مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا
مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

محتوای این صفحه عبارتند از:

اخذ پاسپورت کلمبیا

چنانچه قصد دارید که برای تابعیت کشور کلمبیا اقدام نمایید باید مراحل مشخصی را طی کنید:

در ابتدا باید نامه‌های مربوط به وزارت امور خارجه نگارش شود و درخواست رسمی اخذ تابعیت کشور کلمبیا به صورت دقیق صورت بگیرد.

هر شخص نیاز به یک کپی از گذرنامه و 6 عکس پاسپورتی دارد. هر شخص باید گواهی عدم سوء پیشینه در کشور مبداً یا کشور اقامتی خود داشته باشید. افراد باید مدرک خدمات نظامی در کشور مبدأ داشته باشید این شرایط برای کسانی که بالای 50 سال سن دارد وجود ندارد. هر شخص باید دو نسخه قانونی از وضعیت درآمدی خود داشته باشید. 

 شرایط قانون کلمبیا و همینطور شرایط برای اطلاعات اساسی این کشور به صورت دقیق ارزیابی می‌شود و وضعیت پاسپورت به شکلی است که افراد باید آن را به بهترین شکل ممکن دنبال نمایند. دیدگاه‌های مشخصی برای تابعیت ارزیابی می‌شود و جریان کسب و کار در این کشور می‌تواند یکی از مسیر‌های تابعیتی مشخص باشد. در هر صورت شرایط برای تابعیت در این کشور بهتر شده است.

اخذ اقامت و مهاجرت به کلمبیا

در صورتی که به مدت طولانی اقامت موقت این کشور را بدون هیچ مشکلی دارید، یعنی تخلفی از سوی شما صورت نگرفته است، از نظر سرمایه و هزینه‌های زندگی در شرایط خوبی هستید، به هیچ عنوان در مسیر مسائل امنیتی و سیاسی قرار نگرفته‌اید و کار و شرایط درستی دارید می‌توانید برای اقامت دائم درخواست دهید. 

یک موضوع مهم اینکه برخی از ویزاهای موقت اجازه تبدیل به اقامت دائم ندارد، مثلاً افرادی که در این کشور تحصیل می‌کنند پس از تحصیل در صورتی که شغل مشخصی نداشته باشند باید به کشور خود بازگردند، کارفرمایانی که در شرایط موقت وارد این کشور شده‌اند و میزان گردش سرمایه برای آنها بسیار دقیق و مشخص است واجد شرایط این موضوع نیستند. 

کسانی که ویزای موقت توریستی دارند هم واجد شرایط برای اقامت دائم نخواهد بود. مشخص است که شما می‌توانید در یک سری از روش‌های مشخص دیگر اقدام برای اقامت دائم کشور کلمبیا داشته باشید.

اخذ ویزای کلمبیا

برای مهاجرت به این کشور دو نوع ویزا پیش روی شما قرار می‌گیرد. مجموعه R که شامل ویزاهای بلند مدت و دائمی می‌شود و هدف از آن در نهایت تابعیت کشور کلمبیا است. 

دسته دوم مجموعه V و M برای ویزاهای موقت است که به نسبت گزینه‌های گذشته محدودیت‌های اندکی دارد و مشخص است که شخص با این نوع ویزا به هیچ عنوان نمی‌تواند کسب و کار راه‌اندازی کند، سرمایه‌گذاری کند و یا شرایط خرید ملک داشته باشد. کشور کلمبیا بر خلاف سایر کشورهای آمریکای لاتین هیچ نوع شرایط واکسیناسیون یا محدودیت مالی در خصوص صدور ویزا در نظر نگرفته است. مشخص است که شرایط کاریابی در کشور کلمبیا می‌تواند یکی از دلایل انتخاب کشور کلمبیا باشد.

مشخص است که در این کشور محدودیت کاری و شرایط گردشگری نشان می‌دهد که مهاجرت جنبه‌های خاص خود را دارد. در زمینه اخذ ویزا در صورتی که بخواهید بهترین روش را انتخاب کنید میزان سرمایه اولیه شما اهمیت زیادی خواهد داشت و مهم است که سطح علمی شما مورد بررسی قرار گرفته باشد. صدور ویزا بین 1 ماه الی 1 سال بسته به شرایط و مدارک زمان نیاز دارد.

مهاجرت و اخذ اقامت کلمبیا

شهرهای مهاجر پذیر کلمبیا

شهر مانیسالس در بخش غربی بوده و یک شهر بزرگ با جاذبه‌های دیدنی بسیاری است، این شهر مکان‌های تاریخی زیادی دارد و این موضوع به رشد گردشگری آن بسیار کمک کرده است، شهر دارای دو بخش بین‌المللی بوده و نمایشگاه‌های زیادی نیز در آن دیده می‌شود. در هر صورت بازدید از این شهر می‌تواند در وضعیت دقیقی بررسی شود.

بازدید از این شهر در صورتی که به صورت حرفه‌ای دنبال شود می‌تواند به چندین شکل مشخص پیش برود. این شهر زیبا دارای بخش‌های گردشگری خوبی است و کسانی که دوست دارند در آن سکونت داشته باشند می‌توانند کسب و کار و روند کارآفرینی خوبی نیز داشته باشند. 

بوگوتا پایتخت کشور کلمبیا است و البته که می‌تواند یکی از شهرهای بسیار جذاب و دیدنی محسوب شود، این شهر دارای شاخص‌های گردشگری بسیار خوبی است، شهر بوگوتا در دسته‌بندی‌های گردشگری در سال‌های گذشته توانسته هر آنچه برای زندگی نیاز است را پوشش دهد، این شهر زیبا می‌تواند یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در کشور کلمبیا باشد اما شاید هزینه زندگی در آن کمی گران به نظر برسد.

مهاجرپذیری کلمبیا

 مهاجرپذیری کشور کلمبیا به نسبت سال‌های گذشته 10.71 درصد بهتر شده است. اقتصاد کشور کلمبیا در حال رشد است این موضوع سبب می‌شود که دولتی پایدار و پیرو آموزش وجود داشته باشد و در نهایت بهداشت جهانی در این کشور بهتر شود.

در کشور کلمبیا استقبال خیلی خوبی از خارجی شده است به طور کلی مردم کلمبیا بسیار مهمان‌نواز هستند و زمانی که در این کشور زندگی کنید خیلی زود حس می‌کنید بومی آنجا هستید و احساس غربت رویت نمی‌شود. اهالی کلمبیا به هیچ عنوان لهجه ندارند و صحبت به زبان اسپانیایی برای این گروه بسیار آسانتر است.

مهاجرپذیری در این کشور به دلیل رشد توریسم نیز دیده می‌شود. وضعیت اطلاعات در این کشور بهبود داشته است. از یاد نبرید که جریان مهاجرپذیری به نوبه خود می‌تواند شرایط هیجان‌انگیزی ایجاد نماید و به رشد اقتصادی این کشور کمک شایانی کند. یکی از دلایل بسیار مهمی که مردم علاقه به مهاجرت به این کشور دارند حقوق بالا برای کارگران است.

راحت‌ترین روش اقامت و مهاجرت به کلمبیا

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید به این کشور سفر کنید کاریابی در این کشور شرایط مخصوص به خود را دارد. مشخص است که شما حتی اگر کارگر این کشور باشید نیز درآمد خوبی دارید و راحت‌ترین روش برای مهاجرت به کشور کلمبیا همین جریان است. 

برای اینکه مهاجرت به کشور کلمبیا برای شما آسان صورت بگیرد باید گواهی عدم سوء‌پیشینه داشته باشید و البته که باید بتوانید شرایط کسب و کار خود را بسنجید. در هر صورت افرادی که مهاجرت به کشور کلمبیا را انتخاب می‌کنند باید کسب و کار حرفه‌ای را دنبال کنند. 

در جریان‌های مهاجرتی به این کشور افرادی که قصد دارند از نظر حرفه‌ای پیشرفت کنند باید بتوانند مدارک و شرایط درستی را در اختیار شرکت‌ها قرار دهند. شما برای مهاجرت به کشور کلمبیا در ابتدا باید در یک زمینه هر چقدر ساده خود را قوی کنید و بعد فرم‌های کاریابی کشور کلمبیا را تکمیل نمایید.

آمار مهاجران به کلمبیا بمنظور اقامت و مهاجرت

برنامه‌های فرهنگی در کشور کلمبیا بسیار زیاد است و این موضوع آمار مهاجران به شهرهای بزرگ در کشور کلمبیا را نیز بیشتر کرده است به طور کلی فضای فرهنگی در شهرهای این کشور بر اساس میزان آسان و رفاه ارزیابی شده است این کشور دارای فضایی خیره‌کنند و پارک‌هایی دیدنی است که آمار گردشگران را بیشتر می‌کند.

کسانی که در کشور خود دچار مشکل کار و درآمدزایی هستند بیشتر از سایر افراد کلمبیا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. وضعیت حداقل دستمزد در کلمبیا خوب است و این موضوع سبب می‌شود که بیشتر مهاجران به راحتی روش اقامت کشور کلمبیا با اجاره خانه و گاهاً با یک نظافتچی را انتخاب می‌کنند، چنین خانه‌ای ماهانه کمتر از 1500 دلار آمریکا هزینه دارد.

مهاجران به کشور کلمبیا معتقد هستند که غذای سالم و متنوع و تازه‌ای در این کشور توزیع می‌شود به این ترتیب سرآمد سلامت در کشور کلمبیا بسیار استاندارد است. آمار مهاجرانی که به قصد سرمایه گذاری به کشور کلمبیا می‌روند روز به روز بیشتر می شود، به طور کلی مهاجران رضایت بیش از 79.26 درصدی را در راستای زندگی در کلمبیا اعلام کرده‌اند و این موضوع سبب می‌شود که زندگی در کشور کلمبیا در وضعیت واقعی خود قرار داشته باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب