سرمایه گذاری در بحرین

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در بحرین را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در بحرین را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در بحرین
سرمایه گذاری در بحرین

سرمایه گذاری در بحرین

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در بحرین را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در بحرین میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در بحرین فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در بحرین

شروط و الزامات سرمایه گذاری در بحرین

مراحل سرمایه گذاری در بحرین

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در بحرین میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در بحرین را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در بحرین هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در بحرین

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در بحرین

مانند بسیاری از کشورها در شورای همکاری خلیج فارس، سرمایه گذاری در بحرین برای اکثر شرکت های خصوصی به استثنای شرکت های بخش های اکتشاف، پالایش و تولید نفت و گاز، بدون مالیات است. با این حال، بحرین اجازه مالکیت 100 درصدی دارایی های تجاری در بخش های خاص را می دهد که این یک امتیاز محسوب می شود.

با توجه به مالکیت املاک، این امر در رابطه با سرمایه گذاری خارجی هنوز محدود است اما خارجی ها مجاز به خرید زمین در مناطق خاص هستند. معنی همه اینها برای بحرین این است که طی سال های گذشته تلاش خود را برای جلب سرمایه گذاری در سواحل خود انجام داده است. در حال حاضر بحرین به عنوان دوازدهمین اقتصاد باز در سراسر جهان قرار گرفته است.

نحوه سرمایه گذاری در بحرین

همانطور که گفته شد، این امکان وجود دارد که سرمایه گذاران خارجی 100٪ سود قانونی به ویژه در خودروهای تجاری بحرین داشته باشند. اما محدودیت های مربوط به این بخش وجود دارد که می تواند اعمال شود. مهم است که این موضوع را هنگام سرمایه گذاری در بحرین ، کمی دقیق تر بررسی کرده و تاثیری که این امر ممکن است بر سرمایه گذاران بالقوه خارجی بگذارد، در نظر بگیرید.

برخی از بخش ها و فعالیت ها فقط توسط بحرینی ها یا نهادهایی که کاملاً در اختیار آنها است، انجام می شود و برخی دیگر فقط برای شهروندان بحرینی و شورای همکاری خلیج فارس آزاد است. بعلاوه، برخی از فعالیت های تجاری ممکن است به حداقل سرمایه گذاری بحرین مانند 51٪ نیاز داشته باشد.

محدودیت های خاص برای سرمایه گذاری خارجی

بخش هایی که در آنها یک برنامه تجاری نمی تواند 100٪ خارجی باشد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اما اینها به طور کلی شامل ساخت و ساز، مطبوعات، انتشار و توزیع، اجاره ماشین و موتور، ماهیگیری، تأمین نیروی انسانی خارجی، حمل و نقل زمینی کالا و مسافر و تجارت است. مشاغل کوچک، نیروی انسانی خارجی، آژانس های تجاری ، برخی خدمات املاک و مستغلات می باشد.

با وجود این محدودیت ها، اگر بحرین تصور کند که چنین سرمایه هایی به سود کشور و توسعه اقتصاد به طور کلی خواهد بود، امکان معافیت وجود دارد تا اجازه سرمایه گذاری در بحرین به خارجی را به بخش های محدود بدهد. با وجود موارد فوق، بخش های زیادی از صنعت وجود دارد که 100٪ سرمایه گذاری خارجی مانند فناوری و ساخت را محدود می کند، گرچه این موارد باید جداگانه در نظر گرفته شوند و ممکن است تحت محدودیت های دیگر باشند.

سرمایه گذاری در بحرین

بخش های مهم در سرمایه گذاری در بحرین

شایسته است که انواع گزینه های تجاری را که معمولاً در بحرین استفاده می شوند، مورد توجه قرار دهیم. از برخی از آنها نمی توان در بخش های خاصی استفاده کرد ، به عنوان مثال مشاغلی که قصد فعالیت بانکی و بیمه ای در بحرین را دارند، معمولاً فقط از طریق شرکت های سهامی عام و شرکتهای خارجی می توانند این کار را انجام دهند. این شرکت ها همچنین مشمول مصوبات و مقررات بانک مرکزی بحرین هستند.

در راستای سرمایه گذاری در بحرین ، شرکت های عام شکلی از شرکت است که حداقل از هفت سهامدار تشکیل شده است و سهامداران فقط تا میزان ارزش سهام آنها در قبال بدهی و تعهدات شرکت مسئول هستند. حداقل سرمایه سهام مورد نیاز یک میلیون BHD است و حداقل باید پنج مدیر وجود داشته باشد. سهام می تواند به عموم عرضه شود و هرگونه عرضه سهام به مردم باید منوط به تأیید بانک مرکزی بحرین و مطابق با ماژول ارائه اوراق بهادار جدید CBB باشد.

ثبت شرکت در بحرین

کلیه سهامداران یک شرکت سهامی عام باید شهروندان بحرینی یا تبعه شورای همکاری خلیج فارس باشند. با این حال، سرمایه گذاری خارجی در یک شرکت سهامی عام با تأیید وزیر صنعت و تجارت مجاز است که همچنین درصد سرمایه را تعیین می کند.

هم شرکت های سهامی عام و هم شرکت های سهامی خاص باید از قانون حاکمیت شرکتی صادر شده توسط وزارت صنعت و تجارت پیروی کنند. سایر الزامات نظارتی در مورد شرکت های دارای مجوز یا تنظیم شده توسط بانک مرکزی بحرین وجود دارد که ممکن است، حداقل سرمایه مورد نیاز و ترکیب هیئت مدیره را افزایش دهد. در صورتی که قصد ثبت شرکت و سرمایه گذاری در بحرین را دارید، می توانید از خدمات موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا استفاده کنید.

شعبه شرکت های خارجی

شرکت های خارجی می توانند برای انجام تجارت و سرمایه گذاری در بحرین شعبه ایجاد کنند و شعبات را می توان از طریق دفتر عملیاتی یا دفتر نمایندگی تأسیس نمود. شعب شرکت های خارجی دارای دفتر عملیاتی می توانند فعالیت های بانکی و بیمه ای را منوط به تأیید بانک مرکزی بحرین انجام دهند.

علاوه بر این، یک شرط محلی نیز وجود دارد. در ارتباط با دفاتر نمایندگی یا منطقه ای، آنها قادر به انجام هیچ گونه فعالیت تجاری در بحرین نیستند و تنها محدود به انجام فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی در بحرین می باشند. مسئولیت شرکت باید مطابق با شرکت مادر آن باشد و این یک الزام مشترک وزارت صنعت و بازرگانی و بانک مرکزی بحرین است که شرکت مادر تضمین مربوط به شعبه را ارائه دهد.

سرمایه گذاری در بحرین به صورت مشترک

درصورتی که یک سرمایه گذار خارجی بخواهد بدون تاسیس نهادی به سادگی با معرفی محصولات خود به بازار بحرین وارد شود، می تواند نماینده ای را منصوب کند که باید یک فرد بحرینی یا یک نهاد شرکتی بحرین باشد. روابط طرفین با قانون آژانسهای تجاری بحرین تنظیم می شود که به نماینده اجازه می دهد یک نمایندگی ثبت کند.

قوانین بحرین اجازه می دهد تا سرمایه گذاری های مشترک قراردادی بین طرفین ایجاد شود که معمولاً با یک قرارداد سرمایه گذاری در بحرین اداره می شود. چنین توافق نامه هایی به طور معمول حقوق و تعهدات طرفین را مشخص می کند، نحوه عملکرد یک شرکت را ارائه می دهد و با تقسیم سود و زیان شرکت مقابله می کند.

برنامه تجاری برای چنین شرکتی به احتمال زیاد بسته به فعالیت تجاری شرکت، یک شرکت با مسئولیت محدود است که معمولاً محبوب ترین نوع تجاری برای مشارکت های مشترک است. به طور معمول، روابط طرفین توسط اسناد قانون اساسی شرکت و یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک اداره می شود. توافق نامه هایی مانند آن تنها در مواردی قابل اجرا هستند که مغایر با قوانین بحرین نباشند.

فهرست مطالب

فهرست مطالب