور موناکو بارها و بارها دعوت نامه ارسال کرده است تا یک کارفرما بتواند برای شخص متقاضی کار دعوت نامه ارسال نماید و وضعیت مهاجرت کاری در کشور موناکو به چندین شکل ممکن ارزیابی شده است؛ البته که اقامت کاری در این کشور یک پروسه سه الی پنج ساله را شامل می‎شود.

آمار مهاجرتی کشور موناکو به نسبت کشورهای سرمایه گذار دولتی نیز بیشتر اعلام شده است. مهاجرانی که وارد کشور موناکو شده‌اند اغلب این انتظار را دارند که بتوانند از نظر سرمایه ای به رشد خوبی برسند و بسیاری از آنها نیز این رویه را به خوبی پشت سر گذاشته اند، البته که دولت همه سعیش را کرده است که سرمایه گذاری در کشور موناکو را به صورت حرفه ای پیش ببرد.

مدرک زبان و سن متقاضی برای مهاجرت به کشور موناکو بسیار مهم است. اداره مهاجرت کشور موناکو اعلام کرده است که در جدیدترین شرایط اخذ اقامت کشور موناکو با اجاره خانه میزان سرمایه اولیه بسیار مهم است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب