مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه
مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت نیجریه

  • پاسپورت نیجریه به طور کلی پس از 7 الی 10 سال زندگی دائم در کشور نیجریه صادر می‌شود.
  • برای صدور پاسپورت این کشور نیاز به نامه تمکن مالی و شغل مناسب است. این پروسه سه ماه زمان نیاز دارد. اقامت کشور نیجریه آسانتر از اخذ تابعیت این است.
  • برای اخذ پاسپورت این کشور نیز باید به قوانین این کشور احترام گذاشته و مشخص شود که پرونده قضایی ندارید و همینطور باید به زبان این کشور تسلط پیدا کرده باشید.

اخذ اقامت نیجریه

  • برای اخذ اقامت در کشور نیجریه باید 5 سال در این کشور زندگی کنید.
  • نیاز است که شغل مناسبی داشته باشید و به درآمد بالایی رسیده باشید.
  • باید محل زندگی مشخصی داشته باشید.
  • در طول زندگی در این کشور نباید هیچ جرمی مرتکب شده باشید و پرونده قضایی داشته باشید.
  • باید به زبان این کشور تا حدی تسلط پیدا کرده باشید.

اخذ ویزای نیجریه

نیجریه یکی از کشورهای پر جمعیت آفریقا است، صدور ویزای کار چندان دشواری نبوده و سختگیری های بسیار کمی در این زمینه دیده می‌شود اما باید مدارک شما کامل باشد و سعی کنید در زمان تعیین شده در سفارت حضور داشته باشید.

از جمله ویزاهای کشور نیجریه که پیش روی شما قرار دارد می‌توان به ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری، شرایط خاص و ازدواج اشاره کرد برای اخذ ویزای این کشور باید از نظر بودجه مطمئن باشید و توجه داشته باشید که نامه تمکن مالی از شما درخواست می‌شود.

مهاجرت و اخذ اقامت نیجریه

شهرهای مهاجر پذیر نیجریه

آبوجا پایتخت نیجریه است که یکی از شهرهای بسیار عالی برای مهاجرت محسوب می‌شود. فضای کاری و تحصیلی در این شهر بسیار خوب بوده و این روال سبب شده است که مردمی که به مهاجرت به نیجریه فکر می‌کنند این شهر را گزینه بهتری بدانند. هزینه زندگی در این شهر به طور کلی کمی گران است و شاید یکی از دلایلی که در سال های اخیر رشد مهاجر در این شهر کمتر شده است نیز هزینه های موجود باشد.

شهر لاگوس از دیگر شهرهای مهاجرتی به نیجریه محسوب می‌شود که دارای بسیار خوبی است. این شهر به طور کلی بسیار بزرگ بوده و بخش های صنعتی زیادی دارد. در این شهر افراد با فرهنگ‌های مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند و این رویه سبب شده است که مهاجرت به لاگوس بیشتر از سال های گذشته باشد.

مهاجرپذیری نیجریه

جاذبه های طبیعی زیادی در این کشور دیده می‌شود، این کشور پرجمعیت ترین کشور آفریقایی است و تنوع فراوان قومی و نژادی در آن دیده می‌شود. 

یکی از دلایلی که مهاجرپذیری کشور نیجریه افزایش داشته است فضای بازرگانی و توریستی است که در این کشور دیده می‌شود، به طور کلی این کشور از دسته کشورهای دیدنی و مجهز است که توانسته به رشد کسب و کار کمک نماید و نرخ بیکاری در این شهر در وضعیت حداقل دیده می‌شود. 

این کشور آفریقایی یکی از مهمترین صادرکنندگان نفت در جهان محسوب می‌شود به این ترتیب بیش از 95 درصد از درآمدهای این کشور از صادرات نفت تأمین می‌شود و این روند سبب شده که وضعیت تولید ناخالص در این کشور نسبت به کشورهای دیگر تغییراتی داشته باشد. 

راحت‌ترین روش مهاجرت به نیجریه

اگر به فکر یک روش مهاجرت آسان هستید، هیچ چیز بهتر از سرمایه گذاری نیست. فضای سرمایه گذاری در این کشور به طور دقیق رشد داشته است و شما می‌توانید با اخذ ویزای سرمایه‌گذاری کشور نیجریه به سادگی مسیر مهاجرت را برای خود باز کنید. حقیقت این است که در مسیر سرمایه گذاری باید سعی شود در ابتدا میزان سرمایه و هدف کاری مشخص شود. حقیقت این است که شما در روش سرمایه گذاری می‌توانید زمان بخرید؛ خرید زمان یعنی شما سوار بر هدف خود هستید و این موضوع می‌تواند آینده خوبی برای شما داشته باشد.

افرادی که بودجه کافی برای سرمایه گذاری در کشور نیجریه را ندارند اما ایده کاری خوبی دارند، می‌توانند ایده خود را به دولت واگذار نمایند، به این ترتیب دولت به دنبال سرمایه‌گذار برای ایده شما خواهد بود و درصد سود مشخصی نیز به شما خواهد رسید. این مسیر به شما اجازه مهاجرت آسان به این کشور را می‌دهد.

تحصیل در کشور نیجریه نسبت به ایران بسیار آسان‌تر و ارزان‌تر است یعنی شما می‌توانید به سادگی مسیر تحصیل در این کشور را برای خود هموار نمایید.

آمار مهاجران به نیجریه

آب و هوای کشور نیجریه استوایی است و یکی از دلایلی که افراد این کشور را گزینه خوبی برای اقامت خود می‌دانند جنگل های متراکم و انبوهی است که در بخش های شرق و غرب و جنوب این کشور دیده می‌شود. 

جاذبه های دیدنی و تفریح این کشور بسیار زیاد است و فضای گردشگری بسیار ایده‌آلی ایجاد کرده است. مشخص است که ساختار طبیعی کشور نیجریه بیشترین آمار مهاجران را به خود اختصاص داده است. دولت در سال 2017 اعلام کرده بود که قصد جذب سرمایه گذاران خارجی دارد و این اطلاعیه مبنی بر به اتمام رساندن برخی از پروژه های نیمه تمام دولت بود اما پس از گذشت یک دوره مشخص آمار مهاجران به کشور نیجریه روز به روز بیشتر شد؛ این رویه سبب شد که مهاجرت به کشور نیجریه رشد بهتری داشته باشد.

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی کشور نیجریه را گزینه خوبی برای مهاجرت می‌دانند و معتقد هستند که رشد پول در این سری از کشورها بیشتر از کشورهای پیشرفته است. آمار مهاجرانی که به قصد گردشگری به کشور نیجریه می‌روند نیز روز به روز بیشتر از قبل است، حقیقت این است که گردشگری در کشور نیجریه در سال های اخیر رشد خوبی داشته است. 

فهرست مطالب

فهرست مطالب