مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند
مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کره جنوبی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

محتوای این صفحه عبارتند از:

تابعیت و شهروندی کره جنوبی

قوانینی که مربوط به اعطای تابعیت هستند معمولاً زمانی اعمال می‌گردند که به نوعی رابطه مبتنی بر اصل خون و یا ازدواج برای تبعه کره‌ای وجود داشته باشد. شرایط مورد نیاز در صورتی‌ که متقاضی تابعیت، طفل و یا زن خارجی (زنی خارجی که با مرد کره‌ای ازدواج کرده باشد) متفاوت است.

هیچ‌یک از متقاضیان (اطفال و زنان خارجی) نباید در طی 6 ماه قبل از تقاضا به تابعیت کشور دیگری درآیند و همچنین آن ها بایستی حداقل 3 سال در کره جنوبی اقامت داشته تا بتوانند تابعیت و اقامت در کره جنوبی را کسب نمایند.

  • در صورتی که متقاضی خردسال بوده و یکی از والدین وی تابعیت کره را داشته باشد کشوری که قبلاً آن طفل در تابعیت آن بوده است می‌بایستی اجازه ترک تابعیت قدیمی را صادر نماید تا آن خردسال بتواند به تابعیت کره درآید.
  • چنانچه شخص خارجی با تبعه کره ازدواج نموده و سه سال از ازدواج آن‌ها گذشته باشد و حداقل یک سال متوالی در کره جنوبی ساکن باشد می‌تواند تابعیت کره را کسب نماید.

شرایط اعطای تابعیت و شهروندی کره جنوبی

  1. متقاضی باید 5 سال یا بیشتر در کره زندگی کرده باشد.
  2. متقاضی باید از قانون مدنی کره جنوبی پیروی نماید.
  3. متقاضی باید رفتار مناسبی داشته باشد.
  4. متقاضی باید قادر به تأمین مخارج خود باشد.
  5. متقاضی باید با زبان و آداب و رسوم کره‌ای آشنایی داشته باشد.
  6. متقاضی باید مجوز تابعیت کره را از وزارت دادگستری اخذ نموده باشد.

زندگی در کره جنوبی برای ایرانی ها

کره جنوبی کشوری خوش آب و هوا در قاره آسیا است. این کشور ایرانی های زیادی دارد که در شهر های بوسان، اینچئون، و سئول ساکن هستند. کره جنوبی از نظر کار هم کشوری مناسب است و نرخ بیکاری کمی دارد (بین 3 الی 4 درصد). 

دانشگاه های این کشور سطح علمی بسیار بالایی دارد و هر ساله میزبان هزاران دانشجوی بین المللی از اقصی نقاط آسیا هستند. واحد ارز در این کشور وون نام دارد. پایتخت کره جنوبی شهر سئول است و جمعیت کل کشور کره نزدیک به 52 میلیون نفر است.

شهر های مهم کشور کره سئونگنام، سوون، اینچئون، دئگو، بوسان و سئول هستند که اکثر ایرانی ها در این شهر ها ساکن هستند. به طور کلی کشور کره جنوبی از حیث پیشرفت اقتصادی، نرخ بیکاری، خدمات اجتماعی، سطح آموزش و دانشگاه ها و… شرایط مناسبی در بین کشور های قاره آسیا دارد و در این قاره جز کشور هایی است که میتوان برای کار، تحصیل و سرمایه گذاری به آن مهاجرت کرد.

مهاجرت و اخذ اقامت تایلند

مهاجرت به کره جنوبی

اقدام به مهاجرت همیشه پروسه ای پر پیچ و خم و پر از نکات مهم است که دانستن هرکدام از این نکته ها می تواند در روند این پروسه به شخص کمک کند. 

اطلاع از مدارک مورد نیاز، تمکن های مالی مورد نیاز، روند اخذ ویزا و صد ها نکته مهاجرتی دیگر که اطلاع از آنها در روند اخذ ویزا و مسیر مهاجرت مهم است.

 افرادی که قصد مهاجرت دارند عموما با وکیل این امر اقدام می کنند. افرادی که در زمینه مهاجرت با وکیل مهاجرت اقدام می کنند، طبق تحقیق درصد موفقیت بیشتری نسبت به کسانی که بدون وکیل اقدام کرده اند دارند. لذا توصیه ما برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارند اقدام با وکیل مهاجرت که تخصص لازم و تجربه کافی را در این مسیر دارند می باشد.

ثبتا با داشتن وکلای مجرب اروپایی و با داشتن تجربه تخصصی می تواند شما را به مسیری که قصد مهاجرت در آن دارید کمک کند.

 

شرایط اقامت و مهاجرت به کره جنوبی

مهاجرت به کره جنوبی و اخذ اقامت این کشور در ابتدا مستلزم آگاهی افراد نسبت به شرایط عمومی این کشور می باشد ما در این بخش به بررسی شرایط عمومی کشور کره جنوبی می پردازیم. 

کشور کره جنوبی در شبه جزیره کره واقع شده است و با کشورهایی مثل کره شمالی و چین دارای مرز مشترک خاکی است و از شرق نیز با کشور ژاپن دارای مرز مشترک آبی می باشد.

پایتخت کشور کره جنوبی شهر زیبای سئول می باشد. بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال ۲۰۱۸ جمعیت کشور کره جنوبی در حدود 51میلیون نفر اعلام شد.

 زبان بومی و رسمی اتباع کشور کره جنوبی کره ای می باشد. مساحت تقریبی کشور کره حدود ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع است. در کشور کره جنوبی ادیان مختلفی وجود دارد مثل بودایی، مسیحیت، کنفوسیوس و دیگر ادیان می باشد.  کره جنوبی یکی از کشورهای برجسته و پیشرفته در خصوص صنایع مختلف و یکی از کشورهای جنوب آسیا شرقی است که از اقتصاد برتری برخوردار می باشد.

 

هزینه های زندگی در کره جنوبی

یکی از شرایط مهاجرت به کره جنوبی همانند دیگر کشورها مهاجرت از طریق پناهندگی به این کشور می باشد. 

 بر اساس تعریفی که در کنوانسیون ژنو در خصوص پناهندگی ارائه شده است آمده که پناهنده به افرادی گفته می شود که به دلیل خطرات و مخاطراتی که در کشور مبدا خود از طرف افراد و حکومت به دلایل مختلف چون اختلافات قومی مذهبی و دینی و سیاسی تحت فشار قرار داده می‌شوند و همچنین بدلیل ایجاد ناامنی و خطر مرگ و از دست دادن اموال برای آنها به می‌شود این امر باعث می‌شود که این افراد کشور مبدا خود را به اجبار ترک کنند و کشور دیگری را برای مهاجرت و اقامت خود در نظر بگیرد. 

لازم به ذکر است با توجه به حجم مهاجرانی که هر ساله به واسطه پناهندگی وارد کشور های مهاجر پذیر می‌شوند و تغییرات قوانینی که از سوی کشورهای پذیرنده اعمال شده و این امر منجر به به وجود آمدن قوانین سخت تر برای افراد متقاضی شده است پیشنهاد ثبتا به عنوان موسسه ای که ۱۵ سال در زمینه حقوق بین الملل و مهاجرت فعالیت دارد این است که در صورتی که افراد متقاضی شرایط مهاجرت از طریق روش‌های قانونی دارند به واسطه آن روش ها اقدام به مهاجرت به کره جنوبی نمایند. 

زیرا در خصوص پناهندگی با توجه به ریسک و خطرات که برای افراد وجود دارد که احتمال از دست دادن اموال و جان انسان برای فرد وجود خواهد داشت این امر پیشنهاد نمی شود.

 

انواع ویزاها در مهاجرت به کره جنوبی

شما برای مهاجرت به کره جنوبی با هر هدفی که دارید، نیازمند اخذ ویزای این کشور هستید. 

ویزای کار کره جنوبی که اخذ آن مخصوصا با یک قرارداد کار امضاء شده امری نسبتا ساده و آسان است، تمدید این نوع ویزا نیز ساده است، مثال های ویزاهای در دسترس برای بازدید کننده های غیرکره ای شامل موارد زیر می باشد:

  • F-5,6 ویزاهای اقامت دائم و مهاجرت از طریق ازدواج با شهروند کره ای
  • D-8 ویزای سرمایه گذاری شرکتی
  • C-2,3,4 ویزاهای تحصیلی، تجارت و کار موقتی (کوتاه مدت)
  • H-2 ویزای کار (کوتاه مدت)
  • E-2 ویزای آموزش زبان انگلیسی (یکساله)

 

پس از دریافت ویزا، شما در عرض 90 روز مهلت دارید تا وارد کره جنوبی شوید. پس از اتمام این مهلت لازم است که فرآیند درخواست ویزای خود را مجددا تکرار کنید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب