سرمایه گذاری در بلژیک

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در بلژیک را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در بلژیک را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۷ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در بلژیک
سرمایه گذاری در بلژیک

سرمایه گذاری در بلژیک

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در بلژیک را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در بلژیک میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در بلژیک فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در بلژیک

شروط و الزامات سرمایه گذاری در بلژیک

مراحل سرمایه گذاری در بلژیک

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در بلژیک میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در بلژیک را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در بلژیک هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در بلژیک

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در بلژیک

بلژیک دارای یک اقتصاد باز است که دارای طیف وسیعی از گزینه های سرمایه گذاری برای خارجی ها است. این کشور دارای اقتصادی پایدار، بازار باز و سطح بالایی از آزادی سرمایه گذاران است که آن را در رتبه چهل و هشتم جهان قرار داده است. با این حال، سطح مالیات بر درآمد بالا است. در نتیجه، مهم است که اگر می خواهید از سرمایه گذاری در بلژیک بیشترین بهره را ببرید، به طور موثر برنامه ریزی کنید.

حساب های پس انداز روشی محبوب برای سرمایه گذاری در این کشور هستند. اگرچه مانند سایر کشورها، آنها معمولاً بازده کمتری را ارائه می دهند، زیرا خطرات بسیار کمتر است. بیشتر بانک های بلژیک طیف وسیعی از گزینه های حساب پس انداز را در برگرفته اند. روش به دست آوردن پول در حساب های پس انداز از طریق سود تعلق گرفته است که در بلژیک در حال حاضر با یک کمک هزینه تعیین شده بدون مالیات تا 0.35٪ است.

سرمایه گذاری در بلژیک برای بازنشستگی

سیستم بازنشستگی بلژیک دارای یک سیستم بازنشستگی سه ستونی است که مستمری دولتی اجباری با حقوق بازنشستگی شغلی و خصوصی همراه است. برنامه های بازنشستگی خصوصی در بلژیک از طریق بانک ها و شرکت های بیمه عمر در دسترس است.

آنها معمولاً نرخ بهره بالاتر و بازده بالاتری نسبت به حساب های پس انداز ارائه می دهند. آنها دارای مزایای مالیاتی بین 25 الی30٪ در سرمایه گذاری در بلژیک هستند، اگرچه به طور معمول هزینه های سالانه وجود دارد. دولت در صورت ورشکستگی یا عدم پرداخت بازپرداخت طرح ها، حداکثر تا 100000 یورو محافظت می کنند. شما می توانید در این باره، اطلاعات کافی را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

سرمایه گذاری در ملک

پس از رونق مسکن در اوایل قرن 21 ، بازار املاک بلژیک در سالهای اخیر کند شده است. سرمایه گذاران املاک و مستغلات می توانند از قیمت ملک نسبتا پایین در مقایسه با کشورهای همسایه بلژیک و همچنین نرخ وام مسکن پایین بهره مند شوند که در تصمیم گیری ایجاد سرمایه موثر است.

هزینه معامله و مالیات مربوط به املاک بالا است. هیچ محدودیتی برای مهاجران جهت سرمایه گذاری در بلژیک وجود ندارد. می توان از طریق فروش ملک و خرید برای اجاره ملک در بلژیک درآمد کسب کرد. قیمت خانه ها همچنان در حال افزایش است، اگرچه بازار در حال کند شدن است.

سرمایه گذاری در بلژیک

سرمایه گذاری های تجاری در بلژیک

بلژیک مکان خوبی برای راه اندازی تجارت است. این کشور هیچ محدودیتی در تجارت، ارتباط خوب با بقیه کشورهای اروپا ، فضای کارآفرینانه پر رونق و بیش از 500 میلیون مشتری در شعاع 800 کیلومتری ندارد. اگر به دنبال شروع کار و سرمایه گذاری در بلژیک هستید، روند کار کاملاً ساده است. برای ایجاد سرمایه در مقیاس بزرگتر، دولت بلژیک دارای یک پورتال سرمایه تجاری با اطلاعات و پیوند به آژانس های سرمایه منطقه ای است.

تا زمانی که تجربه سرمایه در صندوق های سرمایه گذاری را ندارید، توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین روش این کار و شناسایی بخش های سود ده، با مشاوران حقوقی ثبتا مشورت های لازم را داشته باشید.

صندوق های سرمایه گذاری در بلژیک

صندوق های سرمایه پول سرمایه گذاران را جمع می کنند و آنها را طبق استراتژی های مالی تعیین شده، ایجاد سرمایه می کنند. این نوع سرمایه با ریسک و هزینه بیشتر همراه است اما می تواند بازده بهتری داشته باشد. علاقه مندان به سرمایه گذاری در بلژیک می توانند از طیف وسیعی از صندوق های سرمایه با بانک ها یا کارگزاران صندوق های مستقل انتخاب کنند. صندوق ها می توانند دولتی یا خصوصی باشند.

صندوق های سرمایه خصوصی فقط برای تعداد محدودی از سرمایه گذاران باز است. آنها سود بالاتری را ارائه می دهند اما هزینه بیشتری نیز دارند و تحت مقررات کمتری هستند و خطرات بیشتری را شامل می شوند. هزینه ها، مبالغ سرمایه و بازده احتمالی صندوق های سرمایه بسته به نوع صندوق و ارائه دهنده آن متفاوت است. در نتیجه، بهتر است در مورد مناسب ترین گزینه ها تحقیق کنید.

سرمایه گذاری در سهام

علاوه بر سرمایه گذاری در سهام از طریق صندوق های سرمایه گذاری در بلژیک ، شما همچنین می توانید سهام را مستقیماً از طریق بازار سهام بلژیک خریداری کرده و بفروشید. هرکسی می تواند سهام شرکت های دارای بورس اوراق بهادار بلژیک را که در لیست های عمومی است خریداری کند.

بورس اوراق بهادار اصلی در بلژیک Euronext بروکسل است که در آن می توانید از اطلاعات قیمت فعلی سهام شرکتهای بلژیکی مطلع شوید. بازار سهام در بلژیک توسط بانک ملی بلژیک و سازمان خدمات مالی و بازارها تنظیم می شود. اگر به سهام علاقه مند هستید و می خواهید سبد سرمایه خود را تنظیم کنید، یک بانک سرمایه گذاری محلی را بررسی کنید.

سایر اشکال سرمایه گذاری در بلژیک

گواهی پس انداز دولتی، اوراق قرضه ای است که توسط دولت بلژیک صادر شده و توسط ساکنان قابل خریداری است که می تواند گزینه ای برای سرمایه گذاری در بلژیک باشد. این اوراق کوپن ثابت سالانه به یورو دارد. در این حالت تمامی سرمایه، سپرده شده و پس از سررسید و کسر هزینه معاملات، پرداخت می شود.

می توانید مستقیماً از طریق شرکت های بازرگانی کالا یا از طریق تعدادی صندوق سرمایه که این کالاها را ارائه می دهند، در کالاهایی را در بخش نفت، گاز، طلا یا نقره ایجاد سرمایه کنید. ضمن آنکه باید یادآور شویم که به طور کلی، بدهی مالیاتی شما در بلژیک بسته به اینکه شما مقاصد مالیاتی در نظر گرفته می شود، متفاوت است. اگر خانه اصلی یا منافع اقتصادی اصلی شهروندان خارجی در بلژیک باشد، ساکن محسوب می شوند و مطابق با آن، مشمول مالیات خواهند بود.

برای مالیات بر درآمد پس انداز بلژیک مودیان که دارای وضعیت اقامت هستند، شرایط متفاوتی منظور شده است. حساب های پس انداز بلژیک دو نوع است که شامل تنظیم شده و غیرتنظیم است. توصیه می شود برای دریافت اطلاعاتی جامع و پیش از هر اقدامی در خصوص سرمایه گذاری در بلژیک ، با مشاوران موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب