سرمایه گذاری در اتریش

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اتریش را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اتریش را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اتریش
سرمایه گذاری در اتریش

سرمایه گذاری در اتریش

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اتریش را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اتریش میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اتریش فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اتریش

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اتریش

مراحل سرمایه گذاری در اتریش

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اتریش میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اتریش را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اتریش هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اتریش

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اتریش

میلیون ها گردشگر هر ساله می توانند از کشور کوهستانی اتریش لذت ببرند. اسکی در کلاس جهانی و میراث متاثر از آلمان و فرهنگ منحصر به فرد این کشور، مکان مناسبی را برای گذراندن تعطیلات و مهاجرت به آن ایجاد می کند. با سرمایه گذاری در اتریش و دریافت اقامت و یا حتی تابعیت این کشور، می توانید از اتحادیه اروپا نیز به راحتی لذت ببرید. در اتریش اقتصاد کاملاً قوی است و فرصت های زیادی را برای سرمایه گذاری در خارج از کشور فراهم می کند.

این کشور به عنوان دوازدهمین کشور ثروتمند جهان رتبه بندی شده و سرمایه گذاران خارجی، آن را به عنوان یک نقطه فرود مستقل در نظر می گیرند. همچنین، با دستیابی سریع به تابعیت از طریق سرمایه گذاری، خارجی ها می توانند از کیفیت بالای زندگی ارائه شده توسط این کشور زیبا برخوردار شوند. اتریش از نظر سرمایه گذاری خارجی کاملاً لیبرال است. همچنین از نظر معافیت های مالیاتی چندین کمک هزینه وجود دارد.

استانداردهای بالای زندگی در اتریش

همه چیز، از مدارس و مراقبت های بهداشتی تا زیرساخت ها با استاندارد بسیار بالایی در اتریش برگزار می شود. به طور کلی، اقتصاد بازار اجتماعی در حال رونق است. گردشگری 9٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد، در حالی که انرژی برق آبی، انرژی باد و انرژی خورشیدی دیگر بخش های اصلی اقتصادی هستند.

موقعیت جغرافیایی اتریش که به راحتی در مرکز اروپا واقع شده است، برای هر کسی که به دنبال شروع کار و سرمایه گذاری در اتریش و اروپا است ایده آل است. کیفیت زیرساخت ها بالاست که بدین ترتیب دسترسی به داخل و خارج از کشور را آسان می کند. این کشور همچنین دارای روابط اقتصادی و سیاسی قوی است که به نفع مشاغلی است که متقاضی دسترسی به اروپای شرقی و جنوب شرقی هستند.

بازگشت سریع سرمایه با سرمایه گذاری در اتریش

آنچه که در اتریش مطرح است این است که نیروی کار بسیار تحصیل کرده و ماهر داشته و نرخ بیکاری بسیار کمی دارد که یکی دیگر از جنبه های جذاب اتریش برای سرمایه گذاران خارجی است. همچنین سیستم مالیات برای سرمایه گذاران نیز جذاب است. نرخ مالیات شرکت 25٪ است و مالیات بر ارزش خالص وجود ندارد. مشوق های مالیاتی از نظر تحقیق و آموزش کارمندان توسط دولت ارائه می شود. برای پژوهش 10٪ حق بیمه و 20٪ کمک هزینه مالیات برای آموزش در نظر گرفته شده است.

بخش های زیادی برای سرمایه گذاری در اتریش وجود دارد. سرمایه گذاران از بازگشت سرمایه خود راضی هستند، اما برخی از بخش ها که سرمایه گذاران خارجی می توانند حداکثر سود را کسب کنند، در این جا مطرح است. در این خصوص می توانید اطلاعات لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا کسب کنید.

سرمایه گذاری در اتریش

پتانسیل لازم در سرمایه گذاری در اتریش

پتانسیل زیادی در بخش های بانکی و حمل و نقل وجود دارد. آنها سهم بسزایی در توسعه اتریش داشته اند. کشاورزی همچنین یک زمینه پر رونق تجاری است. این کشور به دلیل محصولات لبنی و گاوهای نژاد مناسب، در دنیا شناخته شده است و بقیه صنایع توانایی بالایی برای سرمایه گذاری در اتریش را از سوی شهروندان خارجی دارند.

بخش هایی مانند خودرو، مواد شیمیایی، الکترونیک، فن آوری های زیست محیطی، فناوری اطلاعات، علوم زیستی، مهندسی مکانیک و جهانگردی از جمله مواردی هستند که از سوی کشورهای دیگر برای ورود سرمایه مورد توجه بوده و باعث شده است که بتواند سرمایه گذاران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب نماید.

تابعیت از طریق سرمایه گذاری در اتریش

تابعیت در اتریش می تواند برای خارجی ها کاملا جذاب باشد. یک دلیل جذابیت آن این است که شما ملزم به انصراف از تابعیت سابق خود نیستید، به این معنی که می توانید گذرنامه اصلی خود را نگه دارید. همچنین، هنگام داشتن گذرنامه اتریش، می توانید آزادانه زندگی کنید، کار کرده و به هر یک از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا سفر کنید.

به منظور تشویق به سرمایه گذاری در اتریش از سوی خارجی ها، اتریش برنامه ورود سرمایه تابعیت بسیار جذابی را به دست آورده است. یکی از مزایای آن این است که ایجاد سرمایه می تواند روند کار تابعیت و یا اقامت را سریعتر کند. برای شهروندی معمولاً باید ده سال در اتریش زندگی کنید، با این وجود سرمایه گذاری به شما امکان می دهد خیلی زودتر درخواست تابعیت کنید.

سرمایه گذاری مشترک در اتریش

متقاضیان ملزم به ایجاد سرمایه فعال در اقتصاد اتریش از طریق سرمایه مشترک یا ایجاد سرمایه در مشاغل جدید یا فروش محصولات صادراتی هستند. ایجاد سرمایه غیرفعال در اوراق قرضه دولتی، املاک و مستغلات و غیره به شما تابعیت نمی دهد.

حداقل شرط سرمایه گذاری در اتریش وجود ندارد، اما به طور کلی برای تصویب، مبلغی حداقل 2،000،000 یورو مورد نیاز است. یکی از جنبه های مهم ایجاد سرمایه در این کشور این است که دولت کمک شما را بیشتر از اینکه به عنوان سرمایه خارجی پذیرا باشد، یک کمک مالی می داند بنابراین در آینده قادر نخواهید بود سرمایه را پس بگیرید.

موقعیت عالی سرمایه گذاری در اتریش

اتریشدر قلب اروپا واقع شده است. از وین با پرواز در کمتر از سه ساعت می توانید به سایر شهرهای پایتخت اروپا برسید. اتریش به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا ، دسترسی کامل به بازار داخلی اروپا را که بزرگترین تولید ناخالص داخلی جهان را دارد، فراهم می کند. از طرفی این کشور منطقه اصلی تجارت در اروپای شرقی و جنوب شرقی شناخته شده است. تعداد بیشماری از مشاغل خارجی، دفتر مرکزی خود را در اروپای شرقی در وین تأسیس کرده اند.

گستردگی فعالیت های فرهنگی، کیفیت محیط زیست و سطح بالای زندگی و امنیت باعث می شود وین مرتباً در رتبه بندی بین المللی بهترین کیفیت زندگی در جهان قرار گیرد. با این حال، مشاغل خارجی نه تنها به دلایل عملی و جغرافیایی، بلکه به دلیل فضای قانونی مناسب سرمایه گذاران سرمایه گذاری در اتریش را انتخاب می کنند.

در میان سایر عوامل مرتبط، سیستم حقوقی اتریش، یک سیستم مالیاتی دوستانه برای سرمایه گذاران، یک قانون شرکت انعطاف پذیر و یک چارچوب ایده آل برای شرکت های هولدینگ را فراهم می کند. علاوه بر این، قانون شرکت های اتریشی فرقی بین شرکت های سرمایه گذاری شده اتریشی و خارجی ندارد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب