سرمایه گذاری در ازبکستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در ازبکستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در ازبکستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۲ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در ازبکستان
سرمایه گذاری در ازبکستان

سرمایه گذاری در ازبکستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در ازبکستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در ازبکستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در ازبکستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در ازبکستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در ازبکستان

مراحل سرمایه گذاری در ازبکستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در ازبکستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در ازبکستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در ازبکستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در ازبکستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در ازبکستان

جمهوری ازبکستان برای اطمینان از شکل گیری تولید ملی صنعتی تحت کنترل شدید دولت، سیاست اقتصادی حمایت گرایانه را در خصوص سرمایه گذاری در ازبکستان دنبال کرد. از یک طرف، این مقاومت،  اقتصاد کشور را در برابر بحران های اقتصادی جهانی تضمین می کرد، از سوی دیگر، بازدارنده ای برای رشد بخش خصوصی رقابتی و جذب گسترده سرمایه های خارجی بود. بنابراین دولت اصلاحات حقوقی و اقتصادی گسترده ای را با هدف اطمینان از شفافیت، رقابت و جذابیت سرمایه گذاری در اقتصاد و همچنین کاهش قابل توجه سهم دولت در بخش واقعی آغاز کرده است.

علی رغم پیامدهای منفی بحران جهانی در سال گذشته ، اقتصاد ازبکستان ثبات نشان داده است. پتانسیل رشد اقتصادی موجود و اقدامات ضد بحران به موقع، امکان جلوگیری از رکود اقتصادی و حفظ پویایی مثبت را فراهم کرده است. در حالی که تولید ناخالص داخلی در سایر کشورهای همسایه و شرکای تجاری اصلی این کشور کاهش یافته است، اهداف بلند پروازانه و اقدامات عملی انجام شده برای تحقق پتانسیل اقتصادی در بهترین شکل انجام شده است.

سرمایه گذاری در ازبکستان در بخش صنعت

بخش صنعت یک سوم تولید ناخالص داخلی را در کشور  ازبکستان تشکیل می دهد. محصولات تولید شده شامل منسوجات، فرآوری مواد غذایی، مهندسی مکانیک، متالورژی، معدن و تولید هیدروکربن است. این کشور همچنین از زغال سنگ، طلا، روی، مس، تنگستن، اورانیوم و نقره غنی است.

بخش خدمات، متشکل از حمل و نقل و گردشگری، بیش از 30 درصد تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. با این حال، جهانگردی تحت تأثیر اثرات همه گیر قرار گرفت و یکی از پیامدهای قابل توجه همه گیری نیز کاهش فعالیت سرمایه گذاری در ازبکستان از سوی خارجی ها بود. در صورتی که قصد دارید در این کشور کسب و کاری را راه اندازی نمایید، می توانید از مشاوره و خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا بهره مند شوید.

کشاورزی نقش مهمی در سرمایه گذاری ها

بخش کشاورزی هنوز نقش مهمی در اقتصاد ازبکستان دارد و بیش از یک چهارم تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. این بخش بیش از 20 درصد از کل جمعیت در سن کار را استخدام می کند. عمده محصولات کشاورزی شامل پنبه، گندم، جو، برنج، ذرت، سیب زمینی، سبزیجات و میوه است. این کشور همچنین ابریشم و پشم تولید می کند و در تلاش است تا کشاورزی خود را در سمت میوه و سبزیجات متنوع کند.

شرایط سرمایه گذاری در ازبکستان و شناخته بخش هایی که بیشترین پتانسیل را ارائه می دهند، بسیار مهم است. دولت اصلاحات گسترده ای را آغاز کرده و استراتژی اقدامات لازم برای توسعه بیشتر ازبکستان را تعیین کرده است. نکته مهم در این سند بهبود فضای ورود سرمایه های خارجی در این کشور است.

سرمایه گذاری در ازبکستان

ثبات اقتصادی در سرمایه گذاری در ازبکستان

به طور کلی، ازبکستان از مزیت ثبات اقتصادی کلان برخوردار است که همراه با اصلاحات مداوم، فرصت هایی را در بخش های مختلف اقتصاد از جمله خدمات مالی، ساخت و ساز یا گردشگری ایجاد می کند. توسعه پویا منجر به افزایش تقاضا برای برق، نوسازی شبکه های برق موجود و زیرساخت های جاده ای می شود.

برای تضمین موثر حقوق و منافع مشروع شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی، آژانس ها و شرایط دولتی ایجاد شده است. وزارت سرمایه گذاری و تجارت خارجی یک نهاد دولتی جمهوری ازبکستان است که با مسائل صادرات و ارتقاء سرمایه گذاری سروکار دارد.

شرایط لازم برای ورود سرمایه های خارجی

می توان فضای سرمایه گذاری در ازبکستان را مطلوب و دارای رشد پویا توصیف کرد. مناطق امیدوار کننده برای سرمایه گذاری در ازبکستان شامل تولید، بخش انرژی، پروژه های زیست محیطی، آموزش، دارو و داروسازی و زیرساخت ها است. در عین حال صنایع شیمیایی، انرژی، زمین شناسی و برق به ویژه برای سرمایه گذاران جذاب هستند.

علاوه بر موفقیت های شناخته شده در زمینه ورود سرمایه در ازبکستان ، مانند بهبود فضای قانونی شرکت ها، ایجاد شرایط مطلوب، ضمانت نامه ها و مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاران، ساده سازی مراحل دریافت مجوزها و همچنین لغو الزام به دریافت برخی از مجوزها نیز وجود دارند.

مزیت های ورود سرمایه در بازار ازبکستان

در این جا چندین گزینه برای سرمایه گذاری در ازبکستان و توسعه شرکت ها در بازار ازبکستان ذکر شده است. از آن جمله می توان گفت که ازبکستان بزرگترین و سریعترین رشد در آسیای مرکزی را دارد. همچنین رشد اقتصادی تقاضا برای تولید و فن آوری های جدید و کارآمد انرژی را تعیین می کند.

یک نیروی کار جوان و تحصیل کرده از فاکتورهای مهم رشد اقتصاد این کشور است. همچنین اصلاحات قانونی و نهادی اجرا شده از سال 2016 ، یک برنامه سرمایه گذاری بلند پروازانه دولت را نشان می دهد که می تواند در برنامه ورود سرمایه های خارجی موثر باشد. ضمن آنکه بهبود سیاست مالیاتی، به ویژه کاهش بار مالیاتی توانسته است تاثیر زیادی بر اقتصاد کلان کشور ایجاد نماید. از طرفی این کشور دارای هزینه های پایین انرژی است که می تواند روند تولید از سوی سرمایه گذاران خارجی را توجیه کند.

توسعه با سرمایه گذاری در ازبکستان

ازبکستان، پرجمعیت ترین کشور با شهرهای تاریخی قابل توجه در آسیای مرکزی است که بزرگترین بازارهای مصرف در منطقه آسیای میانه هستند. این کشور به دلیل همجواری با بازارهای بزرگ از موقعیت جغرافیایی مطلوبی برخوردار است و کلید کشورهای آسیای میانه است. توافق نامه تجارت آزاد با کشورهای CIS منعقد شده است که دسترسی بدون عوارض محصولات ازبکستان به بازارهای منطقه با بیش از 300 میلیون نفر جمعیت را فراهم می کند.

 ازبکستان همچنان به آینده خوشبین است. مشکلاتی که مانع اجرای همه اصلاحات اقتصادی امیدوارکننده هستند به تدریج برطرف می شوند که می تواند به سرمایه گذاری در ازبکستان کمک نماید. دولت ازبکستان تشخیص می دهد که با توجه به شرایط در سراسر جهان، سال های آتی نیز برای اقتصاد دشوار خواهد بود، در این رابطه اقدامات خاص و هدفمندی برای جذب و توسعه سرمایه ها و افزایش سهم صادرات را در پیش گرفته است. پیش بینی می شود میزان قابل توجهی ارز به عنوان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سال آتی جذب شود.

محرک های اصلی اقتصاد در سال های آینده، تغییرات ساختاری و اصلاحات اقتصادی در بخش اقتصاد با هدف توسعه رقابت، فضای ورود سرمایه و زیرساخت ها، خصوصی سازی گسترده نهادهای بزرگ دولتی، اجرای مقیاس بزرگ پروژه های زیربنایی با مشارکت سرمایه خارجی خواهد بود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب