مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان
مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما خدمات مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر کشور هدف انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کاری مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان نیاز به حضور شما در کشور هدف نمیباشد . این مجموعه همچنین به شما این اطمینان را میدهد که تجربه ای فراموش نشدنی در کیفیت ارائه خدمات برای شما به ارمغان آورد .
هم اکنون به منظور مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

مدارک مورد نیاز بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

شروط و الزامات مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

مراحل مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

توجه داشته باشید بمنظور مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

روش‌ های مهاجرت به گرجستان

با توجه به اینکه ورود به کشور گرجستان نیاز به ویزا ندارد عموماً افراد فکر می‌کنند کافیست چمدان خود را جمع کنند و بلیط تهیه نمایند اما اینطور نیست! باید بدانیم که اقامت گرجستان با شهروندی این کشور فرق دارد.

شما با داشتن اقامت این کشور اجازه دارید که چندین سال در این کشور زندگی نمایید و البته حقوق شهروندی نیز برای شما در نظر گرفته می‌شود اما فردی که شهروند گرجستان است حق رأی در این کشور را دارد و می‌توانند پاسپورت گرجستان را دریافت نمایند.

راحت‌ترین روش مهاجرت به گرجستان

در هر صورت شما برای ورود به کشور گرجستان نیاز به ویزا ندارید اما برای ماندن این کشور و اقامت دائم و شهروندی آن نیاز به مجوزهای لازم خواهید داشت. یکی از روش‌های بسیار آسان برای اقامت این کشور خرید ملک است. 

روش‌های دیگری برای مهاجرت به گرجستان وجود دارد که می‌تواند آسان باشد به عنوان مثال کسانی که مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کنند حتی زودتر از روش خرید ملک به اقامت دائم این کشور دست می‌یابند اما فرض ما این است که روش راحت برای مهاجرت به گرجستان یعنی روشی که هم از نظر زمانی آسان باشد و هم از نظر بودجه بتواند جامعه آماری بزرگی را پوشش دهد.

این کشور به نوبه خود دارای فضای گردشگری بسیار عالی است می‌توانید یک دوره کوتاه مدت را در گرجستان گشت و گذار کرده و مشاهده نمایید که بهترین روش مهاجرت به گرجستان برای شما کدام است.

میزان رضایت مهاجران به گرجستان

میزان رضایت افرادی که مهاجرت به گرجستان را از زوایای مختلف قابل ارزیابی است. اولین دلیل کم بودن هزینه زندگی است. سیستم اقتصاد کشور گرجستان به صورتی است که روال زندگی در این کشور بسیار آسان بوده و هزینه‌ها همیشه در وضعیت کنترل شده دیده می‌شود کنترل قیمت اجناس سبب می‌شود که افراد برای آینده خود برنامه‌ریزی طولانی مدت داشته باشند و درآمد حاصل در این کشور نیز جنبه صحیحی به خود می‌گیرد.

رضایت افرادی که مهاجرت به گرجستان را با هدف کاهش هزینه انتخاب کرده‌اند بیش از 85 درصد اعلام شده است که رقم قابل تأملی است. مورد بعدی در لیست رضایت مردم این کشور آزادی های اجتماعی است. مردم این کشور هیچ دخالتی در زندگی هم ندارند این اصل آنقدر مهم است که به یکی از مهمترین دلایل مهاجرت به گرجستان تبدیل شده است. 

کشور گرجستان در لیست کشورهای گردشگری قرار دارد به طوری که افراد زیادی هر ساله این کشور را برای گشت و گذار انتخاب می‌کنند بنابراین مردم این کشور پذیرای نژادهای مختلف با فرهنگ مختلف و همینطور رنگ پوست و لهجه متفاوت هستند و این روال سبب می‌شود که ارزان مهاجرت به گرجستان بالا باشد.

مهاجرت و اخذ اقامت گرجستان

آمار مهاجران به گرجستان

آمار مهاجرت به این کشور در حال افزایش است و یکی از دلایلی که سبب افزایش مهاجرت شده است اقامت با خرید ملک است. در واقع این روش به نوبه خود شایع‌ترین راه اخذ اقامت دائم برای این کشور محسوب می‌شود.

ایرانیان مهاجرت به این کشور را یک گزینه بسیار عالی می‌دانند، به طوری که می‌توانند رشد خود را در این کشور بیشتر ببیند، گردش اقتصادی در کشور گرجستان گسترده‌تر از قبل است به طوری که مردم از نظر زندگی نیز در رفاه بیشتری هستند. افرادی که به هدف تحصیل وارد گرجستان شده اند 21 درصد بیشتر از سال گذشته بوده‌اند، این آمارها برای کسانی که به قصد کار و درآمد وارد این کشور شده‌اند در حدود 36 درصد بیشتر از سال گذشته اعلام شده است.

افرادی که در کشور خود نمی‌توانند یک خانه شخصی داشته باشند می‌توانند در این کشور به سادگی با شرایط عالی خانه خریداری نمایند در هر صورت میزان آمار مهاجرت به این کشور روز به روز بیشتر از قبل است و این روال نشان می‌دهد که مردم این کشور پذیرای مهاجران هستند. شما برای خرید خانه در گرجستان باید از 20 هزار دلار هزینه به بالا در نظر بگیرید که بر اساس متراژ و محل قرار گرفتن خانه مشخص می‌شود ارزش ملک شما نشان دهنده هزینه تمام شده برای ان است.

 در نظر داشته باشید که وقتی فرد ملک خریداری می‌نماید یک سال اقامت موقت در این کشور دارد این روال تا 6 سال تکرار می‌شود و سپس می‌تواند اقامت دائم این کشور را داشته باشد. از دیگر دلایلی که سبب می‌شود آمار مهاجرت به گرجستان بیشتر شود فضا امن زندگی است در این کشور به طور کلی انگیزه زندگی بالا است و مردم شاد هستند.

مهاجرپذیری گرجستان

مهاجرت به گرجستان این روزها عجیب سر و صدا کرده است. این کشور در لیست کشورهای محبوب مهاجرتی برای ایرانی قرار دارد به طوری که روز به روز میل مهاجرت به گرجستان بیشتر می‌شود. 

میزان مهاجرپذیری کشور گرجستان بیشتر از قبل است به طوریکه امارها نشان می‌دهد این کشور به نسبت سال‌های گذشته 75 درصد رشد در زمینه مهاجر داشته است این رقم بی‌سابقه است.

فضای اجتماعی راحت در کشور گرجستان سبب شده است که به یک مقصد متفاوت برای افراد تعیین شود. این کشور به نوبه خود از نظر هزینه‌های زندگی نیز ارزان است. سطح معیشت مردم کشور گرجستان به طور استاندارد تعیین شده است.

شهرهای مهاجر پذیر گرجستان

تفلیس یکی از زیباترین شهرهای کشور گرجستان محسوب می‌شود و پایتخت این کشور است و از نظر وسعت بسیار بزرگ است. 

باتومی از دیگر شهرهای مهم و بزرگ است که در بخش جنوب غربی این کشور قرار دارد. آب و هوای معتدل این شهر سبب شده است که ایرانیان آن را برای زندگی انتخاب نمایند و این کشور دارای فضای توریستی بسیار عالی است از نظر کسب و کار نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود.

کوتائیسی سومین شهر بزرگ در کشور گرجستان است این شهر در مرکز ناحیه ایمرتی قرار دارد و در بخش غربی این کشور است. این شهر دارای آب و هوای نیمه گرمسیری است. روستاوی از دیگر شهرهای مهم کشور گرجستان است که البته تعداد مهاجر کمتری در این شهر دیده می‌شود و شاید یکی از دلایل این موضوع زمستان‌های سرد و آب و هوای خشک است. 

متسختا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای گرجستان محسوب می‌شود که دورتادور آن توسط کوهستان‌ها محاصره شده است. این کشور دارای معماری بسیار خاصی بوده و در فضای کشاورزی و دامداری توانسته به خوبی ظاهر شود.

اخذ پاسپورت گرجستان

افرادی که به مدت الی 10 سال در این کشور زندگی کرده‌اند، می‌توانند درخواست پاسپورت این کشور را ارائه دهند. فرد باید ثابت نماید که علاقه به زندگی در این کشور دارد و باید گر‌دش مالی درستی ارائه دهد؛ نیاز است که کسب و کار او در این کشور مشخص باشد.

مشخص می‌شود که اگر ازدواج با تبعه گرجی دارد، ازدواج او در وضعیت واقعی است یا خیر و این روال به طور کلی بارها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ اما آمارها نشان می‌دهد که اخذ پاسپورت این کشور به نسبت سایر کشورها آسان‌تر است و این کشور در لیست کشورهای مهاجر پذیر قرار دارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب