سرمایه گذاری در ارمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در ارمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در ارمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۱ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در ارمنستان
سرمایه گذاری در ارمنستان

سرمایه گذاری در ارمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در ارمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در ارمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در ارمنستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در ارمنستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در ارمنستان

مراحل سرمایه گذاری در ارمنستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در ارمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در ارمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در ارمنستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در ارمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در ارمنستان

مبارزه جهانی با بیماری همه گیر ویروس کرونا تا حدود زیادی بر اقتصاد داخلی و بین المللی تأثیر گذاشته است. فراز و نشیب ها در همه بازارها ثابت کرد که تصمیم گیری آگاهانه در مورد سرمایه گذاری در ارمنستان و دیگر کشورها، اکنون بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. امروزه با وارونه سازی بسیاری از مشاغل حتی تمرکز سرمایه گذاران باتجربه نیز چالش برانگیز است.

ایجاد سرمایه در کشاورزی برای بسیاری از تجار ، به ویژه برای سرمایه گذاران از امارات متحده عربی و سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، چیز جدیدی است که ایمن ترین گزینه برای این کار است و در صورت عدم نیاز به بازگشت سریع سرمایه ، می توان آن را انتخاب کرد. در این خصوص می توانید از مشاوره موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

سرمایه گذاری در ارمنستان در کشاورزی

سرمایه گذاری در ارمنستان و در بخش کشاورزی، مورد محبوبیت سرمایه گذارانی قرار می گیرد که هدف آنها غلبه بر ریسک ها و سازگاری با فضای جدید کسب و کار است. این بدان دلیل است که دارایی کشاورزی همگام با تورم است و افزایش سریع جمعیت جهانی منجر به افزایش مداوم مصرف غذا می شود و خطر کاهش تقاضا وجود ندارد.

همچنین ارزش زمین با گذشت زمان افزایش می یابد و این دارایی هرگز کاهش نمی یابد. شما همیشه می توانید هنگام ایجاد سرمایه در این بخش ، کارهای کوچک را شروع کنید. طبق گزارش بانک جهانی، زمین های کشاورزی در ارمنستان 59 درصد از کل زمین را پوشش می دهد. این کشور شرایط آب و هوایی مطلوبی برای کشاورزی دارد. علاوه بر این ، تقاضای بین المللی برای میوه ، سبزیجات و محصولات ارمنی وجود دارد زیرا همه آنها می دانند برداشت حاصل از ارمنستان همیشه ارگانیک است. سرانجام، دستمزد و قیمت های محلی کاملا مقرون به صرفه است.

سرمایه گذاری در ارمنستان در بخش املاک و مستغلات

آیا تصمیم گرفته اید شروع به تجارت سرمایه گذاری در ارمنستان و در بخش املاک و مستغلات خود کنید. این که گزینه ایجاد سرمایه کم خطر و با بازده بالا است که بستگی زیادی به انتخاب مکان مناسب برای ایجاد سرمایه املاک و مستغلات دارد. این چالش سرمایه با به دست آوردن ملکی مقرون به صرفه و در عین حال مناسب است.

شما با سرمایه در املاک و مستغلات، دارایی ملموسی به دست می آورید که صرف نظر از تنش های اقتصادی، همیشه ارزش پولی خواهد داشت، طی چند سال گذشته، قیمت زمین و املاک در ارمنستان افزایش یافته است، ایجاد سرمایه در املاک و مستغلات در مقایسه با سرمایه در بورس اوراق بهادار یا سایر گزینه های سرمایه گذاری، بازدهی قابل پیش بینی دارد.

سرمایه گذاری در ارمنستان

مزیت سرمایه گذاری در ارمنستان

طی چند سال گذشته، ارمنستان رتبه های قابل توجهی در شاخص های بین المللی دریافت کرده است که محیط کسب و کار کشورها و شرایط سرمایه گذاری در ارمنستان را بررسی می کند. سرمایه های قابل توجهی از دیگر کشورها در ارمنستان وجود دارد. سرمایه گذاران خارجی در بخش های بانکی، انرژی، داروسازی، فناوری اطلاعات و معدن، دارایی هایی را در ارمنستان وارد کرده یا به دست آورده اند. ارمنستان فرصت های مختلفی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند و چارچوب قانونی و سیاست دولت این کشور جذب سرمایه گذاری است، اما فضای ایجاد سرمایه بدون چالش نیست.

از سویی دیگر، ارمنستان توافق نامه مشارکت جامع و پیشرفته ای را با اتحادیه اروپا امضا کرد که هدف آن تا حدی بهبود فضای سرمایه گذاری در ارمنستان و فضای کسب و کار است. ارمنستان محدودیت های کمی در کنترل خارجی و حقوق مالکیت خصوصی و استقرار آن اعمال می کند. هیچ محدودیتی در حقوق اتباع خارجی برای تحصیل، تأسیس یا منافع تجاری در ارمنستان وجود ندارد.

ثبت شرکت در ارمنستان برای سرمایه گذاری

رویه های ثبت مشاغل در ارمنستان ساده است. ارمنستان تبدیل و انتقال پول یا بازگشت سرمایه و درآمد را محدود نمی کند. سیستم بانکی در ارمنستان درست و منظم است، اما سرمایه گذاران توجه دارند که بخش مالی توسعه چندانی ندارد. ارمنستان در آوریل 2018 یک تغییر چشمگیر دولت را تجربه کرد.

 انتخابات پارلمانی، منجر به خروج از قدرت تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان شد که دارای مشاغل قابل توجهی در ارمنستان هستند و بخش بزرگی از اقتصاد را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور کلی، فضای رقابتی در ارمنستان در حال بهبود است که می توان در نهایت منجر به ورود بیشتر سرمایه خارجی در ارمنستان باشد. در این خصوص راهنمایی های لازم را از ثبتا دریافت کنید.

سیاست های مربوط به سرمایه گذاری

نکته ای که مهم است این است که دولت ارمنستان استقبال خوبی از سرمایه خارجی دارد. وزارت اقتصاد اصلی ترین نهاد دولتی است که مسئول توسعه سیاست سرمایه گذاری در ارمنستان است. ارمنستان در برخی شاخص های جهانی که فضای کسب و کار کشور را اندازه گیری می کنند، به رتبه های قابل توجهی دست یافته است.

سیاست های ایجاد سرمایه و تجارت ارمنستان نسبتاً باز است. طبق قانون شرکت های خارجی حق برخورد با شرکت های ارمنی را دارند. ارمنستان دارای سرمایه انسانی قوی و جمعیت تحصیل کرده ای به ویژه در زمینه های علوم، فن آوری، مهندسی و ریاضیات است که منجر به سرمایه گذاری قابل توجهی در واحدهای فناوری پیشرفته و اطلاعات خواهد شد.

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در ارمنستان

بسیاری از شرکت های بین المللی شعبه یا شرکت های تابعه را در ارمنستان تأسیس کرده اند تا از مجموعه متخصصان واجد شرایط و موقعیت در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) استفاده کنند. این امر باعث می شود که فضا برای ایجاد سرمایه در این کشور و اخذ اقامت آن مهیا باشد.

ارمنستان به طور سنتی در گزارش سهولت انجام تجارت بانک جهانی وضعیت خوبی داشته است. دولت تعهد خود را برای رفع کمبودهایی که مانع از کسب رتبه بالاتر ارمنستان می شود اعلام کرده است. شرکت ها می توانند به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند که به کارآفرینان و شرکت ها امکان می دهد تا مراحل رزرو نام، ثبت مشاغل و شناسایی مالیات را به طور همزمان انجام دهند. شهروندان خارجی می توانند برای دریافت روش های تجاری و سرمایه گذاری در ارمنستان ، اطلاعات جامعی را از این سرویس دریافت کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب