سرمایه گذاری در اندونزی

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در اندونزی را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در اندونزی را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در اندونزی
سرمایه گذاری در اندونزی

سرمایه گذاری در اندونزی

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اندونزی را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در اندونزی میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در اندونزی فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در اندونزی

شروط و الزامات سرمایه گذاری در اندونزی

مراحل سرمایه گذاری در اندونزی

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در اندونزی میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در اندونزی را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در اندونزی هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در اندونزی

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در اندونزی

اندونزی با تولید ناخالص داخلی ، چهارمین کشور پرجمعیت در جهان و بزرگترین اقتصاد در جنوب شرقی آسیا است. با رشد اقتصادی قوی و جمعیت جوان، بسیاری از اقتصاددانان استدلال کرده اند که باید به اقتصادهای موسوم به BRIC به عنوان یک بازار نوظهور نگاه کرد. کسانی که قصد سرمایه گذاری در اندونزی را دارند باید مطابق با شاخص این کشور کار را شروع کنند.

 در حالی که بسیاری از بخش های جهان بین سال های 2009 و 2012 در رکود بود، شاخص سهام اصلی این کشور به پایین ترین سطح رسید و این یکی از اقتصادهای نوظهور در جهان بود که از بازار خارج شد. در این جا به برخی از مزایا و معایب سرمایه گذاری در این کشور نگاهی خواهیم انداخت. در این خصوص و نحوه اخذ اقامت کشور اندونزی، می توانید با موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط باشید.

مزایای سرمایه گذاری در اندونزی

رشد اقتصادی قوی و جمعیتی مطلوب اندونزی، این کشور را به عنوان یک کشور بزرگ برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است، اما خطرات مختلفی وجود دارد که سرمایه گذاران باید قبل از ایجاد سرمایه در این کشور از آنها آگاه باشند. به عنوان مثال، رشد قوی این کشور آن را به یک هدف اصلی برای تورم تبدیل می کند، در حالی که این کشور از نظر ژئوپلیتیک بیشتر از کشورهای پیشرفته است.

از مزایای سرمایه گذاری در اندونزی می توان به رشد تاریخی قوی اشاره نمود. اندونزی یکی از بهترین عملکردها در کل بحران اقتصادی جهان بوده است که از سال 2008 آغاز شده است. در حقیقت، این تنها اقتصادی بود که در سال 2011 رشد اقتصادی واقعی داشت و در سال های بعد نیز به رشد خود ادامه داد.

خطرات سرمایه گذاری در اندونزی

همچنین، اندونزی ممکن است از بسیاری از بازارهای در حال ظهور کمتر خطرناک باشد، ضمن آنکه سرمایه بازار اندونزی به طور قابل توجهی کوچکتر از اقتصادهای BRIC است که نشان می دهد سرمایه گذاری در اندونزی فضای رشد کافی دارد، حتی اگر سرعت رشد کلی کند باشد. بنابراین فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران خارجی خواهد بود تا بتوانند با ریسکی کمتر، برای ارتقاء سرمایه خود اقدام کنند.

ریسک تورم اندونزی همزمان با رشد اقتصادی خود با افزایش تورم نیز روبرو شده است. اگر این نرخ ها از کنترل خارج شوند، می تواند منجر به نرخ بهره بالاتری شود که ممکن است بر قیمت سهام این کشور تأثیر منفی بگذارد. ریسک ژئوپلیتیک اندونزی در جنوب شرقی آسیا است، به این معنی که ممکن است بیش از کشورهای پیشرفته مانند ایالات متحده یا اعضای اتحادیه اروپا با خطر ژئوپلیتیکی مواجه شود.

سرمایه گذاری در اندونزی

ایجاد سرمایه در اندونزی با ETF

صندوق های قابل معامله در بورس ETF یک روش عالی برای سرمایه گذاری در اندونزی است. در حالی که تنها دو ETF خاص کشور است، چندین مورد دیگر نیز وجود دارد که با اقتصاد آن درگیر هستند. این وجوه در مواجهه سرمایه گذاران با کشور و تنوع در تعدادی از صنایع مختلف و بعضاً طبقات دارایی قرار می گیرد.

مجوز سرمایه گذار

مجوز سرمایه گذار برای خارجیانی که بیش از میزان تعیین شده، سرمایه گذاری در یک شرکت با مسئولیت محدود در اندونزی به صورت سهام پرداخت شده را دارند، در دسترس است. ترکیب سهامداران در سند تأسیس  PT PMA ثبت می شود که به عنوان پایه درخواست جواز سرمایه گذار عمل می کند. می توانید در این خصوص راهنمایی های لازم را از ثبتا دریافت کنید.

طبق قوانین فعلی سرمایه گذاری در اندونزی ، سرمایه گذار خارجی در واقع مجبور نیست 1.125 میلیارد IDR را به حساب بانکی شرکت واریز کند. شرط پرداخت سهام فقط اداری است و بنابراین سرمایه گذاران می توانند تصمیم بگیرند که پرداخت سهام را به طور نامحدود به تأخیر بیندازند. PT PMA همچنین مشمول سایر الزامات سرمایه گذاری است که فقط اداری است. در نتیجه، تنظیم PT PMA نسبتاً آسان است که به یک فرد خارجی اجازه می دهد تا برای سرمایه گذاری ITAS اقدام کند.

مزایای مجوز سرمایه گذار

ویزای یکبار ورود ساده ترین راه حل برای اقامت طولانی مدت در اندونزی است. با این حال، به دلیل تمدید ماهانه و اجبار به پرواز از اندونزی هر 6 ماه ، به توجه بیشتری نیاز دارد. اندونزی با جذب سریع سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل در سرتاسر جهان به کشوری با رشد سریع اقتصاد تبدیل شده است.

با در اختیار داشتن مشاغل و استارت آپ های متعدد تجاری، شروع کار و سرمایه گذاری در اندونزی برای هر کسی امکان پذیر است. چندین شرط وجود دارد که فرد باید برای راه اندازی یک شرکت قانونی دنبال کند. می توانید این مراحل واضح را دنبال کنید که به شما کمک می کند شرایط لازم برای شروع کار در اندونزی را برآورده کنید.

اطمینان حاصل کنید که فعالیت تجاری در فهرست سرمایه گذاری منفی نیست. برای راه اندازی یک شرکت سرمایه گذاری مستقیم خارجی که در اندونزی به آن PT PMA می گویند، ابتدا باید تصمیم بگیرید که در کدام بخش تجاری و در کدام طبقه بندی تجارت استاندارد اندونزی سرمایه گذاری کنید.

شرایط سرمایه گذاری در اندونزی

اگر بخش تجاری سرمایه گذاری در اندونزی مورد علاقه شما تنظیم نشده باشد و هیچ محدودیت دیگری از طرف وزارتخانه ها وجود نداشته باشد، 100٪ برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی باز است. ضمن آنکه ممکن است چندین صنعت نیمه باز، به طور کامل برای مالکیت خارجی باز شده باشند. بنابراین می توانید مطابق با لیست، در انتخاب یک شریک محلی تصمیم گیری کنید.

با توجه به نکته مثبت آن، دولت قصد دارد برای ارتقاء برخی از صنایع که هم برای سرمایه گذاری خارجی و هم داخلی باز هستند، یک لیست سرمایه گذاری مثبت ایجاد کند. اندونزی به جای اینکه خارجی ها را از داشتن مشاغل خاص و سرمایه گذاری در اندونزی را منع کند، با لیست اولویت از سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی استقبال خواهد کرد.

شما پس از بررسی فهرست سرمایه گذاری منفی، یک قدم به تأسیس یک شرکت جدید در اندونزی نزدیک هستید. در مرحله بعدی لازم است که انتخاب کنید که چه نوع از شرکت را تصمیم دارید، تاسیس نمایید. برای راه اندازی PT PMA حداقل دو سهامدار لازم است. حداقل سرمایه مجاز مورد نیاز برای شروع PT PMA  10میلیارد IDR است ، در حالی که سرمایه مورد نیاز پرداخت شده 2.5 میلیارد IDR می باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب