مهاجرت و اخذ اقامت هند

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت هند را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت هند را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت هند
مهاجرت و اخذ اقامت هند

مهاجرت و اخذ اقامت هند

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت هند در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت هند را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت هند نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت هند میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت هند

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت هند

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت هند

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت هند میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت هند را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت هند

محتوای این صفحه عبارتند از:

مهاجرت و اخذ اقامت هند

در این گزارش ثبتا به بررسی چگونگی مهاجرت و شرایط مهاجرت به هند از ابعاد مختلف می پردازیم. هندوستان بعد از چین پرجمعیت ترین کشور دنیا است.

جالب است بدانید که این کشور در زمینه پزشکی حرف اول را در جهان می زند و از این رو دانشگاه های پزشکی هند از محبوب ترین مقاصد تحصیل برای دانشجویان بین المللی به شمار می روند و تحصیل یکی از روش های خوب مهاجرت به هند به شمار می رود و بسیاری از دانشجویان ایرانی هم این راه را برای زندگی در سرزمین مهاراجه ها انتخاب می کنند.

از آنجایی که رتبه هندوستان از نظر وضعیت اقتصادی در جایگاه بسیار خوبی است، در سال های اخیر بسیاری از سرمایه گذاران خارجی جذب این کشور شده اند و نرخ جذب سرمایه گذاری خارجی افزایش چشمگیری در هند داشته داشته است و همین موضوع اشتغال زایی در این سرزمین پهناور را به همراه داشته است.

به طور کلی اگر بخواهیم خوبی ها و بدی های این کشور بزرگ و پرجمعیت را کنار هم بگذاریم، مزایای مهاجرت به هند به معایب آن خواهد چربید و این کشور با آینده درخشانی که پیش رو دارد، می تواند بستر خوبی برای سرمایه های شما و سودآوری باشد، در ادامه روش های مختلف مهاجرت به هند را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

دلایل مهاجرت به هند

کشور هند به پایتختی دهلی نو (New Delhi) در منطقه جنوب قاره آسیا واقع شده است. 

در طی سال های اخیر، کشور هند نیز به دلایل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کانون توجه مهاجران خارجی قرار گرفته است.

 اما برای این افزایش موج مهاجرتی جدید به هند دلایلی چند به صورت زیر بیان می شود:

  • شاخص قدرت خرید بالا: مطابق داده های بدست آمده از صندوق بین المللی پول، کشور هند از نظر شاخص قدرت خرید (PPP) با $10.5 تریلیون (دلار آمریکا) در رده سوم جهان و جلوتر از ژاپن، آلمان و فرانسه قرار دارد.
  • محیط نوآوری و کارآفرینی نسبتا خوب: به واسطه دانشگاه ها و نشریات علمی کیفیت بالا، هند از لحاظ کیفیت نوآوری در بین کشورهای با درآمد متوسط در رده دوم قرار دارد.

شرایط عمومی مهاجرت به هند

 به صورت کلی با توجه به میزان جمعیت این کشور می توان گفت این کشور جزو کشورهایی که علاقه به جذب مهاجر دارند مانند کانادا و استرالیا و نیوزلند، نمی باشد و در شرایط خاصی به اقامت و تابعیت این کشور می توان دست یافت.

 از اصلی ترین و پرتقاضاترین مسیر های مهاجرت به کشور هند می توان به روش های تحصیلی و کاری اشاره نمود. روش مهاجرت تحصیلی به هند به دلیل ارزان بودن تحصیل در این کشور و اعتبار برخی از دانشگاه های این کشور، مورد استقبال بسیاری قرار می گیرد. 

البته شایان ذکر است بسیاری از دانشگاه های این کشور در دنیا دارای اعتبار بالایی نبوده و بعضی از کشورها مدارک برخی از دانشگاه های این کشور را قبول ندارند. زبان رسمی مردم کشور هند هندی و انگلیسی می باشد و پایتخت این کشور دهلی نو می باشد.

در قسمت های بعدی گزارش های ثبتا به بررسی روش های مهاجرت به هند می پردازیم. 

مهاجرت و اخذ اقامت هند

وضعیت تابعیت بعد از مهاجرت به هند

موضوع تابعیت در هند، موضوعی پیچیده است که در گذشته بر اساس خاک بوده ولی به دلیل مهاجرت های غیرقانونی که طی سال های طولانی به این کشور انجام شد، دولت هند تصمیم گرفت بعد از سال 1987 میلادی تابعیت را بر اساس خون اعطا کند، به عبارتی مهاجرت به هند تنها از طریق ازدواج منجر به اخذ تابعیت و حق شهروندی این کشور می شود و با روش های دیگر، افراد تنها می توانند اقامت دائم هندوستان را دریافت نمایند.

همچنین باید توجه داشته باشید چیزی به نام تابعیت مضاعف در قانون اساسی هندوستان وجود ندارد و افراد هندی که پاسپورت کشورهای دیگر را دارند، دیگر تبعه کشور هند به شمار نمی روند و باید پاسپورت هندی خود را به دولت تسلیم کنند، البته در مورد افرادی که اجداد و یا والدین آنها هندی بوده ولی خودشان در یک کشور دیگر به دنیا آمده و تبعه آن کشور هستند، استثنا وجود دارد که در این شرایط، فرد تنها می تواند در هندوستان دارایی داشته باشد و از داشتن پاسپورت هندی همچنان محروم خواهد بود.

 

هزینه های زندگی در هند

همانطور که می دانید حکومت هند، یک حکومت فدرالی مرکزی با چندین ایالت است که هر ایالت قوانین مختص به خود را دارد و هزینه های زندگی در هر یک از استان ها و ایالت های این کشور، متفاوت می باشد.

به طور کلی هزینه های زندگی در هندوستان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی پایین تر است و افراد به راحتی از پس هزینه های خورد و خوراک و تحصیل و مسکن و بسیاری موارد دیگر می توانند برآیند.

لازم به ذکر است در هند سبک های مختلفی برای زندگی کردن وجود دارد و هزینه های ماهانه زندگی بر اساس سبک زندگی افراد، متفاوت خواهد بود.

اخذ تابعیت هند

جهت اخذ تابعیت کشور هند ابتدا نیاز است به یکی از روش هایی که در قسمت های بعد توضیح داده می شود ابتدا اقامت کسب کنید.

افرادی که طی 7 سال در این کشور مشغول به کار بوده اند و مالیات پرداخت کرده اند در صورت تسلط کافی به زبان هندی و گذراندن آزمون فرهنگ و تاریخ این کشور، می توانند جهت اخذ تابعیت اقدام کنند. 

روش دیگر اخذ تابعیت خرید اوراق و سرمایه گذاری است که از این طریق افراد می توانند جهت اخذ اقامت 10 ساله اقدام کنند. 

اما در کل با توجه به قوانین وضع شده از سوی دولت پروسه اخذ تابعیت و مهاجرت به هند پروسه ی است که موسسه ثبتا ان را به راحتی آن را برای شما انجام می دهد. 

سخن پایانی

کارشناسان ما در موسسه ثبتا بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای مهاجرت به هند پرونده های شما را پیش خواهند برد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به هند می توانید با ما در ارتباط باشید.

گروه ثبتا با سال ها تجربه کاری و داشتن بیش از هزار پرونده موفق شما را در امر مهاجرت به هند یاری می رساند.

سیاست اصلی ما بیان صادقانه تمام واقعیات (و نه تنها بخشی از آن) است. هدف ما تنها کمک برای گرفتن پذیرش و ویزای شما  نمی باشد، بلکه بوجود آوردن زمینه هایی برای زندگی بهتر در خارج از کشور و پشتیبانی شما می باشد.

کارشناسان ما در ثبتا بر اساس شرایط شما، روش ها و گزینه های مناسب برای مهاجرت به هند، تابعیت و اقامت را ارائه خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا داشتن هر گونه سوال در در این زمینه می توانید با ما در ارتباط باشید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب