سرمایه گذاری در الجزایر

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در الجزایر را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در الجزایر را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۳۰ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در الجزایر
سرمایه گذاری در الجزایر

سرمایه گذاری در الجزایر

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در الجزایر را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در الجزایر میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در الجزایر فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در الجزایر

شروط و الزامات سرمایه گذاری در الجزایر

مراحل سرمایه گذاری در الجزایر

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در الجزایر میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در الجزایر را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در الجزایر هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در الجزایر

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در الجزایر

الجزایر در شمال آفریقا واقع شده است و یک جمهوری چند حزبی است که رئیس جمهور آن به عنوان رئیس دولت نشسته است. این کشور دارای یک سیستم حقوقی مختلط از قانون مدنی فرانسه و قوانین اسلامی است. الجزایر از شمال با دریای مدیترانه هم مرز است و به عنوان دروازه ای بین آفریقا و اروپا عمل می کند که می تواند این کشور را به گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در الجزایر تبدیل کند.

آنچه که از سوی مقامات این کشور انجام شده است، تعدیل مداوم در قیمت جهانی نفت است تا بتواند تنوع لازم را در پایگاه اقتصادی خود ایجاد نماید. این کشور یک طرح اصلاحات ساختاری جاه طلبانه را هدف قرار داده است که هدف آن افزایش شفافیت، بهبود حاکمیت، اصلاح سیستم بازنشستگی، ساده سازی مقررات تجارت و نوسازی بخش مالی آن است. برای دریافت اطلاعاتی کامل درباره سرمایه گذاری در این کشور، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

اقدامات دولت برای بهبود شرایط سرمایه گذاری

این کشور به دنبال توسعه منابع غیر هیدروکربنی خود است و در بخش های مختلفی از جمله کشاورزی، ماهیگیری، گردشگری، انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل، بهداشت، بخش های ICT و معدن فرصت هایی دارد که می تواند منجر به سرمایه گذاری در الجزایر شود.

فقط شرکت های تحت قانون الجزایر، می توانند از مزایای پیش بینی شده بهره مند شوند. این قوانین شامل خرید دارایی هایی که در چارچوب ایجاد فعالیت های جدید یا گسترش ظرفیت های تولیدی، یا نوسازی آنها بوده و یا مشارکت در سرمایه یک شرکت، به صورت کمک نقدی باشد. همچنین از سرگیری فعالیت ها به عنوان بخشی از خصوصی سازی جزئی یا کلی نیز از دیگر مواردی است که برای سرمایه گذاران خارجی منظور شده است تا بتوانند از مشوق های این کشور بهره مند شوند.

مزیت های سرمایه گذاری در الجزایر

از نقاط قوت الجزایر برای سرمایه گذاری در الجزایر از سوی شهروندان خارجی می توان اشاره کرد شامل، هزینه کم انرژی های گاز ، سوخت و برق است که می تواند انگیزه مناسبی برای سرمایه گذاران باشد. همچنین ذخیره نقدینگی زیاد که آسیب پذیری آن را نسبت به قیمت کالاها کاهش می دهد و پتانسیل قوی در انرژی های تجدید پذیر و گردشگری نیز وجود دارد.

در این کشور، نیروی کار ماهر و ارزان وجود دارد که به همراه قوانین تنظیم شده اخیر، برای تشویق سرمایه گذاری های خارجی در راستای جذب بالاتر سرمایه گذاران به این کشور، ارائه شده است. ضمن آنکه باید یادآور شویم که مجاورت الجزایر با اروپا ، موقعیت جغرافیایی آن را به عنوان رابطی بین اروپا و آفریقا ایجاد کرده است.

سرمایه گذاری در الجزایر

شرایط سرمایه گذاری در الجزایر

هنگامی که به سرمایه گذاری در الجزایر می پردازید، لازم است که تمامی جوانب کار را در نظر داشته باشید. از جمله مواردی که لازم است در خصوص سرمایه گذاری مستقیم خارجی به آن اشاره کرد که ممکن است موانعی را در مسیر سرمایه گذاران ایجاد کند، شامل رویه های اداری آهسته و بخش عمومی ناکارآمد این کشور است.

طبق آژانس های ارزیابی بین المللی، فضای کسب و کار ضعیف است. همچنین وابستگی اقتصاد به هیدروکربن ها نیز باعث افزایش وابستگی به واردات کالاهای تبدیل شده می شود. ضمن آنکه توسعه ناکافی بازارهای منطقه ای، جذابیت الجزایر را برای سرمایه گذاران خارجی مهار می کند. در کنار آن پیچیدگی قانون، به ویژه قانون مالیات و مشکل در دستیابی به مالکیت صنعتی از دیگر عوامل مطرح شده در سرمایه گذاری در این کشور است.

اقدامات دولت برای افزایش سرمایه گذاری

دولت برای ایجاد انگیزه جهت جلب و تشویق سرمایه گذاری در الجزایر از سوی شهروندان خارجی، چندین اقدام جذاب را تعیین کرده است، از جمله کاهش مالیات شرکت ها برای سرمایه گذاری در مکان های خاص، کاهش مشارکت های تأمین اجتماعی برای استخدام کارمندان جوان، امتیاز زمین با توافق متقابل که حقوق مشابه مالکیت را فراهم می کند و معافیت های مالیاتی در طول پروژه برای صادرات پروژه ها می باشد.

دولت تلاش زیادی می کند تا سرمایه های مستقیم خارجی را در بخش هایی که ممکن است شغل ایجاد کرده و واردات کالاهای مونتاژ شده را کاهش دهد، جذب کند. چندین بخش برای سرمایه گذاران خارجی مورد هدف قرار گرفته اند که از آن جمله صنعت اتومبیل و بخش انرژی های تجدیدپذیر است.

توسعه اقتصادی با سرمایه های خارجی

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که با تمامی تدابیر دولت در خصوص تسهیل در امور سرمایه گذاران خارجی، اما محدودیت هایی نیز اعمال می شود که لازم است پیش از هر اقدامی آن ها را بررسی نمود. پیش از این برای هر پروژه سرمایه گذاری در الجزایر ، بیشتر سرمایه (51٪) آن باید توسط شرکای محلی اداره می شد که اکنون چنین محدودیتی تنها در بخش های استراتژیک مانند هیدروکربن ها، استخراج معادن، دفاع و داروسازی است.

دولت الجزایر سیاست های اقتصادی حمایتی در خصوص سهمیه واردات برای انواع مختلفی از محصولات را تصویب کرده است. همچنین در سال های اخیر الجزایر از حمایت بانک جهانی برای بهبود فضای کسب و کار خود بهره مند شده است. که می تواند در توسعه اقتصاد کشور و جذب سرمایه های خارجی موثر باشد.

نقش آژانس ملی ANDI

آژانس ملی توسعه سرمایه گذاری ANDI از طریق شبکه خود، از اپراتورهای خارجی در جستجوی شرکا و پروژه های خود در الجزایر در یک سطح مرکزی و محلی پشتیبانی می کند. این آژانس در حال حاضر دارای شبکه ای از 27 سرویس در سراسر کشور است که به سرمایه گذاران کمک می کند تا تشریفات مربوط به راه اندازی مشاغل و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در الجزایر را انجام دهند و دسترسی آنها به اطلاعات فنی و نظارتی و همچنین نظارت بر پروژه ها را تسهیل کنند.

بنابراین ، سرمایه گذاران خارجی علاقه مند به سرمایه گذاری در الجزایر این فرصت را خواهند داشت که در مورد پروژه های ارسالی به اتاق تصفیه مشارکت تحقیق کنند که به آنها ایده پیشنهادات سرمایه گذاری توسط اپراتورهای محلی را می دهد. علاوه بر این، از طریق این مکانیزم، اپراتورهای الجزایری می توانند شرکای تجاری خارجی را که قبلاً ایده های پروژه خود را به آنها ارائه داده اند، راحت تر پیدا کنند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب