سرمایه گذاری در ترکمنستان

 (5/5) 1513 امتیاز  
0 / 5

Your page rank:

موسسه بین المللی ثبتا (Sabtta Group) با ایجاد شعب خود در 34 کشور کلیه خدمات در زمینه سرمایه گذاری در ترکمنستان را به عنوان نماینده تام شما در کشور مورد نظر انجام میدهد . موسسه ثبتا به پشتوانه سالها تجربه و کادر مجرب و متخصص تمامی امور مربوط به خدمات سرمایه گذاری در ترکمنستان را در در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه میکند .

امروز مورخ: ۰۶ /۰۱ /۱۴۰۳
پاسخگویی 24H
واحد پشتیبانی
شبکه جهانی
بیش از 34 شعبه
رتبه MQFL
گواهینامه cess
130.000 RG
130 هزار ثبت موفق

وضعیت : قابل ارائــــــــــــــــــــه (فعـــــــــــــــال)

سرمایه گذاری در ترکمنستان
سرمایه گذاری در ترکمنستان

سرمایه گذاری در ترکمنستان

موسسه بین المللی ثبتا بواسطه قدمت 20 ساله در این حوزه در سریع ترین زمان ممکن و همچنین بعنوان نماینده تام شما در این کشور کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در ترکمنستان را بطور کامل از ابتدا تا انتها و مطابق با آخرین استانداردها و قوانین حاکم بر این کشور انجام میدهد بطوریکه در هیچ یک از مراحل اجرایی و فرایند کار نیاز به حضور شما در این کشور نمیباشد

هم اکنون به منظور سرمایه گذاری در ترکمنستان میتوانید با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل نمایید و یا از طریق همین سامانه بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نهایی کنید .

international

Guaranteed

Fast service

Official degree

سرمایه گذاری در ترکمنستان فعال میباشد (قابل ارائه)

مدارک مورد نیاز بمنظور سرمایه گذاری در ترکمنستان

شروط و الزامات سرمایه گذاری در ترکمنستان

مراحل سرمایه گذاری در ترکمنستان

توجه داشته باشید بمنظور سرمایه گذاری در ترکمنستان میبایست مراحل زیر طی شود :

مجموعه ثبتا توانسته با ایجاد شرایطی امکان ثبت درخواست و انجام مراحل سرمایه گذاری در ترکمنستان را بصورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند ، هم اکنون کلیه متقاضیان میتوانند از طریق همین سامانه و با تکمیل فرم مربوطه همچنین بارگزاری مدارک خود نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند ، ثبت نام و ارسال درخواست در این سامانه به منزله ثبت نهایی درخواست میباشد لذا در صحت و سقم اطلاعات وارد شده کمال دقت را داشته باشید .

فرم مشاوره / ثبت درخواست

بمنظور سرمایه گذاری در ترکمنستان هم اکنون اقدام کنید

SABTTA

SABTTA GLOBAL CENTER

سرمایه گذاری در ترکمنستان

محتوای این صفحه عبارتند از:

سرمایه گذاری در ترکمنستان

ترکمنستان کشوری در آسیای میانه است که نزدیک به شش میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور منزوی و غنی از ذخایر گاز طبیعی است. با این وجود، در بخش مشاغل ترکمنستان به دلیل فشرده بودن برنامه های دولت، کمبود رشد وجود داشته است. علیرغم انزوای موجود، شرکای تجاری بالقوه بین المللی علاقه مند به سرمایه گذاری در ترکمنستان شده اند. دولت ممکن است اجازه ورود سرمایه های خارجی را در ترکمنستان از طریق این طرف های علاقه مند آغاز کند.

به عنوان مثال بانک بازسازی و توسعه اروپا (EBRD) با ترکمنستان برای توسعه مشاغل کوچک در بخش خصوصی همکاری کرده است. EBRD بیش از 5 میلیون یورو از طریق اتحادیه اروپا برای توسعه مشاغل کوچک با برنامه مشاوره برای مشاغل کوچک سرمایه گذاری کرد. این مشاوره و آموزش برای مشاغل محلی جهت رسیدگی به خطوط تأمین، مدیریت پروژه و مهارت های مالی است. می توانید اطلاعات بیشتر در این خصوص را از موسسه حقوقی، ثبتی و مهاجرتی ثبتا دریافت کنید.

رشد اقتصادی موثر در سرمایه گذاری ها

انتظار می رود این برنامه رشد اقتصاد محلی را تسهیل کند. زیرا مشاوران ترکمن همچنان مهارت های خود را برای تقویت بازار محلی توسعه می دهند. این برنامه همچنین بخش های کشاورزی ، ساخت و ساز و گردشگری در ترکمنستان را در کنار دیگر پیشرفت ها توسعه خواهد داد.

این کشور در اقدامی برای اجازه دادن به سرمایه گذاری در ترکمنستان ، توافقنامه تجاری با کشورهایی همچون سنگاپور منعقد کرده است تا بر اساس این توافق نامه، اجازه تجارت بین مرزی مالی و توسعه زیرساخت ها و ارتباطات بین دو کشور را فراهم نماید. این توافق نامه همچنین به ترکمنستان امکان دسترسی به حمل و نقل و تدارکات را از خطوط بین المللی اقیانوس آرام مستقر در سنگاپور می دهد.

برنامه توسعه در سرمایه گذاری در ترکمنستان

برنامه های توسعه دولت در جهت سرمایه گذاری در ترکمنستان ، به این کشور اجازه می دهد بخش های تجاری خارج از صنعت انرژی را توسعه داده و اقتصاد کشور را توسعه دهد. برنامه های توسعه ساخت و ساز ، تجارت شیمیایی و حمل و نقل در جریان مذاکرات مورد بحث قرار گرفته است.

خط لوله گازی خزر یکی از موضوعات مورد بحث بین ترکمنستان و کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی بوده است. این پروژه در دهه 1990 توسط مهندسان ایتالیایی که در حال ساخت فناوری برای ساخت یک خط لوله در اعماق دریا بودند، پیشنهاد شد. اخیراً وقتی آذربایجان موافقت کرد گاز را به ترکیه تحویل دهد، علاقه به این پروژه تمدید شد.

اروپا و آذربایجان به دنبال ذخایر ترکمنستان به عنوان جایگزین بالقوه خطوط تأمین انرژی روسیه هستند. تخمین زده می شود که 292 تریلیون فوت مکعب گاز طبیعی در دریای خزر ذخیره شده باشد و این بازار را برای ترکمنستان و کشورهای اطراف به یک بازار ارزشمند تبدیل کرده است. ایجاد خط لوله می تواند روابط بین کشورهای همسایه ترکمنستان را بهبود بخشیده و راهی برای ورود سرمایه های خارجی باشد.

سرمایه گذاری در ترکمنستان

شرایط حاکم بر سرمایه گذاری

شرکت های خارجی در بیشتر پروژه های ترکمنستان به عنوان پیمانکار نقش دارند، زیرا این کشور در حال حاضر سرمایه کافی برای توسعه دارد. از نظر یک سرمایه گذار خارجی، ترکمنستان کشوری بسیار منزوی است. به طور معمول درخواست ویزای ورود رد می شود. دولت هرگونه فعالیت خارجی در قلمرو خود را به شدت کنترل می کند که می تواند در فضای سرمایه گذاری در ترکمنستان موثر باشد.

در غرب بحث های زیادی در مورد مسیر ترانزیت گاز ترانس خزر وجود دارد. با این حال ، میادین اصلی گاز عمدتا در شرق ترکمنستان واقع شده اند و محصول آنها در درجه اول به شرق و نه غرب، از طریق دو مسیر اصلی صادر می شود. شبکه حمل و نقل آسیای میانه و چین، پروژه کاملاً عملی چین است. مورد دیگر باسرعت کندتری قابل اجرا است و در سرتاسر ترکمنستان، افغانستان، پاکستان و هند امتداد دارد.

نیاز به شرایط مطلوب سرمایه گذاری در ترکمنستان

بسیاری از مشاغل ادعا می کنند که دولت اقدامات جدی برای ایجاد انگیزه در سرمایه گذاری در ترکمنستان برای خارجی ها در خارج از صنعت نفت انجام نداده است و هیچ سرمایه گذاری مستقیم خارجی مستقیم در ترکمنستان وجود ندارد. بیشتر فعالیت های تجاری در ترکمنستان مربوط به صادرات است.

برخی از شرکت ها مانند جنرال الکتریک و جان دیر خود را به عنوان تأمین کننده اصلی تجهیزات صنعتی در بخش های خاصی معرفی کرده اند ، اما فعالیت های تجاری آنها عمدتا به فروش به دولت ترکمنستان محدود می شود. تأخیر در پرداخت به شرکت های خارجی معمول است و برخی از شرکت ها قبل از تحویل کالا به پیش پرداخت نیاز دارند.

ورود سرمایه ها در بخش های کاربردی

ثبات سیاسی مثبت ترین جنبه انجام تجارت در ترکمنستان است. در صورت وجود فرصت ها، شرکت های خارجی می توانند برای سرمایه گذاری در ترکمنستان ، صادرات کالا یا خدمات دیگر ، به ویژه برای مصالح ساختمانی، تجهیزات کشاورزی، قطعات استخراج نفت و گاز، تجهیزات پزشکی و تجهیزات پردازش مواد غذایی، با دولت ترکمنستان قرارداد منعقد کنند.

بسیاری از شرکت های خارجی که با دولت ترکمنستان همکاری می کنند، قادر به تأمین نوعی بودجه هستند که اغلب از طریق آژانس های اعتباری صادراتی و بانک های توسعه انجام می شود. دولت ترکمنستان علاقه خود را به جذب بیشتر شرکت های خارجی برای رقابت در مناقصه و شرکت در پروژه های زیربنایی و آوردن فناوری های بیشتر به بازار ترکمنستان ابراز کرده است.

سرمایه گذاری در ترکمنستان و تحول در اقتصاد محلی

تحولات در بخش مالی، از جمله نرخ ارز و شدت محدودیت های تبدیل ارز، تا حدودی سلامت فضای سرمایه گذاری در ترکمنستان را تعیین می کند. پیش بینی می شود که بیماری همه گیر COVID-19 به ویژه برای آسیای میانه پیامدهای اقتصادی پایداری داشته باشد، هرچند باید دید که میزان بحران چیست. همچنین انتظار می رود فشار نزولی بر قیمت جهانی انرژی و تغییرات اساسی در بازارهای گاز طبیعی تأثیری بیش از حد بر درآمد دولت ترکمنستان داشته باشد.

با اجازه دادن به سرمایه گذاری های خارجی در ترکمنستان، این کشور می تواند اقتصاد خود را رشد دهد، مشاغل کوچک محلی خود را توسعه داده و بخش خصوصی خود را ایجاد کند. توسعه توافق نامه های تجاری با سایر کشورها به ترکمنستان کمک می کند تا در تجارت و تولید در بازار داخلی خود پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

فهرست مطالب

فهرست مطالب