سرمایه گذاری در باهاما

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در باهاما را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در باهاما را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در باهاما
سرمایه گذاری در باهاما

سرمایه گذاری در باهاما

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در باهاما را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در باهاما میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در باهاما فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در باهاما

شروط و الزامات سرمایه گذاری در باهاما

مراحل سرمایه گذاری در باهاما

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در باهاما میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در باهاما را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در باهاما هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در باهاما

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در باهاما

جامعه تجارت دریافته است که باهاما به دلایل زیادی واقعاً بهشت است. این به دلیل فضای سرمایه گذاری پایدار و جذاب دولت برای ایجاد سهولت و کارآیی در تجارت و سرمایه گذاری در باهاما است. نیروی کار متخصص ماهر، دولت و اقتصاد پایدار، چارچوب قانونی مناسب، زیرساخت های مدرن، نزدیکی به بازارهای اصلی و سیاست های تشویقی سرمایه گذاری تنها برخی از عناصر ایجاد کننده این فضای ایده آل ایجاد سرمایه است.

البته بحران اقتصادی تأثیر زیادی بر جریان مستقیم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در باهاما داشت که در سال های گذشته به شدت کاهش یافته است. جریان های مستقیم خارجی طی سه سال گذشته در سطح پایین تری نسبت به ابتدای دهه است. با این حال، باهاما از نظر FDI بزرگترین اقتصاد میزبان در میان کشورهای کوچک در حال توسعه جزیره است.

نقش رشد اقتصادی در باهاما

باهاما از سرمایه گذاری در باهاما و سرمایه های مستقیم خارجی استقبال می کند. این یک کشور کوچک در حال توسعه با اقتصاد باز است که دو رکن اصلی آن خدمات گردشگری و مالی است. اقتصاد این کشور، تحت تأثیر سیاست های صحیح اقتصادی، پولی و مالی و همچنین دموکراسی پارلمانی بدون وقفه قرار گرفته است. اینها اعتماد سرمایه گذاران را تقویت کرده و همانطور که سابقه نشان می دهد، بازدهی بالای آن سرمایه ها را تسهیل می کند.

در حال حاضر ، اقتصاد باهاما پس از بحران مالی جهانی و رکود اقتصادی، کمی بازگشت کرده است. این رشد در مقایسه با رشد ناچیز اقتصاد جهانی ایجاد می شود و در توسعه زیرساخت های بخش دولتی قابل توجه بوده و در ابتکارات بخش خصوصی در بخش گردشگری منعکس می شود.

توسعه زیرساختی در سرمایه گذاری در باهاما

در دوران رکود اقتصادی، دولت باهاما اقدامات اساسی در زمینه زیرساخت را آغاز کرد. این موارد شامل بازسازی فرودگاه اصلی کشور بود که بزرگترین پروژه بخش عمومی است که تاکنون در باهاما انجام شده است. همچنین تعمیق بندر ناسائو که اکنون بزرگترین کشتی های مسافربری جهان را در خود جای داده است و ایجاد یک بندر باری جدید درست در خارج از شهر ناسائو از جمله زیرساخت های مهم برای سرمایه گذاری در باهاما به شمار می آید.

همچنین در حال حاضر این کشور در میان ارتقاء گسترده جاده ای موجود و توسعه معابر جدید در سراسر نیو پرویزیزن و همچنین سایر جزایر باهاما است. دولت با انتظار خدمات كیفیت گسترده تر و همچنین كاهش هزینه های مصرف كننده ، به ویژه جامعه تجاری ، شركت مخابرات محلی را خصوصی كرد. هر یک از این ابتکارات برای ارتباط باهاما در داخل و بازارهای بین المللی، به طور موثرتری عمل کرده است.

سرمایه گذاری در باهاما

بخش گردشگری برای سرمایه گذاری در باهاما

فضای سرمایه گذاری و پشتیبانی زیرساختی در باهاما توانسته است تحولات چشمگیر گردشگری را به خود جلب و حفظ کند. در کنار پروژه های بزرگ موثر از سرمایه گذاری در باهاما ، این کشور در حال تکمیل استراحتگاه اقامتی سطح بالای منحصر به فرد خود بوده است. باهاما همچنین محل اقامتگاه های پر رونق و تعداد زیادی از توسعه های بوم گردی در مقیاس کوچکتر را در سراسر جزایر فراهم کرده است.

باهاما یکی از مراکز تجاری و مالی پیشرو بین المللی است. این بخش از اقتصاد باهاما با همکاری جدی بخش خصوصی مشخص شده است. این مشارکت به حفظ و پاسخگویی چارچوب قانونی مرتبط کمک می کند تا بتواند نیازهای متغیر سرمایه گذاران را برآورده کند و کشور را قادر به ادامه ارائه ابزارهای نوآورانه کند.

بخش های کشاورزی و منابع دریایی

نکته مهم در سیاست سرمایه گذاری دولت، تشویق سرمایه گذاران مستقیم خارجی برای استفاده از فرصت های موجود در باهاما برای سرمایه گذاری در باهاما و توسعه منابع کشاورزی و دریایی است. بسیاری از جزایر باهاما، از آنجا که مربوط به زمین های قابل کشت است، پتانسیل استفاده نشده ای را ارائه می دهند. در حقیقت، دولت مناطقی مانند صنایع زراعی، فرآوری مواد غذایی و فرهنگی را هدف قرار داده است تا بتواند سرمایه گذاری مستقیم را به خود جلب کند.

مجاورت باهاما به ایالات متحده و حریم خصوصی که افراد می توانند در باهاما از آن لذت ببرند، باعث شده است که جزایر این کشور بتوانند منطقه ای برای افرادی شوند که مایل به داشتن خانه دوم و خانه ای دور از هیاهو داشته و از  زندگی روزمره، آن ها را بیرون بکشد.

موقعیت باهاما در سرمایه گذاری خارجی

700 جزیره این کشور که 29 مورد از آنها دارای سکونت هستند، گزینه های مختلفی از جمله آپارتمان های مجلل، منازل مسکونی یا جزیره شخصی خود را به مصرف کننده ارائه می دهند. علاوه بر این، دسترسی آسان از طریق شبکه هواپیمایی های داخلی و بین المللی که به جزایر سفر می کنند، پروازهای مستقیم از تمام شهرهای بزرگ بین المللی را فراهم می کند.

با وجود این موارد، انگیزه هایی برای افراد وجود دارد که باهاما را نیز برای سرمایه گذاری در باهاما انتخاب کنند. سرمایه گذاران خارجی این امکان را دارند تا بدون تصویب قبلی دولت، املاک مسکونی باهاما را با مساحت حداکثر دو هکتار خریداری کنند. علاوه بر این، افرادی که خانه ای در باهاما با ارزش 1.5 میلیون دلار یا بیشتر خریداری می کنند می توانند سریعاً درخواست خود را برای اقامت دائم در باهاما بررسی کنند.

مراکز پزشکی دریایی در سرمایه گذاری در باهاما

ویژگی های طبیعی باهاما که آن را برای گردشگری و خریداران خانه دوم ایده آل می کند، اگر با فضای کسب و کار ایجاد شده توسط باهاما و متخصصان ماهر موجود در کشور ترکیب شود، بستر مناسبی را برای انجام مراکز درمانی خارج از کشور و گردشگری پزشکی ایجاد می کند.

باهاما متعهد به اجرای طیف متنوعی از برنامه های انرژی پایدار است. این کشور یک سری سیاست ها را در پیش گرفته است که هدف آن توسعه منابع انرژی جایگزین، گسترش فرصت های تجاری در بخش انرژی، افزایش بهره وری انرژی و مدیریت تقاضا برای سوخت های فسیلی است. به همین منظور، عوارض واردات بسیاری از محصولات سبز به میزان قابل توجهی کاهش یافته یا حذف شده است. دولت باهاما یکی از اهداف خود را برای سرمایه گذاری در باهاما ، تشویق و تسهیل فعالیت های تجاری نامیده است. بر این اساس، مجموعه ای از مشوق ها و امتیازات قانونی برای انجام تجارت در باهاما وجود دارد که نه تنها در بخش هتل های جهانگردی، بلکه به همان اندازه در زمینه تولید و تحولات کشاورزی و همچنین ایجاد تسهیلات موثر است.

فهرست مطالب

فهرست مطالب