مهاجرت و اخذ اقامت هلند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت هلند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت هلند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۱ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت هلند
مهاجرت و اخذ اقامت هلند

مهاجرت و اخذ اقامت هلند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت هلند در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت هلند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت هلند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت هلند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت هلند

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت هلند

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت هلند

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت هلند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت هلند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت هلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مقدمه

افراد بسیاری در سراسر جهان دغدغه‌ی مهاجرت دارند. افراد بعد از تحقیقات بسیار و براساس هدف و علاقه خود، کشور مورد نظر را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. یکی از کشورهایی که مردم علاقه دارند به آن مهاجرت کنند، هلند است. اگر شما هم مهاجرت به هلند را انتخاب کرده‌اید؛ پس ابتدا بهتر است کمی با این کشور آشنا شوید که یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید.

کشور هلند که به سرزمین گل لاله و آسیاب بادی معروف است، در شمال غربی اروپا واقع شده است و در همسایگی آلمان، بلژیک، بریتانیا قرار دارد. مساحت این کشور 41528 کیلومتر مربع است. حدود 17 میلیون نفر جمعیت دارد. مردم در این کشور، اغلب مسیحی هستند. پایتخت این کشور، شهر زیبای آمستردام است.

راحت‌ترین روش مهاجرت به هلند

ما در بین روش‌های مهاجرت به هلند معتقد هستیم که روش‌های تجارتی و سرمایه‌گذاری و کار و تحصیل می‌تواند گزینه‌های خوبی باشد؛ اما هر یک از روش‌های گفته شده دارای شرایط مخصوص به خود هستند. به عنوان مثال شما برای این‌که بتوانید وارد بازار کاری این کشور شوید باید تا حدودی زبان هلندی را یاد بگیرید؛ اما اینکه چرا ما این گزینه را در لیست روش‌های مهاجرت به این کشور قرار داده‌ایم، دلیل دارد.

یکی از دلایل این است که این کشور عضو اتحادیه اروپا است؛ به این ترتیب شما با ورود به کار در این کشور می‌توانید به سادگی شرایط درآمدزایی بسیار خوبی برای خود فراهم سازید.

یک مورد دیگر این است که اگر فرد بتواند در این کشور تحصیل خوبی را به اتمام برساند، ورود به کار برای وی بسیار آسان‌تر می‌شود و می‌تواند در طول تحصیل خود شرایط را برای یادگیری حرفه‌ای مشخص به سادگی فراهم سازد. این اصل بارها دیده شده است که برخی از افراد ورود به بازار کار کشور هلند را دشوار می‌دانند؛ اما باید بدانیم که شما برای ورود به بازار کار در هر کشوری باید تخصص داشته باشید. 

میزان رضایت مهاجران به هلند

یکی از موارد مهم که سبب رضایت بسیاری از افرادی که به کشور هلند مهاجرت کرده‌اند، زندگی شاد در این کشور است. در این کشور مردم سعی می‌کنند زندگی شادی داشته باشند و فرزندان در محیط‌های بسیار شاد رشد می‌کنند. هر ساله فستیوال‌های زیادی در این کشور برگزار می‌شود؛ به‌طوری که روش‌های خوب برای دوری از کج‌خلقی ایجاد می‌شود.

میزان رفاه در این کشور از دیگر گزینه‌های رضایت‌مندی افرادی است که به این کشور مهاجرت کرده‌اند. در این کشور روال درآمدزایی و هزینه‌های زندگی، بخش‌‌‌ بندی‌های درستی دارد و خبری از افزایش قیمت‌های عجیب و غریب نیست؛ به این دلیل افراد به سادگی برای آینده خود برنامه‌ریزی می‌کنند و می‌توانند یک فضای زندگی خوب را به ارمغان آورند.

در نظر داشته باشید که کشور هلند یک کشور پر از فرصت‌های تازه است. در برخی از زمان‌ها این کشور نیاز به کارگرهای تازه دارد و یا گاهاً فراخوان‌های کاری برای شغل‌های اداری می‌دهد. بعضاً شرایط برای ورود به رشته‌های فنی در این کشور بیشتر است و این‌طور که مشخص شده است می‌توان فهمید که این کشور یک گزینه عالی برای زندگی محسوب می‌شود.

مهاجرت و اخذ اقامت هلند

آمار مهاجران به هلند

در نظر داشته باشید که اگر شما قصد مهاجرت به هلند را دارید چه خوب است به زبان هلندی مسلط باشید. در هر صورت آنچه بسیار مهم است ورود به کار است و شما برای ورود به کار باید به زبان مردم این کشور تسلط داشته باشید.  یکی از دلایلی که سبب شده است آمار مهاجرت به این کشور بیشتر از پیش شود؛ تقاضای نیرو در خدمات کارخانه‌ای است؛ به این ترتیب افرادی که در ایران نمی‌توانند شغل خوبی داشته باشند در این کشور می‌توانند به سادگی وارد یک حرفه عالی شوند.

در نظر داشته باشید که شرایط شغلی در بخش حمل و نقل بیش از پیش دیده می‌شود؛ به این ترتیب ورود به بازار کارهای مربوط به حمل و نقل بیشتر از پیش اعلام شده است.

آمار مهاجرت به نسبت سال‌های گذشته بیشتر است. یک دلیل آن عدم وجود کار در کشور ایران است. در این کشور شرایط کاری آن‌طور که باید عالی نیست؛ اما افراد در صورتی‌که تسلط به تخصصی داشته باشند می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند.

مهاجرپذیری هلند

هلند مشهور به کشور زیبایی‌ها است. این کشور دارای جاذبه‌های طبیعی بسیار دل‌انگیزی است. همه مردم، این کشور را به سرزمین گل‌های لاله می‌شناسند. در هر صورت کسانی که قصد دارند به این کشور سفر نمایند باید هدف مشخصی برای سفر خود داشته باشند.

این کشور در ابتدا از نظر پذیرش مهاجر بسیار سخت‌گیری داشت؛ اما امروزه این روال به نسبت قبل بسیار بهتر شده است و آمار مهاجرپذیری این کشور به نسبت سال‌های قبل بیشتر است.

تبعه خارجی در این کشور حس می‌کند در خانه خود زندگی می‌کند؛ یعنی یکی از بهترین ویژگی‌های هلند همین است که افراد در این کشور هرگز احساس غربت ندارند. در نظر داشته باشید که سبک خانه‌ها در این کشور اغلب مانند خانه‌های ایران است. نوع مدارس و همینطور شرایط زندگی مانند ایران به نظر می‌رسد؛ این‌طور که مشخص شده است کشور هلند توانسته برای ایرانیان یک انتخاب بسیار عالی باشد.

یکی‌دیگر از بخش‌های بسیار مهم زندگی در این کشور وجود فضای تحصیلی بی‌نظیر است. میزان مهاجر‌پذیری در این کشور به نسبت سال‌های قبل 22 درصد افزایش داشته است. این کشور توانسته یک فضای بسیار عالی زندگی برای اتباع خارجی را فراهم سازد.

شهرهای مهاجر پذیر هلند

شهر آمستردام یکی از شهرهای بسیار قدرتمند و پایتخت این کشور محسوب می‌شود. این شهر به طور کلی محبوب‌ترین مقصد گردشگری به حساب می‌آید. 

 شهر روتردام یکی از شهرهای بسیار مهم محسوب می‌شود. این شهر بزرگ‌ترین بندر اروپا است و دومین بندر بزرگ جهان محسوب می‌شود. این شهر از نظر ایرانیان یک گزینه مهاجرپذیر بسیار عالی است.  شهر لاهه سومین شهر بسیار ارزشمند برای زندگی محسوب می‌شود که دقیقاً در بخش غرب این کشور قرار دارد. 

 شهر آیندهوون یکی از شهرهای بسیار مهم در این کشور محسوب می‌شود، این شهر بسیار زیبا و مدرن است و از نظر صنعتی در یک فضای بسیار عالی قرار دارد. لیدن یک شهر دانشگاهی محسوب می‌شود که اغلب افرادی که با هدف تحصیل وارد این شهر می‌شوند، سعی می‌کنند به لیدن سفر نمایند.

اخذ پاسپورت هلند

شما برای اخذ پاسپورت کشور هلند باید سعی کنید در ابتدا اقامت دائم داشته باشید. اقامت دائم برای کسانی‌که نتوانستند شرایط مالیاتی و قوانین این کشور را رعایت نمایند به سختی صادر می‌شود. 

شما با پاسپورت این کشور به سادگی می‌توانید مانند یک هلندی زندگی کنید و از خدمات بیمه استفاده کنید. سعی کنید از ساده‌ترین روال‌های درآمدزایی بهره‌مند شوید. یکی از شرط‌های بسیار مهم برای پاسپورت این کشور تسلط به زبان هلندی است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب