مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند
مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه بر اقامت و مهاجرت به نیوزیلند

کشور نیوزلند به‌دلیل طبیعت زیبا و همچنین اقتصاد قدرتمند و قوی که دارد، ازجمله کشورهای برتر مهاجرتی به شمار می‌آید. اگر قصد مهاجرت و زندگی در نیوزلند را دارید بهتر است بدانید، این کشور از نظر اندازه، کمی بزرگ‌تر از انگلستان است، اما فقط 5 میلیون نفر جمعیت دارد. نیوزیلند به‌طور فزاینده‌ای شاهد ورود مهاجران از سراسر جهان است.

 اگر قصد مهاجرت با خانواده را دارید، یافتن یک مدرسه خوب برای شما در اولویت است. نیوزلند یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان را دارد. نیوزلند از 32 کشور توسعه‌یافته‌ای که در شاخص زندگی بهتر OECD در سال 2013 موردبررسی قرار گرفته‌ اند، بیشترین درصد هزینه‌های عمومی را به آموزش اختصاص داده است.

کیفیت زندگی در نیوزلند برای مهاجرت

کیفیت زندگی  بارها در گزارش‌های جهانی نشان داده شده است. گزارش سال 2014 مرسر، اوکلند را از نظر “کیفیت زندگی” در رتبه 3 جهان و ولینگتون را در رتبه 12 قرار داد. نظرسنجی مشابه واحد اقتصادی اکونومیست، اوکلند را در رتبه دهم از میان 140 شهر قرار داده و سازمان ملل متحد در آخرین شاخص توسعه انسانی خود، نیوزلند را از بین 187 کشور، هفتم کرده است. نیوزیلند واقعاً مکانی باورنکردنی برای زندگی است.

مهاجرت به نیوزیلند شامل چندین مرحله است، کسب یا تأیید تحصیلات و تجربه کاری و در دسترس بودن قرارداد از طرف کارفرمای نیوزلندی، همه این‌ها به امتیاز گیری در سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز و درخواست اقامت دائم کمک می‌کند. ممکن است چندین روش برای مهاجرت وجود داشته باشد.

روش‌های مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

روش‌های مهاجرت به کشور نیوزلند متنوع است اما آنچه بسیار مهم است ارزیابی شرایط خاصی است که هر یک از روش‌ها اعلام‌ کرده‌اند این گزینه برای شما و خانواده‌تان (درصورتی‌که خانوادگی مهاجرت می‌کنید) ارائه می‌شود. در مرحله یک شما باید خودتان را در برابر سیاست‌های این کشور ارزیابی نمایید به‌این‌ترتیب بررسی می‌شود که کدام‌یک گزینه بهتری برای شما است.

در زیر برخی از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به نیوزلند وجود دارد:

  • مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت از طریق پناهندگی 
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق توریستی
  • مهاجرت از طریق همراه
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق شرایط خاص
 

به‌طور دقیق‌تر راه‌هایی که برای مهاجرت وجود دارد، از طریق نیروی کار ماهر و متخصص، از طریق همراه با همسر و همین‌طور از طریق کار و سرمایه‌گذاری است. یک موضوع درزمینهٔ کار این است که ویزای تخصص این کشور با ویزای کار باهم تفاوت دارد، در ویزای تخصص سابقه کار شما بسیار مهم است اما در ویزای کار حتی می‌توانید حکم یک کارآموز را نیز داشته باشید.

مهاجرت و اخذ اقامت نیوزلند

راحت‌ترین روش مهاجرت به نیوزلند

در نظر داشته باشید که روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که باید بتوانید خود را با شرایط موجود در این کشور وفق دهید. اینکه بخواهیم یک روش را بهتر از دیگر بدانیم شاید کمی درست به نظر نرسد اما با توجه به اینکه سرعت در اخذ اقامت یکی از موضوعات مهمی است که کاربران سؤال می‌کنند، می‌توان به این نتیجه رسید که مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌گذاری شاید یکی از سریع‌ترین روش‌هایی باشد که شما را به پاسپورت این کشور برساند.

از دیگر روش‌هایی که می‌توان اقامت کشور نیوزلند را فراهم سازد ازدواج با یک فرد نیوزلندی است، این روش محدودتر از سایر روش‌ها است اما یکی از روش‌های راحت و سریع محسوب می‌شود. 

آمار مهاجران به نیوزلند

مهاجران به کشور نیوزلند در سال ۲۰۱۸ در حدود ۸ درصد بیشتر از سال گذشته بوده‌اند و آمارها نشان می‌دهد که رشد مهاجر در این کشور در حدود ۱۲ درصد بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود. 

به‌طورکلی شرایط مهاجرت دسته‌بندی‌های مشخصی دارد. این‌طور که مشخص‌شده است مهاجران باید از حداقل الزاماتی که در مسیر مهاجرت تعیین‌شده است، برخوردار باشند و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و بسیار مهم و ارزشمند است.

یک اصل بسیار مهم را در نظر داشته باشید که اقامت و مهاجرت به نیوزلند نیاز به تعیین هدف مشخصی دارد. اغلب افرادی که قصد مهاجرت را دارند باید از مجموعه اهداف مشخصی برخوردار باشند که بتواند سیاست‌های این کشور را پوشش دهد به‌طوری‌که مشخص شود فرد از صلاحیت لازم درزمینهٔ زندگی در کشور نیوزلند برخوردار است.

شهرهای مهاجر پذیر نیوزلند

هامیلتون بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور نیوزلند است که غیر ساحلی بوده و به‌طورکلی گزینه خوبی برای کسب‌وکار محسوب می‌شود. دنیدن دومین شهر بزرگ در کشور نیوزلند محسوب می‌شود که مهاجران زیادی در آن زندگی می‌کنند. 

تائورانگا از دسته جزیره‌های شمالی کشور نیوزلند است که از نظر جمعیت خلوت است اما رتبه ۵ در بین شهرهای کشور نیوزلند را دارد و به‌طورکلی گزینه خوبی برای مهاجرت محسوب می‌شود. ولینگتون یکی از شهرهای بخش جنوب غربی کشور نیوزلند محسوب می‌شود. این شهر در سال ۱۸۳۹ بنیان‌گذاری شده است.

اقامت نیوزلند

اقامت موقت و اقامت دائم دو موضوع کاملاً جداگانه در کشور نیوزلند هستند. اقامت موقت در این کشور دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. شایان‌ذکر است که شما برای اقامت موقت در کشور نیوزلند باید سعی کنید در طور دوره‌ای که با ویزای این کشور مشغول به زندگی هستید شرایط را برای رسیدن به اقامت موقت فراهم سازید پس از یک الی سه سال زندگی در کشور نیوزلند می‌توانید به‌سادگی درخواست اقامت دائم این کشور را ارائه دهید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب