سرمایه گذاری در اسلواکی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اسلواکی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اسلواکی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اسلواکی
سرمایه گذاری در اسلواکی

سرمایه گذاری در اسلواکی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اسلواکی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اسلواکی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اسلواکی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اسلواکی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اسلواکی

مراحل سرمایه گذاری در اسلواکی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اسلواکی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اسلواکی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اسلواکی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اسلواکی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اسلواکی

اسلواکی، کشوری در وسط اروپا است که مزایای بسیاری را به سرمایه گذاران خارجی که تصمیم به سرمایه گذاری در اسلواکی و تاسیس شرکت در قلمرو آن دارند، ارائه می دهد. این عضو اتحادیه اروپا، با داشتن یک اقتصاد سریع در حال رشد می تواند یک فضای قانونی پایدار و همچنین دسترسی به بودجه اتحادیه اروپا را فراهم کند.

اسلواکی که به عنوان ببر تاترا نیز شناخته می شود، از سال 2001 به دلیل رشد سریع اقتصاد خود، این لقب را به دست آورد که باعث ایجاد تعداد قابل توجهی از اصلاحات اقتصادی شد و پس از آن ورودی سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در اسلواکی به رقم قابل توجهی رسید. در صورتی که قصد ایجاد سرمایه در این کشور را دارید، می توانید راهنمایی های لازم را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

دلایل موثر در سرمایه گذاری در اسلواکی

دلایل متعددی را می توان برای انتخاب اسلواکی از سوی سرمایه گذاران خارجی برشمرد. بازرگانان خارجی که مایل به سرمایه گذاری در اسلواکی هستند باید بدانند که این کشور موقعیت جغرافیایی استراتژیکی دارد که به دلیل آن، امکان صادرات قابل توجهی در دسترس است.

موقعیت مناسب این کشور توانسته است ارتباط اقتصادی بین مناطق شرقی و غربی قاره اروپا ایجاد کند. قلب اروپا بودن اسلواکی، جایگاه این کشور را در بازار صادرات تضمین کرده است که به طور مداوم کالاهای تولیدی، ماشین آلات، سوخت، مواد غذایی و دخانیات را معامله می کند.

اقتصاد رو به رشد در اسلواکی

اسلواکی به دلی داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، توانسته است در تجارت و بسیاری از صنایع در این کشور، رشد قابل توجهی داشته باشد. بخش تحقیق و توسعه که از سال 2010 به بخشی مهم از اقتصاد تبدیل شده است. تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به نیروی کار با استعداد این کشور شدند و سرمایه گذاری در اسلواکی را انتخاب کرده و در نتیجه نوآوری و فناوری در این کشور، شاهد پیشرفت بزرگی گردید.

صنعت BPO یا برون سپاری فرآیند تجارت، بخش مهمی از اقتصاد اسلواکی است. فناوری اطلاعات همچنین در بین پیشرفته ترین بخش های اقتصادی کشور جایگاه نخست را کسب کرده است. از دیگر صنایعی که در این کشور توانسته است در طی این سال ها رشد بالایی داشته باشد، صنعت جهانگردی است. ضمن آنکه صنعت تولید یکی از بخش های سنتی اقتصادی اسلواکی است که بیشتر محصولات تولید شده در اینجا صادر می شود.

سرمایه گذاری در اسلواکی

سریع ترین صعود کننده عضو منطقه یورو

یکی از دلایل مهم سرمایه گذاری در اسلواکی و دلیل دیگر تشکیل یک شرکت در این کشور این واقعیت است که این عضو اتحادیه اروپا، سریع ترین رشد در منطقه یورو را داشته و کشوری با کمترین بدهی خارجی است. همچنین اسلواکی مکانی عالی برای شروع تجارت است. زیرا ثبات اقتصادی و سیاسی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

در مقایسه با سایر کشورها، اسلواکی طی دو دهه اخیر، ثبات سیاسی خوبی داشته است. این کشور دارای هزینه های کار بسیار کم و در عین حال بهره وری کار بالا است. در کنار این دو مزیت مطرح شده، نیروی کار بسیار ماهر و سازگار نیز در میان است.

نقش مالیات در سرمایه گذاری در اسلواکی

سیستم مالیات و در دسترس بودن نیروی کار تحصیل کرده در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، به توسعه اسلواکی در اتحادیه اروپا کمک کرده است. در این مرحله، اسلواکی یکی از معدود کشورهای اروپایی است که بهره وری نیروی کار بالایی را ارائه می دهد.

اسلواکی نه تنها دارای نیروی کار ارزان است، بلکه هزینه های زندگی در این کشور از هزینه های اتحادیه اروپا نیز پایین تر است که این امر باعث شده است که تعداد زیادی از شهروندان خارجی برای سرمایه گذاری در اسلواکی ، انجام تجارت و جستجوی کار به این کشور نقل مکان کنند. اسلواکی کشوری عالی برای سرمایه گذاری است و اگر شما یک کارآفرین خارجی هستید و می خواهید شرکتی را در اسلواکی راه اندازی کنید، می توانید از طریق ثبتا برای این کار اقدام نمایید.

شرایط سرمایه گذاری در اسلواکی

جنبه دیگری که می تواند یک کارآفرین خارجی را ترغیب به سرمایه گذاری در اسلواکی با راه اندازی یک شرکت کند، ارز رسمی یورو است. پس از 16 سال استفاده از پول محلی اسلواکی، در سال 2008 ، اتحادیه اروپا توافق کرد که اسلواکی وارد منطقه یورو شود. مزیت اصلی در اینجا برای سرمایه گذاران خارجی، سهولت تجارت است.

 جمهوری اسلواکی دارای یک صنعت بسیار پیشرفته ، به ویژه در بخش هایی مانند مهندسی و انرژی الکتریکی است. همچنین طیف وسیعی از فرصت های سرمایه گذاری، از جمله مناطقی مانند الکترونیک، داروسازی و ماشین آلات را در اختیار دارد که می تواند گزینه های مناسب برای سرمایه گذاران خارجی باشد. زیرساخت های در حال رشد این کشور همچنین می تواند دلیلی برای سرمایه گذاری در اسلواکی در نظر گرفته شود و برای توسعه سیستم ریلی آن پیشرفت های بیشتری در نظر گرفته شده است.

حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی

در کنار دلایلی که اسلواکی را به عنوان یک مقصد عالی سرمایه گذاری برای کارآفرینان خارجی توصیه می کند، انگیزه هایی نیز از طرف دولت فراهم شده است که به رشد سرمایه گذاری در اسلواکی از سوی شهروندان خارجی کمک کرده است. شرکت های خارجی که در این کشور کار می کنند با نرخ مالیات 19 درصد بر درآمد خود مواجه می شوند.

ضمن آنکه دولت اسلواکی هیچ تمایزی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی قائل نیست و سرمایه گذاران خارجی به کلیه برنامه های تهیه شده برای حمایت از اقتصاد مانند کمک های مالی و معافیت های مالیاتی دسترسی دارند. سرمایه گذاران خارجی می توانند مکان های صنعتی خود را در اسلواکی تأسیس کنند و حتی اکثریت سهام شرکت های محلی را در اختیار داشته باشند.

شرکت های خارجی همچنین می توانند در مشارکت های خصوصی که توسط دولت آغاز شده است، بپیوندند و این امکان را دارند تا به وجوه اروپا دسترسی پیدا کنند. اسلواکی به لطف تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی که به توسعه این کشور کمک می کنند، به یکی از مهم ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا تبدیل شده است. با این حال، این توسعه به لطف مشوق های اعطا شده توسط دولت امکان پذیر شده است که از طرق مختلف برای سرمایه گذاران خارجی ممکن می شود.

فهرست مطالب

فهرست مطالب