مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان
مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

اقامت و مهاجرت به پاکستان

شما برای کشور پاکستان در ابتدا باید میزان تحصیلات خود را مورد ارزیابی قرار دهید، دولت این کشور میزان پذیرش مهاجرانی که از نظر تحصیل در وضعیت خوبی هستند را در حدود 25 درصد بیشتر از پیش کرده است پس اگر از سواد خوبی برخوردار هستید قطعا می توانید شانس بیشتری در اخذ ویزای این کشور داشته باشید.

مورد بعدی حداقل و حداکثر سن است در نظر داشته باشید که شرایط سنی از دیگر گزینه هایی که در مهاجرپذیری کشور پاکستان بسیار تأثیرگذار است.

اخذ اقامت کشور پاکستان به طور کلی نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد در هر صورتی باید حداقل سه سال در این کشور زندگی کرده باشید تا اجازه درخواست اقامت دائم برای شما فراهم باشد درخواست شما بررسی می‌شود و در صورتی که روال کاری، مالیاتی و قوانین این کشور را رعایت کرده باشید به سادگی با اقامت دائم شما موافقت می شود. کار در پاکستان برای کسانی که می خواهند به درامد خوبی برسند شاید کمی سخت پیدا شود.

شهرهای مهاجر پذیر پاکستان

اغلب افرادی که مهاجرت به کشور پاکستان را انتخاب کرده اند ترجیح می دهند در پایتخت این کشور اقامت نمایند. اسلام آباد پایتخت این کشور است و دارای 881913 کیلومتر مربع وسعت است. زبان رسمی در این شهر انگلیسی است و البته برخی از افراد نیز زبان های محلی دارند. پول رایج آن روپیه پاکستان است. ثبت شرکت در پاکستان در شهر اسلام آباد با سود دهی بهتری همراه است.

از دیگر شهرهایی که می تواند با تعداد مهاجر بیشتری همراه باشد. کویته است، کویته از دسته شهرهایی است که به نوبه خود یک گزینه بسیار عالی در کشور پاکستان محسوب می شود. این شهر دارای فضای سبز بسیار شگفت انگیزی است و ایرانیان برای زندگی این شهر را گزینه خوبی می دانند.

پیشاور از دیگر شهرهای کشور پاکستان محسوب می شود که دارای شرایط بسیار عالی است. در نظر داشته باشید که فضای تحصیلی در این شهر و لاهور بسیار عالی است به طوریکه اگر فردی مهاجرت به کشور پاکستان از طریق تحصیل را انتخاب کرده باشد می تواند این شهرها را انتخاب کند. کراچی از دیگر شهرهای بسیار مشهور در کشور پاکستان محسوب می شود اما از نظر تعداد مهاجر رتبه بالایی ندارد و ایرانیان اغلب این شهر را یک شهر گران قیمت برای زندگی می‌دانند. اقامت پاکستان با اجاره خانه در شهرهای گفته شده فراهم شده است.

آمار اقامت و مهاجرت به پاکستان

افرادی که در رشته های فنی پیشرفت خوبی دارند اغلب مهاجرت به کشور پاکستان را یک گزینه بسیار خوب می دانند. در واقع این افراد می توانند روال بسیار عالی برای درآمدزایی داشته باشند به طوریکه آمار این افراد در مهاجرت به کشور پاکستان 62 درصد به نسبت 5 سال گذشته بیشتر شده است.

افرادی که در کشور خود شرایط خوبی برای تحصیل ندارند نیز می‌توانند در مهاجرت به کشور پاکستان به سود خوبی دست یابند. در نظر داشته باشید که تحصیل در کشور پاکستان یک گزینه بسیار عالی و کم هزینه است  به طوریکه می تواند مزایای کاری خوبی نیز فراهم سازد و آمار مهاجران تحصیلی به این کشور نیز 19 درصد از سال گذشته بیشتر اعلام شده است.

کشور پاکستان یک کشور آسیایی است و فرهنگ مردم این کشور به مردم ایران بسیار نزدیک است به این ترتیب آمار مهاجرت به کشور پاکستان بیشتر از پیش دیده می شود. 

بیشتر افرادی که مهاجرت به کشور پاکستان را انتخاب می کنند مردم هند هستند. به طور کلی روال زندگی در این کشور برای این مردم قابل قبول است. افرادی که در زمینه کشاورزی به تخصص خوبی رسیده‌اند نیز در مهاجرت به کشور پاکستان در شرایط خوبی قرار می‌گیرد.

مهاجرت و اخذ اقامت پاکستان

مهاجرپذیری پاکستان

میزان مهاجر پذیری کشور پاکستان در حدود 4 درصد از قبل بیشتر شده است شرایط زندگی در کشور پاکستان در وضعیت متوسط قرار دارد و نمی توان گفت که این کشور یکی از کشورهای بسیار قدرتمند در زمینه مهاجرتی محسوب می شود اما چون هزینه زندگی در این کشور کم است می تواند یک شروع خوب برای کسانی باشد که آینده خوبی برای خود تصور می کنند.

شما برای کشور پاکستان در ابتدا باید میزان تحصیلات خود را مورد ارزیابی قرار دهید، دولت این کشور میزان پذیرش مهاجرانی که از نظر تحصیل در وضعیت خوبی هستند را در حدود 25 درصد بیشتر از پیش کرده است پس اگر از سواد خوبی برخوردار هستید قطعا می توانید شانس بیشتری در اخذ ویزای این کشور داشته باشید. مورد بعدی حداقل و حداکثر سن است در نظر داشته باشید که شرایط سنی از دیگر گزینه هایی است که در مهاجرپذیری کشور پاکستان بسیار تأثیرگذار است.

 افرادی که دارای رده های سنی جوانتر هستند و بین 20 الی 38 سال سن دارند بیشترین شانس اخذ ویزای پاکستان را خواهند داشت.

 

روش‌ های اقامت و مهاجرت به پاکستان

یکی از روش های مهاجرت به کشور پاکستان تحصیل است. تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور می تواند ورود به بازار کار را برای شما آسانتر نماید به این ترتیب شما می توانید به سادگی اقامت این کشور را اخذ نمایید. ویزای تحصیلی و ویزای کاری در کشور پاکستان به هم وابسته هستند مبرهن است که اگر ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کرده باشد شرایط اخذ ویزای کار برای وی آسانتر خواهد بود.

افرادی که قصد دارند با سرمایه گذاری وارد خاک این کشور شوند عموماً سعی می کنند که از طریق خرید ملک و یا از طریق ثبت شرکت اقدام نمایند، یک روش دیگر به شکل ترکیبی با ویزای کارآفرینی است برای کسی که طرح تجاری قوی دارد و می خواهد به نتیجه خوبی دست یابد. در نظر داشته باشید که کشور پاکستان یک کشور بسیار قدرتمند در زمینه های مختلف محسوب می شود و می تواند گزینه بسیار عالی باشد. خرید خانه در پاکستان و گرفتن اقامت می تواند یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری باشد.

افرادی که با فرد پاکستانی ازدواج کنند، می توانند به سادگی شرایط برای اقامت دائم این کشور را برای خود فراهم سازند نیاز است که قوانین لازم در این زمینه به طور دقیق مشخص شود. در نظر داشته باشید که برای انتخاب روش مناسب خود در ابتدا باید بتوانید شرایط خود را به طور دقیق ارزیابی نمایید. بررسی شرایط شما می‌تواند نشان دهد که آیا می توانید به نتیجه خوبی دست یابید یا خیر. گاهاً یک روش می تواند برای فردی خوب اما برای فرد دیگر مناسب نباشد.

راحت‌ترین روش مهاجرت به پاکستان

اگر بخواهیم آسان‌ترین روشی که منجر به اخذ ویزای کشور پاکستان می‌شود را ارزیابی کنیم ویزای تحصیلی است. ورود به دانشگاه های این کشور اغلب آسانتر از سایر کشورها است.

بحث آموزش عالی در کشور پاکستان بسیار گسترش یافته و مشخص است که این کشور توانسته خود را از بریتانیا جدا نماید. در نظر داشته باشید که سیستم های آموزشی در کشور پاکستان HEC نامیده می شود. 

در واقع در این سیستم بورسیه های تحصیلی صورت می گیرد و کارهای تحقیقاتی و کیفیت در بحث تدریس نیز فراهم می شود. کشور پاکستان دارای 174 دانشگاه است که در دو دسته خصوصی و دولتی قرار دارد. زبان تدریس در کشور پاکستان اغلب انگلیسی است و این مورد سبب شده است که اخذ ویزای تحصیلی این کشور آسان تر باشد. در واقع شما نیازی به یاد گرفتن زبان ملی کشور پاکستان ندارید. به طور کلی در این کشور 10 دانشگاه برتر وجود دارد که هر یک دارای دسته بندی های مربوط به خود هستند. 6 دانشگاه در بین دانشگاه های این کشور در رتبه بندی QS قرار دارد. شرایط مهاجرت به پاکستان برای هر شخص با شخص دیگر فرق دارد.

البته مهاجرت به کشور پاکستان از روش های سرمایه گذاری و کاری و ازدواج نیز می تواند در صورتی که به درستی پیش برود از دسته روش های خوب و مناسب باشد اما تحصیل در این کشور به نوبه خود ارزان و مطمئن است.

میزان رضایت مهاجران به پاکستان

موارد زیادی در مورد عدم رضایت زندگی در کشور پاکستان دیده می‌شود که جا دارد هر یک را به طور دقیق ارزیابی نماییم.

اولین گزینه این است که اگر شما می خواهید یک کار بسیار پردرآمد در کشور پاکستان داشته باشید شاید بهتر است به سراغ کشور دیگری بروید. شرایط کاری در این کشور در وضعیت نرمال دیده می شود به طوریکه بتوانید هزینه های زندگی را پوشش دهید اما در بین مهاجرانی که به کشور پاکستان سفر کرده اند و البته در کشور خود شغل خوبی نداشتند رضایت 59 درصدی در زمینه کاری دیده می شود. 

این رضایت در ایران شاید کمتر از 35 درصد باشد. بنابراین وضعیت درآمدزایی در کشور پاکستان هنوز هم متوسط است و نمی توان گفت وضعیت بدی دارد. افرادی که قصد تحصیل با هزینه کم دارند می توانند مهاجرت به کشور پاکستان را یک گزینه خوب بدانند این افراد باید در نظر داشته باشند که سیستم آموزشی در کشور پاکستان به نوبه خود در وضعیت خوبی است و دروس به شکل عملی به شما ارائه می شود. در نظر داشته باشید که رضایت تحصیلی در این کشور در حدود 78 درصد اعلام شده است. مردم این کشور با مهاجران برخورد بسیار خوبی دارند و هرگز سعی به بی احترامی ندارند. موضوع دیگر این است که آب و هوای کشور پاکستان اغلب معتدل است این روال سبب شده است که زندگی در این کشور آسانتر از سایر کشورهای گران قیمت باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب